angelvarna Публикувано 19 февруари 2010 Сподели Публикувано 19 февруари 2010 Здравейте, колеги! от известно време включването на задна скорост ми създава проблеми. Колата тръгва напред, вместо назад. Често се налага да дърпам ръчната ако съм спрял на една боя разстояние. Проблемът се задълбочава. Притеснен съм, че проблемът може да е сериозен. Ако сте патили вече от френсктата скоростна кутия - пишете. И не идвайте във Варна, защото е много разбита. Моята Каризма е 1.6 с двигател GLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 19 февруари 2010 Сподели Публикувано 19 февруари 2010 (редакция) Отиваш в някой сервиз за френски коли да сменят втулките под лоста, да го регулират или лосотовата система отдолу. Това е основния проблем. Ако отидеш при някой разбирач ще почне да ти разправя разни врели некипели даже ако има може и нова кутия да ти пробута. Редактирано 19 февруари 2010 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelvarna Публикувано 19 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 19 февруари 2010 Само това ли е? Сякаш не звучи толкова страшно. Дали става бързо или трябва да си търси временно автомобил за придвижване.Че съм много зависим от колата. Мерси Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 19 февруари 2010 Сподели Публикувано 19 февруари 2010 (редакция) Ами повечето случаи е само това. Предполагам няколко часа максимум ще е ремонта. Имаше теми за това, позлвай търсачката. Даже имаше колега, които си е направил брозови втуки при стругар. Редактирано 19 февруари 2010 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tenki4 Публикувано 19 февруари 2010 Сподели Публикувано 19 февруари 2010 Колегата е прав,при мен трудно ми влизаше първата скоростсмених си втулките и всичко е наред :icon_thumbup: Нека ти прегледат скоростната кутия от течове ! Често се случва да има посинели кутии от липста на масло.По точно при рената,но то си е същото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smallbug Публикувано 20 февруари 2010 Сподели Публикувано 20 февруари 2010 (редакция) Името и колата ми се струват странно познати- ако не се лъжа :icon_hmm: Адаш, ако си ти, казах ти още лятото- става дума за две пластмасови втулки на лоста. Струват няколко лева и се сменят бързо. Кутията е Рено, така че и там можеш да търсиш. За теч на масло не знам. Гледал съм, я но минаха 6 месеца. Редактирано 20 февруари 2010 от smallbug Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soni Публикувано 21 февруари 2010 Сподели Публикувано 21 февруари 2010 Здравей,Аз имах същия проблем със скоростната кутия. Сложиха ми бронзова втулка и всичко е ок.В с. Здравец има един монтьор - Гошо, направи ми го за 2 часа, но си носех втулката - той ми каза каква да ми я направят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelvarna Публикувано 21 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 21 февруари 2010 Благодаря на всички. Ставам фен във форума Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smallbug Публикувано 21 февруари 2010 Сподели Публикувано 21 февруари 2010 Благодаря на всички. Ставам фен във форумаИмах си хас да не станеш :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: Вземи поне да си сложиш един аватар с колата, че да си я гледам от време на време. Мойта снимка вече колко време не е актуална :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didov Публикувано 21 февруари 2010 Сподели Публикувано 21 февруари 2010 Ами повечето случаи е само това. Предполагам няколко часа максимум ще е ремонта. Имаше теми за това, позлвай търсачката. Даже имаше колега, които си е направил брозови втуки при стругар.Не е много препоръчително да се поставят бронзови втулки! Тефлоновите втулки, понасят "мекият" удар от превключването на скоростите. И затова се износват, иначе усилието отива директно върху ябълковидното зацепване на скоростната кутия, а то не е изработено от твърд материал. После от там започва да сълзи масло. Ама ние нали искаме да е здраво. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 21 февруари 2010 Сподели Публикувано 21 февруари 2010 Че на тия френските, ако ги превключва с удар са много зле нещата. Ето я и темата: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=13294&view=&hl=%E1%F0%EE%ED%E7%EE%E2%E8&fromsearch=1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gepito-vt Публикувано 24 февруари 2010 Сподели Публикувано 24 февруари 2010 Здравейте,колеги! Един познат си купи Каризма седан-2003 г. с двигател 1.3,проблемът му е (както ми го обяснява той,намира се в Кипър),че когато колата се движи на скорост,при подаване и отнемане на газта скоростният му лост се "разхождал" по 3-4 см. А когато включел на пета се чувало виене,докато е в движение.Иска ми някакъв съвет и аз естествено няма към кого друг да се обърна освен към вас. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 24 февруари 2010 Сподели Публикувано 24 февруари 2010 Не знаех че има такава Каризма но явно в Кипър заради волана избора е по-голям. Кажи на приятеля си че 99% е лагер на първичния вал на скоростите, съвсем стандартно за Митсубиши ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 24 февруари 2010 Сподели Публикувано 24 февруари 2010 Ако е на пета няма как да е тоя лагер, на другите ще вие по-силно. За разходката да провери тампоните на двигателя/кутията как са. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdravko_i_i Публикувано 22 март 2010 Сподели Публикувано 22 март 2010 Здравейте колеги и аз ще се включа в тази тема с едно питане. При мен проблема е при включване на първа често влиза на трета предполагам че става въпрос за същите втулки. Колата е каризма турбодизел 1997г. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jagar Публикувано 22 март 2010 Сподели Публикувано 22 март 2010 Здравейте колеги и аз ще се включа в тази тема с едно питане. При мен проблема е при включване на първа често влиза на трета предполагам че става въпрос за същите втулки. Колата е каризма турбодизел 1997г. И при мен беше така първа влизаше доста трудно ... след смяната на втулките с месигови такива от колегата Данчо :drinks: изчезнаха проблемитеможе и да не слагаш точно месингови само че палсмасовите се сменяват по често.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HIXTER Публикувано 2 април 2010 Сподели Публикувано 2 април 2010 До преди около седмица и аз имах проблем с включването на задна предавка. След дълго ходене и търсене на втулки в магазините се озовах при един стругар, който за 15 минути ми направи аналогови на оригиналните / също пластмасови /. Сега положението е съвсем различно а и монтажа ми отне около 10 минути. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
azsumbulgarce Публикувано 6 октомври 2010 Сподели Публикувано 6 октомври 2010 Направо ви завиждам! Нито в магазините намирам комплекта с втулките,нито стругар се хваща да го прави! Егати каръка! ... Темата е прекратена,ама ако някой случайно прочете и знае откъде да си грабна спасителния пояс,нека да ме светне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 6 октомври 2010 Сподели Публикувано 6 октомври 2010 Пиши на Данчо да те упъти, къде се намира стругара направил втулките.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 6 октомври 2010 Сподели Публикувано 6 октомври 2010 Направо ви завиждам! Нито в магазините намирам комплекта с втулките,нито стругар се хваща да го прави! Егати каръка! ...И тези стругари не може да ги разбере човек...Когато нямат работа, правят и панти за врати за някакви жълти стотинки :lol: а като имат работа, се правят на велики и не им се занимава с някакви си втулки..Утре ще ходя до Пловдив за едни чаркове и ше мина да ти взема едни втулки (10-12 лв. мисля беше комплекта за цялата щанга ) и тези за избирача на скоростите и задните (под скоростният лост) ..Пък до тогава ако си намериш, ще останат за някой друг колега ..Каризми бол, с разбити втулки ..:D 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
azsumbulgarce Публикувано 8 октомври 2010 Сподели Публикувано 8 октомври 2010 Колега,чакам те с "разбити втулки"! :D !!! Хващам се за теб и те очаквам! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
azsumbulgarce Публикувано 8 октомври 2010 Сподели Публикувано 8 октомври 2010 И тези стругари не може да ги разбере човек...Когато нямат работа, правят и панти за врати за някакви жълти стотинки :lol: а като имат работа, се правят на велики и не им се занимава с някакви си втулки..Утре ще ходя до Пловдив за едни чаркове и ше мина да ти взема едни втулки (10-12 лв. мисля беше комплекта за цялата щанга ) и тези за избирача на скоростите и задните (под скоростният лост) ..Пък до тогава ако си намериш, ще останат за някой друг колега ..Каризми бол, с разбити втулки ..:DМного съм ти признателен за жеста! 02/8510125 ми е телефона.Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 8 октомври 2010 Сподели Публикувано 8 октомври 2010 Колега,чакам те с "разбити втулки"! :D !!! Хващам се за теб и те очаквам!Така, понеже в магазина са останали само задните (тези под ск. лост), а те са с по голям размер, от понеделник започвам серийно производство на предните..:DИмам такава каризма при мен, свалил съм размерите на оригиналните, пластмаса съм намерил (пак черна като оригиналната B)) само трябва да си починат събота и неделя стругарите и в понеделник ги качваме на поточната линия ...:lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nako Публикувано 8 октомври 2010 Сподели Публикувано 8 октомври 2010 Здравейте колеги.Да се наредя и аз на опашката тогава,че в РАТОЛА ПЛОВДИВ миналата година за два месеца ми намериха само ябълковидното лагерче!!!!!!!!!!!Ако се правят втулки и има възможност ,моля и един комплект и за мен :rolleyes: .Стамболийски ми е близо и не е проблем да отскоча,макар че вече свикнах с пета най-вече,не съм се отказал да ги сменя!!!!!!!!Просто се оказа проблем да ги намеря!!!!!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 октомври 2010 Сподели Публикувано 12 октомври 2010 .Стамболийски ми е близо и не е проблем да отскоча,Ми к"во чакаш :icon_hmm: идвай да си вземеш втулките, вече са готови ..:D 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.