Премини към съдържание

Подполковник Костов


HrSt

Препоръчано мнение

  • Отговори 166
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Дано северната част да стане по-хубава и от южната, а после ще чакаме и прохода Шипка да оправят преди да станем :dqdo::dqdo:

Относно пътя Бургас - Слънчев Бряг, всеки ден пътувам по него и то в часовете пик - 7.30 сутрин и 17.30 следобед.

Няма никаква разлика между лятото и зимата.

В тези часове пътуват около 10000 работника, които продължават да застрояват из мочурища и по баири :)

Отделно камиони вървят денонощно (особено бетоновози).

Разширение на пътя се очаква след около 20 години може би.

Май изхода е само :biker:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май станаха повече от 10 години, откакто всяко лято го затварят за ремонт Хаинбоаз.

:icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето поредната идиотия- затварят пътища, когато са най-натоварени! А доколкото мацката- има достатъчно камери на караулката, които на 100% са я снимали! Аз лично съм минавал с 160 близо през нея! :D

 

Когато колата ти го позволява и можеш да я управляваш, мисля че не е проблем да караш по-бързо, но не и неразумно!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дай боже всекиму :plane:

Но тогава ще ни станат тясни пистите :D

Имах предвид истински :plane: , само че тук толкова често се използа равенството :mitsu-smiley: = :plane: , че май останах неразбран.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Напротив колега, разбрах те много добре :D

Говорех за пистите на летището.

При мен то е на няколко километра от дома, но който си няма летище какво ще прави :help:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кой каза "Зеле", или още за лудия и зелника колеги! :icon_shh:

Преброяване на катаджиите", коментира „Дневник"

 

КАТ се събуди от зимния си сън и започна великденска акция. Пътната полиция обяви, че до края на месеца ще осъществява "драстичен контрол" - ще проверява шофьорите за употреба на алкохол, слагането на колани и правоспособност. Изрично се подчертава, че "контролът ще бъде изключително засилен, на всеки нарушител ще бъдат налагани глоби и шофьорите ще бъдат проверявани за всички изисквания на закона". Акцията е обявена сега заради зачестилите тежки катастрофи и най-вече заради предстоящите празници, когато трафикът се увеличава. Съобщението съдържа признание, известно на всички - КАТ не контролира както трябва, а ползата от кампаниите му по пътищата два пъти годишно не е голяма. За такава може да се приеме например, че е лесно да се преброят колко са катаджиите в държавата.

 

Като данъкоплатци всички водачи и пешеходци би трябвало да настояват да получат отговор на въпроса какво работят катаджиите през останалото време и защо излизат на пътя само по Коледа и Великден, когато традиционно половин България тръгва да пътува. След съобщението за поредната кампания форумите се напълниха с коментари и отговори на този реторичен въпрос. Ето три от тях от читатели на "Дневник":

 

"Развалете си парите. При задаващите се мегапразници е нормално да има и мегахайка. Колеги шофьори, на нас ни остава да си носим в джобовете едно мегаколичество дребни банкноти, за да си спасим точките, защото е ясно, че ще горят пак дребните риби, а не тези, които наистина се държат като талибани на пътя!"

 

"След всяка "акция" катастрофите и жертвите се увеличават. Да вземат да оправят пътищата и да поотстранят трошките от движението... "

 

"Няколко възможни хода, които могат да подобрят нещата: 1. Камери на всички възлови точки. Правиш нарушение - получаваш известие за глоба, не плащаш в тридневен срок - глобата расте в геометрична прогресия. Ако не я платиш в тримесечен срок - отнемане на книжката за дълъг период и общественополезен труд, с който да си платиш глобата. 2. Полицаите да регулират и улесняват движението по кръстовища и други проблемни участъци, а не да се крият по сенките като хайдуци. 3. Непрекъснати проверки на персонала с "тайни клиенти". Всеки полицай, който си поиска пари, моменталически да изхвърча от системата и да носи съдебна отговорност за деянието си. 4. Постоянни действия на полицаите на пътя - да не си седят в колите, а да гледат какво става и да спират всеки нарушител - било то автомобилист, пешеходец, велосипедист и т.н."Влад

 

От години именно гражданите формулират основните проблеми на пътната полиция -корупция, контрол от дъжд на вятър, отвратителни пътища и безсмислени знаци - но какво мислят и казват остава без значение. Ето защо на всички е ясно, че в предстоящите събота, неделя и понеделник върху патрулиращите органи ще се изсипе "златен дъжд" от шофиращите по главните пътища, които изпреварват рисково и карат с превишена скорост. Защото всеки ден не е Великден. А и откупилите се нарушители ще си останат на пътя, което пък поддържа икономическата изгода.

 

Полицаите освен това имат удивителното качество да са винаги там, където не са нужни. По главните пътища всички знаят къде са им "стоянките" и набиват спирачките 1 км по-рано. Така обаче не се създават навици за безопасно каране. Те ще се формират, когато държавата и общините оправят пътищата, когато знаците адекватно отразяват опасностите и възможностите за шофьорите, а не служат за "куче-касичка", а полицаите разпределят работата си така, че реално да са в услуга на безопасността на движението.

 

Адът, който ще започне само след няколко часа при затворените тунели на "Хемус" например, ще продължи до вторник. Без да е оправдание, това е едно от обясненията защо правоспособни шофьори - трезви и с колани, нарушават правилата, катастрофират и нерядко загиват. Ситуацията е отчайваща, защото е така от години, а няма изгледи да се промени към по-добро. Напротив, с интензивното увеличаване на броя на колите логично става все по-зле.

 

Само преди два дни Сметната палата оповести, че се плащат едва 6% от наложените на пътя глоби. При тоталната липса на механизъм за събиране на парите дори добросъвестните опити да се платят се оказва подигравка с предприелите ги. Така най-тежката цена за опасното каране е отнемането на точки, но това се предотвратява с пазарно поносим подкуп (един доклад за нивото на корупцията миналата година показа, че катаджиите взимат малки суми, но редовно). За какъв "драстичен контрол" изобщо говорим?

 

Горчив смях предизвиква и обявеното намерение на пътната полиция да глобява пешеходци, които пресичат неправилно. В София няма булевард, камо ли малка уличка, по който пред колите да не притичват граждани от всякакъв пол и възраст. Те са точно толкова самонадеяни, колкото и недисциплинираните шофьори, защото никой никога не ги санкционира. Мнозина сигурно са свидетели как нарушителите си минават, без да им пука, на червено пред очите на полицаите и дори не се впечатляват от забранителната палка на регулировчика пред Народното събрание. Той също не им обръща никакво внимание. Подобна е ситуацията пред университета, на Орлов мост, на Петте кьошета и на още хиляда места в цялата страна. Да не говорим за продавачите на вестници и чистачите на стъкла по кръстовищата.

 

Нарушителите са проекция на контролиращите и това няма как да се промени. Колкото повече КАТ се дискредитира в очите на обществото, толкова по-големи безсмислици ще се приемат в Закона за движение по пътищата, а жертвите няма да намаляват. Държава, в която улиците се чистят само веднъж годишно, а данъкоплатците дават луди пари на полицията, за да им прави хайки по Великден, просто е обречена в нея да се живее зле.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Говорим за едно и също :) . И аз имах предвид, че такива са предразсъдъците в обществото ни, но не и във форума тук :good: и затова казах така за членовете.

 

Иначе и двамата с Тошко сте прави, причините за катастрофите са и липса на пътна мрежа и липса на нужния манталитет, както и липса на сиво вещество в главите на дупедавците, които ни "управляват". :mitsu-smiley:

По принцип тези управляващи не са ги избрали в Зимбабве, избрани са на български избори, значи при предизборната кампания са допаднали на народа, който ги избира :) На един мой съученик навремето майка му и баща му му казваха, че е свиня, защото не се държал прилично. Той им отговаряше, че свиня не се ражда от кон и кокошка, ражда се от други две свини :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип тези управляващи не са ги избрали в Зимбабве, избрани са на български избори, значи при предизборната кампания са допаднали на народа, който ги избира :) На един мой съученик навремето майка му и баща му му казваха, че е свиня, защото не се държал прилично. Той им отговаряше, че свиня не се ражда от кон и кокошка, ражда се от други две свини :)

:mitsu-smiley: Прав си, но за съжаление не виждам как ще се променят нещата. Аз спрях да гласувам на избори, но няма как да убедя всички други хора да не го правят и че е напълно безмислено. Защо се връзват на глупавите кампании за повишаване на избирателната активност не ми е ясно? Докато не се приеме закон, с който тези дупедавци и конекрадци да носят отговорност за действията и бездействията си нещата ще си останат в това положение. :mitsu-smiley:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Прав си, но за съжаление не виждам как ще се променят нещата. Аз спрях да гласувам на избори, но няма как да убедя всички други хора да не го правят и че е напълно безмислено. Защо се връзват на глупавите кампании за повишаване на избирателната активност не ми е ясно? Докато не се приеме закон, с който тези дупедавци и конекрадци да носят отговорност за действията и бездействията си нещата ще си останат в това положение. :mitsu-smiley:

 

Първо здрасти, одавна не съм писал :drinks: . Значи с негласуването по никакъв начин не мисля, че ще помогнеш нещата да се подобрят. "Управляващите" сме ги пратили ние там по един или друг начин. Може би терминът "народни представители" е най-точен, защото те са представители ОТ народа. Когато народът е калпав - калпави са му и представителите... и правят калпави неща. Няма как от близо 8 милиона дребни тарикати да избереш нещо по-различно.

 

Разбираш няма как! Не е логично човек дето дава 10 лева на катаджията за да спести няколко точки, да се жалва, че политиците били корумпирани.... Този дето си хвърля фасовете /и не само/ през прозореца на колата или пък боклука през балкона, да се оплаква, че кмета не правел нищо за боклука и София била потънала в смет.....

 

Нещата трябва да тръгнат от долу-нагоре. Когато всички ние станем по-добри и почнем да спазваме правилата, когато почнем да изискваме и от околните да ги спазват, а не да им пресветваме като видим полицай на пътя, тогава ще се подобри ситуацията. Въпросът е на самосъзнание...гражданско, селско или както искаш го наречи... но това трябва да тръгне от теб, мен, приятелите, техните приятели, комшиите и техните комшии... абе всички! И много се радвам, че тука си говорите за това и повечето мнения са в тази посока. Това, че виждаш, че много хора минават по тънката лайсна - тези с BMW или жигулка, но с чичо полицай .... това не трябва да те отчайва. Ще се промени и то постепенно. Казах кога...Но все от някъде трябва да се почне...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нещо го ударихте на политика, но това показва безизходицата на нещата. Политиците ни приемат абсурдни закони и поправки към Закон за движение по пътищат, те самите са в окаяно състояние(не политиците) и правени за да поемат нужния трафик преди 39 години, все още масово се движат по тях автомобили от онова време , а ограниченията по пътищата също отговарят на изисквания от тогава. Да но ние живеем вече в друг век и нещата са се променили драстично. Кога ще го разберат това и ще престанат да се самозаблуждават че няколко нови поправки към закона ще оправят нещата? Не само политиците, но и народа трябва да разбере това, за да почне да иска от своите управляващи неща, които реално биха подобрили ситуацията. В нашето настояще автомобилите се ограничават вече фабрично да 260км.ч. и имат толкова системи и технологични нововъведения, че повечето от тях преди 20 години биха ни се стрували като от роман на Жул Верн. Въпроса, който често си задавахме като деца-А вашата кола може ли да вдигне 100? и рефрени на Васил Найденов, който също летеше със 100км.ч. вече изглеждат смешни. Ограниченията от 40км, вече често се нарушават и от колоездачи. Но не само скоростта е получила развитие, а и сигурността в автомобила. Въздушни възглавници, системи против боксуване, блокиране на колелата и т.н. са направили автомобила едно много по-бързо и по-сигурно средство за придвижване. Друг е проблема ,че по неразчистените ни зимни пътища, трудно би помогнало каквото и да било.

Трябват три магистрали, не повече за момента и сегашните "първокласни пътища", да поемат целия товарен и антикварен(лади,москвичи и т.н.) трафик, който създава до голяма степен сложните ситуации по пътищата, за да се облекчат нещата драстично. Вместо да слушаме от разни министри,че с новите закони, ще трябва повече контрол(катаджии) , а за това повече пари от бюджета(за да потънат и те някъде), по-добре тези пари да се включат към нови проекти за пътна мрежа. София-Варна, София-Бургас и Видин-Кулата, това са главните пътни аретерии, по които е страшно належащо да бъдат построени магистрали в най-скоро време. Иначе след две години с тези темпове на увеличаване на автомобилите, нито закони, нито Господ би ни помогнал. Ако това бъде направено, може би и разни медийни кампании по вестниците биха имали успех, иначе за момента е по вероятно човек да остане с убеждението, че държавата се управлява от шайка некомпетентни журналисти и куп безхаберни политици.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Но не само скоростта е получила развитие, а и сигурността в автомобила. Въздушни възглавници, системи против боксуване, блокиране на колелата и т.н. са направили автомобила едно много по-бързо и по-сигурно средство за предвижване.

Особено безопасно е когато блъснеш пешеходец със 100 км. Тогава почти нищо ти няма на колата. Най-много челно стъкло, капака на мотора, броня и 1-2 фара да смениш. Ако пък е и дете пред някое училище и толкова няма да има.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Особено безопасно е когато блъснеш пешеходец със 100 км. Тогава почти нищо ти няма на колата. Най-много челно стъкло, капака на мотора, броня и 1-2 фара да смениш. Ако пък е и дете пред някое училище и толкова няма да има.

Движението в извъннаселени места няма нищо общо с това в населени.Чети внимателно! Писал съм, за магистрали ,а те все още не минават покрай училища! Ако не си забелязал процента от най-тежки катастрофи е имено по "първокласните" ни пътища между населените места.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Движението в извъннаселени места няма нищо общо с това в населени.Чети внимателно! Писал съм, за магистрали ,а те все още не минават покрай училища! Ако не си забелязал процента от най-тежки катастрофи е имено по "първокласните" ни пътища между населените места.

По движението извън населени места се съди за това в населени. Освен това не разбирам какъв е смисълът да си чешем езиците с мечти за магистрали. От една страна трафикът по тях е само 2-3 месеца през лятото и по празниците. За такова натоварване са нужни не магистрали, а просто еднопосочни пътища, пък били те платно и половина, както в Гърция. Проблемът сега са основно челните катастрофи, защото някой тъпак е решил да изпревари колона от 5 тира и 20 леки коли. И това не са Ладите и Москвичите, които незнам защо включваш като основни участници в движението, а едни съвсем други доста по-мощни и големи тупани.

От друга страна много по-належащо е да се организира транспорта в София, която се задушава от трафика и не само че никой нищо не прави по въпроса, но вече може би нищо не може да се направи след като на свободните места, оставени за разширение и нова инфраструктура сега доволно се мъдрят блокове, бизнес центрове и какви ли още не гордости на съвременна Чалгария.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе човек, пътувам постоянно. Това за три-четири седмици и празниците, може да е било истина преди поне две години. Как ти се струват 6 катастрофи за един ден в участъка Сл.Бряг Поморие, и то февруари месец. Представи си сам какъв е броя им лятото. Е ако това не е натоварен трафик не знам. За София съм съгласен, но пътищата между градовете са артериите на държавата и по тях минава целия обмен от стоки и пътници. От това зависи и просперитета на тази държава. Колкото по-бързо става този обмен толкова по-добре за икономиката. Като пътя е задръстен от някой селянин с домати и москвич и след него още 10 тира и същото е положението и в насрещното платно, тръгващ да изпреварваш когато видиш и най-малката пролука. Като си тръгнал от София за Бургас и настигнеш една такава колона в Стара загора, няма да караш след нея и ти до Бургас с 30-40км.ч. Дори като в Гърция да е , но някой да го направи накрая.Да говорим само за София е егоистично. Не тук стават 90% от катастрофите,а именно по пътищата между тези градове за които говоря. Вече сме част от Европа и освен международния трафик минава и нашия, който е с тенденции да се увеличава. И на най-малките деца вече е ясно че всички тези коли които се вкарват всеки ден отиват имено по пътищата, и по този начин участниците в движението стават все повече. Това за построяването на пътища е супер належащо и ако не се вземат мерки, ще ставаме свидетели на все повече катастрофи. Положението е като в една огромна дискотека, която е препълнена и за да не се настъпват хората не им разрешават да танцуват, вместо да направят по-голям дансинг.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, както и преди в същата тема продължавам да настоявам, че катастрофите са до голяма степен манталитет, а не липса на магистрали. Из европата съм попадал на задръствания по над 20-30 км на четирилентови магистрали. Всъщност положението е такова в тези страни от петък вечер до неделя вечер. Затова там камионите нямат право да се движат в неделя, освен ако не транспортират хранителни стоки. Задръстванията няма как да избегнеш. Ето, за да не се повтарям, а ти изпреварвай като че ли си се метнал на ФолЦваген и нека друг да ти е виновен после.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бе това е като да спорите за яйцето и кокошката. А манталитета на шофьорите ни е в пълен унисон със състоянието на пътищата. Всичко е навързано като свински черва. И докато пряко не можем да променим състоянието на пътната мрежа, то можем лесно да повлияем на собственото си поведение на пътя...ай да не намесвам пак гласуването и политиката. Разстоянието Бургас-София е близо 400 км. На това разстояние разлика от 20км/ч средна скорост се равнява на 25 минути спестени... заслужава ли си за тези 25 мин. да си рискуваш живота?

Отделно че и колоните пак са въпрос на манталитет. Бавно движещите се за задължени да отбиват и пропускат останалите... ама кой ти се съобразява..... На мен обаче често ми се е случвало тир-ове /предимно чужди/ да ми дават път по проходи и други неудобни места...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти не им се доверявай толкова много на тировете!!!

 

А що се отнася до скоростите- ограниченията са абсурдни! Както казва Тоше- "колоездачите ги надвишават даже"! А иначе е пълно с идиоти, които не могат или не желаят да си преценят възможностите на колите! Не може аз да карам в лявата лента с близо 200 и да му присветквам отзад, а той най-безцеремонно да ми предприема изпреварване, което продължава с минути и да проверява колко ми държът спирачките!!! Или пък разни други да ми карат по осовата линия, трети пък да си мислят, че са на състезание и като почнеш да ги изпреварваш да натиснат педала на газта и да се залепи за предната кола, та да не може да се прибереш в дупчицата докато отмине противниковата кола :D

 

За пътищата съм писал многократно- нищо не става от тях!!!! И това е една от най-големите причини за катастрофите! Дръвчета и клонки над знаците (ако въобще ги има) и пътя, асфалта крив и надупчен като сирене, за качеството и чистотата му пък да не говорим! Маркировка- ЬЬЬЬ-това пък какво беше и за какво служи!!! Полицайчета скрити също като знаците- измежду храстите--- как да им спреш на такива те като камикадзета се мятат на платното и почват да те стрелят с радара (това пък с цел да не им засечеш сигнала)!!!

 

Ето сега прохода- 2г. ще е затворен!!!! В гърция- че я споменавахте направиха магистрали за толкова време! Сега през Шипка- честито! Ами Твърдица-Елена, като корито на река е пътя там, а да не говорим, че сигурно никога няма да почнат да го правят!

 

Почти няма прелез по който да минеш без притеснение дали няма някой детайл от колата ти да остане за спомен!

 

Влизаме в града- всеки паркирал- на който както му кефне, улички малки! Пешаходци прелитат над подлези и шосета хаотично! Пешаходни пътеки я се виждат, я не! Светофарите работят всеки със свое мнение други може и добре да работят, но са толкова "чисти", че не е ясно светят ли изобщо, а зелената вълна по скоро е червена! От време на време минава по някоя депутатска ескадрила- с пилотките притесняват всичко що мърда, а полицаите им правят зелено- ЕВАЛА!!!!!!!! Шофьорска етика и естетика- свети жълто- няма място след кръстовището, но той да мине, че иначе ще го изпреварят!!

 

И т.н. и т.н. :icon_bye: :) :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, всичко ще си дойде на мястото след няколко години! Аз съм оптимист за това съм все още тук! :D Държа се дисциплинирано и се старая да показвам на хората по пътищата как е добре да постъпват! Знам, че капка в морето е нищо, но все някой ще прихване!

 

За пътищата няма да говоря щото знам какви игри се играят при строителството и как се строи и с какви цели се прави всичко!

 

Всичко идва от горе... От тези, които ни управляват! А случаен депутат - няма!!! Всеки е под опеката на някой и е нечий! Всеки е там с цел да свърши нечия работа. Да говоря ли за турските фирми, които са спечелили търгове с най-ниска цена и строят? А да ви кажа ли, че на тази цена посмъртно не може да се построи каквото и да е щото е абсурдно ниска, дори да се внесе всичко от Турция...

 

Попитай те се, защо когато минавате през Дупница все още минавате през едната тръба на тунела... и така от 6 години... и колко пари са потънали... (за 3 тунела) ... А новата магистрала Люлин...? Познайте кой се натиска да я строи... и на какви цени...? :) та то километър магистрала излизало по-евтино от километър коларски път... с осветление!

 

Културата на шофьора... Ами като знам как се взимаха книжки до скоро пък и все още... за каква култура и авторитет да говорим... пикльовци на 17-18 години с джобни от 1000 евро нямат никакъв проблем да си вземат книжка... категория "Z" ако щът...

 

и после "Е, 20 лева и минавам..."

 

нали ги виждам по магистралата как ме изпреварват "4-стайни апартаменти от центъра на София" с 200. По-надолу полицай ги спрял и след малко пак ме изпреварва ама този път с 250, че нали си е платил вече да кара бързо...

 

Е, няма да се оправят така нещата...

 

Просто трябва да минат 15-20 години...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, всичко ще си дойде на мястото след няколко години! Аз съм оптимист за това съм все още тук!

...

Е, няма да се оправят така нещата...

Просто трябва да минат 15-20 години...

:icon_confused: :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

:mitsu-smiley: Цитат от в-к "Стандарт":

 

"КАТ става Дядо Коледа

Подаряват MP3 плеъри на всеки трезвен шофьор с колан

КАТ вече не само ще глобява, но и ще раздава подаръци. Всеки изряден шофьор, който бъде спрян за проверка, ще си тръгне с MP3 плеър. Кампанията, която ще превърне пътните полицаи в Дядо Коледа, се финансира от британски фондове. Тя ще стартира в края на лятото от Пловдив. Инициативата е на Асоциацията на производителите, вносителите и търговците на спиртни напитки, съобщи председателят й Павлин Найденов.

С подарък ще се уреди шофьор, който е напълно трезвен, а всички пътници в автомобила са с колани. Това важи дори и за децата на задната седалка. Асоциацията на ракиджиите кандидатства за 102 хил. евро по два проекта - "Не карай пил" и "Да говорим за алкохола"."

 

В скоро време очаквайте джобни компютри, лаптопи и т.н... :D :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Цитат от в-к "Стандарт":

 

"КАТ става Дядо Коледа

Подаряват MP3 плеъри на всеки трезвен шофьор с колан

КАТ вече не само ще глобява, но и ще раздава подаръци. Всеки изряден шофьор, който бъде спрян за проверка, ще си тръгне с MP3 плеър. Кампанията, която ще превърне пътните полицаи в Дядо Коледа, се финансира от британски фондове. Тя ще стартира в края на лятото от Пловдив. Инициативата е на Асоциацията на производителите, вносителите и търговците на спиртни напитки, съобщи председателят й Павлин Найденов.

С подарък ще се уреди шофьор, който е напълно трезвен, а всички пътници в автомобила са с колани. Това важи дори и за децата на задната седалка. Асоциацията на ракиджиите кандидатства за 102 хил. евро по два проекта - "Не карай пил" и "Да говорим за алкохола"."

 

В скоро време очаквайте джобни компютри, лаптопи и т.н... :D :mitsu-smiley:

 

:hysterical: :hysterical: :hysterical: Както ми е наблизо карулката на панчарево..ще си правя кръгчета около нея,пък дано да ме спрат 3-4 пъти :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...