Здравейте приятели. Очаквам Вашите мнения и коментари дали трябва да вдигаме кончетата на колите си след като им мине гаранцията. И още чип или пауър бокс. Аз съм с Pajero 3.2 DID AUT 170k.и се колебая.
Здравейте приятели. Ако някой може да помогне ще му бъда благодарен. Карам Паджеро 2008-ма 3.2 DID АТ и от скоро ми прави проблеми. С две думи изключва управлението на турбината, от там никаква мощност и обороти - след няколко опита на палене и гасене нещата се оправят. Веднъж само светна и лампата за проверка на двигателя наблизо до Б.С.-Пловдив. Закачиха я на стенд и казаха че всичко е наред. Старата грешка на компютъра била "ниско налягане" на турбината ама я занулиха и казаха "карай и ако светне пак - ходи на сервиз". Да ама сега го прави тоя номер и не светва лампата и се чудя да ходя ли или не. Между другото гаранцийката мина и се чудя при кого да ходя. Дайте инфо и за читав сервиз за потдръжка и смяна на масла и филтри. Благодаря предварително!!!
Със сигурност си решил проблема. Това става когато слушаш определено радио с несверен часовник. Аз по едно време бях решил да се обаждам на Буги от Z-rock да си свери апаратурата но после изключих автоматичните настройки и сега всичко е ОК.
Някой да знае има ли някакво спасение да не си хвърляме толкова кал по задното стъкло при мокър път. Някакви спойлери или различни калобрани от оригиналните???