vehtia0255 Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 Здравейте на всички колеги. Карам галант 2,0i 16v 99г повече от година, но не съм писал до сега, защото всичко беше перфектно :mitsu-smiley: the best, Но от както си сложих ГИ, колата започна да придърпва на ниски обороти. Казаха ми, че е от кабелите - та за това въпроса ми е от къде да си купя 2-та кабела и двете лули, които са под бобините и въобще нужно ли е лулите да се сменят? Благодаря на всички предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sven Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 Със сигурност по добрия вариант е да смениш и лулите-имат ги в Ратола,драсни едно Л.С на Мирослав,той ще ти каже ценички. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 Ако има пробив в някой от кабелите, то това може да се хване на специален уред. Вие кажете как се казва. Има го по сервизите. Дава графика дори и можеш сам да си видиш как ти е всеки един от кабелите за високото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 26 януари 2010 Сподели Публикувано 26 януари 2010 (редакция) Здравейте на всички колеги. Карам галант 2,0i 16v 99г повече от година, но не съм писал до сега, защото всичко беше перфектно http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif the best, Но от както си сложих ГИ, колата започна да придърпва на ниски обороти. Казаха ми, че е от кабелите - та за това въпроса ми е от къде да си купя 2-та кабела и двете лули, които са под бобините и въобще нужно ли е лулите да се сменят? Благодаря на всички предварително. Да, трябва да се сменят и лулите и да, трябва да се сменят и 4-те кабела, за да не стане същата работа след 3 месеца. Има евтини полски кабели има и скъпи оригинални. Със сигурност иди на сервиз, да си премериш кабелите. Е, ако искаш може в тъмна нощ с изгасени фарове да си отвориш капака и да помолиш някой да дава газ, ако присвяткват искри, значи съвсем са си отишли кабелите - ако не светкат - иди на сервиз да ти ги премерят, а и ги смени. Като ходиш там, ги помоли да ти видят и дистрибутора и палеца, че сигурно за 10-ина години и те са се уморили. Това газаджиите би трябвало да са ти го обяснили. Редактирано 26 януари 2010 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 26 януари 2010 Сподели Публикувано 26 януари 2010 Да, трябва да се сменят и лулите и да, трябва да се сменят и 4-те кабела, за да не стане същата работа след 3 месеца. Има евтини полски кабели има и скъпи оригинални. Със сигурност иди на сервиз, да си премериш кабелите. Е, ако искаш може в тъмна нощ с изгасени фарове да си отвориш капака и да помолиш някой да дава газ, ако присвяткват искри, значи съвсем са си отишли кабелите - ако не светкат - иди на сервиз да ти ги премерят, а и ги смени. Като ходиш там, ги помоли да ти видят и дистрибутора и палеца, че сигурно за 10-ина години и те са се уморили. Това газаджиите би трябвало да са ти го обяснили. Росене, това е двулитров Галант, той е само с два кабела, няма дистрибутор и палец. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 януари 2010 Сподели Публикувано 26 януари 2010 Ако има пробив в някой от кабелите, то това може да се хване на специален уред. Вие кажете как се казва. Има го по сервизите. Дава графика дори и можеш сам да си видиш как ти е всеки един от кабелите за високото.Елкон............аз имам такъв уред .............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vetov Публикувано 27 януари 2010 Сподели Публикувано 27 януари 2010 Колеги аз карам същия мотор на Галант и на газ ми прави същите проблеми. Даже бях пускал тема по въпроса. Проблема при мен е от бубините, не от кабелите та колега съветвам те тях да провериш.... А до колкото до лулите на тях няма какво да им се прецака така че ако някой те лаже да си вземеш недей. Бубините най-евтино ги намерих на 185 лева едната, ако ги намериш по-тънко пиши за да си взема и аз.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sven Публикувано 27 януари 2010 Сподели Публикувано 27 януари 2010 Колеги аз карам същия мотор на Галант и на газ ми прави същите проблеми. Даже бях пускал тема по въпроса. Проблема при мен е от бубините, не от кабелите та колега съветвам те тях да провериш.... А до колкото до лулите на тях няма какво да им се прецака така че ако някой те лаже да си вземеш недей. Бубините най-евтино ги намерих на 185 лева едната, ако ги намериш по-тънко пиши за да си взема и аз.... Малко си в грешка,колега.Готов съм да ти демонстрирам как работи колата със старите и с нови лули.По точно на бобината няма какво да и се прецака.В повечето "специализирани" магазини,казват че лулата върви заедно с бобината на цената,която си посочил,но не виждам смисъл да се дават толкова пари. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 януари 2010 Сподели Публикувано 27 януари 2010 Колеги аз карам същия мотор на Галант и на газ ми прави същите проблеми. Даже бях пускал тема по въпроса. Проблема при мен е от бубините, не от кабелите та колега съветвам те тях да провериш.... А до колкото до лулите на тях няма какво да им се прецака така че ако някой те лаже да си вземеш недей. Бубините най-евтино ги намерих на 185 лева едната, ако ги намериш по-тънко пиши за да си взема и аз....Зависи колега, може да са свещи, лули или бобини, практиката показва че най често се скапват свещите, след това лулите и накрая бобините, при мен са идвали много такива, но само два пъти са се оказвали че бобините дават дефект .......веднъж даже ги сменихме с някакви ментаци и мотора почна да работи още по зле...........Така че първо се проверява и после се сменя........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vetov Публикувано 28 януари 2010 Сподели Публикувано 28 януари 2010 Колеги аз свещите ги смених с нови, кабелите ги мерих. Просто в тъмното като запалиш колата се вижда как от бобините прескачат искри.... :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vehtia0255 Публикувано 29 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 29 януари 2010 Ходих на Елкон и ми казаха, че е от двете лули които са под бубините. Може ли някой да ми каже от къде да си купя само лулите??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baianto_83 Публикувано 29 януари 2010 Сподели Публикувано 29 януари 2010 (редакция) Колеги, аз също бях пуснал такава тема, но никой не й обърна внимание. Кажете наистина, могат ли да се сменят само лулите (4-те)или вървят комплект с бобините? Редактирано 29 януари 2010 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
наката Публикувано 29 януари 2010 Сподели Публикувано 29 януари 2010 Само не разбрах причината да се стигне до тази ситуация с проблемните кабели, лули, бобини и т.н. Ако може някой да внесе яснота по въпроса ще съм благодарен. Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 януари 2010 Сподели Публикувано 29 януари 2010 Само не разбрах причината да се стигне до тази ситуация с проблемните кабели, лули, бобини и т.н. Ако може някой да внесе яснота по въпроса ще съм благодарен. Поздрави.Всичко става ,най често от нередовна смяна на свещите ........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 29 януари 2010 Сподели Публикувано 29 януари 2010 Да наистина нередовната смяна на свещи води до дефектирали кабели, и ако не се обърне навреме внимание заминават и бобини. Днеска имах такъв случай на Сеат Инка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
наката Публикувано 30 януари 2010 Сподели Публикувано 30 януари 2010 Всичко става ,най често от нередовна смяна на свещите ...........Ох, олекна ми - за две години вече 2 пъти съм ги сменял. И не защото са давали проблеми, просто карам на газ и ми препоръчаха на около 15 хил. км да им се прави смяна, за по-сигурно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 януари 2010 Сподели Публикувано 30 януари 2010 Ох, олекна ми - за две години вече 2 пъти съм ги сменял. И не защото са давали проблеми, просто карам на газ и ми препоръчаха на около 15 хил. км да им се прави смяна, за по-сигурно.Точно това е и основния проблем - при каране на газ сместа по трудно се възпламенява при висока компресия и съответно бобината се товари допълнително, тъй като оставя по дълго време насищана и пробивното напрежение е по високо,от там се товари свеща ,както и изолацията на свеща, лулата и бобината..............някои намаляват ГАП-а на свеща от 11 на 7-8 сцел пробивното напрежение да се смъкне малко , но все пак това пък води до по голямо износване на електродите и от там - по честата замяна на свеща........Но ако свещите са специални ( платинени ,иридиеви) тогава това с намаляването на ГАП-а е много рискова операция, тъй като електродите им се пукат и е възможно да паднат по някое време в цилиндъра и да задере той , тогава.......... :icon_censored: обикновенно на газ свещите се сменят два пъти по често ............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 16 юни 2013 Admin Сподели Публикувано 16 юни 2013 Могат да се сменят само лулите (тези на бобините), за другите два цилиндъра се сменят кабелите. Има ги. MN158977. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.