SAIMAN_BS Публикувано 19 Май 2010 Сподели Публикувано 19 Май 2010 Здравейте колеги,от скоро и аз съм горд собственник на Галант 2.5 V624 98г. :icon_thumbup: !Интересувам се има ли някой читав сервиз в Бургас където да си сменя маслото,филтрите и ремъка(ако е един де),и колко горе долу излиза цялата процедура като цифра? Благодаря ви предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanio Публикувано 19 Май 2010 Сподели Публикувано 19 Май 2010 (редакция) Ремъците са 3бр. - ангренаж(160лв-Ратола), хидравлика и алтернатор (90лв. двата от Ратола на прИмоция).Ролките са 2бр. - обтяжна и паразитна ~200лв. от Ратола (Koyo май ще е по-добре).Филтрите са 4бр. - маслен, въздушен, горивен и поленов. Горивния е 70лв, поленовия е 45лв....другите два са 50лв. заедно.За масло 10W40 цени няма да ти давам. :DЗа работа - зависи къде ще отидеш, за Бургас не знам. Всички цени са за ориг. части, който може да вземеш от Ратола, Балканстар, Рубин... Ако е автоматик ще трябва да сменяш и масло+маслен филтър на кутията.Свещите как са? Редактирано 19 Май 2010 от vanio Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SAIMAN_BS Публикувано 20 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 20 Май 2010 Ремъците са 3бр. - ангренаж(160лв-Ратола), хидравлика и алтернатор (90лв. двата от Ратола на прИмоция).Ролките са 2бр. - обтяжна и паразитна ~200лв. от Ратола (Koyo май ще е по-добре).Филтрите са 4бр. - маслен, въздушен, горивен и поленов. Горивния е 70лв, поленовия е 45лв....другите два са 50лв. заедно.За масло 10W40 цени няма да ти давам. :DЗа работа - зависи къде ще отидеш, за Бургас не знам. Всички цени са за ориг. части, който може да вземеш от Ратола, Балканстар, Рубин... Ако е автоматик ще трябва да сменяш и масло+маслен филтър на кутията.Свещите как са?Много благодаря колега за информацията,понеже съм новобранец на мен трябва да ми се обяснява по-подробно,мерси за което!!А свещите,не знам,мисля че са о.к.,как мога да разбера че са нормални?? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 20 Май 2010 Сподели Публикувано 20 Май 2010 Принципно е хубаво да смениш и водната помпа, която се задвижва от ангр. ремък...Също така е добре да налееш хубаво масло в скоростната кутия, че.....ВИЖ ТУК:icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 20 Май 2010 Сподели Публикувано 20 Май 2010 Абе то е хубаво и двигателя да отхлупят и да видят състоянието на повдигачите, клапаните как затварят, да му свалят коляновия вал и да му премерят хлабините на лагерите, както и на биелните лагери, да си купи черупките по цветове и по размери, да се провери как работи маслената помпа, ако ме питаш. Много неща могат да се сменят и прегледат, но за какво да прави здрави работи? В Англия тези коли са по 6-700 паунда. Той като смени 4-5 скъпи здрави (излишни) чарколяци ........Каквото и масло да сложи в скоростната кутия и колкото и често да го сменя, пак може да се стигне до положението в онази тема. Аз сложих Кастрол 75/90 вискозитет в скоростната кутия (механична). Някои слагат 2 литра масло и наливат 200 мл. добавка. Тамън толкова побира ако не е демонтирвана и цепена преди смяната.Двигателното ми масло е от Ратола 5W/40 в сиви тубички по 1 литър. 4,3 литра побира със смяна на масления филтър. Аз си карам с 4 литра.Въздушния филтър ако си е свеж, не го сменяй сега, а само го продухай на компресор с повече ветар.Ролки ще слагам Койо, а ремък ще видя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 20 Май 2010 Сподели Публикувано 20 Май 2010 Абе то е хубаво и двигателя да отхлупят и да видят състоянието на повдигачите, клапаните как затварят, да му свалят коляновия вал и да му премерят хлабините на лагерите, както и на биелните лагери, да си купи черупките по цветове и по размери, да се провери как работи маслената помпа, ако ме питаш. Много неща могат да се сменят и прегледат, но за какво да прави здрави работи? В Англия тези коли са по 6-700 паунда. Той като смени 4-5 скъпи здрави (излишни) чарколяци ........Каквото и масло да сложи в скоростната кутия и колкото и често да го сменя, пак може да се стигне до положението в онази тема. Аз сложих Кастрол 75/90 вискозитет в скоростната кутия (механична). Някои слагат 2 литра масло и наливат 200 мл. добавка. Тамън толкова побира ако не е демонтирвана и цепена преди смяната.Двигателното ми масло е от Ратола 5W/40 в сиви тубички по 1 литър. 4,3 литра побира със смяна на масления филтър. Аз си карам с 4 литра.Въздушния филтър ако си е свеж, не го сменяй сега, а само го продухай на компресор с повече ветар.Ролки ще слагам Койо, а ремък ще видя.Колега, казах ПРИНЦИПНО за водната помпа. Аз също не съм привърженик на абсолютната подмяна...АКО има нужда, някоя ролка по пистовите ремъци, да е поразбита, естествено е да се смени, ако ли не - още по - добре...Но с ангренажа, поне за мен, компромиси не трябва да се правят. Някои си купуват втора употреба кола и не бутват да сменят ангренаж и ролки...Всеки си решава самДобре е да се огледа какво е положението... :huh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 20 Май 2010 Сподели Публикувано 20 Май 2010 Много благодаря колега за информацията,понеже съм новобранец на мен трябва да ми се обяснява по-подробно,мерси за което!!А свещите,не знам,мисля че са о.к.,как мога да разбера че са нормални??Да не вземеш да се уплашиш от цените които ти е дал колегата и да не ги смениш ремъците...Има и други варианти ... Ремък ангренажен СЪН - 105 лв. Ремъци пистови СЪН по 18-20 лв. Ролки Койо 130 лв. двете...За филтрите също има по евтини варианти.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 20 Май 2010 Сподели Публикувано 20 Май 2010 (редакция) Колега, казах ПРИНЦИПНО за водната помпа. Аз също не съм привърженик на абсолютната подмяна...Добре е да се огледа какво е положението... :huh:Принципно съм съгласен с теб. Иначе който е ентусиаст, може да си вземе оригинални водна помпа (около 240 лева) и маслен обтегач (около 300 лева). Това са два чарка, които ако се счупят, трябва да се сваля ангренажа и затова някои ги подменят профилактично - избягват едни 150-200 лева за труда на автомонтьора. А колко струва ролката на другия ремък? Редактирано 20 Май 2010 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 20 Май 2010 Сподели Публикувано 20 Май 2010 Принципно съм съгласен с теб. Иначе който е ентусиаст, може да си вземе оригинални водна помпа (около 240 лева) и маслен обтегач (около 300 лева). Това са два чарка, които ако се счупят, трябва да се сваля ангренажа и затова някои ги подменят профилактично - избягват едни 150-200 лева за труда на автомонтьора. Andy, водната помпа и обтегача е желателно да се сменят преди да се счупят, защото после може да е много, много по-скъпа смяната им! Това не е, като да ти се скъса пистов ремък и после да трябва да сложиш само новия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 20 Май 2010 Сподели Публикувано 20 Май 2010 То едно време на Жигулите и с дамски чорапи ставаше, като се скъса ремъка, дай сега да събуя на жената чорапогащника........ Трябва задължително да се сменят ангр. ремък и ролки, за обтегача и помпата е желателно, дори препоръчително. Както отбелязаха колегите - има и алтернативни части, не са само оригиналните, но там трябва да си сигурен какво купуваш, че аз поплаках над моята колица преди време, като се скъса каиша....... Другото задължително за смяна са двигателно масло, маслото на кутията и всички ремъци, а е добре да се смени и антифриза, ама да речем това можеш да го отложиш за наесен (освен ако тоя проклет студ не стане още по-голям)Също така си си задал добре въпроса - А как ли са ми свещите?.... Ами на твоята кола трите свещи се сменят лесно, ама другите три са сигурно половин ден работа.... Та тъй тъй ще я пръскаш - вземи си купи едни хубави свещи, та смени и тях и да ти е мирна главата. Иначе за майстори в Бургас - не мога да кажа нищо, колегите споменаваха Дарс Ауто. И само нема се пУашиш! Събери цените, огледай обстановката, а за алтернативи (че и смяна) пак питай бай си Марин, (Mario 64) или Милен (milen_z). Не, че ти е много близо Пловдив, ама аз не една бургаска, варненска и пр, коли съм виждал при тях...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanio Публикувано 20 Май 2010 Сподели Публикувано 20 Май 2010 А свещите,не знам,мисля че са о.к.,как мога да разбера че са нормални??Ами закарай я някъде да ти измерят компресията на предните 3цилиндъра само и огледайте свещите в какво състояние са. За 10мин. работа е...и ще ри излезне 5-10лв. Оригиналните са NGK или Denso - платинени, които карат без проблем 100к+ километра.Ако ще ги сменяш имай на предвид, че една е 35-40лв., а имаш 6бр. Както колегата mario64 @ каза, не се стряскай.. има заместители за почти всички части. Ти вече си преценявай с кое да правиш компромиси. Според мен вземи ангренажа оригинален и ролки Koyo...другото не е чак толкова важно дали е оригинално при обслужването. Аз например не направих компромис в нито едно отношение...като смених и свещи и масло Dia Queen SPIII за типтроника. Ти с ръчни скорости ли си? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 20 Май 2010 Сподели Публикувано 20 Май 2010 С маслото за тази кутия е забранено да се прави компромис, иначе скъсаният ремък ще ти се види като спукана гума.... дори без да е изкривена джантата..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SAIMAN_BS Публикувано 20 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 20 Май 2010 Ами закарай я някъде да ти измерят компресията на предните 3цилиндъра само и огледайте свещите в какво състояние са. За 10мин. работа е...и ще ри излезне 5-10лв. Оригиналните са NGK или Denso - платинени, които карат без проблем 100к+ километра.Ако ще ги сменяш имай на предвид, че една е 35-40лв., а имаш 6бр. Както колегата mario64 @ каза, не се стряскай.. има заместители за почти всички части. Ти вече си преценявай с кое да правиш компромиси. Според мен вземи ангренажа оригинален и ролки Koyo...другото не е чак толкова важно дали е оригинално при обслужването. Аз например не направих компромис в нито едно отношение...като смених и свещи и масло Dia Queen SPIII за типтроника. Ти с ръчни скорости ли си?Да,ръчка е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 21 Май 2010 Сподели Публикувано 21 Май 2010 А колко струва ролката на другия ремък? Голямата обтяжна ролка(за пистовия ремък) я взех за 150-тина лева, койо мисля беше...Абе цените варират доста Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 21 Май 2010 Сподели Публикувано 21 Май 2010 Благодаря! Цената е добра за част с толкова голям ресурс. Знаеш ли на колко време се сменя пистовия ремък? Питам за период, не за пробег. Например ангренажния ремък го дават да се сменя на 90 000 км. или на 5 години. Предполагам тук "животът" е малко по-дълъг. Плюс това не е толкова "отговорно" и винаги можеш да вдигнеш капака и да направиш външен оглед за нацепени/скъсани писти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 21 Май 2010 Сподели Публикувано 21 Май 2010 Благодаря! Цената е добра за част с толкова голям ресурс. Знаеш ли на колко време се сменя пистовия ремък? Питам за период, не за пробег. Например ангренажния ремък го дават да се сменя на 90 000 км. или на 5 години. Предполагам тук "животът" е малко по-дълъг. Плюс това не е толкова "отговорно" и винаги можеш да вдигнеш капака и да направиш външен оглед за нацепени/скъсани писти.Aми, честно казано не знам на колко се сменят пистовите, но както казваш, винаги можеш да хвърлиш едно око и да разбереш на какво дередже са :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 6 юни 2010 Сподели Публикувано 6 юни 2010 Колко събира спирачната и хидравличната ми система(става въпрос за Галант 97г.,ЕА2А,2.0,136кс) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 юни 2010 Сподели Публикувано 6 юни 2010 Колко събира спирачната и хидравличната ми система(става въпрос за Галант 97г.,ЕА2А,2.0,136кс)Хидравличната система при суха рейка - 1.1 литра................спир. система -0.9 литра..............................а дали не беше обратното , не ги помня, щото аз си имам достатъчно масла и зачтова не гледам количеството много много............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 6 юни 2010 Сподели Публикувано 6 юни 2010 Хидравличната система при суха рейка - 1.1 литра................спир. система -0.9 литра..............................а дали не беше обратното , Обратното е ..:D ама на дали има голямо значение.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Akso Публикувано 15 юни 2010 Сподели Публикувано 15 юни 2010 Здравейте, понеже имам въпрос с кратък отговор, а е по темата и става въпрос за същия мотор... искам да запитам само :Добре ли е да си сложа Valvoline 5W 50 ? Предложи ми го сега шефа на сервиза в който ходя... в момента съм с Mobil 10W40, но той ми предложи това ... каза, че ще ми го даде на много добра цена, а и е за моето каране.. тъй като си го стъпвам самолета ) вика, че било някво спортно с много добри качества... аз на месец си правя по 1000 км така, че държа маслото да е хубаво... колебая се м/у това и Castrol Magnetic, почти съм сигурен, че ще м препоръчате кастрола, но все пак питам това добро ли е? Има ли смисъл да вземам такова Racing масло ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 15 юни 2010 Сподели Публикувано 15 юни 2010 Здравейте, понеже имам въпрос с кратък отговор, а е по темата и става въпрос за същия мотор... искам да запитам само :Добре ли е да си сложа Valvoline 5W 50 ? Предложи ми го сега шефа на сервиза в който ходя... в момента съм с Mobil 10W40, но той ми предложи това ... каза, че ще ми го даде на много добра цена, а и е за моето каране.. тъй като си го стъпвам самолета http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif) вика, че било някво спортно с много добри качества... аз на месец си правя по 1000 км така, че държа маслото да е хубаво... колебая се м/у това и Castrol Magnetic, почти съм сигурен, че ще м препоръчате кастрола, но все пак питам това добро ли е? Има ли смисъл да вземам такова Racing масло ?Не е подходящ вискозитетът, според мен. 5W40 или 10W40 е за теб. Магнатек не е лош избор, определено. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 15 юни 2010 Сподели Публикувано 15 юни 2010 Не е подходящ вискозитетът, според мен. 5W40 или 10W40 е за теб. Магнатек не е лош избор, определено.Кво му е на вискозитета бре ? :icon_hmm:Вискозитета си е супер, но марката която му предлагат не ми вдъхва доверие..Ако ще слага рейсингово масло, най добре е ЯКО или МОТУЛ .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskobsl Публикувано 15 юни 2010 Сподели Публикувано 15 юни 2010 Кво му е на вискозитета бре ? :icon_hmm:Вискозитета си е супер, но марката която му предлагат не ми вдъхва доверие..Ако ще слага рейсингово масло, най добре е ЯКО или МОТУЛ .. Наскоро си сипах MOTUL 15W-50 300V Competition, има разлика особено когато караш в лютеницата. Мисля че го намерих и на добра цена 52лв за 2л. А Валволина е чудесно масло, ама до 4000 оборота, оттам нагоре става на вода (поне при мен така се получи). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 15 юни 2010 Сподели Публикувано 15 юни 2010 (редакция) Наскоро си сипах MOTUL 15W-50 300V Competition, има разлика особено когато караш в лютеницата. Мисля че го намерих и на добра цена 52лв за 2л. А Валволина е чудесно масло, ама до 4000 оборота, оттам нагоре става на вода (поне при мен така се получи).Как ги сравняваш качествата на маслата при тези обороти? Аз карам с ОЕМ масло Мицубиши 5W40, пълна синтетика. Добро е, засега съм много доволен. Редактирано 15 юни 2010 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Akso Публикувано 16 юни 2010 Сподели Публикувано 16 юни 2010 Благодаря ви за мненията, само не разбирам дали е по-добре Магнатек-а на Кастрол или някакво рейсингово масло? Отказах се от Валволина, който ми предлагат... той човека ми го дава на 18 лв/л 5w50 обаче видях, че датата на производство е 2007-ма година ) и се отказах.... та се питам последно някакво рейсингово масло ли да вземам или магнатек-а ? Кое е по-добрия вариант ? Аз, че понякога си я стъпвам - стъпвам си я, ама не е баш да карам само във високи обороти... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.