Pavel Rachev Публикувано 4 юни 2010 Сподели Публикувано 4 юни 2010 Здравейте, фенове на мицубишиОт месец следя форума ви и много ми хареса вашата отзивчивост и взаимопомощ при решаването на разни проблеми.Браво и на админите защото такъв подреден форум не бях срещал. Причината е че отдавна се каня да си купя по нов /стар/ автомобил и се спрях на Мицубиши Спейс Стар. Ето какво съм харесал : http://www.cars.bg/u127092 италиански внос от Милано. Другата седмица ще оправим документите. Притеснява ме факта само, че е с един ключ,а като четох из форума е доста трудно да се направи и кодира дубликат освен в София.Моля споделете в други градове освен София може ли да се дублира ключът. Ще напиша и първи впечатления след като покарам, но отсега ми хареса защото от корса да се качиш на такова бижу - само мога да го хваля засега. Благодаря Ви и приятна почивка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 4 юни 2010 Сподели Публикувано 4 юни 2010 (редакция) За ключа - ключа в Ратола беше около 46лв + безплатно програмиране (имаше някъде тема, че са върнали някого). Проблема е че трябва да се нареже някъде другаде. След програмирането му към колата останалите (липсващи ключове)се изтриват и най-много да ти откраднат радиото, ако са задържали стария ключ. Вероятно има и вариант за ключ без чип, колкото да извадиш другия, ако го заключиш вътре. П.С. Като гледам отдолу нямаш кора.П.С.2. Имаше идеи за организиране на срещи в Габрово, влизай от време на време във форума. Също така в Севилиево трябва да има оторизиран сервиз, може и там да питаш, ако могат да ти направят ключа без оскъпяване. Редактирано 4 юни 2010 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 4 юни 2010 Сподели Публикувано 4 юни 2010 То след тез дупки на кого ли му остана кора отдолу. Аз подкалниците начупих, ти за кора се кахъриш. Да кара и да не му пука. Добре дошъл в отбора :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 4 юни 2010 Сподели Публикувано 4 юни 2010 (редакция) Откакто ми се счупи кората-под двигателя, не съм го виждал никога да ми е толкова прашасял и мръсен. Май ще слагам тънка ламарина от долу- приемам идеи. А за бъдещия колега мога да споделя, Добре дошъл в отбора на Мицубиши. Редактирано 4 юни 2010 от rousefff Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 4 юни 2010 Сподели Публикувано 4 юни 2010 (редакция) Ламарината мисля, че ще ръждяса. Може да пробваш с поцинкована + някакво качествено подово покритие на няколко слоя или да си намериш от някъде кора. Трябва да предвидиш и от къде ще се точат маслата и от къде ще се вади масления филтър, да не е хванато с нитачка. Редактирано 4 юни 2010 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иван бояджиев Публикувано 4 юни 2010 Сподели Публикувано 4 юни 2010 Здравейте, фенове на мицубишиОт месец следя форума ви и много ми хареса вашата отзивчивост и взаимопомощ при решаването на разни проблеми.Браво и на админите защото такъв подреден форум не бях срещал. Причината е че отдавна се каня да си купя по нов /стар/ автомобил и се спрях на Мицубиши Спейс Стар. Ето какво съм харесал : http://www.cars.bg/u127092 италиански внос от Милано. Другата седмица ще оправим документите. Притеснява ме факта само, че е с един ключ,а като четох из форума е доста трудно да се направи и кодира дубликат освен в София.Моля споделете в други градове освен София може ли да се дублира ключът. Ще напиша и първи впечатления след като покарам, но отсега ми хареса защото от корса да се качиш на такова бижу - само мога да го хваля засега. Благодаря Ви и приятна почивка.Добре дошъл в отбора, колега :mitsu-smiley: няма да съжаляваш за покупката Грижи се добре за колата, обслужи я без да се скъпиш и тя ще ти се отплати. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Живко и Галя Публикувано 4 юни 2010 Сподели Публикувано 4 юни 2010 Пожелавам ти,да си я караш без проблеми.Поздрави за това че пишеш тук,аз съм от Варна много коли от марката Митсубиши,но половината не пишат.Тук ще намериш всичко от което те интересува. :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 4 юни 2010 Сподели Публикувано 4 юни 2010 Откакто ми се счупи кората-под двигателя, не съм го виждал никога да ми е толкова прашасял и мръсен. Май ще слагам тънка ламарина от долу- приемам идеи. А за бъдещия колега мога да споделя, Добре дошъл в отбора на Мицубиши. http://img15.imageshack.us/img15/6348/0001gj.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 5 юни 2010 Сподели Публикувано 5 юни 2010 Тези руснаци ме разбиват направо. Малко е голям размера, иначе можех да го прехвърля на РС-то и да ги режа на моята CNC-фреза.Но ако е мераклия човек става и с ножица, флекс и шлайф.Дали не може да ми намериш чертежче и за Space Wagon? Гледам има оставени дупки с резби под двигателя, моя майстор каза че може би е имала и може да ми изреже една на свободно време но аз лично не съм виждал.Че почва риболовния сезон и през като минавам през нивите в големите жеги се вдига прах като димка от Т72. Чак капачката за масло е пълна отгоре с него после ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 5 юни 2010 Сподели Публикувано 5 юни 2010 Тези руснаци ме разбиват направо. Малко е голям размера, иначе можех да го прехвърля на РС-то и да ги режа на моята CNC-фреза.Но ако е мераклия човек става и с ножица, флекс и шлайф.Дали не може да ми намериш чертежче и за Space Wagon? Гледам има оставени дупки с резби под двигателя, моя майстор каза че може би е имала и може да ми изреже една на свободно време но аз лично не съм виждал.Че почва риболовния сезон и през като минавам през нивите в големите жеги се вдига прах като димка от Т72. Чак капачката за масло е пълна отгоре с него после ;) Дай mail, да ти пратя всички снимки, че са много, да не ги качвам всичките тука. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 5 юни 2010 Сподели Публикувано 5 юни 2010 Ако имаш и за Каризма, прати ми на valboss@abv.bgЧе и аз минах през едни окопи... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 5 юни 2010 Сподели Публикувано 5 юни 2010 Пуснах ти ЛС но да драсна и тук - mjs@vip.bg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sumer Публикувано 6 юни 2010 Сподели Публикувано 6 юни 2010 Колега, аз от 22.04.2010г. съм със същъта колица като твоята и съм минал 7500км.. Направи и пълно обслужване ,без компромис с консумативите и качеството им и няма да съжаляваш.Успех.Пази се от дупките, те непрощават. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavel Rachev Публикувано 16 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 16 юни 2010 Вече съм настоящ собсвеник и съм много доволен от колата.Благодаря на всички за пожеланията .Обслужих я напълно , но имам 2 въпросчета 1. В сервиза където ми смениха маслото наляха 15w40, а като чета тука повечето ползват 10w40 - голяма ли е разликата за двигатетеля?2. Като се отвори капака за двигателя в ляво има един открит ремък /пистов го нарекоха в сервиза / него не го смениха че нямали такъв - по принцип на колко хиляди се сменя този ремък и ако се скъса голяма ли поразия става? Иначе колата е перфектна като возия и обширна като интериор. А най ме изкефи че задните седалки могат да се местят напред/назад и така багажното се увеличава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 16 юни 2010 Сподели Публикувано 16 юни 2010 Вече съм настоящ собсвеник и съм много доволен от колата.Благодаря на всички за пожеланията .Обслужих я напълно , но имам 2 въпросчета 1. В сервиза където ми смениха маслото наляха 15w40, а като чета тука повечето ползват 10w40 - голяма ли е разликата за двигатетеля?2. Като се отвори капака за двигателя в ляво има един открит ремък /пистов го нарекоха в сервиза / него не го смениха че нямали такъв - по принцип на колко хиляди се сменя този ремък и ако се скъса голяма ли поразия става? Иначе колата е перфектна като возия и обширна като интериор. А най ме изкефи че задните седалки могат да се местят напред/назад и така багажното се увеличава. 1. Не си написал марката на маслото, което са ти налели, но така или иначе, не е за теб! Да ти сложат масло с индекс 15 в Габрово, където зимата е доста студено, не ми се струва изобщо удачно. Според мен определено си за 5w40 или 5w30 (ако двигателят е читав) или 10w40. Покарай я така и виж как се държи, може да го смениш преди началото на зимния сезон с по-подходящо. 2. Прегледай добре ремъка за напуквания или накъсвания на зъбците му. Не си написал какъв е двигателят, а обявата вече не е актуална за да се ориентираме. Може да пратиш лично на колегата Miroslav, той ще ти предложи цена за оригинален пистов ремък на Мицубиши. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavel Rachev Публикувано 17 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 17 юни 2010 Двигателят е 1.3 16V , а този пистов ремък по принцип заедно с ангренажния ли се сменя или по на често и ако се скъса последствията сериозни ли са за двигателя. То и него ще сменя но другия месец , че този зор ще го изкарам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 17 юни 2010 Сподели Публикувано 17 юни 2010 Първо добре дошъл!Много да и се радваш на звездичката! И аз мисля, че маслото не е подходящо, ако имаш книжка на колата - провери в нея. Мисля, че 15В40 е минерално. Пистовият ремък не ти е най-голямата драма. На двигателя не може да му стане нищо, можеш да останеш без хидравлика, климатик, алтернатор, но не е фатално. Както каза Петър - огледай го за нацепвания, напуквания, наранени писти...... И не е никак наложително да го сменяш с оригинален - това е място, което търпи компромиси. Хиляди безаварийни! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gak Публикувано 18 юни 2010 Сподели Публикувано 18 юни 2010 Пистовият ремък не ти е най-голямата драма. На двигателя не може да му стане нищо, можеш да останеш без хидравлика, климатик, алтернатор, но не е фатално. Както каза Петър - огледай го за нацепвания, напуквания, наранени писти...... И не е никак наложително да го сменяш с оригинален - това е място, което търпи компромиси. Пистовите ремъци са два : единия е за хидравликата и климатика,а другия е за динамото (алтернатора) и водната помпа.Ако скъсаш втория в движение и не го усетиш (малко ми се вярва) може да заври водата, да останеш без ток или ремъка да исхвърчи силно на някъде и да счупи нещо.Но едва ли ще го скъсаш.Ако е много напукан тогава вече може да се притесняваш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.