Capt.Fisher Публикувано 21 януари 2010 Сподели Публикувано 21 януари 2010 Здравейте колеги,Да се оплача... и да попитам брал ли е някой от вас подобни ядове... При предишните големи студове една сутрин се оказах с проблем в двигателя - пали си, работи стабилно при ниски обороти, но при всеки опит за вдигане на повече от 1500-1600 оборота гасне и светва лампата за проблем в двигателя. С триста зора и сто гаснения/паления се добрах до сервиза, където диагнозата беше "недостатъчно налягане на горивото" и като най вероятна причина - замръзване някъде по горивопроводите. Нищо не и правиха, постоя на топло до вечерта и се оправи. Всичко дотук логично - случва се на всеки - калпава нафта и т.н. ОМВ отнесе хиляда псувни, дозаредих догоре от Лукойл, добавих някакъв гел против замръзване и си си прибрах в къщи щастлив че леко съм се отървал.Не би - на следващия ден - абсолютно същото!Пак в сервиза (по същия трагикомичен способ гасни/пали), отвориха резервоара, източиха нафтата докрай, наляха 10 л от Петрол и ми взеха към 120 лв....От тогава проблеми не съм имал, защото студовете си заминаха И днес - познайте пак !!! С пълен резервоар СуперДизел от ЕКО.Е не може според мен и в трите споменати вериги нафтата да е толкова калпава! И ако е - къде са другите замръзнали автомобили ??? Би трябвало при -15 като сега по пътя жив дизел да не се вижда!!! Сега си седя в барчето на сервиза и си чакам диагнозата, момчетата обещаха да погледнат с друго око на проблема, макар че пак се опитват да прехвърлят отговорността на кофти нафта и присадки. Даже не трябвало никаква присадка да слагам, щото можело да съм прецакал някакъв клапан... Май се оказва че съм си купил ЛЕТЕН ДЖИП!!! За протокола - OUTLANDER 2.2 дизел, октомври 2009, 8000 км Стискайте палци... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
breaker Публикувано 21 януари 2010 Сподели Публикувано 21 януари 2010 Здравейте колеги,Да се оплача... и да попитам брал ли е някой от вас подобни ядове... При предишните големи студове една сутрин се оказах с проблем в двигателя - пали си, работи стабилно при ниски обороти, но при всеки опит за вдигане на повече от 1500-1600 оборота гасне и светва лампата за проблем в двигателя. С триста зора и сто гаснения/паления се добрах до сервиза, където диагнозата беше "недостатъчно налягане на горивото" и като най вероятна причина - замръзване някъде по горивопроводите. Нищо не и правиха, постоя на топло до вечерта и се оправи. Всичко дотук логично - случва се на всеки - калпава нафта и т.н. ОМВ отнесе хиляда псувни, дозаредих догоре от Лукойл, добавих някакъв гел против замръзване и си си прибрах в къщи щастлив че леко съм се отървал.Не би - на следващия ден - абсолютно същото!Пак в сервиза (по същия трагикомичен способ гасни/пали), отвориха резервоара, източиха нафтата докрай, наляха 10 л от Петрол и ми взеха към 120 лв....От тогава проблеми не съм имал, защото студовете си заминаха И днес - познайте пак !!! С пълен резервоар СуперДизел от ЕКО.Е не може според мен и в трите споменати вериги нафтата да е толкова калпава! И ако е - къде са другите замръзнали автомобили ??? Би трябвало при -15 като сега по пътя жив дизел да не се вижда!!! Сега си седя в барчето на сервиза и си чакам диагнозата, момчетата обещаха да погледнат с друго око на проблема, макар че пак се опитват да прехвърлят отговорността на кофти нафта и присадки. Даже не трябвало никаква присадка да слагам, щото можело да съм прецакал някакъв клапан... Май се оказва че съм си купил ЛЕТЕН ДЖИП!!! За протокола - OUTLANDER 2.2 дизел, октомври 2009, 8000 км Стискайте палци...Ами да бяха ти сменили и горивният филтър. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Capt.Fisher Публикувано 21 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 21 януари 2010 Ами да бяха ти сменили и горивният филтър. НИщо му нямало...... И сега пак така се оказа - нафтата виновна!Извадиха ми едно канче жълта течност от резервоара и казват "виж кво става тука".... Или аз съм егати късметлията и където и да отида все кофти нафта ми сипват, или .... и аз не знам вече какво да кажа.А от утре дават големи студове... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
semerjiev Публикувано 21 януари 2010 Сподели Публикувано 21 януари 2010 Аз именно за това си взех бензиновия двигател на Аутлендър. Нашата държава е толково недорасла,че човек трябва да очаква всичко. 100 % съм сигурен, че проблема е в калпавата нафта. Всички бензиностанции се зареждат от едно и също място, дори цените им са еднакви +- 1 ст. Така, че колега искрено ти съчуствам за неволите, които имаш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mit_slx Публикувано 21 януари 2010 Сподели Публикувано 21 януари 2010 Ако ти е замръзнала нафтата ...няма да запали ,по скоро си мисля че смуче въздух отнякъде,когато стане много студено и се втвърдят маркучите....ако не е нещо по сериозно ,разбира се..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 21 януари 2010 Сподели Публикувано 21 януари 2010 Ами човека си каза, ако проблема е в нафтата, защо само при него го има? Спор няма че са ни калпави горивата, но при колегата това явно е съчетано и с друг проблем. Аз бих го посъветвал да смени сервиза. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Capt.Fisher Публикувано 21 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 21 януари 2010 (редакция) Ако ти е замръзнала нафтата ...няма да запали ,по скоро си мисля че смуче въздух отнякъде,когато стане много студено и се втвърдят маркучите....ако не е нещо по сериозно ,разбира се..... Колега, а какво имаш предвид под "по-сериозно"?Питам, защото следващия път май ще трябва да ходя с готови жокери в сервиза Не ми се сменя сервиза защото ми е удобен, но съм им казал че при следващ такъв случай ще водя таратайката не при майсторите, а направо при продавача!Аман! Редактирано 21 януари 2010 от Capt.Fisher Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 януари 2010 Сподели Публикувано 21 януари 2010 Не ти е виновна таратайката, виновни са бензиностанциите и сервиза който ти е източил нафтата, още повече ,че са ви показали жълта течност в чашка ...............ако е така ,това значи че имаш парафин в резервоара ( което би трябвало да е изключително рядко явление вече ,но ..........живеем в БГ ) а това чначи че ти се затлачва сондата на помпата в резервоара и тя не може да засмуче гориво, в такъв случай би трябвало да са ти проверили налягането именно там, м/у сондата и другата помпа.........то би трябвало да го изписва като грешка в ЕКУ-то .......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hanuman Публикувано 26 януари 2010 Сподели Публикувано 26 януари 2010 (редакция) Ами колега мога да кажа, че не си единствения. Един колега от работа, който си купи аутлендъра преди 2 седмици със същия двигател 2,2 дизел днеска описа точно същия проблем като твоя. Днес беше във БС и там му казали точно това(замръзнала нафта) и му вземаха 45лв за да му изчистят грешката в компютъра :D. Просто не спират да ме изумяват със цените на услугите си. Редактирано 26 януари 2010 от hanuman Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 26 януари 2010 Сподели Публикувано 26 януари 2010 Провери дали няма вода и във филтъра. При дизеловите мотори за северни страни има електрически подгрев преди филтъра (включва при +1 градус), а наште са преобладаващо от Италия. Иначе водата не се утаява, а отива в помпата. Все пак смени филтъра. Че при студено време и парафина се събира там. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rarnaudov Публикувано 26 януари 2010 Сподели Публикувано 26 януари 2010 Колега не си единствен с този проблем. Аз го имам същия. Проблема е в нафтата която е в БГ. Доволен съм от нафтата на Еко но тя също има проблем, при гърците няма толкова ниски температури и те не слагат никакви добавки в горивата си. Така че моя съвет е да ползваш добавки поне през зимата. Тези които аз съм тествал са на Castrol, Redex и Liky Moly. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 27 януари 2010 Сподели Публикувано 27 януари 2010 Колеги , не съм спец по дизелови мотори , но проблема е очевидно в горивото. Наскоро четох една много добра тема в офроуд форума за качеството на предлаганото дизелово гориво в БГ. Силно ви препоръчвам да я прочетете Линк. Хората там са си дали много зор да тестват предлаганите горива и добавки, но ако трябва да обобщя опитно постигнатите резултати - RS AntiGel се нарича добавката , която дава най-добри резултати с предлаганата тук нафта. А защо ни е такава нафтата ? - въпросът е с много и относителни отговори - моето мнение е , че България не е в адекватната "климатична група" спрямо Евро директивите(от там и БДС) за качества на горивата, т.е производителите не са задължени да правят достатъчно качествена(нежелираща се) нафта за зимата, защото средната зимна температура е доста висока у нас (спомнете си Нова Година по тениски) , от там и занижените изисквания към горивата.......а съвсем друг е върпоса като стане -28 С .....какво правим ? - оправяме се както можем - бенз в нафтата, двутактово масло и/или други добваки. Дано съм бил полезен. Поздрави, Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георгиев Публикувано 28 януари 2010 Сподели Публикувано 28 януари 2010 Здравейте колеги, Карам Галант, с бензинов мотор 4г63, не дизел. И аз да се оплача. Паркирам колата си отвън пред блока и при -20'С преди 2 дни не успях да запаля. Акумулатора едва въртеше. Заредих акумулатора, пак не запали. Днес опитах пак, не иска да запали, искра има, стартера върти здраво. Оставих я да си стои пред блока и чака по-топли дни. Предполагам че е имало вода и тя е замръзнала някъде по системата. Заредих горивото от ЕКО. Доколкото чух не съм първия случай в града със замръзнал бензин. Явно гръцкия бензин не става за зимата у нас или хората от бензиностанцията го "побългаряват". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Светла Публикувано 28 януари 2010 Сподели Публикувано 28 януари 2010 (редакция) Колега, ще те разочаровам, но май е до автомобила :rolleyes: Живея недалеч от твоите -20 градуса, паркирам само отвън до блока и зареждам бензин САМО от това същото ЕКО. Нямам никакви проблеми с паленето, оборотите са както при нормални температури , вървенето също. Редактирано 28 януари 2010 от Светла Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георгиев Публикувано 1 февруари 2010 Сподели Публикувано 1 февруари 2010 Светле, права си! Проблема се оказа "издъхващия" акумулатор. Заредих го, смених свещиите и "бръмна" на второто завъртане. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
laskov Публикувано 1 февруари 2010 Сподели Публикувано 1 февруари 2010 Мой колега, след като усетил, че нещо става с дизела му, сипал в пълния си резервоар 1л. спирт. Купил го от аптека за 9 лв и нещо. Видял, че направили така с един Нисан, бълващ бял пушек и го оправили. Спиртът се разтварял с водата и се получавала незамръзваща смес. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DID 2.0 Публикувано 10 февруари 2010 Сподели Публикувано 10 февруари 2010 при тези дизелови двигатели е препоръчително да се смени горивния филтър в него точно се събира този парафин и в следствие затлачва при минусови темератури Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 11 февруари 2010 Сподели Публикувано 11 февруари 2010 Забелязвате ли,че става въпрос за френските дизели, а не чак толкова за японските дизели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pajero fan Публикувано 11 февруари 2010 Сподели Публикувано 11 февруари 2010 Забелязвате ли,че става въпрос за френските дизели, а не чак толкова за японските дизели.Колега, мисля че си много прав. Карах 60000 км Outlender 2.0 и никога не съм имал такива проблеми. А един комшия с една Corsa с дизел на Isuzu слага нафта даже от корабите и пак пали на -20 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitovbishi Публикувано 11 февруари 2010 Сподели Публикувано 11 февруари 2010 Колега и аз пострадах от "хубава" нафта както съм описал в раздела на Галантите - и то от Лукойл. При мен направо угасна и след един ден като се стопли и напомпих нафта и я обезвъздуших, и запали. Просто явно има твърде много парафин и вода и ето какво се получава. Страдаме ние дето на наш гръб други трупат парички. Хем бях сложил и добавка ама и тя не ме спаси. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 12 февруари 2010 Сподели Публикувано 12 февруари 2010 Колега, мисля че си много прав. Карах 60000 км Outlender 2.0 и никога не съм имал такива проблеми. А един комшия с една Corsa с дизел на Isuzu слага нафта даже от корабите и пак пали на -20То остана и нафтата на корабите или на влаковете да замръзне/как ли се справят с такива екстремни температури/?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pansim1 Публикувано 12 февруари 2010 Сподели Публикувано 12 февруари 2010 Проблема не е в японския срещу френския и немския дизел!!!Просто старите дизели (в случая японския) са с друга много по-непретенциозна система на впръскване(механична)затова понасят по-добре нискокачествено гориво. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.