Премини към съдържание

mariqn_valkov

Потребители
  • От него общо

    19
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    burgas

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    FTO GPX and Galant VR4

mariqn_valkov's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравей колега аз имам Фто и мога ти кажа само за него.Малко ме съмнява да намериш само автоматик при положение че си идва от завода типтроник (ръчкаш си ги самичък ако искаш) или ръчни скорости . Такам плюсове: Лимитирано возило правено само за Япония (малко са в БГ) ,Страшно стабилна машина ( купето е добре балансирано, заедно с много спортни елементи ) , супер пъргав двигател (200к.с., 6.3 секунди-60мили ,2литра мотор няма турбо) , добър разход (12 при ръчкане ) с две думи - японски звяр Минусите: Няма заводско абс до средата на 1997г. ( само да ти поясня че се произвежда до 2001г. ) На капачката за горивото пише 100 октана (98 става, ама 95 нещо не го харесва ) няма огледало за жената на сенника :icon_rock: Колкото за волана , Ако можеш да караш не ти пречи ( за 2 дена и ще свикнеш )
  2. Верно забравих да поясня, но принципа на замяна е същия :mitsu-smiley:
  3. Хубаво е да знаеш това онова за колатати и да я "ръчкаш".... стига да можеш да е събереш после И най-важното без аварийно. А за материяла хубаво е да има и да се види нали за това сме тук да си помага ме .......но трябва и да прецени дали може да го направи Ето и как да си сменим спирачните дискове направо с видео: http://www.youtube.com/watch?v=O9dPfXHWvHo
  4. Прав си колега за номера на ключа моя грешка А за оксижена не е ли по лесно(и добре ) с ъглошлайф ( разбира се ако е за смяна на главината ). При мен вариянта е само този ако искам карето да остане цяло.
  5. Ами колега нали имаш капачка на джантата да пази от боклуци , но ако е била свалена си прав направо с гайката трябва да се започне.
  6. mariqn_valkov

    Ходова част

    Рециклирането или оригиналното.....хм според джобчето Пак и ти го каза има доста оригинални части които са ментаци , а от друга страна рециклирането зависи при кого е правено и дали е с любов . :mitsu-smiley: Колкото до уплътненията не ги сменяй ,по-добре сложи едни красиви въздухобрани.
  7. Ето и обещаната тема: Как да си сменил лагер-главината сами. След като сме вдигнали колата на крик първо отделяме спирачните накладки от диска. http://img512.imageshack.us/img512/6649/12002496.th.jpg От страни на спирачния апарат има отвор където може да се постави лост,"щанга" или пък отверка с която да отделим накладките от диска. http://img512.imageshack.us/img512/8227/78068095.th.jpg След това сваляме спирачния апарат (19 размер ключ) и го закачаме или връзваме отстрана на пружината така че маркуча към него да не в напрежение. http://img40.imageshack.us/img40/8057/32563900.th.jpg Между временно е добре да се види състоянието на феродото защото е възможно шума да не идва от лагера а от ограничителната пластина ( показана на снимката ). http://img40.imageshack.us/img40/1303/22581107.th.jpg След като сме свалили диска трябва да махнем предпазната ламарина зад него която се държи на едно болче (размер 10) срещуположно на спирачния апарата. http://img40.imageshack.us/img40/4641/95244216.th.jpg Вече сме готови да махнем щифта на короната гайка. http://img40.imageshack.us/img40/4634/90910466.th.jpg След като го махнем слагаме гумата без капачката ( за тези които нямат "пистолет" и са с автоматик е препоръчително ) и отвиваме гайката (размер 32) http://img40.imageshack.us/img40/4020/96914699.th.jpg като използваме две рамена за удължения и приятел които да натиска на едната страна докато вие на другата http://img163.imageshack.us/img163/5091/81588446.th.jpg Следва забавната част някой карета излизат лесно с няколко удара от чук при други е по трудно като в моя случай. Използва ме скоба за лагери ( моята е самоделка , правена от маховик на лада ). http://img163.imageshack.us/img163/647/19694528.th.jpghttp://img163.imageshack.us/img163/6978/17830463.th.jpg Забравих да кажа че волана трябва да е пълно на дясно ( за дясната гума и обратното ). След като вече карето е отдало и се мърда отвиваме болтовете на главината ( размер 17 )които са четири и вадим главината с леко почукване. http://img163.imageshack.us/img163/9506/54343483.th.jpghttp://img718.imageshack.us/img718/4286/dsc00109.th.jpg Слагането е по обратния начин. Важно: Има случай при които ваденето на карето е невъзможно ( редки но ги има ) дори и с преса 10 тона пробвано. При мен случая е същия ( затова няма снимка когато е изваден ) чакам да се стопли и ще се работи с шлайфа.
  8. Аз разбрах че държат повече от Оптимала. Едно аверче е с такъв и вече половин година няма ядове пък яко си кара. Но може и да е късмет знам ли :icon_hmm: .
  9. Колеги да знаете някоя корейска марка авточасти за мицубиши.Разбрах че имало лагери и били добри за парите си (75лв) .
  10. Подкрепям колегата ( GALANT > Важни теми > Общи теми или пък Направи си сам )
  11. Колега пак казвам зависи кои ти ги прави , аз знам доста хора които карат с рециклирани носачи на БМВ дори джипове за оф-ролд и не са се оплакали.Колкото до смяната на носачите работата е за час -час и половина с качването. Ръцете само ако искаш може да ги надереш. :mitsu-smiley:
  12. Най-добре си е оригинала ........но и рециклираното е достоен заместник предпочитам го пред всичко що не е японско :icon_n_king: :mitsu-smiley:. Колкото до Оптимала имам големи съмнения че е немско, навярно е производство в някой съседна държава ( Турция ). Колкото за притеснения зависи кои ти го прави, дали го мързи да работи ( в Бургас човека си е обсебен от работата ) от това ти зависи и качеството.
  13. Значи шарнира на галант след 96г.(може и да се лъжа ) е отлян с носача и може да бъде рециклиран. Според мен става по здраво разбира се зависи къде го правиш. Най-малкото ще е с повече смола и грес от фабричния.Като цяло самото удоволствие е на цена от 50лв (нов крив носач е 156лв ) поне в Бургас. Колкото до тампоните и те подлежат на смяна стига да имат нужда а на галанта са бая здрави. Един вид плащаш само за чупеното. Поздрави :mitsu-smiley:
  14. Колеги никой не е казвал да се качва темата за важна, просто съм снимал при свалянето им и споделям. Нали в крайна сметка трябва да си помага ме :mitsu-smiley: пс: Ще има и материал как се сменя главина
  15. Здравей те колеги Може и да глупаво но реших да на снимам как се свалят правия и кривия носач на галант. Необходими те инструменти са здрав камък 17 с подходящо удължение ( аз използвах и половин метър тръба) , 22 ключ , 17 ключ ,чук и вилица ( ако нямате става и само с чук ). След като вече сме вдигнали колата на крик се захваща ме с правия носач и тампона към двигателя ( поне аз с него започнах не че има голямо значение ) единственото по специфично в развиването е че от към двигателя болта които минава през тампона е хванат с две гайки (една обезопасителна хваната на "щита" показан с стрелка ) http://img121.imageshack.us/img121/9717/dsc00204iu.jpg http://img121.imageshack.us/img121/dsc00204iu.jpg/1/w640.png =>След него е другия тампон където се хваща амортисиора. http://img691.imageshack.us/img691/4394/dsc00205g.jpg И накрая шарнирния болт ( 22 ключ ) на снимката е отвит този на кривия носач а на правия още не. http://img705.imageshack.us/img705/4598/dsc00197v.jpg Всички болтове и гайки на тампоните са 17-ти размер. Следва ваденето ,понеже нямах вилица го извадих по трудния начин само с чук това става като носача се завърти към спирачния диск и се удря с чука колкото може по близо до шарнира но не и по него. носача: http://img63.imageshack.us/img63/8218/dsc00115c.jpg Следва кривия носач при неговото вадене имаме само един тампон с два болта и шарнирна. http://img689.imageshack.us/img689/2254/dsc00106qi.jpg В крайна сметка / червено-прав ,зелено- крив носач захващане : http://img63.imageshack.us/img63/337/dsc00107g.jpg Внимавай те като ги свалите да не извадите полуоска или каре. А ето и някой снимка на рециклиран шарнир. http://img686.imageshack.us/img686/7372/1073.jpg :mitsu-smiley: => http://img686.imageshack.us/img686/2294/1076v.jpg
×
×
  • Създаване...