kalio088 Публикувано 22 октомври 2009 Сподели Публикувано 22 октомври 2009 Преди седмица ми издъхна акумулаторчето MONBAT и направо го засилих в единия край на гаража. Сега съм с една Варта която ми помага докато си взема друг. Та искам да ви попитам знаете ли колко макс ампераж трябва да му се сложи на тоз мотор. Не помня колко беше предния, а и на него не пише (явно по хартиите нещо е пишело ама са заминали) Принципно съм набелязал един EXIDE 60ампера и 600 стартов ток. Дали няма да му е голям на това Колтче Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 22 октомври 2009 Сподели Публикувано 22 октомври 2009 Какъвто влезе Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalio088 Публикувано 22 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 22 октомври 2009 Е той влиза, ама да не се окаже, че не може да го зарежда алтернатора? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 22 октомври 2009 Сподели Публикувано 22 октомври 2009 Представи си един басейн 2 на 2 метра. Взимаш от него две кофи вода, после го доливаш с маркуча.После си представяш басейн 2 на 4 метра. Пак взимаш две кофи и го доливаш със същия маркуч /алтернатор/. Къде е разликата?Разликата е, че ако ти потрябва ще имаш два пъти повече вода, която ако източиш ще отнеме два пъти повече време за пълнене, но това е само ако наистина ти е трябвало и си я източил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MultiPointECI Публикувано 22 октомври 2009 Сподели Публикувано 22 октомври 2009 Да...доста добър пример :icon_thumbup: По-правилния въпрос щеше да е:Колко е минимума ампераж който може да сложиш.4g92 e хубав двигател,но дали твоя е наред само ти си знаеш.Ако пали по-трудничко(необичайно за :mitsu-smiley: ) или пък ако имаш мощни консуматори в колата (някой як усилвател),ти препоръчвам голям ампераж,за по-сигурно.Лично при мен няма предвидено място,но с желание всичко се постига :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 22 октомври 2009 Сподели Публикувано 22 октомври 2009 Аз съм с оригиналния койото дойде колата от Германия, и пу да не му е уруки работи безгрешно! Мисля, че 60 ампера е предостатъчен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 22 октомври 2009 Сподели Публикувано 22 октомври 2009 И 55 ще ти свърши работа, но както отбелязаха колегите по-добре е да имаш малко резерва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mk224 Публикувано 22 октомври 2009 Сподели Публикувано 22 октомври 2009 И 55 ще ти свърши работа, но както отбелязаха колегите по-добре е да имаш малко резерва.Старият ми беше 55 ,сега съм с 64 от дизел и няма никакъв проблем.Само да влиза на място както пише колегата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalio088 Публикувано 22 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 22 октомври 2009 Купих си EXIDE Premium 60Аh 600 стартов. Дават гаранция 3 години (не че мисля да я карам още толкова де). Човекът премери там каквото трябва, няма отечки и си зарежда както трябва. Явно на МОНБАТ-а му е дошло времето, а и след като "свърши" доста изчетох за акумулатори и според много хора МОНБАТ не са толкова надеждни колкото бяха. Странното в случая беше, че си замина изведнъж. Никакви индикации за умирането му :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Валентина Димитрова Публикувано 24 октомври 2009 Сподели Публикувано 24 октомври 2009 Моя е на "Varta", с него си взех колата. На малко повече от година е (дадоха ми и гаранционната карта). Нямала съм никакъв проблем до момента. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 25 октомври 2009 Сподели Публикувано 25 октомври 2009 Купих си EXIDE Premium 60Аh 600 стартов. Дават гаранция 3 години (не че мисля да я карам още толкова де). Човекът премери там каквото трябва, няма отечки и си зарежда както трябва. Явно на МОНБАТ-а му е дошло времето, а и след като "свърши" доста изчетох за акумулатори и според много хора МОНБАТ не са толкова надеждни колкото бяха. Странното в случая беше, че си замина изведнъж. Никакви индикации за умирането му :( На мой приятел акумулатора си замина също изведнъж, само че той спукал гума, колата занесла и леко ударил бордюра и след като сменил гумата пробвал да запали, обаче нямало никой. Явно някоя от клетките се е счупила от сблъсъка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.