Mitaka-VT Публикувано 30 януари 2010 Сподели Публикувано 30 януари 2010 Здравейте!Проблема ми е следния от няколко дни когато превключвам примерно от първа на втора предавка или от втора на трета скоростната кутия или хърка или трябва да напомпя 2 3 пъти съединителя и чак тогава предавката влиза.Амбреажа ми отделя ниско понякога се получава така,че на място даже немога да вкарам никоя предвка.Трябва да натисна амбреажа до ламарината и то здраво и по някаква случаиност включва.Проверих маслото на съединителя в горната помпа и е перфектно.Направо съм се отчаял даите съвети. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vuicho Публикувано 30 януари 2010 Сподели Публикувано 30 януари 2010 Съединителя ти е за смяна ,колега. :icon_crying: Ако помпите са ти добре,както казваш...това е... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka-VT Публикувано 30 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 30 януари 2010 недей така бе човек излъжи ме нещо... ;) някои друг да си даде мнението,че се моля да не е съединител. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 30 януари 2010 Сподели Публикувано 30 януари 2010 И при мен имаше същите симптоми,диагноза "Смяна на съединител".След смяната се орпави всичко. Само не си купувай на Валео съединител,аз не съм доволен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 30 януари 2010 Сподели Публикувано 30 януари 2010 Здравейте!Проблема ми е следния от няколко дни когато превключвам примерно от първа на втора предавка или от втора на трета скоростната кутия или хърка или трябва да напомпя 2 3 пъти съединителя и чак тогава предавката влиза.Амбреажа ми отделя ниско понякога се получава така,че на място даже немога да вкарам никоя предвка.Трябва да натисна амбреажа до ламарината и то здраво и по някаква случаиност включва.Проверих маслото на съединителя в горната помпа и е перфектно.Направо съм се отчаял даите съвети.Възможно е да имаш проблем с някоя от помпите на съединителя - горна или долна. провери най-напред тях, преди да сменяш съединител. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka-VT Публикувано 30 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 30 януари 2010 (редакция) Добре, но има друг момент в които когато съм на скорост и не съм в движение на дръпната ръчна и започна да отпускам съединителя, той си има ход, не е като да не мога да я държа на съединител. Редактирано 30 януари 2010 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 30 януари 2010 Сподели Публикувано 30 януари 2010 И аз съм на мнение, че проблема е в помпите на съединителя. Понякога помпите се влиаят от външната температура, примерно: на студено трудно включва, а за загрял двигател си работи нормално. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka-VT Публикувано 30 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 30 януари 2010 Има ли вариант кутията ми да е останала без масло? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 януари 2010 Сподели Публикувано 30 януари 2010 :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka-VT Публикувано 30 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 30 януари 2010 мерси на всички,но като гледам сиг е замръзнала помпата сега слънцето като нагря колата и се пооправи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 януари 2010 Сподели Публикувано 30 януари 2010 мерси на всички,но като гледам сиг е замръзнала помпата сега слънцето като нагря колата и се пооправи.колегите са ти казали какво е , но аз да потвърдя а именно това е проблем в помпите на съединителя, разгледай линка, който ти е пуснал колегата Марио - търси там проблема, като замените всичко с нови рем. комплекти ............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niko_shyne Публикувано 30 януари 2010 Сподели Публикувано 30 януари 2010 В студа и при мен се появи.Помпите!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 31 януари 2010 Сподели Публикувано 31 януари 2010 Още нещо по темата, за да не пускам нова. А когато отпускаш съединителя и точно когато аха да си махнеш кръка от него усетиш едно лекинко пукване, каква може да е причината. Иначе съединителя е страшно мек, без да скърца, скоростите влизат лесно с един пръст. Просто снощи за пръв път го усетих това нещо, при положение че колата беше цял ден навън.След малко ще излизам и като се върна ще пиша дали още го има. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 януари 2010 Сподели Публикувано 31 януари 2010 Още нещо по темата, за да не пускам нова. А когато отпускаш съединителя и точно когато аха да си махнеш кръка от него усетиш едно лекинко пукване, каква може да е причината. Иначе съединителя е страшно мек, без да скърца, скоростите влизат лесно с един пръст. Просто снощи за пръв път го усетих това нещо, при положение че колата беше цял ден навън.След малко ще излизам и като се върна ще пиша дали още го има.Това ти е "мъртвия ход" на педала на съединителя и е нормално да го има.........луфта се получава м/у шпиндела ,който бута буталцето на помпата и педала .............ако го няма , е възможно да не може да се обезвъздуши системата ,тъй като буталцето не се връща до края в този случай и гумичката вътре няма да е минала зад дупката от където влиза спир. теност т.е. от казанчето няма да дръпне нова порция течност .......затова ,когато се обезвъздушава , м/у цикълите на помпане и задържане трябва да пускате педала за по дълго време ( 3-5 сек. ) и гледайте казанчето дали течноста намалява в този случай.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 31 януари 2010 Сподели Публикувано 31 януари 2010 Това ти е "мъртвия ход" на педала на съединителя и е нормално да го има.........луфта се получава м/у шпиндела ,който бута буталцето на помпата и педала .............ако го няма , е възможно да не може да се обезвъздуши системата ,тъй като буталцето не се връща до края в този случай и гумичката вътре няма да е минала зад дупката от където влиза спир. теност т.е. от казанчето няма да дръпне нова порция течност .......затова ,когато се обезвъздушава , м/у цикълите на помпане и задържане трябва да пускате педала за по дълго време ( 3-5 сек. ) и гледайте казанчето дали течноста намалява в този случай..........Нека не изключваме и възможността маховикът да си е отишъл? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 31 януари 2010 Сподели Публикувано 31 януари 2010 Роска, че какво общо има маховика в случая бре ? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 31 януари 2010 Сподели Публикувано 31 януари 2010 Колегата DJ Tumbi, както винаги даде най-точния отговор. Понеже рекох да попрегледам тук там при двигатела едно друго и бутнах тлъскача на долната помпа. Съответно горе в казанчето нещо избълбочи и край, няма налягане, няма включване на скорост. Е сега се връщам от сервиза, успях с още един приятел да обезвъздушим. И наистина лекото поклопване идва от горната помпа, както каза и колегата. А това за изчакването от (3-5сек) го установихме след 30 мин помпане и отвиване на пробката. Сега вече съединителя си е както беше и съм много доволен. Единствено само дето това поклопване на попмата ме дразни, но ще свикна. А и щом така е редно няма да пипам нищо вече.Отивам да наръся с вода покрай двигатела, че колкото и да не е таз спирачна течност прави големи бели ако се остави да засъхне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 януари 2010 Сподели Публикувано 31 януари 2010 (редакция) Колегата DJ Tumbi, както винаги даде най-точния отговор. Понеже рекох да попрегледам тук там при двигатела едно друго и бутнах тлъскача на долната помпа. Съответно горе в казанчето нещо избълбочи и край, няма налягане, няма включване на скорост. Е сега се връщам от сервиза, успях с още един приятел да обезвъздушим. И наистина лекото поклопване идва от горната помпа, както каза и колегата. А това за изчакването от (3-5сек) го установихме след 30 мин помпане и отвиване на пробката. Сега вече съединителя си е както беше и съм много доволен. Единствено само дето това поклопване на попмата ме дразни, но ще свикна. А и щом така е редно няма да пипам нищо вече.Отивам да наръся с вода покрай двигатела, че колкото и да не е таз спирачна течност прави големи бели ако се остави да засъхне. Похлопването можеш да оправиш и сега, след като си обезвъздушили помпите на съединителя ,за целта лягаш под педалите ,като дърпаш седалката назад и гледаш на педала на съединителя оста ,която е закачена на него, на линка, който е дал Марио ,на 5-тата снимка се вижда тази ос, тя от единия край влиза в помпата ,а от другия се закача за педала, на нея има контра гайка ,тя трябва да се разхлаби и развие така че да отиде назад леко, и после хващаш и с пръсти или ключе 6 въртиш оста наляво ,така че да се развива,по този начин ще обереш луфта, но и с това ще увеличиш хода на педала и той ще стане по висок ............аз го правя по друг начин, просто тази ос от към помпата се държи с шайба и зегерка, махам оста от помпата и точно на ябълката й тъпча яко грес ,по възможност да е по гъста.......не графитна а примерно литиева, и обратно го сглобявам.........в този случай пак ще имаш луфт, но няма да се чува "поклокване" а и леко луфта ще изчезне.............Да добавя и още нещо за обезвъздушаването - то трябва да може да се обезвъздуши след 2-3 пъти най много и педала да стане твърд , във вашия случай ,обезвъздушаването не е станало, тъй като има някакъв проблем с горната помпа , но дори и с нови рем. комплекти ,понякога трудно се обезвъздушава,, в то зи случай се прави следното : на пробката се слага маркуче ( от системи или от тия за връщащата нафта при дизелите ) а от другия и край трябва да е потопен добре в спир. течност, така, при помпане и освобождаване на пробката, ще изхвърли маслото и въздуха, но винаги ще има масло от самия край на пробката и няма да има опасност да остане с въздух ............. Редактирано 31 януари 2010 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 31 януари 2010 Сподели Публикувано 31 януари 2010 (редакция) Похлопването можеш да оправиш и сега, след като си обезвъздушили помпите на съединителя ,за целта лягаш под педалите ,като дърпаш седалката назад и гледаш на педала на съединителя оста ,която е закачена на него, на линка, който е дал Марио ,на 5-тата снимка се вижда тази ос, тя от единия край влиза в помпата ,а от другия се закача за педала, на нея има контра гайка ,тя трябва да се разхлаби и развие така че да отиде назад леко, и после хващаш и с пръсти или ключе 6 въртиш оста наляво ,така че да се развива,по този начин ще обереш луфта, но и с това ще увеличиш хода на педала и той ще стане по висок ............аз го правя по друг начин, просто тази ос от към помпата се държи с шайба и зегерка, махам оста от помпата и точно на ябълката й тъпча яко грес ,по възможност да е по гъста.......не графитна а примерно литиева, и обратно го сглобявам.........в този случай пак ще имаш луфт, но няма да се чува "поклокване" а и леко луфта ще изчезне.............Да добавя и още нещо за обезвъздушаването - то трябва да може да се обезвъздуши след 2-3 пъти най много и педала да стане твърд , във вашия случай ,обезвъздушаването не е станало, тъй като има някакъв проблем с горната помпа , но дори и с нови рем. комплекти ,понякога трудно се обезвъздушава,, в то зи случай се прави следното : на пробката се слага маркуче ( от системи или от тия за връщащата нафта при дизелите ) а от другия и край трябва да е потопен добре в спир. течност, така, при помпане и освобождаване на пробката, ще изхвърли маслото и въздуха, но винаги ще има масло от самия край на пробката и няма да има опасност да остане с въздух ............. Благодаря за съвета! Сигурно ще го направя в някой от следващите дни, че сега нещо ме унася винцето. :rulez: :drinks: Е аз ползвах маркуче но в другия му край нагнетявах течността със спринцовка и то изхвърли въздуха от казанчето, така докато спря да бълбучи. Редактирано 31 януари 2010 от Anatoli Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s01o Публикувано 1 февруари 2010 Сподели Публикувано 1 февруари 2010 (редакция) Още нещо по темата, за да не пускам нова. А когато отпускаш съединителя и точно когато аха да си махнеш кръка от него усетиш едно лекинко пукване, каква може да е причината. Иначе съединителя е страшно мек, без да скърца, скоростите влизат лесно с един пръст. Просто снощи за пръв път го усетих това нещо, при положение че колата беше цял ден навън.След малко ще излизам и като се върна ще пиша дали още го има. Пламен го лекува буталцето и цилиндъра! При мен имаше едно такова "щракване" (много дразнещо) и го оправи - на стругар! По спомени беше за горната помпа! Редактирано 1 февруари 2010 от s01o Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.