atila Публикувано 22 декември 2009 Сподели Публикувано 22 декември 2009 здраейте колеги.Има ли някой от вас този проблем: Оказва се,че ми е по трудно(в студовете) да си отворя колата отколкото да я запаля.Алрмата не може да я отвори, а и със ключа ми е доста трудно (с доста напъване се отваря).Има ли изобщо лек за този проблем,че зяла зима ще се мъча като грешен дявол? :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 22 декември 2009 Сподели Публикувано 22 декември 2009 (редакция) Ако има проблем със самото отключване може би трябва да се използва смазка, която запазва качествата си и при отрицателни температури. Може и някъде по механизма нещо да замръзва. Ако ти залепне вратата вече имаш проблем и трябва да си намериш друга врата от която да влезнеш и не е залепнала толкова здраво. В противен случай долната част на уплътнението на вратата (там обикновено се събира влага), може да остане залепена към купето. Има и вариант да се намаже с някакъв препарат, за да не залепва. Редактирано 22 декември 2009 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 22 декември 2009 Сподели Публикувано 22 декември 2009 здраейте колеги.Има ли някой от вас този проблем: Оказва се,че ми е по трудно(в студовете) да си отворя колата отколкото да я запаля.Алрмата не може да я отвори, а и със ключа ми е доста трудно (с доста напъване се отваря).Има ли изобщо лек за този проблем,че зяла зима ще се мъча като грешен дявол? :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:Нема да се пУашиш,при мен е същото.С централното не иска да се отвори а става само с ключа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JokerK Публикувано 22 декември 2009 Сподели Публикувано 22 декември 2009 (редакция) В събота и аз едвам отворих едната врата, за да вляза и после взех един препарат за гумените уплътнения и където имаше гума я напръсках сега няма проблеми нищо не залепва, пробвай с някакъв от тези препарати за уплътненията на REX са добри иначе за 1-2ч. и вратите замръзват. За ключалката също пробвай с някой размръзител за ключалките, дано да не е замръзнала някъде по механизма. Редактирано 22 декември 2009 от JokerK Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 22 декември 2009 Сподели Публикувано 22 декември 2009 В събота и аз едвам отворих едната врата, за да вляза и после взех един препарат за гумените уплътнения и където имаше гума я напръсках сега няма проблеми нищо не залепва, пробвай с някакъв от тези препарати за уплътненията на REX са добри иначе за 1-2ч. и вратите замръзват. За ключалката също пробвай с някой размръзител за ключалките, дано да не е замръзнала някъде по механизма.На него проблема не му е в уплътненията а в това,че централното не иска да отключи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atila Публикувано 22 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 22 декември 2009 На него проблема не му е в уплътненията а в това,че централното не иска да отключи.Точно така. А , с ключа бая напъване пада, имам чувството ,че ще го счупа.Ами ако се махне дръжката(отвътре) и се напръска с нещо, няма ли да стане? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 22 декември 2009 Сподели Публикувано 22 декември 2009 Точно така. А , с ключа бая напъване пада, имам чувството ,че ще го счупа.Ами ако се махне дръжката(отвътре) и се напръска с нещо, няма ли да стане?За ключалката се продават специални спрейове,но проблема с централното,по-скоро идва от механиката някъде вътре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 22 декември 2009 Сподели Публикувано 22 декември 2009 (редакция) Всичкото идва от там, не е в ключалката проблема. И на мен се случи на едната задна врата в големия студ - доста трудно я отключи централното. Опита да се отключи отвътре беше неуспешен. Може да задържа влага вътре във вратата и да замръзва или да замръзва смазката с която е намазано. Редактирано 22 декември 2009 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko84 Публикувано 22 декември 2009 Сподели Публикувано 22 декември 2009 И аз го имам този проблем! В най-големия студ ми го направи този номер. Добре че ми се отключи задната врата и влязох от там...Според мен замръзва самата машинка на централното, но може и да греша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 22 декември 2009 Сподели Публикувано 22 декември 2009 (редакция) Мисля, че трябва да разглобиш вратата и да почистиш механизмите (ключалка, заключващия механизъм...) и да ги намажеш със смазка.При мен на маздето имаше такъв проблем, реши се именно с тази интервенция, сега доста лесно се движат палчетата за заключване.Внимавай да не сложиш някаква гъста смазка, че може и обратен ефект да получиш при ниски температури!Също така виж дали не ти изпуска някое уплътнение, ако влиза вода от някъде....лошо Редактирано 22 декември 2009 от bace Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atila Публикувано 22 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 22 декември 2009 Мисля, че трябва да разглобиш вратата и да почистиш механизмите (ключалка, заключващия механизъм...) и да ги намажеш със смазка.При мен на маздето имаше такъв проблем, реши се именно с тази интервенция, сега доста лесно се движат палчетата за заключване.Внимавай да не сложиш някаква гъста смазка, че може и обратен ефект да получиш при ниски температури!Също така виж дали не ти изпуска някое уплътнение, ако влиза вода от някъде....лошоИскаш да кажеш, да махна само кората или да разглобявам целия механизъм. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 22 декември 2009 Сподели Публикувано 22 декември 2009 Искаш да кажеш, да махна само кората или да разглобявам целия механизъм. :icon_blush: Ти кората по-добре не я пипай, че им разбираш много :giggle: :giggle: От утре ще е топло, така че проблема ще се оправи сам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 22 декември 2009 Сподели Публикувано 22 декември 2009 (редакция) По принцип е добре да се разглоби и почисти всичко ...но това е неоправдан труд...незнам на мицубишито как е, но на маздата минах с една четка със бензин, после изсуших със сешоара, пръснах със някаква смазка (мисля че беше графитна и смърдеше ужасно) и до сега всичко си е ок (преди 3-4 години го правих тоя номер)При маздата почти всичко е метално и няма опасност да се спече нещо от бензина.Незнам как е на мицу-то, внимавай, че пласмасите не обичат никак бензини...разтворители, ацетони и т.н.п.с. само кората съм свалял, нищо друго Редактирано 22 декември 2009 от bace Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
farkov Публикувано 22 декември 2009 Сподели Публикувано 22 декември 2009 Ако е замръзнала самата ключалка, освен спрейчетата, които продават по магазините има и едни удобни нагреватели. Аз имам такъв от "немските" магазини на TCM. На няколко пъти ме е спасявал при старата ми кола. Освен това има и фенерче. http://media.snimka.bg/5139/016532741.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 22 декември 2009 Сподели Публикувано 22 декември 2009 На колегата проблема май не е в замръзнала ключалка...по-горе е написал, че централното не отключва и трудно завърта ключа. Ако му е замръзнала ключалката, то ключа изобщо няма да превърта, докато централното ще отвори (ако останалото е наред). Споделям мнението на somalietsa -> "За ключалката се продават специални спрейове,но проблема с централното,по-скоро идва от механиката някъде вътре."....почти съм сигурен, че е от това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 22 декември 2009 Сподели Публикувано 22 декември 2009 (редакция) Тая механика отдолу под корите, трябва да се пада някъде зад стъклото под найлоните, аз си мисля че ще са две лостчета закачени към заключалката и проблема е или в нея или в акуатора за централното.Това с замръзването на ключалката го има само при гоуфовете - на един колега каращ нов гоуф му беше замръзнала така - голяма мизерия, търсеше запалка.... Редактирано 22 декември 2009 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 22 декември 2009 Сподели Публикувано 22 декември 2009 Както ти казаха колегите, почисти и смажи механиката и всичко ще е ок ;) А уплътненията намажи с глицерин и няма да ти лепнат ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s01o Публикувано 22 декември 2009 Сподели Публикувано 22 декември 2009 (редакция) Тамън щях да пускам тема и ме изпреварихте! ...еееей, голема мъка предните дни с тия студове! И при мен така стана с централното, - няма отключване и тва си е. Стоим пред колата и цъкам с дистанционното кат озверял.След няколко цъкания, се отключва задна лява врата и някак си след 10-тина минути проби отвътре, отварям шофьорската. Пасажерската не се отваря и тва си е... само с напъване на палеца по време на отваряне с централното напред и назад, се раздвижва механизма и вече ключалката отключва вратата... оообаче с мъка!Абе миналите зими дет беха яки студове пак по едно време, несъм го имал този проблем. Незнам сега кво стана този зимен сезон, но е факт. Мисля са както го дават да се "позатопли" малко, за кратко, да разглобя корите и да посмажа механизмите на централното - лостчета и порчее джиджавки във вратите че ми се разказа играта 3 дена.Сутрин преди да излезна, "фърлям боб и кокали", за да видя дали ще имам късмет да се отвори поне една врата. И това е при -9/-13 градуса сутрин, а какво остава при -20 ?!?! - пУлашим се! Другия гаден момент е, че залепват и уплътненията на вратите ама там ще го реша със спрей някъв - гледах по бриколажа ли, де ли за гумени уплътнения и прочее. ...та така! :icon_crying: Редактирано 22 декември 2009 от s01o Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 22 декември 2009 Сподели Публикувано 22 декември 2009 (редакция) Аз си мисля, че е добре вътре да си ги напръскате със спрей В 40 механизмите. Другите смазки са "твърди" и може да стане по-лошо. Този спрей хем смазва, хем малко или много почиства (власинки, мизерийка, задържащи влага). С такъв си пръскам плъзгащата врата на Ранъра периодично и съм доволен. А доколкото знам графитната смазка е за съвсем други температури и натоварвания, не за тези механизми.... Редактирано 22 декември 2009 от rosko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atila Публикувано 23 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 23 декември 2009 Ти кората по-добре не я пипай, че им разбираш много :giggle: :giggle: От утре ще е топло, така че проблема ще се оправи сам.Тук си напълно прав, че на корите много им разбирам. :tooth: Днес нямах никакви проблеми, остава само да се молим за по-топла зима. :worthy: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 23 декември 2009 Сподели Публикувано 23 декември 2009 Тук си напълно прав, че на корите много им разбирам. :tooth: Днес нямах никакви проблеми, остава само да се молим за по-топла зима. :worthy: Твойта кора се чудя в кое кьоше да я наредя... Ела да си я вземеш, че адски ми пречи :icon_thumbup: Но при нулеви температури махането на кората в почти 100% от случаите води до счупени щипки... Между другото имам и щипки. Корите за нашите галанти са 2 вида. Едните са разглобяеми на две части - точно там, където свършва кожената тапицерия и неразглоляеми - на същото място има горещо валцовани пластмасови винтове, които пак се правят де... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 23 декември 2009 Сподели Публикувано 23 декември 2009 Корите за нашите галанти са 2 вида. Едните са разглобяеми на две части - точно там, където свършва кожената тапицерия и неразглоляеми - на същото място има горещо валцовани пластмасови винтове, които пак се правят де... Аз все още не съм виждал Галант с разглобяеми кори на вратите (от две части). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 23 декември 2009 Сподели Публикувано 23 декември 2009 Аз все още не съм виждал Галант с разглобяеми кори на вратите (от две части). Довечера ще ти пратя снимки. Англичанинът беше с разглобяеми кори - хубавко с 10 винта... Удобно, практично... Сега atila ще намаже с черната кора старата от англичанина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 23 декември 2009 Сподели Публикувано 23 декември 2009 Довечера ще ти пратя снимки. Англичанинът беше с разглобяеми кори - хубавко с 10 винта... Удобно, практично... Сега atila ще намаже с черната кора старата от англичанина. Колега виж ако можеш прати и на мен снимки на щипките по кората да видя дали пасват с моите да знам какви да купувам...dido_d_86@abv.bg :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 23 декември 2009 Сподели Публикувано 23 декември 2009 Твойта кора се чудя в кое кьоше да я наредя... Ела да си я вземеш, че адски ми пречи :icon_thumbup: Но при нулеви температури махането на кората в почти 100% от случаите води до счупени щипки... Между другото имам и щипки. Корите за нашите галанти са 2 вида. Едните са разглобяеми на две части - точно там, където свършва кожената тапицерия и неразглоляеми - на същото място има горещо валцовани пластмасови винтове, които пак се правят де... Ако дойдете на срещата в неделя пред НИМ, ще свършите работа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.