Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

didov

Потребител
  • От него общо

    32
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Попово

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Karisma 1.6 GLX 90 к.с. 1997г.
  • Интереси
    Разнородни

didov's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. didov

    Скоростен лост...проблем

    След смяна на втулките някаква регулировка направи ли?
  2. didov

    Скоростен лост...проблем

    Здравейте, колата е 1.6 90кс, и при мен го има този проблем с трудното включване на първа и задна. Когато сутрин времето е по студено, по 2-3 пъти правя опити да включа на задна. Втулките ги смених, но пак има затруднение с първа и задна. Прочетох и мнението за регулирането на скоростния лост но не ми стана ясно. Като се премести лоста, с 0.5-1 см, кое го фиксира да не се върне в старото положение. Каква е точната процедура за регулирането на скоростите. Какво трябва да се направи?
  3. didov

    проблем с тоците

    Колегата беше поставил тази снимка: http://imageshack.us/photo/my-images/824/74686302.jpg/
  4. didov

    Проблем с парното

    Здрасти! Честита Нова Година. Автомобила кой модел е, година на производство и др? За 1.6, 90 к.с до вентилатора за парното, има един блок, в който има вградени резистори. Тези резистори определят степените за силата на въздуха във въздуховодите, тоест оборотите на ел. мотора, спрямо ключът на парното. Куплунга е четворна букса. Изводите на самият блок са следните: 1,2,3,4. Трябва да се измери с ом метър, какво е съпротивлението на резисторите. Латинските букви L,O,M,H са означенията по електро схемата. Проверката е следната: на блока за резисторите се свързва измерителния уред (мултицет) спрямо изводите 3-2(L,O) съпротивлението е 2,30 ома 3-4(M,L) съпротивлението е 1,10 ома 3-1(M,H) съпротивлението е 0,40 ома Когато е изгорял този блок, няма ги малките степени 1,2,3 от ключът. Провери дали са здрави резисторите, и да не изваден куплунга с кабелите!
  5. didov

    Проблем със скоростите

    Здравейте! да не отварям друга тема да запитам. Имам проблем при превключването на първа и задна скорост. При първата трудно взе да влиза, трябва по-вече натиск на скоростния лост. При задната не се фиксира точно, някой път уж е на задна а тръгва напред. Когато влязат скоростите в движение няма проблем, не изключват. Чета във форумът, че може да е от втулки. Дали е от тях? Колата е 1.6 GLX 90кс. 1997г.
  6. didov

    предърпване

    Здрасти! има теми, които засягат оборотите. Трябва да потърсиш малко, напр. като тази: Моят сайт
  7. didov

    Въпрос относно Carisma

    Здрасти! Правилно си се ориентирал за избор на автомобил. И аз карам Каризма 1.6 и съм много доволен от нея. Преди карах др. коли, след това Мазда, но Каризмата ми харесва по-вече. Двигателят е тих, икономичен и важното е, че може да се монтира обикновенна газова уредба за този модел. Все пак двигателя е Японски, да не забравяме за Японското качество и надежност. Виждам, че си от Попово,аз съм ти градски, ако те интересува ще ти я покажа, ще покараме да усетиш как върви и се държи на пътя. Има и дребни слаби места, втулките на скоростите, копчетата за ел. стъклата,и др. но тука във форумът са обсъждани. Ако искаш, напиши ми телефона си, за да се уговорим да се видим.
  8. За много години на Всички! Налага ми се да си сменя антифриза, но не мога да намеря пробката за източване на антифриза от блока на двигателя. По документация я дават зад хидравличната помпа, но нещо ми се губи от погледа. :rolleyes: Къде точно се намира пробката? Двигателят е 1.6 - 4G92
  9. didov

    Няколко въпроса

    Здравей колега! Ако по приятно се изказваш за Каризмите, сигурно ще получиш и по- вече отговори, но така с тая дума "тъпо" не си и намерил мястото. Явно аварийните ти са преправяни, защото ориганално не е така. Да не би, лампата в ключът за аварийните да не свети, и затова да са направили корекциите?! Японците са сметнали тежестта на самият високоговорител, плюс вибрации от движение, и двете видии вършат работа. Ако ще поставяш по-тежки високоговорители, това е друг въпрос!
  10. Здрасти колега! Освен за ел. схемите, напиши малко по-подробно, имало ли е фреон, или си допълвал системата? Има една подробност, когато се подновява хладилният агент, се долива и специално масло в системата. Това масло служи за безпроблемна работа на копресора. Когато по някаква причина, се загуби маслото и хладилният агент /фреона е със определена марка/, и някой "майстор" допълни системата само с фреон, компресора започва да трака.
  11. Здравей колега, прочети тази тема: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=12770
  12. didov

    SRS и клаксон

    Здрасти! Като гледам схемата, управлението на клаксона е в кутията с релета и предпазители в двигателния отсек, зад въздушният филтър. Предпазителят е №3, който е 10А, релето за клаксона е А-67х. Има две схеми, на изпълнение за клаксоните. Твоята Каризма, коя година е? http://i40.tinypic.com/2zjiaut.jpg
  13. didov

    CD уредба в Carisma-та

    Здрасти! Може да се изведе допълнително копче за управлението на дисплея, щом искаш да си смениш касетофона. Има писано във форумът по този въпрос: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=14868&st=0&p=165876&hl=касетофон&fromsearch=1entry165876
  14. Здравей колега! Буксата, коята влиза в управлението за копчето не контактува добре, или по-точно изводите, които са запоени за платката. Огледай ги внимателно, и обикновенно се пропуква калая. Трябва да се разглоби копчето, и да се презапоят. На тази платка контактуват и гумичките.
  15. didov

    Ролка на климатика GDI

    Здрасти колега, става въпрос за лагера на климатика, зависи какъв компресор имаш монтиран. Има възможност да се смени лагера! Читавите лагери са на цени около 40-45лв. Китайските на 20-25лв. След като се смъкне шайбата, трябва преса за да се избие старият лагер. С остро секаче се изсичат издатините. Когато се набие новият се "зачаканява" зачуква се периферията на няколко симетрични места. Фабрично е запресован, образуват се малки издатини от самият метал. Внимавай само да не изкривиш шайбата, защото е направена от по-тънка ламарина, подлагат се втулки на шайбата, и тогава се избива и набива. Самият климатик не се разглобява.
×
×
  • Създаване...