Премини към съдържание

Проблем с Галант 1995 1,8 Glsi


Mitaka-VT

Препоръчано мнение

Здравейте!Проблема ми е следния от няколко дни когато превключвам примерно от първа на втора предавка или от втора на трета скоростната кутия или хърка или трябва да напомпя 2 3 пъти съединителя и чак тогава предавката влиза.Амбреажа ми отделя ниско понякога се получава така,че на място даже немога да вкарам никоя предвка.Трябва да натисна амбреажа до ламарината и то здраво и по някаква случаиност включва.Проверих маслото на съединителя в горната помпа и е перфектно.Направо съм се отчаял даите съвети.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

недей така бе човек излъжи ме нещо... ;) някои друг да си даде мнението,че се моля да не е съединител.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при мен имаше същите симптоми,диагноза "Смяна на съединител".След смяната се орпави всичко. :)Само не си купувай на Валео съединител,аз не съм доволен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Проблема ми е следния от няколко дни когато превключвам примерно от първа на втора предавка или от втора на трета скоростната кутия или хърка или трябва да напомпя 2 3 пъти съединителя и чак тогава предавката влиза.Амбреажа ми отделя ниско понякога се получава така,че на място даже немога да вкарам никоя предвка.Трябва да натисна амбреажа до ламарината и то здраво и по някаква случаиност включва.Проверих маслото на съединителя в горната помпа и е перфектно.Направо съм се отчаял даите съвети.

Възможно е да имаш проблем с някоя от помпите на съединителя - горна или долна. провери най-напред тях, преди да сменяш съединител.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре, но има друг момент в които когато съм на скорост и не съм в движение на дръпната ръчна и започна да отпускам съединителя, той си има ход, не е като да не мога да я държа на съединител.

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на мнение, че проблема е в помпите на съединителя. Понякога помпите се влиаят от външната температура, примерно: на студено трудно включва, а за загрял двигател си работи нормално.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

мерси на всички,но като гледам сиг е замръзнала помпата сега слънцето като нагря колата и се пооправи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

мерси на всички,но като гледам сиг е замръзнала помпата сега слънцето като нагря колата и се пооправи.

колегите са ти казали какво е , но аз да потвърдя а именно това е проблем в помпите на съединителя, разгледай линка, който ти е пуснал колегата Марио - търси там проблема, като замените всичко с нови рем. комплекти ............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още нещо по темата, за да не пускам нова. А когато отпускаш съединителя и точно когато аха да си махнеш кръка от него усетиш едно лекинко пукване, каква може да е причината. Иначе съединителя е страшно мек, без да скърца, скоростите влизат лесно с един пръст. Просто снощи за пръв път го усетих това нещо, при положение че колата беше цял ден навън.

След малко ще излизам и като се върна ще пиша дали още го има.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още нещо по темата, за да не пускам нова. А когато отпускаш съединителя и точно когато аха да си махнеш кръка от него усетиш едно лекинко пукване, каква може да е причината. Иначе съединителя е страшно мек, без да скърца, скоростите влизат лесно с един пръст. Просто снощи за пръв път го усетих това нещо, при положение че колата беше цял ден навън.

След малко ще излизам и като се върна ще пиша дали още го има.

Това ти е "мъртвия ход" на педала на съединителя и е нормално да го има.........луфта се получава м/у шпиндела ,който бута буталцето на помпата и педала .............ако го няма , е възможно да не може да се обезвъздуши системата ,тъй като буталцето не се връща до края в този случай и гумичката вътре няма да е минала зад дупката от където влиза спир. теност т.е. от казанчето няма да дръпне нова порция течност .......затова ,когато се обезвъздушава , м/у цикълите на помпане и задържане трябва да пускате педала за по дълго време ( 3-5 сек. ) и гледайте казанчето дали течноста намалява в този случай..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това ти е "мъртвия ход" на педала на съединителя и е нормално да го има.........луфта се получава м/у шпиндела ,който бута буталцето на помпата и педала .............ако го няма , е възможно да не може да се обезвъздуши системата ,тъй като буталцето не се връща до края в този случай и гумичката вътре няма да е минала зад дупката от където влиза спир. теност т.е. от казанчето няма да дръпне нова порция течност .......затова ,когато се обезвъздушава , м/у цикълите на помпане и задържане трябва да пускате педала за по дълго време ( 3-5 сек. ) и гледайте казанчето дали течноста намалява в този случай..........

Нека не изключваме и възможността маховикът да си е отишъл?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Роска, че какво общо има маховика в случая бре ? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегата DJ Tumbi, както винаги даде най-точния отговор. Понеже рекох да попрегледам тук там при двигатела едно друго и бутнах тлъскача на долната помпа. Съответно горе в казанчето нещо избълбочи и край, няма налягане, няма включване на скорост. Е сега се връщам от сервиза, успях с още един приятел да обезвъздушим. И наистина лекото поклопване идва от горната помпа, както каза и колегата. А това за изчакването от (3-5сек) го установихме след 30 мин помпане и отвиване на пробката. Сега вече съединителя си е както беше и съм много доволен.

Единствено само дето това поклопване на попмата ме дразни, но ще свикна. А и щом така е редно няма да пипам нищо вече.

Отивам да наръся с вода покрай двигатела, че колкото и да не е таз спирачна течност прави големи бели ако се остави да засъхне. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегата DJ Tumbi, както винаги даде най-точния отговор. Понеже рекох да попрегледам тук там при двигатела едно друго и бутнах тлъскача на долната помпа. Съответно горе в казанчето нещо избълбочи и край, няма налягане, няма включване на скорост. Е сега се връщам от сервиза, успях с още един приятел да обезвъздушим. И наистина лекото поклопване идва от горната помпа, както каза и колегата. А това за изчакването от (3-5сек) го установихме след 30 мин помпане и отвиване на пробката. Сега вече съединителя си е както беше и съм много доволен.

Единствено само дето това поклопване на попмата ме дразни, но ще свикна. А и щом така е редно няма да пипам нищо вече.

Отивам да наръся с вода покрай двигатела, че колкото и да не е таз спирачна течност прави големи бели ако се остави да засъхне. :)

Похлопването можеш да оправиш и сега, след като си обезвъздушили помпите на съединителя ,за целта лягаш под педалите ,като дърпаш седалката назад и гледаш на педала на съединителя оста ,която е закачена на него, на линка, който е дал Марио ,на 5-тата снимка се вижда тази ос, тя от единия край влиза в помпата ,а от другия се закача за педала, на нея има контра гайка ,тя трябва да се разхлаби и развие така че да отиде назад леко, и после хващаш и с пръсти или ключе 6 въртиш оста наляво ,така че да се развива,по този начин ще обереш луфта, но и с това ще увеличиш хода на педала и той ще стане по висок ............аз го правя по друг начин, просто тази ос от към помпата се държи с шайба и зегерка, махам оста от помпата и точно на ябълката й тъпча яко грес ,по възможност да е по гъста.......не графитна а примерно литиева, и обратно го сглобявам.........в този случай пак ще имаш луфт, но няма да се чува "поклокване" а и леко луфта ще изчезне.............

Да добавя и още нещо за обезвъздушаването - то трябва да може да се обезвъздуши след 2-3 пъти най много и педала да стане твърд , във вашия случай ,обезвъздушаването не е станало, тъй като има някакъв проблем с горната помпа , но дори и с нови рем. комплекти ,понякога трудно се обезвъздушава,, в то зи случай се прави следното : на пробката се слага маркуче ( от системи или от тия за връщащата нафта при дизелите ) а от другия и край трябва да е потопен добре в спир. течност, така, при помпане и освобождаване на пробката, ще изхвърли маслото и въздуха, но винаги ще има масло от самия край на пробката и няма да има опасност да остане с въздух .............

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Похлопването можеш да оправиш и сега, след като си обезвъздушили помпите на съединителя ,за целта лягаш под педалите ,като дърпаш седалката назад и гледаш на педала на съединителя оста ,която е закачена на него, на линка, който е дал Марио ,на 5-тата снимка се вижда тази ос, тя от единия край влиза в помпата ,а от другия се закача за педала, на нея има контра гайка ,тя трябва да се разхлаби и развие така че да отиде назад леко, и после хващаш и с пръсти или ключе 6 въртиш оста наляво ,така че да се развива,по този начин ще обереш луфта, но и с това ще увеличиш хода на педала и той ще стане по висок ............аз го правя по друг начин, просто тази ос от към помпата се държи с шайба и зегерка, махам оста от помпата и точно на ябълката й тъпча яко грес ,по възможност да е по гъста.......не графитна а примерно литиева, и обратно го сглобявам.........в този случай пак ще имаш луфт, но няма да се чува "поклокване" а и леко луфта ще изчезне.............

Да добавя и още нещо за обезвъздушаването - то трябва да може да се обезвъздуши след 2-3 пъти най много и педала да стане твърд , във вашия случай ,обезвъздушаването не е станало, тъй като има някакъв проблем с горната помпа , но дори и с нови рем. комплекти ,понякога трудно се обезвъздушава,, в то зи случай се прави следното : на пробката се слага маркуче ( от системи или от тия за връщащата нафта при дизелите ) а от другия и край трябва да е потопен добре в спир. течност, така, при помпане и освобождаване на пробката, ще изхвърли маслото и въздуха, но винаги ще има масло от самия край на пробката и няма да има опасност да остане с въздух .............

 

Благодаря за съвета! Сигурно ще го направя в някой от следващите дни, че сега нещо ме унася винцето. :rulez:

:drinks:

Е аз ползвах маркуче но в другия му край нагнетявах течността със спринцовка и то изхвърли въздуха от казанчето, така докато спря да бълбучи.

Редактирано от Anatoli
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още нещо по темата, за да не пускам нова. А когато отпускаш съединителя и точно когато аха да си махнеш кръка от него усетиш едно лекинко пукване, каква може да е причината. Иначе съединителя е страшно мек, без да скърца, скоростите влизат лесно с един пръст. Просто снощи за пръв път го усетих това нещо, при положение че колата беше цял ден навън.

След малко ще излизам и като се върна ще пиша дали още го има.

 

Пламен го лекува буталцето и цилиндъра! :)

При мен имаше едно такова "щракване" (много дразнещо) и го оправи - на стругар! :)

По спомени беше за горната помпа!

Редактирано от s01o
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...