Премини към съдържание

Помогнете за избор на Галант!


painkiller

Препоръчано мнение

Здравейте, нов съм във форума ,а и също така все още нямам Мицубиши. Попрочетох повечето теми за галантите и общо взето като кола много ми харесва та съм решил и аз да ставам член в клуба :) като предпочитам 4 цилиндров и автоматик,че ми писна от тия ръчки. Гледам 2.0 автоматици няма та се ориентирам към 2.4, а и доколкото четох разхода му е като на 2.0 в повечето случай, ето какво съм харесал кажете кое по си заслужава според вас:

http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details

http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details

http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details

комби не ми се караза момента та за това се спирам на тези, първата е нов внос и с още над 1000лв разходи ще доиде на към 8500 :( за втората не съм много сигурен какъв и е случая, а третата я виждах на живо (и карах) и ми се стори добре като човека каза че няма проблем да се закара и в сервиз. Ако някоя от колите ви е позната или знаете състянието и ще съм благодарен да го споделите, а доколкото разбрах ако взимам подобна кола не е зле да я закарам до дж тумби на преглед та ако може повече инфо къде се намира сервиза и евентуално телефон може и на лс. Това е за което се сещам ще съм благодарен за съвети относно колите и въобще съвети за галант , поздрави ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 72
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Както казах отначало почти всичко за галант съм изчел :) и да добавя тоя от третата обява дето го карах малко като цяло ми се видя доста стегнат автомобил като единствено двигатела ми се видя малко по шумен, но само ако си отвън до него де,но като казвам по шумен не че трака или тропа нещо ,а просто се чува не е хептен да мърка !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега , а запознат ли си с GDI двигателите (за тяхната специфика и по скъпа подръжка) ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този третият е добра кола. През последната година и половина го е карала жена и сега тази кола и е излишна. Пък и цената и е добра.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам едно прекрасно ГДИ автоматик точно като за теб. :)

 

Ако имаш интерес може да се видим да пием по бира ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега , а запознат ли си с GDI двигателите (за тяхната специфика и по скъпа подръжка) ?

 

 

Имам едно прекрасно ГДИ автоматик точно като за теб. :)

 

Ако имаш интерес може да се видим да пием по бира ;)

 

Със спецификата горе долу се запознах :) поне от това дето прочетох, а кое при този двигател е по скъпо за подръжка като изключиме че искал само качествено гориво!

колега дай да го видиме това гди дето го продаваш, и да това от третата обява ми хареса,а друго и не саъм гледал все още.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Със спецификата горе долу се запознах :) поне от това дето прочетох, а кое при този двигател е по скъпо за подръжка като изключиме че искал само качествено гориво!

колега дай да го видиме това гди дето го продаваш, и да това от третата обява ми хареса,а друго и не саъм гледал все още.

Ами имаш механична помпа за високото налягане на горивото, тя дава дефекти доста честичко........освен това имаш ел. дросел ,който също се чупи доса честичко.........Всъщност това са двете неща ,които дефектират най често , досега няма човек притежаващ такъв мотор,който да не е правил въпросните неща..........Дюзите му работят на напрежения от 12 до 120 волта в зависимост от режима им, това става посредством ел. блок ,който сравнително често дефектира ( малко по рядко от другите неща ,но пак си гърми),да не говорим за "режийните" като свещи, лули и т.н. Една свещ за този мотор е около 40 лв. за другия 4 цилиндров 2.0 или 2.4 литров мотор е 8 лв. Освен това този мотор на такова купе никак малко не харчи и досега под 12л./100км. градско никой не се е "похвалил".........при това бензин, на този мотор не можеш да сложиш АГУ или по скоро можеш ,но яко го "орязваш" и забравяш да имаш възможността да го караш на бензин............освен това яко му пбъркаш в "мозъка" и той си прави каквото си поиска,т.е. няма да имаш нормален празен ход, ще се изфорсирва от време на време, за вървенето - забрави а ще лапа сигурно 20 на 100..............и всички последици от АГУ-то ще са налице много бързо след поставянето й..........

За мен правилното решение е следното: ако имаш малко повечко пари, купи си V6 ГАланта ,6А13 мотора е с 163 коня, подръжката му не е кой знае колко по скъпа от на 2.4 GDI мотора, разхода е по висок естествено , но с добри настройки и нормално каране може да го смъкнеш до 13 на 100 градско (25лв. )...........освен това перфектно му отива АГУ, вакуумно,газ. инж. или LPI със същия разход на гориво но на двойно по ниска цена, или казано по друг начин ще ти дава разход пак 14л.. на 100км. ( 14 лв. )

Другия вариант е същото купе ,но с по малкия мотор 4G63 2.0 литровия с 136 коня............той е по непритенциозен и откъм цена на консумативи е най добре, моята е таакава и съм с LPI АГУ, и в градско ми дава от 12/100км ( 12 лв. ) до 14/100 ( 14 лв. ) при това динамиката е доста по добра.................

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям с две ръце горното мнение (на DJ-Tymbi). По-добре 2.5 или 2.0 отколкото GDI.

GDI-ката може да гори по-малко и от двулитровия мотор, но трябва да се кара само в "еко режим", ако се настъпва ще гори повече и от шестака, а не може да върви като него.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Реално погледнато , ако ще караш на бензин 2.4...като динамика е като 2.5 но пък разхода му е по-малък.Ако ще слагаш газ 2.5..а ако нямаш претенции към динамиката, астматика 2.0, който може да се кара и с обикновена АГУ. Като цяло проблеми със скоростите ще имаш със всичките , стига да не е типтроник или вече не са отстранени от предишния собственик. Съвременен и добър дизелов мотор няма за съжаление.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Реално погледнато , ако ще караш на бензин 2.4...като динамика е като 2.5 но пък разхода му е по-малък.Ако ще слагаш газ 2.5..а ако нямаш претенции към динамиката, астматика 2.0, който може да се кара и с обикновена АГУ. Като цяло проблеми със скоростите ще имаш със всичките , стига да не е типтроник или вече не са отстранени от предишния собственик. Съвременен и добър дизелов мотор няма за съжаление.

Тодоре, съгласен съм само с последното ти изречение. 2.4 и 2.5 са близки по кубатура, но шестака има доста по-голям въртящ момент, върви и се ускорява осезаемо по-добре от GDI-ката, особено пък в ниските обороти. А двулитровия мотор въобще не е "астматик", върви учудващо добре и вдига до 220 км/час.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичките тези проблеми по моето галантче, които Пламен спомена съм си ги оправил. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А двулитровия мотор въобще не е "астматик", върви учудващо добре и вдига до 220 км/час.

:icon_thumbup: Да учудващо е,но наистина е така!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Реално погледнато , ако ще караш на бензин 2.4...като динамика е като 2.5 но пък разхода му е по-малък.

Не съм съгласен с това, един добре направен и с отстранени по него "дефекти"( като проблема с магнита на ЕГР-а,с проблем с ламбда сондите - това се среща по често на по новите коли след 1999 г. и с тримовете къде си ги блъска как му падне ) шестак харчи до приемливото 14 градско а извънградско около 7-8 на 100км. а върви доста повече от един нагласен ГДИ..................

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето гди не се препоръчва :( 6так не съм сигурен дали няма да ми дойде нанагорно а 2.0 автоматик-типтроник не виждам :( та то си пише че избора при галантите е труден де ама ...

Значи ако е гди е желателно да е обслужен и ако е пак да очаквам проблеми с онея неща дето дж тумби ги изброй, а те като цени горе долу колко струват ?

Ако е 2.0 ръчка пък трябва да мисля за съединител ,че гледам има оплаквания от него,но хубавото е че лесно се слага газ което е плюс за мене,а за 6так не знам дали няма да прехвърлям бюджета с него :( май за сега към 4 цил. се ориентирам,а и какво ще рече че проблем със скоростите ще имам със всичките :( демек каквато и ръчка да взема ше се троши !

Редактирано от painkiller
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм съгласен с това, един добре направен и с отстранени по него "дефекти"( като проблема с магнита на ЕГР-а,с проблем с ламбда сондите - това се среща по често на по новите коли след 1999 г. и с тримовете къде си ги блъска как му падне ) шестак харчи до приемливото 14 градско а извънградско около 7-8 на 100км. а върви доста повече от един нагласен ГДИ..................

Пламчо, това приемливото 14 градско го докарват и коли с 300 коня... Според мен шестак с газ е най-доброто решение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

6так с газ ама разните му там свещи кабели и недаиси боже повдигачи :( а и да ви питам такива неща като граждански,данъци какви са горе долу при трите бензинови мотора

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламчо, това приемливото 14 градско го докарват и коли с 300 коня... Според мен шестак с газ е най-доброто решение.

Да прав си,но понеже тук имаше "олелия" как някои не могат да смъкнат разхода си под 17 ,някои даже и 20 ,та за това споделих че една направена и нагласена 6-тица смъква разхода значително...........то по книжка го дават толкова, защо да не го направим пак толкова.......... :icon_thumbup:

Твоя колко ти дава като разход ? Става дума за зелената...........не сребърната стрела......... :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

6так с газ ама разните му там свещи кабели и недаиси боже повдигачи :( а и да ви питам такива неща като граждански,данъци какви са горе долу при трите бензинови мотора

За повдигачите не бери грижи, те са доста по евтини от на ГДИ-то, и горе долу стъпват на една цена , за кабелите и свещите , малко по скъпи излизат както и дистрибуторната капачка...........но аз казах че по отношение на мотора ,частите и консумативите излизат с 30 % макс. по скъпи от на ГДИ-то ..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето гди не се препоръчва :( 6так не съм сигурен дали няма да ми дойде нанагорно а 2.0 автоматик-типтроник не виждам :( та то си пише че избора при галантите е труден де ама ...

Значи ако е гди е желателно да е обслужен и ако е пак да очаквам проблеми с онея неща дето дж тумби ги изброй, а те като цени горе долу колко струват ?

Ако е 2.0 ръчка пък трябва да мисля за съединител ,че гледам има оплаквания от него,но хубавото е че лесно се слага газ което е плюс за мене,а за 6так не знам дали няма да прехвърлям бюджета с него :( май за сега към 4 цил. се ориентирам,а и какво ще рече че проблем със скоростите ще имам със всичките :( демек каквато и ръчка да взема ше се троши !

То няма кола ,която да не се строши някога, ако така ги гледате нещата, по добре да си купите билетчета за метрото и с него..............

защо мислиш че автомата не се чупи? И той се чупи ,малко по малко ,но пак се чупи, в момента за тази година съотношението ми е 11 ръчни кутии и 7 автомата............горе долу си го обяснявам с това че автомата го купуват предимно по улегнали хора с по улегнал стил на каране ..........

Ами ако се счупи автомата ,задаваш ли си въпроса че ремонта му излиза поне 2 бона или 3 пъти по скъпо от ръчката......освен това автомата има 8 литра масло по официално 35 лв./л. оригинално масло за сравнение на ръчката ,която има 2 литра по 32 лв. :icon_angel:

Ако си толкова предубеден в 2.0 мотора с ръчка,, ела при мен да ми покараш моята и то на газ и тогава ще изчезнат всички предубедености в теб............ :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

защо мислиш че автомата не се чупи? И той се чупи ,малко по малко ,но пак се чупи, в момента за тази година съотношението ми е 11 ръчни кутии и 7 автомата............

DJ, я изброй какви са били двигателите и видовете автоматични кутии, дето си ремонтирал...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм преубеден даже мисля че ще ми хареса много, но малко ми писнаха тия ръчни скорости не за друго,а въпреки че още нямам 30г ако взема галант няма да се кара бързо :) а по скоро бабешката и ми се ще да се поглезя с автомат, но в краен случай ще се задоволя и с ръчка. С покупката не бързам ще избутам ако трябва декември без кола някак си, но пък от друга страна много ми се кара галант и не знам дали ще издържа та просто искам да избера най-подходящото за мене, а 2.0 автомат-типтроник няма нали? А като се замисля един 2.0 ще ми излезе доста по евтино ,а и за газова ще останат пари :confused1:

Редактирано от painkiller
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен малко неправилно подхождате към нещата.Разсъждавате все едно ги има всички разновидности и просто трябва да се избере.А къде остава момента с моментното състояние на автомобила?

Дали един раздрънкан 4 цилиндров е за предпочитане пред изрядния 6 цилиндров?Не мисля.Е, да, и шестака ще се раздрънка, но ....

Знам, че е трудно да си избереш кола.Доста трудно е и да си я намериш след това.Лично аз смятам, че основния критерии трябва да бъде състоянието, в което се намира автомобила.Всички положителни впечатления могат да се изпарят за секунда, ако още при покупката ти се наложи да налееш голяма сума пари за ремонти.Прекомерните изисквания са за хора, които имат финансовтата възможност да си ги позволят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е 2.0 ръчка пък трябва да мисля за съединител ,че гледам има оплаквания от него,но хубавото е че лесно се слага газ което е плюс за мене,а за 6так не знам дали няма да прехвърлям бюджета с него :( май за сега към 4 цил. се ориентирам,а и какво ще рече че проблем със скоростите ще имам със всичките :( демек каквато и ръчка да взема ше се троши !

 

 

Проблем със скоростите не е непременно проблем със съединителя. :) Слабите места на кутиите (всичките ръчни) са лагерите на първичния вал и синхронизаторите на 1-ва и 2-ра скорост в повечето случаи. Brigadiro има двулитров галант с автоматична ск. кутия и трябва да ти кажа, че комбинацията на мен лично много ми допада, нищо, че аз самия карам шест цилиндров с ръчна. Но както колегата Franio е казал много точно - много е важно състоянието на дадения автомобил. Разгледай какви са офертите и възможностите, отсей най - запазените и поглени в джоба. :) Понякога човек си мисли, че има пари за кола, харесва си и в един момент се оказва, че за това което е приотвил неможе да вземе това което очаква и изисква. Случвало се е предполагам и обратното....но на мен лично - не. Поздрави и успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...