Премини към съдържание

mk224

Потребител
  • От него общо

    40
  • Регистрация

  • Беше тук

За mk224

  • Рожден ден 05/16/1979

Местоживеене

  • Град
    лом

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    colt 1.3 12v 1990

mk224's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. При мен сутрин като е влажно не пали.Направих опита с пулверизатора и стана като дискотека по кабелите,а са на 10 000 км.,защото и предните бяха така.А като пръснах към капачката на делкото мотора направо изгасна,и след това не искаше да запали.Разглобих капачката и ми се стори суха,след това запали.Помагайте.
  2. Старият ми беше 55 ,сега съм с 64 от дизел и няма никакъв проблем.Само да влиза на място както пише колегата.
  3. http://www.euro07.bg/ .Колега задай марка и модел и ще ти излезе цена за предни и задни.А за темета от другия форум сигурно е писал или някой пиян или малоумен.Ако срежеш обикновена пружина много ясно,че колата става по-ниска,а с това си готов за нови вежди на калниците при първия скок в някоя по-голяма дупка.По-ниско и по-меко.Някъде,някой не за друго е измислил спортните пружини и при това са няколко модела(твърди,по-твърди,с федерация,регулируеми).
  4. mk224

    Газова уредба ?

    Колега ако колекторите са ти пластмасови слагай ГИ,ако са метални слагай обикновено АГУ и карай.Моята я карам вече един месец на газ и е направо без пари. :icon_thumbup:
  5. Ако имаш възможност сложи нов катализатор (имаги в ЕМ комплект по 140-160 лв.) ако не слагай резонансно гърне и се надявай сондата да не замине след това , че става лошо - идва големия разход на гориво и проблем с оборотите.
  6. При мен беше същото полужение-хъркане при по високите обороти и изключване на 4та скорост.Смяната на кутия не е решение,защото не знаеш на каква ще попаднеш и колко ще ти изкара до следващото хъркане.Аз риших проблема така-разглобяване на кутията от човек който разбира , намиране и отстраняване на проблема.На мен това удоволствие ми струваше 150 лв. за работа,57 лв. за лагер и 17 лв. за масло.Успех. :icon_thumbup:
  7. При мен го имаше същия проблем и се реши със смяна на феродов диск. :icon_thumbup:
  8. mk224

    Проблем със скоростите

    Кутията е оправена след смяна на лагер.
  9. mk224

    Проблем със скоростите

    В движение я изключва,а майсторите ми предлагат да я разглобят и ако е нещо просто да го оправят,ако не друга.
  10. 15 лв. за комплекта и 20 лв. за смяната. :icon_thumbup:
  11. Някой може ли да ми обясни вариант за отстраняване на проблем в скоростната кутия, не мога да включвам 4-та скорост. Благодаря предварително.
  12. Аз го имах същия проблем като я купих (внос от Германия) и го реших със смяна на гумичките на клапаните.Вече 15000 км. нямам проблеми с маслото (15w40).
  13. mk224

    Тунинг абсурди !

    Ето малко и от мен :icon_censored: http://www.snimka.bg/album.php?album_id=38...mp;pid=12505512
  14. mk224

    Заявка за якета

    Поздрави на колегата Spiritmaster,а на другите колеги с нови якета честито. Супер е. :icon_thumbup: :icon_clap: :icon_thumbup:
×
×
  • Създаване...