Niki_trrrial Публикувано 8 април 2006 Сподели Публикувано 8 април 2006 Е не може ли да се сложат някакви фланци ако опира? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 10 април 2006 Сподели Публикувано 10 април 2006 Фланците ти вадят гумата навън, а не я прибират. Що се отнася до шумноста- това е само и определено от самите гуми- стари са и са износени неравномернол Аз сменям всяка лято и всяка зима своите гуми /и четирите/. Това е истината- четири броя нови гуми- Фалкен, БФ Гудрич, Мишлин и може би и Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki_trrrial Публикувано 10 април 2006 Сподели Публикувано 10 април 2006 Фланците ти вадят гумата навън, а не я прибират. Що се отнася до шумноста- това е само и определено от самите гуми- стари са и са износени неравномернол Аз сменям всяка лято и всяка зима своите гуми /и четирите/. Това е истината- четири броя нови гуми- Фалкен, БФ Гудрич, Мишлин и може би и Еми именно де, нали идеята е фланеца да извади малко гумата навън, за да не опира в подкалника (и не само) например отпред при завой. А е ясно, че няма да прибере гумата или да я направи по-ниска. Поне аз разбрах, че гумата ще опира при такива размери на джантата като ширина и може да се поизмъкне навън! Иначе ако съм се объркал нещо....не споря! А за гумите съм 1782658275643089175% съгласен, но за съжаление, не всеки може да си го позволи! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 15 юни 2006 Сподели Публикувано 15 юни 2006 Аз от известно време съм с 17' и съм супер доволен.Дизела не ги усеща а разход от слънчев бряг до Пловдив 20 литра е просто чудесно като съм стигнал за 3 часа.Когато колата стъпи на хубав и гладък асфалт е невероятно.Цялата кола се вдигна малко а визията стана уникална.Размера им е 17' J 7.5 с гуми 205/50/17 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlad Публикувано 15 юни 2006 Сподели Публикувано 15 юни 2006 Откровено казано...все си мисля, че возията със 17-ки ще е доста по зле от тази с 15-ки, особено по нашите изровени улици. Но не мога да си кривя душата...визията с по голямите джанти е направо изкусителна. И аз, като човек, който трудно удържа на изкушенията, ще взема другото лято да направя колата си освен галантна и сексапилна :D А това май става само със 17" джанти :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 15 юни 2006 Автор Сподели Публикувано 15 юни 2006 Откровено казано...все си мисля, че возията със 17-ки ще е доста по зле от тази с 15-ки, особено по нашите изровени улици. Но не мога да си кривя душата...визията с по голямите джанти е направо изкусителна. И аз, като човек, който трудно удържа на изкушенията, ще взема другото лято да направя колата си освен галантна и сексапилна :D А това май става само със 17" джанти :good: Аз не споделям това за секса и возията :D Чакам да извъртя сегашните гуми и минавам на 16 или 15, не се шегувам изобщо. Колата дърпа сама наляво-надясно в зависимост от релефа на пътя (стискам волана силно чак китката ме боли), шума от пътя е много силен, освен това тези гуми са по-скъпи, предполагам че съкращават ресурса на окачването и сервото, и т.н. - много усилия за нищо :D Повечето автомобили от този клас са с високи гуми и само наистина мощните - над 200 - 300 коня - са с ниски. Галанта V6 макар и мощен не е някаква ракета, а на дизела просто не виждам освен от мерак за какво му са 17-ки... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlad Публикувано 15 юни 2006 Сподели Публикувано 15 юни 2006 Аз не споделям това за секса и возията :D Чакам да извъртя сегашните гуми и минавам на 16 или 15, не се шегувам изобщо. Колата дърпа сама наляво-надясно в зависимост от релефа на пътя (стискам волана силно чак китката ме боли), шума от пътя е много силен, освен това тези гуми са по-скъпи, предполагам че съкращават ресурса на окачването и сервото, и т.н. - много усилия за нищо :D Повечето автомобили от този клас са с високи гуми и само наистина мощните - над 200 - 300 коня - са с ниски. Галанта V6 макар и мощен не е някаква ракета, а на дизела просто не виждам освен от мерак за какво му са 17-ки... :D Хей...много лесно ме отказа от тази идея Ще си остана с по приличната возия на 15-ките, а сексапила...ще търся на друго място :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 18 юни 2006 Сподели Публикувано 18 юни 2006 Аз не споделям това за секса и возията :D Чакам да извъртя сегашните гуми и минавам на 16 или 15, не се шегувам изобщо. Колата дърпа сама наляво-надясно в зависимост от релефа на пътя (стискам волана силно чак китката ме боли), шума от пътя е много силен, освен това тези гуми са по-скъпи, предполагам че съкращават ресурса на окачването и сервото, и т.н. - много усилия за нищо :D Повечето автомобили от този клас са с високи гуми и само наистина мощните - над 200 - 300 коня - са с ниски. Галанта V6 макар и мощен не е някаква ракета, а на дизела просто не виждам освен от мерак за какво му са 17-ки... :D Не знам защо е така при теб както си го описал,но пробвай да покараш някоя кола с малко по-тесни гуми и ще усетиш разликата.Според мен проблема при теб е от ширината на гумата,а не от височината на джантата и също така гумите.Аз съм с Пирели и като стъпи на хубав асфалт не се чува нищо освен шума на двигателя,но има един канал на гумата които се води точно шумопонижаващ.А аз ги карам на 2.2-2.4 атмосфери.Понеже и гумата е по близо до калника отколкото 14'' или 15'' и от там идва това усещане за шум.А най-хубавото е ,че при завои страничния клиренс намаля значително.Какво искаш да кажеш с това за дизела и 17-ките нещо не мога да разбера :no2: ,но след като махнах старите понички ,автомобила наистина придоби вид,разхода не се промени(дори мисля напротив на дълъг път),а стабилността е много по голяма и позволява да се кара с много по голяма скорост.До по бързата амортизация на окачването със сигурност водят всички размери от 15 нагоре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 20 юни 2006 Автор Сподели Публикувано 20 юни 2006 Не знам защо е така при теб както си го описал,но пробвай да покараш някоя кола с малко по-тесни гуми и ще усетиш разликата.Според мен проблема при теб е от ширината на гумата,а не от височината на джантата и също така гумите.Аз съм с Пирели и като стъпи на хубав асфалт не се чува нищо освен шума на двигателя,но има един канал на гумата които се води точно шумопонижаващ.А аз ги карам на 2.2-2.4 атмосфери.Понеже и гумата е по близо до калника отколкото 14'' или 15'' и от там идва това усещане за шум.А най-хубавото е ,че при завои страничния клиренс намаля значително.Какво искаш да кажеш с това за дизела и 17-ките нещо не мога да разбера :no2: ,но след като махнах старите понички ,автомобила наистина придоби вид,разхода не се промени(дори мисля напротив на дълъг път),а стабилността е много по голяма и позволява да се кара с много по голяма скорост.До по бързата амортизация на окачването със сигурност водят всички размери от 15 нагоре. Според мен такива гуми са подходящи за спортни автомобили, които се карат спортно в истинския смисъл. В ежедневието надали стабилността на автомобила ти виси на допълнителни 2-4 см гума (поне при мен, аз карам енергично на правите, но съм внимателен като пенсия при престрояване, завои, и не разчитам на колата). В този контекст, дизелът като автомобил който определено не е спортен, лично според мен, не се нуждае от подобни колела. Дори значително по-мощни коли - вземи едно БМВ 525 - повечето са стандартно с високи гуми. Или бъркам? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlad Публикувано 16 юли 2006 Сподели Публикувано 16 юли 2006 Дали пък вариант със 16" няма да е оптимален? :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 15 август 2006 Автор Сподели Публикувано 15 август 2006 Хм... Наистина, при толкова нисък профил може да ударя джантата на някоя дупка... И тогава... Няма да спра да се проклинам :D :icon_censored: Утре ще ги напомпам и ще си повтарям поговорката "който има брадичка, си има и гре-бен-че", а може и тапи за уши да си взема :D Колеги, най-после си смених гумите и джантите с нормални 195/65/15. Не мога да ви опиша какво огромно подобрение се отбеляза по този повод и колко яд ме хвана че тормозих себе си и колата половин година. Колата стана един клас по-нагоре :D Шума е намален до такава степен че остана само шума от вятъра, с него не се наемам да се боря. :D Воланът се върти идеално както трябва да бъде, не рита, никакви мъртви зони, и т.н. Малко е по-нестабилно с тези колела, действително има разлика, но тя не е толкова драматична както подобрението в комфорта. При нормално каране (което впрочем и без това ми докарва немалко глоби за превишена скорост) няма голяма разлика. Всъщност, искам хем да е стабилно като със 17-ки, хем да няма странични ефекти. Това ми е проблема сега, ако някой знае рецепта, да сподели :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 16 август 2006 Admin Сподели Публикувано 16 август 2006 aga, какви джанти и гуми сложи? Марка, модел? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 16 август 2006 Автор Сподели Публикувано 16 август 2006 aga, какви джанти и гуми сложи? Марка, модел? Ами, може да ми се смееш, но в отчаянието си zа проба сложих zимнитете гуми AVON, модела zабравих, а джантите са някакви Енцо :D. Раzликата е драстична по иzброените критерии. С летни очаквам подобен реzултат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 16 август 2006 Admin Сподели Публикувано 16 август 2006 Лятото е на привършване вече. Догодина едни летни Toyo и се разрешава проблема. Горе vlad е написал според мен не оптимума, а максимума.За Галант фабрично е добре да e с 195/65/15.Ти какво мислиш? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 16 август 2006 Автор Сподели Публикувано 16 август 2006 Лятото е на привършване вече. Догодина едни летни Toyo и се разрешава проблема. Горе vlad е написал според мен не оптимума, а максимума.За Галант фабрично е добре да e с 195/65/15.Ти какво мислиш? Аz съм в момента с такъв раzмер и мисля, че японецът не ни подвежда като го препоръчва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lub.Avance Публикувано 17 август 2006 Сподели Публикувано 17 август 2006 Дали пък вариант със 16" няма да е оптимален? :icon_blush:Една година и Аз го карах с 17-ки.,вярно УНИКАЛЕН Е!! ,но окачването не е за тях,а и харчи повече,по-бавно спира,тръгва. Заради тях за едно лято смених 2 биалети Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 17 август 2006 Автор Сподели Публикувано 17 август 2006 Една година и Аз го карах с 17-ки.,вярно УНИКАЛЕН Е!! ,но окачването не е за тях,а и харчи повече,по-бавно спира,тръгва. Заради тях за едно лято смених 2 биалети Да, съгласен съм! Губи си качествата със 17ки, zатова толкова пропищях.А как да поzная дали имам проблем с биалетите? :icon_hmm: Моят е каран от 0 до 30 000км с 215/45/17 по равни пътища... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lub.Avance Публикувано 17 август 2006 Сподели Публикувано 17 август 2006 Чува се леко потропване! И аз съм го карал основно в София,но всеки луикенд се качвах на Витоша и на тоя "макадам" се по-разби. Мойте 17-ки. бяха с индекс Y-за над 250" много твърди и истинските качества може да ги осетиш когато ги загрееш много добре,след около 10-15км. каране Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 17 август 2006 Автор Сподели Публикувано 17 август 2006 Чува се леко потропване! И аз съм го карал основно в София,но всеки луикенд се качвах на Витоша и на тоя "макадам" се по-разби. Мойте 17-ки. бяха с индекс Y-за над 250" много твърди и истинските качества може да ги осетиш когато ги загрееш много добре,след около 10-15км. каране При мен всичко е тихо на тоzи етап. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 17 август 2006 Сподели Публикувано 17 август 2006 За Галант фабрично е добре да e с 195/65/15.Ти какво мислиш? моят Galant по документи е с такива гуми с каквито карам и в момента: 205/60/15V. Много съм доволен от поведението му на пътя. :plane: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lub.Avance Публикувано 18 август 2006 Сподели Публикувано 18 август 2006 моят Галант по документи е с такива гуми с каквито карам и в момента: 205/60/15В. Много съм доволен от поведението му на пътя. :plane: :icon_thumbup:И аз сега карам с този размер и също съм много доволен,а и такъв го дават по книжка,но от магазина излиза с 17-ки. Доколкото знам нашите дилъри пазаруват с кода за Германиа и затова и тука идват с 17-ки :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 18 август 2006 Автор Сподели Публикувано 18 август 2006 И аз сега карам с този размер и също съм много доволен,а и такъв го дават по книжка,но от магазина излиза с 17-ки. Доколкото знам нашите дилъри пазаруват с кода за Германиа и затова и тука идват с 17-ки :D ей, много прости теz немци били :D не само че не могат коли да правят, дори едни колела не могат да комплектоват :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 7 февруари 2007 Сподели Публикувано 7 февруари 2007 ей, много прости теz немци били :D не само че не могат коли да правят, дори едни колела не могат да комплектоват :D Много истина има в думите ти. В Испания модела Avance на Galant се продава нов с 15-цоловите алуминиеви джанти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 1 август 2007 Автор Сподели Публикувано 1 август 2007 Колеги, изрових тази стара моя тема за да опровергая думите си за 17"-ките.Значи, купих си нови гуми 215/45/17 Pirelli Pzero, всичко заспа! - върви най-тихо от всички други гуми с които съм карал, в това число и по-малките размери- престана да ми дърпа волана на всяка неравност- маневреността е идеална, тествах при скорост 220км/ч колата няма никаква тенденция за нестабилност, описва кривите като по шаблон, уникални са Галантите! Това ми бяха оплакванията, сега са решени! Предишните ми коментари са базирани единствено на впечатления от въпросните стари гуми и следва да се игнорират при ваш избор на гуми. Пирели са много добри, това само мога да кажа, сигурно има и други по-хубави, но не съм ги пробвал. :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 2 август 2007 Сподели Публикувано 2 август 2007 aga, моля те пусни малко актуални снимки на Галанта, винаги много съм му се се радвал! :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.