Премини към съдържание

Oтключване в студа


atila

Препоръчано мнение

здраейте колеги.

Има ли някой от вас този проблем:

Оказва се,че ми е по трудно(в студовете) да си отворя колата отколкото да я запаля.

Алрмата не може да я отвори, а и със ключа ми е доста трудно (с доста напъване се отваря).

Има ли изобщо лек за този проблем,че зяла зима ще се мъча като грешен дявол?

:mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако има проблем със самото отключване може би трябва да се използва смазка, която запазва качествата си и при отрицателни температури. Може и някъде по механизма нещо да замръзва. Ако ти залепне вратата вече имаш проблем и трябва да си намериш друга врата от която да влезнеш и не е залепнала толкова здраво. В противен случай долната част на уплътнението на вратата (там обикновено се събира влага), може да остане залепена към купето. Има и вариант да се намаже с някакъв препарат, за да не залепва.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

здраейте колеги.

Има ли някой от вас този проблем:

Оказва се,че ми е по трудно(в студовете) да си отворя колата отколкото да я запаля.

Алрмата не може да я отвори, а и със ключа ми е доста трудно (с доста напъване се отваря).

Има ли изобщо лек за този проблем,че зяла зима ще се мъча като грешен дявол?

:mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

Нема да се пУашиш,при мен е същото.С централното не иска да се отвори а става само с ключа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В събота и аз едвам отворих едната врата, за да вляза и после взех един препарат за гумените уплътнения и където имаше гума я напръсках сега няма проблеми нищо не залепва, пробвай с някакъв от тези препарати за уплътненията на REX са добри иначе за 1-2ч. и вратите замръзват. За ключалката също пробвай с някой размръзител за ключалките, дано да не е замръзнала някъде по механизма.

Редактирано от JokerK
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В събота и аз едвам отворих едната врата, за да вляза и после взех един препарат за гумените уплътнения и където имаше гума я напръсках сега няма проблеми нищо не залепва, пробвай с някакъв от тези препарати за уплътненията на REX са добри иначе за 1-2ч. и вратите замръзват. За ключалката също пробвай с някой размръзител за ключалките, дано да не е замръзнала някъде по механизма.

На него проблема не му е в уплътненията а в това,че централното не иска да отключи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На него проблема не му е в уплътненията а в това,че централното не иска да отключи.

Точно така. А , с ключа бая напъване пада, имам чувството ,че ще го счупа.

Ами ако се махне дръжката(отвътре) и се напръска с нещо, няма ли да стане?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно така. А , с ключа бая напъване пада, имам чувството ,че ще го счупа.

Ами ако се махне дръжката(отвътре) и се напръска с нещо, няма ли да стане?

За ключалката се продават специални спрейове,но проблема с централното,по-скоро идва от механиката някъде вътре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичкото идва от там, не е в ключалката проблема. И на мен се случи на едната задна врата в големия студ - доста трудно я отключи централното. Опита да се отключи отвътре беше неуспешен. Може да задържа влага вътре във вратата и да замръзва или да замръзва смазката с която е намазано.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз го имам този проблем! В най-големия студ ми го направи този номер. Добре че ми се отключи задната врата и влязох от там...Според мен замръзва самата машинка на централното, но може и да греша.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че трябва да разглобиш вратата и да почистиш механизмите (ключалка, заключващия механизъм...) и да ги намажеш със смазка.

При мен на маздето имаше такъв проблем, реши се именно с тази интервенция, сега доста лесно се движат палчетата за заключване.

Внимавай да не сложиш някаква гъста смазка, че може и обратен ефект да получиш при ниски температури!

Също така виж дали не ти изпуска някое уплътнение, ако влиза вода от някъде....лошо

Редактирано от bace
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че трябва да разглобиш вратата и да почистиш механизмите (ключалка, заключващия механизъм...) и да ги намажеш със смазка.

При мен на маздето имаше такъв проблем, реши се именно с тази интервенция, сега доста лесно се движат палчетата за заключване.

Внимавай да не сложиш някаква гъста смазка, че може и обратен ефект да получиш при ниски температури!

Също така виж дали не ти изпуска някое уплътнение, ако влиза вода от някъде....лошо

Искаш да кажеш, да махна само кората или да разглобявам целия механизъм. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш, да махна само кората или да разглобявам целия механизъм. :icon_blush:

 

Ти кората по-добре не я пипай, че им разбираш много :giggle: :giggle:

От утре ще е топло, така че проблема ще се оправи сам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип е добре да се разглоби и почисти всичко ...но това е неоправдан труд...

незнам на мицубишито как е, но на маздата минах с една четка със бензин, после изсуших със сешоара, пръснах със някаква смазка (мисля че беше графитна и смърдеше ужасно) и до сега всичко си е ок (преди 3-4 години го правих тоя номер)

При маздата почти всичко е метално и няма опасност да се спече нещо от бензина.

Незнам как е на мицу-то, внимавай, че пласмасите не обичат никак бензини...разтворители, ацетони и т.н.

п.с. само кората съм свалял, нищо друго

Редактирано от bace
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е замръзнала самата ключалка, освен спрейчетата, които продават по магазините има и едни удобни нагреватели. Аз имам такъв от "немските" магазини на TCM. На няколко пъти ме е спасявал при старата ми кола. :)

 

Освен това има и фенерче.

 

http://media.snimka.bg/5139/016532741.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На колегата проблема май не е в замръзнала ключалка...по-горе е написал, че централното не отключва и трудно завърта ключа. Ако му е замръзнала ключалката, то ключа изобщо няма да превърта, докато централното ще отвори (ако останалото е наред). Споделям мнението на somalietsa -> "За ключалката се продават специални спрейове,но проблема с централното,по-скоро идва от механиката някъде вътре."....почти съм сигурен, че е от това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тая механика отдолу под корите, трябва да се пада някъде зад стъклото под найлоните, аз си мисля че ще са две лостчета закачени към заключалката и проблема е или в нея или в акуатора за централното.

Това с замръзването на ключалката го има само при гоуфовете - на един колега каращ нов гоуф му беше замръзнала така - голяма мизерия, търсеше запалка....

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както ти казаха колегите, почисти и смажи механиката и всичко ще е ок ;) А уплътненията намажи с глицерин и няма да ти лепнат ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тамън щях да пускам тема и ме изпреварихте! :)

 

...еееей, голема мъка предните дни с тия студове! И при мен така стана с централното, - няма отключване и тва си е. Стоим пред колата и цъкам с дистанционното кат озверял.

След няколко цъкания, се отключва задна лява врата и някак си след 10-тина минути проби отвътре, отварям шофьорската. Пасажерската не се отваря и тва си е... само с напъване на палеца по време на отваряне с централното напред и назад, се раздвижва механизма и вече ключалката отключва вратата... оообаче с мъка!

Абе миналите зими дет беха яки студове пак по едно време, несъм го имал този проблем. Незнам сега кво стана този зимен сезон, но е факт. Мисля са както го дават да се "позатопли" малко, за кратко, да разглобя корите и да посмажа механизмите на централното - лостчета и порчее джиджавки във вратите че ми се разказа играта 3 дена.

Сутрин преди да излезна, "фърлям боб и кокали", за да видя дали ще имам късмет да се отвори поне една врата. И това е при -9/-13 градуса сутрин, а какво остава при -20 ?!?! - пУлашим се! :)

 

Другия гаден момент е, че залепват и уплътненията на вратите ама там ще го реша със спрей някъв - гледах по бриколажа ли, де ли за гумени уплътнения и прочее.

 

...та така! :icon_crying:

Редактирано от s01o
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля, че е добре вътре да си ги напръскате със спрей В 40 механизмите. Другите смазки са "твърди" и може да стане по-лошо. Този спрей хем смазва, хем малко или много почиства (власинки, мизерийка, задържащи влага). С такъв си пръскам плъзгащата врата на Ранъра периодично и съм доволен.

 

А доколкото знам графитната смазка е за съвсем други температури и натоварвания, не за тези механизми....

Редактирано от rosko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти кората по-добре не я пипай, че им разбираш много :giggle: :giggle:

От утре ще е топло, така че проблема ще се оправи сам.

Тук си напълно прав, че на корите много им разбирам. :tooth:

Днес нямах никакви проблеми, остава само да се молим за по-топла зима. :worthy:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тук си напълно прав, че на корите много им разбирам. :tooth:

Днес нямах никакви проблеми, остава само да се молим за по-топла зима. :worthy:

 

Твойта кора се чудя в кое кьоше да я наредя... Ела да си я вземеш, че адски ми пречи :icon_thumbup: Но при нулеви температури махането на кората в почти 100% от случаите води до счупени щипки... Между другото имам и щипки. Корите за нашите галанти са 2 вида. Едните са разглобяеми на две части - точно там, където свършва кожената тапицерия и неразглоляеми - на същото място има горещо валцовани пластмасови винтове, които пак се правят де...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Корите за нашите галанти са 2 вида. Едните са разглобяеми на две части - точно там, където свършва кожената тапицерия и неразглоляеми - на същото място има горещо валцовани пластмасови винтове, които пак се правят де...

Аз все още не съм виждал Галант с разглобяеми кори на вратите (от две части).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз все още не съм виждал Галант с разглобяеми кори на вратите (от две части).

 

Довечера ще ти пратя снимки. Англичанинът беше с разглобяеми кори - хубавко с 10 винта... Удобно, практично... Сега atila ще намаже с черната кора старата от англичанина.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Довечера ще ти пратя снимки. Англичанинът беше с разглобяеми кори - хубавко с 10 винта... Удобно, практично... Сега atila ще намаже с черната кора старата от англичанина.

 

Колега виж ако можеш прати и на мен снимки на щипките по кората да видя дали пасват с моите да знам какви да купувам...dido_d_86@abv.bg :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Твойта кора се чудя в кое кьоше да я наредя... Ела да си я вземеш, че адски ми пречи :icon_thumbup: Но при нулеви температури махането на кората в почти 100% от случаите води до счупени щипки... Между другото имам и щипки. Корите за нашите галанти са 2 вида. Едните са разглобяеми на две части - точно там, където свършва кожената тапицерия и неразглоляеми - на същото място има горещо валцовани пластмасови винтове, които пак се правят де...

 

Ако дойдете на срещата в неделя пред НИМ, ще свършите работа. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...