painkiller Публикувано 29 ноември 2009 Сподели Публикувано 29 ноември 2009 Здравейте, нов съм във форума ,а и също така все още нямам Мицубиши. Попрочетох повечето теми за галантите и общо взето като кола много ми харесва та съм решил и аз да ставам член в клуба като предпочитам 4 цилиндров и автоматик,че ми писна от тия ръчки. Гледам 2.0 автоматици няма та се ориентирам към 2.4, а и доколкото четох разхода му е като на 2.0 в повечето случай, ето какво съм харесал кажете кое по си заслужава според вас: http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details комби не ми се караза момента та за това се спирам на тези, първата е нов внос и с още над 1000лв разходи ще доиде на към 8500 :( за втората не съм много сигурен какъв и е случая, а третата я виждах на живо (и карах) и ми се стори добре като човека каза че няма проблем да се закара и в сервиз. Ако някоя от колите ви е позната или знаете състянието и ще съм благодарен да го споделите, а доколкото разбрах ако взимам подобна кола не е зле да я закарам до дж тумби на преглед та ако може повече инфо къде се намира сервиза и евентуално телефон може и на лс. Това е за което се сещам ще съм благодарен за съвети относно колите и въобще съвети за галант , поздрави ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 29 ноември 2009 Сподели Публикувано 29 ноември 2009 Като начало можеш да прочетеш това Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 29 ноември 2009 Автор Сподели Публикувано 29 ноември 2009 Както казах отначало почти всичко за галант съм изчел и да добавя тоя от третата обява дето го карах малко като цяло ми се видя доста стегнат автомобил като единствено двигатела ми се видя малко по шумен, но само ако си отвън до него де,но като казвам по шумен не че трака или тропа нещо ,а просто се чува не е хептен да мърка ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Нинов Публикувано 30 ноември 2009 Сподели Публикувано 30 ноември 2009 Колега , а запознат ли си с GDI двигателите (за тяхната специфика и по скъпа подръжка) ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 30 ноември 2009 Сподели Публикувано 30 ноември 2009 Галантът от втората обява, ако е с 2.5 мотор най ме радва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 30 ноември 2009 Сподели Публикувано 30 ноември 2009 Този третият е добра кола. През последната година и половина го е карала жена и сега тази кола и е излишна. Пък и цената и е добра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 30 ноември 2009 Сподели Публикувано 30 ноември 2009 Имам едно прекрасно ГДИ автоматик точно като за теб. Ако имаш интерес може да се видим да пием по бира ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 30 ноември 2009 Автор Сподели Публикувано 30 ноември 2009 Колега , а запознат ли си с GDI двигателите (за тяхната специфика и по скъпа подръжка) ? Имам едно прекрасно ГДИ автоматик точно като за теб. Ако имаш интерес може да се видим да пием по бира ;) Със спецификата горе долу се запознах поне от това дето прочетох, а кое при този двигател е по скъпо за подръжка като изключиме че искал само качествено гориво! колега дай да го видиме това гди дето го продаваш, и да това от третата обява ми хареса,а друго и не саъм гледал все още. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 ноември 2009 Сподели Публикувано 30 ноември 2009 (редакция) Със спецификата горе долу се запознах поне от това дето прочетох, а кое при този двигател е по скъпо за подръжка като изключиме че искал само качествено гориво! колега дай да го видиме това гди дето го продаваш, и да това от третата обява ми хареса,а друго и не саъм гледал все още.Ами имаш механична помпа за високото налягане на горивото, тя дава дефекти доста честичко........освен това имаш ел. дросел ,който също се чупи доса честичко.........Всъщност това са двете неща ,които дефектират най често , досега няма човек притежаващ такъв мотор,който да не е правил въпросните неща..........Дюзите му работят на напрежения от 12 до 120 волта в зависимост от режима им, това става посредством ел. блок ,който сравнително често дефектира ( малко по рядко от другите неща ,но пак си гърми),да не говорим за "режийните" като свещи, лули и т.н. Една свещ за този мотор е около 40 лв. за другия 4 цилиндров 2.0 или 2.4 литров мотор е 8 лв. Освен това този мотор на такова купе никак малко не харчи и досега под 12л./100км. градско никой не се е "похвалил".........при това бензин, на този мотор не можеш да сложиш АГУ или по скоро можеш ,но яко го "орязваш" и забравяш да имаш възможността да го караш на бензин............освен това яко му пбъркаш в "мозъка" и той си прави каквото си поиска,т.е. няма да имаш нормален празен ход, ще се изфорсирва от време на време, за вървенето - забрави а ще лапа сигурно 20 на 100..............и всички последици от АГУ-то ще са налице много бързо след поставянето й..........За мен правилното решение е следното: ако имаш малко повечко пари, купи си V6 ГАланта ,6А13 мотора е с 163 коня, подръжката му не е кой знае колко по скъпа от на 2.4 GDI мотора, разхода е по висок естествено , но с добри настройки и нормално каране може да го смъкнеш до 13 на 100 градско (25лв. )...........освен това перфектно му отива АГУ, вакуумно,газ. инж. или LPI със същия разход на гориво но на двойно по ниска цена, или казано по друг начин ще ти дава разход пак 14л.. на 100км. ( 14 лв. ) Другия вариант е същото купе ,но с по малкия мотор 4G63 2.0 литровия с 136 коня............той е по непритенциозен и откъм цена на консумативи е най добре, моята е таакава и съм с LPI АГУ, и в градско ми дава от 12/100км ( 12 лв. ) до 14/100 ( 14 лв. ) при това динамиката е доста по добра................. Редактирано 30 ноември 2009 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 30 ноември 2009 Сподели Публикувано 30 ноември 2009 Подкрепям с две ръце горното мнение (на DJ-Tymbi). По-добре 2.5 или 2.0 отколкото GDI.GDI-ката може да гори по-малко и от двулитровия мотор, но трябва да се кара само в "еко режим", ако се настъпва ще гори повече и от шестака, а не може да върви като него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 30 ноември 2009 Сподели Публикувано 30 ноември 2009 Реално погледнато , ако ще караш на бензин 2.4...като динамика е като 2.5 но пък разхода му е по-малък.Ако ще слагаш газ 2.5..а ако нямаш претенции към динамиката, астматика 2.0, който може да се кара и с обикновена АГУ. Като цяло проблеми със скоростите ще имаш със всичките , стига да не е типтроник или вече не са отстранени от предишния собственик. Съвременен и добър дизелов мотор няма за съжаление. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 30 ноември 2009 Сподели Публикувано 30 ноември 2009 Реално погледнато , ако ще караш на бензин 2.4...като динамика е като 2.5 но пък разхода му е по-малък.Ако ще слагаш газ 2.5..а ако нямаш претенции към динамиката, астматика 2.0, който може да се кара и с обикновена АГУ. Като цяло проблеми със скоростите ще имаш със всичките , стига да не е типтроник или вече не са отстранени от предишния собственик. Съвременен и добър дизелов мотор няма за съжаление. Тодоре, съгласен съм само с последното ти изречение. 2.4 и 2.5 са близки по кубатура, но шестака има доста по-голям въртящ момент, върви и се ускорява осезаемо по-добре от GDI-ката, особено пък в ниските обороти. А двулитровия мотор въобще не е "астматик", върви учудващо добре и вдига до 220 км/час. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 1 декември 2009 Сподели Публикувано 1 декември 2009 Всичките тези проблеми по моето галантче, които Пламен спомена съм си ги оправил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlin_dbg Публикувано 1 декември 2009 Сподели Публикувано 1 декември 2009 А двулитровия мотор въобще не е "астматик", върви учудващо добре и вдига до 220 км/час. :icon_thumbup: Да учудващо е,но наистина е така! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 декември 2009 Сподели Публикувано 1 декември 2009 Реално погледнато , ако ще караш на бензин 2.4...като динамика е като 2.5 но пък разхода му е по-малък.Не съм съгласен с това, един добре направен и с отстранени по него "дефекти"( като проблема с магнита на ЕГР-а,с проблем с ламбда сондите - това се среща по често на по новите коли след 1999 г. и с тримовете къде си ги блъска как му падне ) шестак харчи до приемливото 14 градско а извънградско около 7-8 на 100км. а върви доста повече от един нагласен ГДИ.................. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 1 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 1 декември 2009 (редакция) Общо взето гди не се препоръчва :( 6так не съм сигурен дали няма да ми дойде нанагорно а 2.0 автоматик-типтроник не виждам :( та то си пише че избора при галантите е труден де ама ...Значи ако е гди е желателно да е обслужен и ако е пак да очаквам проблеми с онея неща дето дж тумби ги изброй, а те като цени горе долу колко струват ? Ако е 2.0 ръчка пък трябва да мисля за съединител ,че гледам има оплаквания от него,но хубавото е че лесно се слага газ което е плюс за мене,а за 6так не знам дали няма да прехвърлям бюджета с него :( май за сега към 4 цил. се ориентирам,а и какво ще рече че проблем със скоростите ще имам със всичките :( демек каквато и ръчка да взема ше се троши ! Редактирано 1 декември 2009 от painkiller Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 1 декември 2009 Сподели Публикувано 1 декември 2009 Не съм съгласен с това, един добре направен и с отстранени по него "дефекти"( като проблема с магнита на ЕГР-а,с проблем с ламбда сондите - това се среща по често на по новите коли след 1999 г. и с тримовете къде си ги блъска как му падне ) шестак харчи до приемливото 14 градско а извънградско около 7-8 на 100км. а върви доста повече от един нагласен ГДИ..................Пламчо, това приемливото 14 градско го докарват и коли с 300 коня... Според мен шестак с газ е най-доброто решение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 1 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 1 декември 2009 6так с газ ама разните му там свещи кабели и недаиси боже повдигачи :( а и да ви питам такива неща като граждански,данъци какви са горе долу при трите бензинови мотора Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 декември 2009 Сподели Публикувано 1 декември 2009 Пламчо, това приемливото 14 градско го докарват и коли с 300 коня... Според мен шестак с газ е най-доброто решение.Да прав си,но понеже тук имаше "олелия" как някои не могат да смъкнат разхода си под 17 ,някои даже и 20 ,та за това споделих че една направена и нагласена 6-тица смъква разхода значително...........то по книжка го дават толкова, защо да не го направим пак толкова.......... :icon_thumbup: Твоя колко ти дава като разход ? Става дума за зелената...........не сребърната стрела......... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 декември 2009 Сподели Публикувано 1 декември 2009 6так с газ ама разните му там свещи кабели и недаиси боже повдигачи :( а и да ви питам такива неща като граждански,данъци какви са горе долу при трите бензинови мотораЗа повдигачите не бери грижи, те са доста по евтини от на ГДИ-то, и горе долу стъпват на една цена , за кабелите и свещите , малко по скъпи излизат както и дистрибуторната капачка...........но аз казах че по отношение на мотора ,частите и консумативите излизат с 30 % макс. по скъпи от на ГДИ-то .......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 декември 2009 Сподели Публикувано 1 декември 2009 Общо взето гди не се препоръчва :( 6так не съм сигурен дали няма да ми дойде нанагорно а 2.0 автоматик-типтроник не виждам :( та то си пише че избора при галантите е труден де ама ...Значи ако е гди е желателно да е обслужен и ако е пак да очаквам проблеми с онея неща дето дж тумби ги изброй, а те като цени горе долу колко струват ? Ако е 2.0 ръчка пък трябва да мисля за съединител ,че гледам има оплаквания от него,но хубавото е че лесно се слага газ което е плюс за мене,а за 6так не знам дали няма да прехвърлям бюджета с него :( май за сега към 4 цил. се ориентирам,а и какво ще рече че проблем със скоростите ще имам със всичките :( демек каквато и ръчка да взема ше се троши !То няма кола ,която да не се строши някога, ако така ги гледате нещата, по добре да си купите билетчета за метрото и с него..............защо мислиш че автомата не се чупи? И той се чупи ,малко по малко ,но пак се чупи, в момента за тази година съотношението ми е 11 ръчни кутии и 7 автомата............горе долу си го обяснявам с това че автомата го купуват предимно по улегнали хора с по улегнал стил на каране ..........Ами ако се счупи автомата ,задаваш ли си въпроса че ремонта му излиза поне 2 бона или 3 пъти по скъпо от ръчката......освен това автомата има 8 литра масло по официално 35 лв./л. оригинално масло за сравнение на ръчката ,която има 2 литра по 32 лв. :icon_angel: Ако си толкова предубеден в 2.0 мотора с ръчка,, ела при мен да ми покараш моята и то на газ и тогава ще изчезнат всички предубедености в теб............ :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 1 декември 2009 Сподели Публикувано 1 декември 2009 защо мислиш че автомата не се чупи? И той се чупи ,малко по малко ,но пак се чупи, в момента за тази година съотношението ми е 11 ръчни кутии и 7 автомата............DJ, я изброй какви са били двигателите и видовете автоматични кутии, дето си ремонтирал... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 1 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 1 декември 2009 (редакция) Не съм преубеден даже мисля че ще ми хареса много, но малко ми писнаха тия ръчни скорости не за друго,а въпреки че още нямам 30г ако взема галант няма да се кара бързо а по скоро бабешката и ми се ще да се поглезя с автомат, но в краен случай ще се задоволя и с ръчка. С покупката не бързам ще избутам ако трябва декември без кола някак си, но пък от друга страна много ми се кара галант и не знам дали ще издържа та просто искам да избера най-подходящото за мене, а 2.0 автомат-типтроник няма нали? А като се замисля един 2.0 ще ми излезе доста по евтино ,а и за газова ще останат пари :confused1: Редактирано 1 декември 2009 от painkiller Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Franio Публикувано 1 декември 2009 Сподели Публикувано 1 декември 2009 Според мен малко неправилно подхождате към нещата.Разсъждавате все едно ги има всички разновидности и просто трябва да се избере.А къде остава момента с моментното състояние на автомобила?Дали един раздрънкан 4 цилиндров е за предпочитане пред изрядния 6 цилиндров?Не мисля.Е, да, и шестака ще се раздрънка, но ....Знам, че е трудно да си избереш кола.Доста трудно е и да си я намериш след това.Лично аз смятам, че основния критерии трябва да бъде състоянието, в което се намира автомобила.Всички положителни впечатления могат да се изпарят за секунда, ако още при покупката ти се наложи да налееш голяма сума пари за ремонти.Прекомерните изисквания са за хора, които имат финансовтата възможност да си ги позволят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 1 декември 2009 Сподели Публикувано 1 декември 2009 Ако е 2.0 ръчка пък трябва да мисля за съединител ,че гледам има оплаквания от него,но хубавото е че лесно се слага газ което е плюс за мене,а за 6так не знам дали няма да прехвърлям бюджета с него :( май за сега към 4 цил. се ориентирам,а и какво ще рече че проблем със скоростите ще имам със всичките :( демек каквато и ръчка да взема ше се троши ! Проблем със скоростите не е непременно проблем със съединителя. Слабите места на кутиите (всичките ръчни) са лагерите на първичния вал и синхронизаторите на 1-ва и 2-ра скорост в повечето случаи. Brigadiro има двулитров галант с автоматична ск. кутия и трябва да ти кажа, че комбинацията на мен лично много ми допада, нищо, че аз самия карам шест цилиндров с ръчна. Но както колегата Franio е казал много точно - много е важно състоянието на дадения автомобил. Разгледай какви са офертите и възможностите, отсей най - запазените и поглени в джоба. Понякога човек си мисли, че има пари за кола, харесва си и в един момент се оказва, че за това което е приотвил неможе да вземе това което очаква и изисква. Случвало се е предполагам и обратното....но на мен лично - не. Поздрави и успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.