eXistenZ Публикувано 25 март 2011 Сподели Публикувано 25 март 2011 Колеги, не забравяйте, че има разлика между Галанти европейско и американско изпълнение... Може би антената на американския Галант наистина да не е съвместима с антената на европейския. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iskrenkrustev Публикувано 25 март 2011 Сподели Публикувано 25 март 2011 (редакция) Колега пиши след като ти пристигне същотолие и пасвалиси там,че тези антени са си калпави ,то по точно жилатаим тези пластвмасовите. :mitsu-smiley: Колега не си ме разбрал, аз този линк го дадох като алтернативно решение за хората които не им се занимава с глупости. За сега както вече казах си оправих моята антената и не мисля да поръчвам. Евентуално по-нататък ако имам пак проблем с жилото бих си поръчал такъв телескоп, вместу да си купувам целия комплект. "Хмм, странно но аз му писах на тоз от ебей дето я продава тази антена и ми отговори че била само за еклипс и не била съвместима с тази на галанта. Иначе има и такива дето са за галант но те са малко по-скъпи. Ще чакам и аз колегата да внесе яснота по въпроса като му пристигне антената. " Колега Todor V. почти съм сигурен, че няма разлика в антените, това не е скоростна кутия.Ако пак му пишеш на този от е-бей го попитай колко е дебело най-долното звено от стеблото и ако е същото като твоето няма да има проблем. Много ясно че като на кутията пише галант ще е по-скъпа все пак е по-висок клас автомобил, така че е нормално да ти каже че не става и да си поръчаш по-скъпата.Понеже разглобявах няколко пъти антената съм сигурен, че няма никакво значение материала на телескопа (дали е алуминиева или неръждавейка), топчето от горе. Дори и дължината няма значение, защото жилото е съобразено с дължината на телескопа, така че да остане една намотка на барабана, а когато се разгъне цялата антена има едни пружинки на барабана и моторчето изключва само. Жилото е същото като гледам, едва ли правят различна стъпка на зъбите и диаметър. Единственио ако има разлика тя ще е във долното звено, ако няма такава не се притеснявай ще стане, дори и да не е от еклипс, може и от колт ако щеш и от паджеро. Ето и в тази обява си личи че са съвместими.http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:MM85rnmnCJcJ:cgi.ebay.ph/Mitsubishi-Shogun-Pajero-Galant-Mast-Aerial-Antenna-/360276803721+antenna+mast+drive+cable+galant&cd=4&hl=bg&ct=clnk&gl=bg&client=firefox-a&source=www.google.bg Редактирано 25 март 2011 от iskrenkrustev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STAS Публикувано 6 април 2011 Сподели Публикувано 6 април 2011 Наистина се оказа скъсано жилото и на две места ми казаха, че тези антени не подлежат на ремонт още дори без да знаят за какво става въпрос (явно са се досещали :rolleyes: )Аз обаче реших да си поиграя, защото моторчето работи и заради едно тъпо пластмасово жило не си заслужава да захвърля готината антенка в някой тъмен шкаф.Извадих антената от колата и след три дена мъки, десет пъти сглаобяване и разглобяване и омазване до ушите с грес успях да съединя двете части на счупеното жило.Снощи в три часа съм тествал, остава само да я монтирам и дано издържи дълго.Иначе действително има доста евтини заместители, но пък и там има играчка най-малкото в преправяне на буксите. Колега,случайно да измери дължината на жилото след като си го разглобявал? Или ако знаеш каква е дължината по книжка.Вкъщи имам една разглобена и понеже не ми се занимава да я оправям мога да го дам жилото(около 110см е),просто не си спомням дали беше скъсано. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iskrenkrustev Публикувано 11 април 2011 Сподели Публикувано 11 април 2011 (редакция) Колега,случайно да измери дължината на жилото след като си го разглобявал? Или ако знаеш каква е дължината по книжка.Вкъщи имам една разглобена и понеже не ми се занимава да я оправям мога да го дам жилото(около 110см е),просто не си спомням дали беше скъсано. Честно казано не съм го мерил, но би трябвало като е здраво да е дълго коклкото самата антена + една намотка около барабна. Измери колко ти е дълга телескопичната част. Ако жилото е равно на нейната дължина + 1 намотка около барабана значи е ОК.Ако жилото е малко по-късо от оригиналната му дължина пак не го бърка, аз от моето рязах няколко пъти по 1см. Въпросът е да има достатъчно да не излиза от барабана при разпъната антена. Редактирано 11 април 2011 от iskrenkrustev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinamitko Публикувано 8 Май 2011 Сподели Публикувано 8 Май 2011 Имам въпрос по темата: Взех си и аз от магазина една антена (от тия с 3-те кабела) и си я инсталирах. На оригиналната букса намерих постоянния +12V ; (червен) , намерих и +12Vот плеъра (син) и масата (черен). Антената си работи, но сега, с подаването на контакт се изважда антената и съответно се прибира, когато изключа от контакт, а преди това ставаше, като включа или изключа плеъра. Та въпросът ми е това ли са възможностите на тези 3-кабелни антени или аз нещо не съм вързал правилно? (ще ми се антената да излиза след като включа плеъра)Също така има ли значение масата на антената къде ще се върже - дали за масата от буксата (черния кабел) или за корпуса на колата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 8 Май 2011 Сподели Публикувано 8 Май 2011 Синият кабел ти е управлението от плеара.Трябва като го пуснеш да ти се вади антената,тоя синия се вързва и за управление на усилвателя,да не е постоянно включен.Провери си на новата антена как са ти свързани кабелите.Кабела за маса го закачаш за едно болтче близо до антената и масата ти е готова. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 10 Май 2011 Сподели Публикувано 10 Май 2011 (редакция) Имам въпрос по темата: Взех си и аз от магазина една антена (от тия с 3-те кабела) и си я инсталирах. На оригиналната букса намерих постоянния +12V ; (червен) , намерих и +12Vот плеъра (син) и масата (черен). Антената си работи, но сега, с подаването на контакт се изважда антената и съответно се прибира, когато изключа от контакт, а преди това ставаше, като включа или изключа плеъра. Потърси друг кабел, който да замести този синия. Оригиналната антена има за управление +12в от контактния ключ и друг +12в от радиото. Масата се връзва за купето. Редактирано 10 Май 2011 от bluffer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 10 Май 2011 Сподели Публикувано 10 Май 2011 Имам въпрос по темата: Взех си и аз от магазина една антена (от тия с 3-те кабела) и си я инсталирах. На оригиналната букса намерих постоянния +12V ; (червен) , намерих и +12Vот плеъра (син) и масата (черен). Антената си работи, но сега, с подаването на контакт се изважда антената и съответно се прибира, когато изключа от контакт, а преди това ставаше, като включа или изключа плеъра. Та въпросът ми е това ли са възможностите на тези 3-кабелни антени или аз нещо не съм вързал правилно? (ще ми се антената да излиза след като включа плеъра)Също така има ли значение масата на антената къде ще се върже - дали за масата от буксата (черния кабел) или за корпуса на колата? Митко,днес и аз си инсталирах моята антена и се получи същия ефект излиза и се прибира при контакт. Нямах много време и я свързах по същия начин (както някъде по нагоре в темата някой беше описал) явно синия кабел не е управление ами е +12в при контакт. Утре ако намеря някой да ми включи и изключи касетофона докато меря (че сам не мога ) ще кажа кой е правилният кабел. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinamitko Публикувано 11 Май 2011 Сподели Публикувано 11 Май 2011 Имам въпрос по темата: Взех си и аз от магазина една антена (от тия с 3-те кабела) и си я инсталирах. На оригиналната букса намерих постоянния +12V ; (червен) , намерих и +12Vот плеъра (син) и масата (черен). Антената си работи, но сега, с подаването на контакт се изважда антената и съответно се прибира, когато изключа от контакт, а преди това ставаше, като включа или изключа плеъра. Та въпросът ми е това ли са възможностите на тези 3-кабелни антени или аз нещо не съм вързал правилно? (ще ми се антената да излиза след като включа плеъра)Също така има ли значение масата на антената къде ще се върже - дали за масата от буксата (черния кабел) или за корпуса на колата? Мерси на всички. А как ви се струва сигналът сега от китайските антени? При мен пращи на места, на които оригиналната не пращеше (някой беше писал за усилвател на оригинала и явно е вършел работа). Смятам да се пробвам да възстановя старата с части от новата през уикенда. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinamitko Публикувано 11 Май 2011 Сподели Публикувано 11 Май 2011 Митко,днес и аз си инсталирах моята антена и се получи същия ефект излиза и се прибира при контакт. Нямах много време и я свързах по същия начин (както някъде по нагоре в темата някой беше описал) явно синия кабел не е управление ами е +12в при контакт. Утре ако намеря някой да ми включи и изключи касетофона докато меря (че сам не мога ) ще кажа кой е правилният кабел. Ако искаш звънни днес след 17ч съм в града вече и ще дойда. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 11 Май 2011 Сподели Публикувано 11 Май 2011 Аз съм с китайска антена. Направил съм си я с ключе заради спецификата на плеъра. Веднъж забравих да я изкарам и слушах радио около 40 км. Звукът беше качествен, но ми направи впечатление че е необичайно слаб и трябваше да усиля 5-6 степени. Не се усетих. Като спрях и :icon_doh: ... слушал съм радио с прибрана антена.Как си свързал кабела за сигнала? При мен имаше рязане. Сигналът стана хубав от третия път. Просто жичките са идиотски тънки на моята антена, а на кабела на колата бяха спестили от друго... Нещо връзката не ти е добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 11 Май 2011 Сподели Публикувано 11 Май 2011 (редакция) Е че какво има да му се обяснява???Антените, които се продават са с най общо 3 жици, червена ,синя и черна.........някои антени са с по две жици, червена и синя..........това е така, защото черната жица е маса, а тя пък е вързана за корпуса и понеже е метален , и за това я няма тази жица...........както и да е............та червената трябва да се вържа за постоянен + 12V ,а синята се вързва от изхода на касетофона ( нали на всеки касетофон има и една синя жица, по която тече пак + 12 Волта ........) тя е управляваща антената....Масата си е маса .......... Значи проблемът с неприбирането на антената при изключване на плейъра идва от това че не е синята жица е управляващата за антената ами бяла с черна ивица. Синята е +12в при контакт,затова когато се свърже тя със зелената от китайската антена се изкарва и прибира при контакт, червената и черната... за тях ясно. Днес си я свързах и всичко е ОК антената се показва и ксрива съответно с включване и изключване на плейъра. http://mitsubishimitsubishi.snimka.bg/other/galant.564057.23415796Снимката май не е от най-добрите ама... с подръчни средства толкова. Редактирано 11 Май 2011 от Todor V. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinamitko Публикувано 11 Май 2011 Сподели Публикувано 11 Май 2011 ....Как си свързал кабела за сигнала? При мен имаше рязане. Сигналът стана хубав от третия път. Просто жичките са идиотски тънки на моята антена, а на кабела на колата бяха спестили от друго... Нещо връзката не ти е добре. Ами кабела за сигнала е с букса - също като на оригиналната и си пасна точно - нищо не съм рязъл. Но може да си прав за връзката да е нещо хлабава - ще пробвам да я постегна преди да пристъпя към трансплантацията. Явно проблема с ваденето и прибирането от плеъра отпада - тенкю на всички :bowi: а ако се реши и проблема със сигнала - оставам на китайската. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Afonya Публикувано 22 август 2011 Сподели Публикувано 22 август 2011 Пичове, да поговорим пак за антени малко, че са писани има-няма 10-ина страници само Днес разглобих моята, и както можете да предположите, проблемът се оказа в пластмасовото жило - счупено е в началото си, не много - може би 10-ина сантиметра. Реших да пробвам без тази част, да видя какво ще стане, но.... при включване на радиото, се чува как моторчето работи, но при изкл. нищо не се чува. Така беше още преди да я разглобя, антената си стои горе, моторчето си работи, за да я "вдигне", но при изкл. не се мъчи да я прибере (проблем в електрониката?). Чудя се защо е така, би трябвало да работи и на обратно, нали? Та, не мога да вкарам жилото в начално положение, исках моторчето само да си я издърпа... Гледам в една друга тема Мирослав е писал, че се продава жилото със стеблото, но е написал цена от 90 лева, доста ми се вижда, при положение, че има цели автоматични антени по 25 лв. Знам, че има колеги с такива - да кажат работят ли им още, защото ако ще изкара няколко месеца... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 22 август 2011 Сподели Публикувано 22 август 2011 Моята работи още (5 месеца), но съм я направил с ключе под таблото и я изкарвам само като слушам радио. Даже без да е навън хваща радиа, само че за сметка на "волумето" :rolleyes: . Смущения и пращене няма грам. И да се повреди, на първа ръка ще си слушам без нея, пък ще си поръчам друга като ми се доразправя. Може да се вземат 3-4 антени на цената, която си дал, но тъй като моят случай е по-различен, нека и други с "фалшиви" антени да кажат работят ли още. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Afonya Публикувано 22 август 2011 Сподели Публикувано 22 август 2011 А на мен ми направи впечатление, че се задвижва моторчето само при пускане на радиото, а не като дам на контакт и тръгне примерно музика от флашката ми. То това си е малко по-друга тема, де. Само исках да кажа, че явно оригинално е направено така (вместо ключе). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 22 август 2011 Сподели Публикувано 22 август 2011 Пичове, да поговорим пак за антени малко, че са писани има-няма 10-ина страници само Днес разглобих моята, и както можете да предположите, проблемът се оказа в пластмасовото жило - счупено е в началото си, не много - може би 10-ина сантиметра. Реших да пробвам без тази част, да видя какво ще стане, но.... при включване на радиото, се чува как моторчето работи, но при изкл. нищо не се чува. Така беше още преди да я разглобя, антената си стои горе, моторчето си работи, за да я "вдигне", но при изкл. не се мъчи да я прибере (проблем в електрониката?). Чудя се защо е така, би трябвало да работи и на обратно, нали? Та, не мога да вкарам жилото в начално положение, исках моторчето само да си я издърпа... Гледам в една друга тема Мирослав е писал, че се продава жилото със стеблото, но е написал цена от 90 лева, доста ми се вижда, при положение, че има цели автоматични антени по 25 лв. Знам, че има колеги с такива - да кажат работят ли им още, защото ако ще изкара няколко месеца... Колега,разликата в цената идва оттам че едната антена е оригинална а другото е китайско изпълнение. А не ти я прибира може би защото закача някъде жилото и затова не се прибира разглоби я и огледай сигурно ще забележиш проблема, иначе според мен едва ли е проблем в електрониката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Afonya Публикувано 22 август 2011 Сподели Публикувано 22 август 2011 Антената е разглобена, цялата, но моторчето не върти на обратно (да прибира). Махнал съм счупеното парче от жилото и искам моторчето само да прибере останалата част от жилото. Но то не върти в обратна посока, а и никога не съм го чувал като изгася колата, да се опита да прибере антената.Пределно ми е ясно разликата в цената откъде идва. Не съм питал за това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 август 2011 Сподели Публикувано 22 август 2011 Антената е разглобена, цялата, но моторчето не върти на обратно (да прибира). Махнал съм счупеното парче от жилото и искам моторчето само да прибере останалата част от жилото. Но то не върти в обратна посока, а и никога не съм го чувал като изгася колата, да се опита да прибере антената.Пределно ми е ясно разликата в цената откъде идва. Не съм питал за това.Е как къде да отива- в антената......... :D Тез антени дет ги продават за 30-40 лв. са пълни боклуци,десетки такива съм монтирал и то различни модели и марки и пак -работят има няма 3-4 месеца и вземат ,та се развалят......така че не очаквай много да изкара........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 22 август 2011 Сподели Публикувано 22 август 2011 (редакция) А на мен ми направи впечатление, че се задвижва моторчето само при пускане на радиото, а не като дам на контакт и тръгне примерно музика от флашката ми. То това си е малко по-друга тема, де. Само исках да кажа, че явно оригинално е направено така (вместо ключе). Оригинално с флашка при галант?! Плеърът в колата ми е направен да издига антената със завъртане на ключа в положение АСС. Дисплеят му винаги свети. Е, може да се "изгаси" и да показва само син екран с напдис OFF. С операционна с-ма е и не знам как да му кажа кога да вади антената. Затова вързах кабела на антената през ключе. Колкото изкара - толкова. То и без нея може, стига сигналът да не е слаб. Само трябва да се усили 6-7 степени някъде и все едно антената е навън. Редактирано 22 август 2011 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Afonya Публикувано 22 август 2011 Сподели Публикувано 22 август 2011 Оригинално с флашка при галант?! Да де, явно така са ми вързали плеъра, но не това е важната част По-скоро питах дали при вас моторчето работи като изключите радиото/контакта? И защо при мен не върти наобратно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 23 август 2011 Сподели Публикувано 23 август 2011 Ако свързването е с оригиналната бяла букса, не можеш да го объркаш. В противен случай си виж кабелите. Помня, че като слагахме новата антена, при изваждане на контактния ключ тя се прибра от втория опит свързване. Имаш ли "+" на някой кабел в буксата като изключиш от "АСС" или от положение "контакт"? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 23 август 2011 Сподели Публикувано 23 август 2011 Да де, явно така са ми вързали плеъра, но не това е важната част По-скоро питах дали при вас моторчето работи като изключите радиото/контакта? И защо при мен не върти наобратно. Със сигурност трябва да ти работи моторчето и на обратно. Ако не ме лъже паметта управляващият кабел (поне при мен) беше бял с черна ивица. Измери си го дали ти подава и спира + 12в при пускане и спиране на радиото/контакта. Ако не ти подава явно по кабелите ти напред е проблема, а ако подава наистина имаш проблем в електрониката. Ако проблема ти е в електрониката, доколкото се сещам на платката вътре има две бели реленца много е вероятно от там да идва проблема, ако е там аз все още пазя останки от платката пиши на Л.С. ще ти пратя каквото ти е нужно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinamitko Публикувано 23 август 2011 Сподели Публикувано 23 август 2011 ....... Знам, че има колеги с такива - да кажат работят ли им още, защото ако ще изкара няколко месеца... Моята Май месец я слагах и си работи нормално. За 30 лв я взех. Имам малко смущения на места, но може да е от турските станции - сега им е сезона тука по морето :mad:. Работи при включване и изключване от контакт. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 23 август 2011 Сподели Публикувано 23 август 2011 ...Знам, че има колеги с такива - да кажат работят ли им още, защото ако ще изкара няколко месеца...Ами аз моята също е китайска (от 22лв) мисля че юни месец някъде я сложих, прибира се и се изкарва с включване и изключване на радиото, още си работи (перфектно) единствената разлика е че малко по-шумно се прибира и вади (нормално все пак оригиналната стои на тампони а китайската се закача директно към купето) но с леки корекции от моя страна мисля че вече почти няма разлика със звука от оригиналната. Качеството на сигнала ми е същото като на оригиналната. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.