Премини към съдържание

Кабели за свещи


vehtia0255

Препоръчано мнение

Здравейте на всички колеги. Карам галант 2,0i 16v 99г повече от година, но не съм писал до сега, защото всичко беше перфектно :mitsu-smiley: the best, Но от както си сложих ГИ, колата започна да придърпва на ниски обороти. Казаха ми, че е от кабелите - та за това въпроса ми е от къде да си купя 2-та кабела и двете лули, които са под бобините и въобще нужно ли е лулите да се сменят? Благодаря на всички предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност по добрия вариант е да смениш и лулите-имат ги в Ратола,драсни едно Л.С на Мирослав,той ще ти каже ценички. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако има пробив в някой от кабелите, то това може да се хване на специален уред. Вие кажете как се казва. Има го по сервизите. Дава графика дори и можеш сам да си видиш как ти е всеки един от кабелите за високото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички колеги. Карам галант 2,0i 16v 99г повече от година, но не съм писал до сега, защото всичко беше перфектно http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif the best, Но от както си сложих ГИ, колата започна да придърпва на ниски обороти. Казаха ми, че е от кабелите - та за това въпроса ми е от къде да си купя 2-та кабела и двете лули, които са под бобините и въобще нужно ли е лулите да се сменят? Благодаря на всички предварително.

 

Да, трябва да се сменят и лулите и да, трябва да се сменят и 4-те кабела, за да не стане същата работа след 3 месеца. Има евтини полски кабели има и скъпи оригинални. Със сигурност иди на сервиз, да си премериш кабелите. Е, ако искаш може в тъмна нощ с изгасени фарове да си отвориш капака и да помолиш някой да дава газ, ако присвяткват искри, значи съвсем са си отишли кабелите - ако не светкат - иди на сервиз да ти ги премерят, а и ги смени. Като ходиш там, ги помоли да ти видят и дистрибутора и палеца, че сигурно за 10-ина години и те са се уморили. Това газаджиите би трябвало да са ти го обяснили.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, трябва да се сменят и лулите и да, трябва да се сменят и 4-те кабела, за да не стане същата работа след 3 месеца. Има евтини полски кабели има и скъпи оригинални. Със сигурност иди на сервиз, да си премериш кабелите. Е, ако искаш може в тъмна нощ с изгасени фарове да си отвориш капака и да помолиш някой да дава газ, ако присвяткват искри, значи съвсем са си отишли кабелите - ако не светкат - иди на сервиз да ти ги премерят, а и ги смени. Като ходиш там, ги помоли да ти видят и дистрибутора и палеца, че сигурно за 10-ина години и те са се уморили. Това газаджиите би трябвало да са ти го обяснили.

Росене, това е двулитров Галант, той е само с два кабела, няма дистрибутор и палец.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако има пробив в някой от кабелите, то това може да се хване на специален уред. Вие кажете как се казва. Има го по сервизите. Дава графика дори и можеш сам да си видиш как ти е всеки един от кабелите за високото.

Елкон............аз имам такъв уред ..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз карам същия мотор на Галант и на газ ми прави същите проблеми. Даже бях пускал тема по въпроса. Проблема при мен е от бубините, не от кабелите та колега съветвам те тях да провериш.... А до колкото до лулите на тях няма какво да им се прецака така че ако някой те лаже да си вземеш недей. Бубините най-евтино ги намерих на 185 лева едната, ако ги намериш по-тънко пиши за да си взема и аз....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз карам същия мотор на Галант и на газ ми прави същите проблеми. Даже бях пускал тема по въпроса. Проблема при мен е от бубините, не от кабелите та колега съветвам те тях да провериш.... А до колкото до лулите на тях няма какво да им се прецака така че ако някой те лаже да си вземеш недей. Бубините най-евтино ги намерих на 185 лева едната, ако ги намериш по-тънко пиши за да си взема и аз....

 

 

Малко си в грешка,колега.Готов съм да ти демонстрирам как работи колата със старите и с нови лули.По точно на бобината няма какво да и се прецака.В повечето "специализирани" магазини,казват че лулата върви заедно с бобината на цената,която си посочил,но не виждам смисъл да се дават толкова пари.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз карам същия мотор на Галант и на газ ми прави същите проблеми. Даже бях пускал тема по въпроса. Проблема при мен е от бубините, не от кабелите та колега съветвам те тях да провериш.... А до колкото до лулите на тях няма какво да им се прецака така че ако някой те лаже да си вземеш недей. Бубините най-евтино ги намерих на 185 лева едната, ако ги намериш по-тънко пиши за да си взема и аз....

Зависи колега, може да са свещи, лули или бобини, практиката показва че най често се скапват свещите, след това лулите и накрая бобините, при мен са идвали много такива, но само два пъти са се оказвали че бобините дават дефект .......веднъж даже ги сменихме с някакви ментаци и мотора почна да работи още по зле...........

Така че първо се проверява и после се сменя........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз свещите ги смених с нови, кабелите ги мерих. Просто в тъмното като запалиш колата се вижда как от бобините прескачат искри.... :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ходих на Елкон и ми казаха, че е от двете лули които са под бубините. Може ли някой да ми каже от къде да си купя само лулите???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, аз също бях пуснал такава тема, но никой не й обърна внимание. Кажете наистина, могат ли да се сменят само лулите (4-те)или вървят комплект с бобините?

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само не разбрах причината да се стигне до тази ситуация с проблемните кабели, лули, бобини и т.н. Ако може някой да внесе яснота по въпроса ще съм благодарен.

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само не разбрах причината да се стигне до тази ситуация с проблемните кабели, лули, бобини и т.н. Ако може някой да внесе яснота по въпроса ще съм благодарен.

Поздрави.

Всичко става ,най често от нередовна смяна на свещите ...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да наистина нередовната смяна на свещи води до дефектирали кабели, и ако не се обърне навреме внимание заминават и бобини. Днеска имах такъв случай на Сеат Инка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко става ,най често от нередовна смяна на свещите ...........

Ох, олекна ми - за две години вече 2 пъти съм ги сменял. И не защото са давали проблеми, просто карам на газ и ми препоръчаха на около 15 хил. км да им се прави смяна, за по-сигурно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ох, олекна ми - за две години вече 2 пъти съм ги сменял. И не защото са давали проблеми, просто карам на газ и ми препоръчаха на около 15 хил. км да им се прави смяна, за по-сигурно.

Точно това е и основния проблем - при каране на газ сместа по трудно се възпламенява при висока компресия и съответно бобината се товари допълнително, тъй като оставя по дълго време насищана и пробивното напрежение е по високо,от там се товари свеща ,както и изолацията на свеща, лулата и бобината..............някои намаляват ГАП-а на свеща от 11 на 7-8 сцел пробивното напрежение да се смъкне малко , но все пак това пък води до по голямо износване на електродите и от там - по честата замяна на свеща........Но ако свещите са специални ( платинени ,иридиеви) тогава това с намаляването на ГАП-а е много рискова операция, тъй като електродите им се пукат и е възможно да паднат по някое време в цилиндъра и да задере той , тогава.......... :icon_censored: обикновенно на газ свещите се сменят два пъти по често ............ :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 години ...
  • Admin

Могат да се сменят само лулите (тези на бобините), за другите два цилиндъра се сменят кабелите.

 

Има ги. MN158977.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...