ledig Публикувано 21 януари 2010 Сподели Публикувано 21 януари 2010 Здравейте колеги! Имам малки проблеми с ходовата част на галанта. Започна да става много нестабилен и го закарах на доктор - диагнозата:два предни долни шарнира(носача), горен десен шарнир(носач), дясна кормилна щанга, две биалетки и тампони на стабилизиращата щанга - отзад.Искам да попитам:Шарнирите с носачите ли са?(за горния знам,ама и другите ли?)Какво ви е мнението за рециклирането(все пак е оригиналното)? Няколко пъти купувам "маркови" части, които изкарват по 2000 - 3000 км. И един страничен въпрос: Когато карам с над 120км/ч се чува много гадно как свири вятъра в купето - уплатненията на вратите най-вероятно. Чувал съм, че не е хубаво да се сменят и ставало по-лошо. Някои да има опит с уплатненията на вратите или да знае къде се прави подобна процедура? Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Trafik Публикувано 21 януари 2010 Сподели Публикувано 21 януари 2010 Здравейте колеги! Имам малки проблеми с ходовата част на галанта. Започна да става много нестабилен и го закарах на доктор - диагнозата:два предни долни шарнира(носача), горен десен шарнир(носач), дясна кормилна щанга, две биалетки и тампони на стабилизиращата щанга - отзад.Искам да попитам:Шарнирите с носачите ли са?(за горния знам,ама и другите ли?)Какво ви е мнението за рециклирането(все пак е оригиналното)? Няколко пъти купувам "маркови" части, които изкарват по 2000 - 3000 км. И един страничен въпрос: Когато карам с над 120км/ч се чува много гадно как свири вятъра в купето - уплатненията на вратите най-вероятно. Чувал съм, че не е хубаво да се сменят и ставало по-лошо. Някои да има опит с уплатненията на вратите или да знае къде се прави подобна процедура? Благодаря предварително!Шарнирите са заедно с носачите, имаш по два на страна, един крив и един прав. Аз ти препоръчвам да си смениш и четирите носача отдолу и от двете страни, ако имаш възможност де. Ако кривия ти е тръгнал малко но не го смениш а смениш само правия то тогава единия ще разбие другия, те са два отделни носача но работят като едно цяло. Така ще си решиш проблема за много по дълго време и много повече км.Въпроса с рециклирането е много спорен. Колегите ,които рециклират са доволни, но трябва да идеш при добри майстори. Аз лично съм против, мисълта ,че предницата ми е рециклирана ме притеснява. Аз колицата си я настъпвам здраво по магистралата и искам всичко да е ок.Не си сменяй уплатненията (не съм и чувал някой да сменя), просто аеродинамиката на галанта не е много добре изчислена и се получава едно завихряне което при определена скорост се чува в копето. Успех с ремонтите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 21 януари 2010 Сподели Публикувано 21 януари 2010 (редакция) Не си сменяй уплатненията (не съм и чувал някой да сменя), просто аеродинамиката на галанта не е много добре изчислена и се получава едно завихряне което при определена скорост се чува в копето. Успех с ремонтите Аз пък си мисля, че проблема е от уплътненията или по-точно от силата им на претискане при затворена врата. Дори съм чувал за хора, които са си сменяли уплътненията, но незнам какво се е получило при тях след това. При мен този шум се получава при над 160км/ч и ако с ръка дръпна вратата в горния край, шума изчезва. Другия вариант е да настроеш климатроника да ти върти вътрешния въздух или просто да го изключиш. В противен случай правиш налягане в купето, което помага на въздуха да преминава през уплътненията. Редактирано 21 януари 2010 от bluffer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mariqn_valkov Публикувано 21 януари 2010 Сподели Публикувано 21 януари 2010 (редакция) Рециклирането или оригиналното.....хм според джобчето Пак и ти го каза има доста оригинални части които са ментаци , а от друга страна рециклирането зависи при кого е правено и дали е с любов . :mitsu-smiley: Колкото до уплътненията не ги сменяй ,по-добре сложи едни красиви въздухобрани. Редактирано 21 януари 2010 от mariqn_valkov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 21 януари 2010 Сподели Публикувано 21 януари 2010 (редакция) Рециклирането или оригиналното.....хм според джобчето Пак и ти го каза има доста оригинални части които са ментаци , а от друга страна рециклирането зависи при кого е правено и дали е с любов . :mitsu-smiley: Колкото до уплътненията не ги сменяй ,по-добре сложи едни красиви въздухобрани. Оригиналните части са оригинални. Ментетата са си ментета. Има и такива, които са уж маркови, но не се знае къде са произведени. Съвсем друг въпрос е кой, какво и от къде купува. За съжаление въздухобраните няма да помогнат. Редактирано 21 януари 2010 от bluffer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 21 януари 2010 Сподели Публикувано 21 януари 2010 Колега,имаш да сменяш почти всичко по предницата,не си прави майтап с колата, а се обаждай на Мирослав и започвай да си купуваш оригинални части,вече си разбрал,че евтиното излиза скъпо,затова прежали малко повече пари,но си купи истинските резервни части.С окачването майтап не бива.Аз си позволих да си купя само корейски крив носач(един),защото оригиналния е към 400 лева,иначе другото си е оригинално. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 януари 2010 Сподели Публикувано 21 януари 2010 В един шарнир има "ябълковиден болт " който е специален болт под конус до някъде по дължината му, после завършва с резба, а от другия му край завършва с ябълка - сферична част ........тази ябълка седи в легло, което е с отливката на носача......м/у ябълката на болта и леглото има тефлонова или някаква друга втулка и грес........ горната част на леглото е стеснено така че да излиза само болта след ябълката ,а от долната част на леглото е пресирано и запечатано капачето на леглото ............В течение на времето ,именно втулката се износва и се получава луфт , след известно време почва да хлопа и лопа в резултат на което се деформира и ябълката на болта и тя става елипсовидна ........освен това и климатичните условия също навреждават на болта - я вода, я влага ,кал и т.н..............Рециклирнето на шарнира е процес на отваряне на леглото от капачето му, изваждане на втулката и болта, почистването на леглото и ръжди ,кал, вода и т.н. ..........в същото време и самия болт се проверява.............ако ябълката на болта е деформирана, или пък има кратерчета по самия материал , възникнал вследствие на влагата, водата и калта , то този болт е неизползваем.......обаче "наще дружки " какво правят ? Почистват го с парцала и айде обратно в леглото ,правят втулка от тефлон ли полиуретан или нещо друго със съмнително качество и накрая , за да се затвори леглото с капачето, самото капаче го притискат към леглото и втулката ( а отдолу е ябълката на болта ) на преса с почти 2 тона за да могат после да го заварят/ пресоват ..............в резултат на което горната част на леглото е подложено на много големи сили и ябълката пука стените на леглото ............Вие обае това няма как да го видите, защото отгоре му има маншонче-прахоуловител ..........радостни си слагате носача на колата , карате известно време така и се кефите на добрата сделка че за 50-60 лв. сте рециклирали носача си като нов ............да, ама не..........в един момент при някоя неравност се чува едно "пук" и ако сте с някаква прилична скорост от 40-50 км./ч. се разминавате само с гумата в калника ,покривен калник, извадена полуоска ( м/у другото се казва полувал , а не полуоска ) от към ск. кутия , маслото на кутията изтича ( ако е ръчна - 2литра, ако е автомат - 8 литра ) и евентуалн осе разминавате с катастрофа от движещите се други коли по пътя............но ако сте с повече от 60 км. (примерно извънградско ) тогава само един господ знае какви ще са последствията .......... :icon_blush: Така че колеги помислете си малко преди да слагате рециклирани неща по окачването, тъй като има и много лоши страни това............лично аз съм виждал и спасявал доста хора с такива случаи ( някои не заради рециклирана част ,но е пак същото) и знам за какво става дума.............Лично аз също рециклирам само кривите носачи, но ги правя и спазвам доста неща , едно от тях да не е така, и му казвам на човека че не става неговия носач да се рециклира..........На Реконструктора кривите му носачи са рециклирвани и 2 години ( или нещо такова бешее ,нека каже той ) нямат проблеми............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ledig Публикувано 21 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 21 януари 2010 Благодаря на колегите за отговорите и на Пламен за подробното описание на процеса! И аз съм чувал, че при рециклиране се подлагат на голямо налягане, а това което е описано по-горе си звучи направо страшничко :icon_crying: От друга страна говорех с един човек, който кара мазда, и е страшно доволен от рециклирането. Казва, че от 3 години си кара така и няма никакъв проблем,а определено бая юрка. За оригиналното е ясно каде го има, каде не. По-опасното е, че наистина това е ходова час и там шега не бива. Още съм на кантар, обясняват ми за някакъв стар майстор в "Младост", който бил много добър...все още се двоумя. До понеделник трябва да избера някой вариант, защото така не се кара! :icon_death: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 януари 2010 Сподели Публикувано 21 януари 2010 Благодаря на колегите за отговорите и на Пламен за подробното описание на процеса! И аз съм чувал, че при рециклиране се подлагат на голямо налягане, а това което е описано по-горе си звучи направо страшничко :icon_crying: От друга страна говорех с един човек, който кара мазда, и е страшно доволен от рециклирането. Казва, че от 3 години си кара така и няма никакъв проблем,а определено бая юрка. За оригиналното е ясно каде го има, каде не. По-опасното е, че наистина това е ходова час и там шега не бива. Още съм на кантар, обясняват ми за някакъв стар майстор в "Младост", който бил много добър...все още се двоумя. До понеделник трябва да избера някой вариант, защото така не се кара! :icon_death:Отодавна не работи той, а негови подчинени, които са гола вода и не стават ,Жан го познавам още през далечната 93 година ,когато беше още в завод Ворошилов........ако той ти ги прави ,ок, става, но той не работи сега а е шефче.......... :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 22 януари 2010 Сподели Публикувано 22 януари 2010 Благодаря на колегите за отговорите и на Пламен за подробното описание на процеса! И аз съм чувал, че при рециклиране се подлагат на голямо налягане, а това което е описано по-горе си звучи направо страшничко :icon_crying: От друга страна говорех с един човек, който кара мазда, и е страшно доволен от рециклирането. Казва, че от 3 години си кара така и няма никакъв проблем,а определено бая юрка. За оригиналното е ясно каде го има, каде не. По-опасното е, че наистина това е ходова час и там шега не бива. Още съм на кантар, обясняват ми за някакъв стар майстор в "Младост", който бил много добър...все още се двоумя. До понеделник трябва да избера някой вариант, защото така не се кара! :icon_death: Кривият носач е подложен на по-малко натоварване от правия и за това няма проблем той да се рециклира, според мен. Още повече, че поради няква неясна причина е почти 2 пъти по-скъп от правия, а на практика колата лежи в/у правия носач и той е по-важен. Не рискувайте да рециклирате правия.Моите криви ги рециклирах при Диджея, до сега съм навъртял над 15К км., основно по софийските дупки и за сега нямам проблем никакъв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ledig Публикувано 24 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 24 януари 2010 Dj мисля, че става въпрост точно за Жан.Няколко човека ми похвалиха работата му, ама наистина,ако го прави някой друг, а не той самоя...не знам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 24 януари 2010 Сподели Публикувано 24 януари 2010 Здравейте колеги! Имам малки проблеми с ходовата част на галанта. Започна да става много нестабилен и го закарах на доктор - диагнозата:два предни долни шарнира(носача), горен десен шарнир(носач), дясна кормилна щанга, две биалетки и тампони на стабилизиращата щанга - отзад.Искам да попитам:Шарнирите с носачите ли са?(за горния знам,ама и другите ли?)Какво ви е мнението за рециклирането(все пак е оригиналното)? Няколко пъти купувам "маркови" части, които изкарват по 2000 - 3000 км. И един страничен въпрос: Когато карам с над 120км/ч се чува много гадно как свири вятъра в купето - уплатненията на вратите най-вероятно. Чувал съм, че не е хубаво да се сменят и ставало по-лошо. Някои да има опит с уплатненията на вратите или да знае къде се прави подобна процедура? Благодаря предварително! Специално за правите носачи никак не са скъпи и в ратола ги има (и са оригинал) :icon_clap: ... След време май и аз ще трябва да правя операции на кривите ама май ще е рециклаж . :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ledig Публикувано 24 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 24 януари 2010 То правите не са ли около 130лв? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 24 януари 2010 Сподели Публикувано 24 януари 2010 То правите не са ли около 130лв?110лв. в Ратола(оргинални) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Akso Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 (редакция) 110лв. в Ратола(оргинални) O.oАз докато си взех колицата и изпищя ляв шарнир ... както се разбира тй е с правия носач и ми казаха околло 270 лв за този прав носач за галантеца ми ... EA2A 98-ма.... В крайна сметка за 20 лв го рециклирах.... за сега е жив, но явно покрай тази зима се обажда и в дясно... същото сърцане е като в ляво, ама да видим какво ще се окаже като я закарам на доктор :(( Аз по мои сметки за тези " малки " проблеми дето имаш.. сигурно с 1000 лв няма да се оправя :( Редактирано 25 януари 2010 от Akso Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlin_dbg Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 (редакция) Здравейте колега Akso!Ето един съвет от мен,без разбира се да Ви ангажирам с моето мнение:прочетете тази тема,в която скоро се разискваше точно рециклирането и в частност:кои носачи се рециклират и при кои рециклирането не е препоръчително:http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=15350Обърнете внимание на пост №11 на колегата somalietsa и пост №15 на колегата Mitsubishi.Просто да имате едно наум за напред.Поздрави! Редактирано 25 януари 2010 от svetlin_dbg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Akso Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 (редакция) Здравейте колега Akso!Ето един съвет от мен,без разбира се да Ви ангажирам с моето мнение:прочетете тази тема,в която скоро се разискваше точно рециклирането и в частност:кои носачи се рециклират и при кои рециклирането не е препорачътелно:http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=15350Обърнете внимание на пост №11 на колегата somalietsa и пост №15 на колегата Mitsubishi.Просто да имате едно наум за напред.Поздрави! Благодаря, колега!Аз вече прочетох тук в темата, че не е препоръчително... пък и щом реално цената е такава... ще го имам предвит при първа възможност да го подменя с нов! Редактирано 25 януари 2010 от Akso Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 Здравейте, така и така темата е за ходова част на ЕА2А 4G63... та искам да попитам кой от двата номера на кормилни накрайници ще е моя:МВ616023 или МВ912519. Защото втория го има в Евро07 на "555" и искат 24лв ... аналогично за двата с отстъпка ще ми излезне 36лв. Според мен нещо или е менте или наистина са си толкова евтини. ПП.: колата е 97 година VIN:JMBSNEA2AZ003423 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 ПП.: колата е 97 година VIN:JMBSNEA2AZ003423Този ВИН не е пълен...пропуснал си един знак(трябва да са 17). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 (редакция) Този ВИН не е пълен...пропуснал си един знак(трябва да са 17).Пропуснал е буквата V. Това мисля, че е целия VIN: JMBSNEA2AVZ003423. Може и да бъркам де Редактирано 25 януари 2010 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 Здравейте, така и така темата е за ходова част на ЕА2А 4G63... та искам да попитам кой от двата номера на кормилни накрайници ще е моя:МВ616023 или МВ912519. Защото втория го има в Евро07 на "555" и искат 24лв ... аналогично за двата с отстъпка ще ми излезне 36лв. Според мен нещо или е менте или наистина са си толкова евтини. ПП.: колата е 97 година VIN:JMBSNEA2AZ003423Абсолютни ментета са, не ти ги препоръчвам въобще...............36 лв. за 2 кг. желязо ще дадеш само.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 Пропуснал е буквата V. Това мисля, че е целия VIN: JMBSNEA2AVZ003423. Може и да бъркам де Ако това е правилния ВИН-номера на накрайника е МВ912519(втория от цитираните по-горе) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 Аз мисля че 555 ще изкарат поне 40000км. което не е пълно менте :icon_dance: Искам да чуя предложение за друга марка и цена защото излиза че всичко е менте . В такъв случай моите втора употреба накрайници са най оригиналните :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 Аз мисля че 555 ще изкарат поне 40000км. което не е пълно менте :icon_dance: Искам да чуя предложение за друга марка и цена защото излиза че всичко е менте . В такъв случай моите втора употреба накрайници са най оригиналните :icon_clap: Не просто DJ ти го казва защото доставчика е менте и не е ясно какво точно седи зад етикета 555. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 Не просто DJ ти го казва защото доставчика е менте и не е ясно какво точно седи зад етикета 555. Аз пък ти казвам че има и 555 и 555 ... Пламен нещо се опарил скоро с евро07 може да сподели ако иска какво се е случило Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.