nookie666 Публикувано 24 февруари 2010 Сподели Публикувано 24 февруари 2010 Ха честито!! С кеф да си ги караш :icon_thumbup: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
messat Публикувано 24 февруари 2010 Сподели Публикувано 24 февруари 2010 (редакция) Както казват повечето майстори; До като не се разглоби не може да се разбере къде е проблема. Точно това и направихме днес, свалихме амортисьорите, и се оказа,че това неприятно тропане идва от самите стъбла на амортисьорите, (а не от горните тампони) толкова бяха аут,че съвсем спокойно, без никакво усилие се движеха навън и навътре. Сменихме амортисьорите и тропането изчезна напълно. Усещането с новите амортисьори беше такова,че сеедно се качвам в друга кола. :icon_thumbup: :icon_thumbup: Колега със спортно окачване ли е колата?Какви амортисьори сложихте?Аз имам следния проблем смених амортисьорите и след 2 седмици почнаха да тропат, а сега след около 4000км вече е нетърпимо. Сменихме и тампоните отгоре. Редактирано 24 февруари 2010 от messat Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atila Публикувано 24 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 24 февруари 2010 Колега със спортно окачване ли е колата?Какви амортисьори сложихте?Аз имам следния проблем смених амортисьорите и след 2 седмици почнаха да тропат, а сега след около 4000км вече е нетърпимо. Сменихме и тампоните отгоре. Не е със спортно окачвне. Сложихме МОНРО двойно действащи. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 24 февруари 2010 Сподели Публикувано 24 февруари 2010 Колега със спортно окачване ли е колата?Какви амортисьори сложихте?Аз имам следния проблем смених амортисьорите и след 2 седмици почнаха да тропат, а сега след около 4000км вече е нетърпимо. Сменихме и тампоните отгоре. Какъв цвят са ти пружините ? :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
messat Публикувано 25 февруари 2010 Сподели Публикувано 25 февруари 2010 (редакция) Какъв цвят са ти пружините ? :icon_dance:Черни. Eibach или нещо подобно Редактирано 25 февруари 2010 от messat Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blago Публикувано 8 юни 2011 Сподели Публикувано 8 юни 2011 Здравейте съфорумци, имам проблем с Галанта (EA2A). От 2 седмици тропа нещо в предницата като минавам по павиран път. Там където живея е зле пътя - павета и денивилации. Като минавам и се чува яко тропане отпред вляво може би. Също забелязах, че като сменям предавките от 1-ва на 2-ра, и колата нали се накланя напред назад - също се чува тропането. Скоро ще ходя до някакъв сервиз тук да я погледнат, но като знам какви са разбирачи в Бургас почвам леко да се сдухвам. :( Дайте някакви идеи :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 юни 2011 Сподели Публикувано 8 юни 2011 Здравейте съфорумци, имам проблем с Галанта (EA2A). От 2 седмици тропа нещо в предницата като минавам по павиран път. Там където живея е зле пътя - павета и денивилации. Като минавам и се чува яко тропане отпред вляво може би. Също забелязах, че като сменям предавките от 1-ва на 2-ра, и колата нали се накланя напред назад - също се чува тропането. Скоро ще ходя до някакъв сервиз тук да я погледнат, но като знам какви са разбирачи в Бургас почвам леко да се сдухвам. :( Дайте някакви идеи :icon_hmm:Здравей колега,тропа ти кривия ляв носач,разбит е шарнира му ........вземи направи следното: дай малко назаден и по инерция както си, натиусни спирачките бързо 6-8 пъти , ако тропа яко, значи си за смяна на този носач.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blago Публикувано 8 юни 2011 Сподели Публикувано 8 юни 2011 (редакция) Благодаря DJ за бързия отговор, ще пробвам метода. Само да вметна,че изведнъж започна да си тропа. Никакви звуци преди това не са се чували. Изведнъж започна да "вдига гюролтия" :good: Мога ли да си купя само тампон, или трябва да ми е кофти - целия носач( който си е цифра, май). Имам и един странен проблем - когато подавам газ се чува едно глухо стържене, някак, дори като въртя волана на място, и мисля, че като е загряла тогава май по често се чува. :help: Редактирано 8 юни 2011 от Blago Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 юни 2011 Сподели Публикувано 8 юни 2011 Благодаря DJ за бързия отговор, ще пробвам метода. Само да вметна,че изведнъж започна да си тропа. Никакви звуци преди това не са се чували. Изведнъж започна да "вдига гюролтия" :good: Мога ли да си купя само тампон, или трябва да ми е кофти - целия носач( който си е цифра, май). Имам и един странен проблем - когато подавам газ се чува едно глухо стържене, някак, дори като въртя волана на място, и мисля, че като е загряла тогава май по често се чува. :help:Обикновенно така става, от изведнъж.....проблема не е в тампона, а в шарнира на носача........За другия ти въпрос със стърженето не го разбрах......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 8 юни 2011 Сподели Публикувано 8 юни 2011 (редакция) Шумовете винаги са трудни за описване. Особено в някой форум. При мен когато потеглям със студен или недобре загрял двигател след изминаване на 4-5 секунди се чува едно като стържене за около 1,5-2 секунди. Обикновено ... да, когато съм въртял волана и в момента на изправяне се чува. Чувал съм го и направо, но не мога да твърдя че волана не е въртян макар и малко. Най се доближава до звука от задействащ се декомпресор (когато атмосферите сгъстен въздух в бутилката достигнат предела), но в много по-тих вариант. Това го чувам от ... сигурно от близо 3 години.п.п. винаги съм бил на първа предавка пропуснах да кажа. Може би защото на незагряла кола не подавам газ. Даже съм си изработил навик като "избучи" чак тогава да мисля за втория зъб :D Пак редакция. Ще загрея аз, ма ми требва повече време... Въртенето на волана на място предизвиква шум в хидравличната помпа - товари се и дори малко си подава газ (при мен). Само че шумът от нея в моя случай е 1:1 студена-топла. Вече за първата част от въпросати и аз не разбирам какво се случва. Редактирано 8 юни 2011 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naso Публикувано 8 юни 2011 Сподели Публикувано 8 юни 2011 (редакция) До оня ден ме мъчеше едно отвратително скърцане на дясното колело при завиване - все едно скърцат пантите на стара врата. Накрая свалих колелото, накарах братчеда да върти волана и се оказа, че е от шарнира на правия носач откъм колелото. Напръсках го с WD40 и спря да скърцоти веднагически. Въпросът ми е колко дълго може да се кара така..... Редактирано 8 юни 2011 от naso Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blago Публикувано 8 юни 2011 Сподели Публикувано 8 юни 2011 (редакция) Ами за шума да кажа - При подаване на газ се чува едно глухо стържене откъм моторния отсег. Като интензитет е силно тъй като го чуват и пътниците отзад даже. При всяко подаване на газ го има. Като задържа газта на 1500 оборота като тръгвам примерно стърженето ускорява интензитета си. Т.е. ако при единично подаване на газ има единично стържене - "зък", то при потегляне със 1500 оборота се чува вече -"зък, зък, зък, зък, зък, зък" При превключване на 2-ра, пак продължава така (между 1000 и 2000 оборота), по нагоре в скоростта и оборотите не мога да го усетя oсезаемо поради шума от движението вече. Също така одеве споменах, че когато съм на място и завъртя волана ( нали се вдигат леко оборотите) пак го има. Та така. Доста е дразнещо, но така си я карам. Чакам да събера някои лев, че да я оправям. Редактирано 8 юни 2011 от Blago Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 юни 2011 Сподели Публикувано 8 юни 2011 До оня ден ме мъчеше едно отвратително скърцане на дясното колело при завиване - все едно скърцат пантите на стара врата. Накрая свалих колелото, накарах братчеда да върти волана и се оказа, че е от шарнира на правия носач откъм колелото. Напръсках го с WD40 и спря да скърцоти веднагически. Въпросът ми е колко дълго може да се кара така.....Е това вече е опасно,вижте дали има луфт в него като разклатиш гумата нагоре и пускаш надолу, ако има, кофти, сменяй докато е време да не гониш после джантата с гумата и полуооската из някой път или магистртала...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 юни 2011 Сподели Публикувано 8 юни 2011 Ами за шума да кажа - При подаване на газ се чува едно глухо стържене откъм моторния отсег. Като интензитет е силно тъй като го чуват и пътниците отзад даже. При всяко подаване на газ го има. Като задържа газта на 1500 оборота като тръгвам примерно стърженето ускорява интензитета си. Т.е. ако при единично подаване на газ има единично стържене - "зък", то при потегляне със 1500 оборота се чува вече -"зък, зък, зък, зък, зък, зък" При превключване на 2-ра, пак продължава така (между 1000 и 2000 оборота), по нагоре в скоростта и оборотите не мога да го усетя oсезаемо поради шума от движението вече. Също така одеве споменах, че когато съм на място и завъртя волана ( нали се вдигат леко оборотите) пак го има. Та така. Доста е дразнещо, но така си я карам. Чакам да събера някои лев, че да я оправям.......а като натиснеш и задържиш съединителя пак ли го прави?ако го прави, значи е наистина от мотора нещо, ако обаче не го прави ,тогава е от ск. кутия и трябва ремонт да й се прави...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 8 юни 2011 Сподели Публикувано 8 юни 2011 До оня ден ме мъчеше едно отвратително скърцане на дясното колело при завиване - все едно скърцат пантите на стара врата. Накрая свалих колелото, накарах братчеда да върти волана и се оказа, че е от шарнира на правия носач откъм колелото. Напръсках го с WD40 и спря да скърцоти веднагически. Въпросът ми е колко дълго може да се кара така..... И аз ще те посъветвам веднага да смениш правия носач, защото ябълката на шарнира вече е тръгнала да излиза от гнездото си... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 9 юни 2011 Сподели Публикувано 9 юни 2011 А щом си го напръскал и е спрял да скърца,значи е бил останал без грес и затова се е износил.Затова е хубаво да се преглеждат отвреме навреме маншончетата на носачите да не са скъсани. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cherveni ogledala Публикувано 9 юни 2011 Сподели Публикувано 9 юни 2011 Колега има спрей грес която може да се впръска в шарнирите ,но по-добре ако си купиш такава я използвай за тези които не скърцат и не тропат ,инак така може да покараш с този носач още някой ден!Знам , че фирми производители на резервни части подменят в момента окомлектовката по отношение на гумените маншони поради бързото им деформиране и износване което моментално води до пагубни последствия ,именнно след проникването на вода ,твърди частици и др. тези наши шарнари загиват за броени дни !Може и да е за добро ,едно обаче есигурно ще има леко завишение в цените :icon_crying: Относно скърцането на 4-5 секунда колега да не е ербека!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.