Премини към съдържание

Галант от десен на ляв волан


TITAN RACING

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

искам да си взема Галант 2.0 99 г. и се спрях на дясна дирекция. Въпросът ми е дали ще си създам много проблеми при обръщането и дали ще се получи българска работа, или имам шанс да стане качествено почти колкото заводската зглобка, тъй като най много това ценя в ,,Митсубиши,,

Пишете веднага, че бързам за колата да не я изпусна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 50
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Колегата miki също ще ти бъде от голяма полза по всякакви въпроси за обръщането на геврека. Можеш да го питаш на лични или ако искаш - мога да ти дам негов телефон/GSM за контакт.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обърни се към SLX (Росен) от форума! Той е правил тази манипулация и то доста успешно.
Верно ли бе ?... Ти виждал ли си го Галанта му ???....
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Верно ли бе ?... Ти виждал ли си го Галанта му ???....

Как да го види , като майстора дето го прави се мотае нещо :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Уф аз като видях на Роската галанта при Марин и уплаших, много работа, време, пари и части си е това за което питаш... ако колата и много добра и цената също (което са почти несъвместими неща) би могъл да я вземеш.

Но си мисля, че ако инвестираш една идея повечко пари може да намериш с ляв волан и да си спестиш обръщането.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Уф аз като видях на Роската галанта при Марин и уплаших, много работа, време, пари и части си е това за което питаш... ако колата и много добра и цената също (което са почти несъвместими неща) би могъл да я вземеш.

Но си мисля, че ако инвестираш една идея повечко пари може да намериш с ляв волан и да си спестиш обръщането.

И аз искам да му кажа същото, но не исках да съм първия, който му го казва. Филма, в който ще се вкара не е обикновен, а многосериен. Според мен крайната цена на колата в никакъв случай няма да му излезе по-тънка, отколкото ако си купи направо с ляв волан.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виж да е VR4 - да си заслужава обръщането и ядовете! :icon_dance:

 

Пичът твърди, че кара ЕВО 3, вероятно галантът му е за ежедневка. Такива в Англия ги има под път и над път. Работата е много и трудна само първия път, докато се систематизира ноу-хауто :rolleyes: . Принципно всичко става, стига да имаш време и много, много резервни части от кола-донор, за предпочитане цяла кола донор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пичът твърди, че кара ЕВО 3, вероятно галантът му е за ежедневка. Такива в Англия ги има под път и над път. Работата е много и трудна само първия път, докато се систематизира ноу-хауто :rolleyes: . Принципно всичко става, стига да имаш време и много, много резервни части от кола-донор, за предпочитане цяла кола донор.

Аз още тогава ти казах когато беше при мен да се готвиш поне 6 месеца без кола,.............то май и толкова минаха ,това не е Акорд, там нещата са доста по лесни и се прави без много сериозни усилия ,но при :mitsu-smiley: не е така............така че филма е наистина сериозен и мисля поне за мен че не си заслужават усилията..........но защо пък не, тъкмо ще имаме и ние един ,който го е правил това на Галант ЕА сериите.......... :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

така че филма е наистина сериозен и мисля поне за мен че не си заслужават усилията......
Абе не е чак толкова сериозен филма, стига да имаш под ръка донор (както каза Роската) а не да събираш частите от тук, от там ...

На него колата му е вече готова, остана само да се качи таблото, но заради една планка, чакахме 2-3 седмици...

И пак ще чакаме, защото днес пристигна грешната планка.... :lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе не е чак толкова сериозен филма, стига да имаш под ръка донор (както каза Роската) а не да събираш частите от тук, от там ...

На него колата му е вече готова, остана само да се качи таблото, но заради една планка, чакахме 2-3 седмици...

И пак ще чакаме, защото днес пристигна грешната планка.... :lol:

Абе и с донор си е играчка яка, и филма е сериозен.......аз казах че при Галанта е най трудно обръщането на волана.........в сравнение с нея ,

Акорда пасти дда яде и там е като детска играчка.........

Каква планка бре шефе? Не можахте ли с телоподаващото да изработите една таква планка бре? :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията,

утре ще пътувам да видя , а може би и да купя колата. В следващите дни ще ви информирам какво съм направил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе и с донор си е играчка яка, и филма е сериозен.......аз казах че при Галанта е най трудно обръщането на волана.........в сравнение с нея ,

Акорда пасти дда яде и там е като детска играчка.........

Каква планка бре шефе? Не можахте ли с телоподаващото да изработите една таква планка бре? :D

 

Двама души мотивирани обръщат волана на галант за една седмица. Никакъв филм не е. Но требе донор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да кажа че близо, на около 30 км до мен има един пич с 8 галанта

 

Ха, кой този пич? :D

Да не бе да съм аз? :icon_n_king:

Само да допълня, че до края на седмицата ще ми идва още един. :icon_n_whistling:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Време е да се похваля!Галантът тази вечер ще спи в моя гараж. :mitsu-smiley:

Честито и много хубави моменти с него да имате. И пак повтарям: обърни се към miki за повече инфо за обръщането. Този филм, както казват колегите, той не само че го е гледал от първия ред, но го е играл в главната роля (имам предвид на обръщача :icon_angel: ). И резултатът сега е много добър английски екземпляр, но с нормален за нашите пътни условия волан.

Поздрави и много безаварийни километри.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито и много хубави моменти с него да имате. И пак повтарям: обърни се към miki за повече инфо за обръщането. Този филм, както казват колегите, той не само че го е гледал от първия ред, но го е играл в главната роля (имам предвид на обръщача :icon_angel: ). И резултатът сега е много добър английски екземпляр, но с нормален за нашите пътни условия волан.

Поздрави и много безаварийни километри.

 

Здравей, кой Галант на miki e със обръщан волан ? И има ли снимки да се видят .. :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, кой Галант на miki e със обръщан волан ? И има ли снимки да се видят .. :rulez:

 

 

Уфф, много съм зле някой път. :icon_doh:

Сетих се за кой Галант става въпрос. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Уфф, много съм зле някой път. :icon_doh:

Сетих се за кой Галант става въпрос. :D

 

И аз се сетих. :icon_thumbup: Вече има ноу-хау за обръщането, но те галантите вече станаха морално остарели...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за поздравите. Снимки ще кача, обаче май не успявам.

Хайде кажете с две - три изречения кое се сменя. За начало видях: табло, рейка, лостове на мигачи, чистачки и май друго няма...

Един приятел ми каза, че е по-лесно да се присади цялата тази ламарина на предния кош /на която е номера на рамата/ на която се хващат всички части, направо готова с отворите изрязани от ляво /за рейката, чистачките, сервото и др./ Иначе колата наистина ми харесва освен като фасон, и като возия и пъргавина. На извънградско ми даде някакъв разход около 6.4/100 бензин, не знам градското колко ще е. Тези са ми първите впечатления.

Поздрави.

Дайте предложения с какви джанти да го оборудвам, мисля 16 G.

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За начало видях : табло, рейка, лостови на мигачи, чистачки и май друго няма...

Един приятел ми каза , че е по лесно да се присади цялата тази ламарина на предния кош /на която е номера на рамата/ на която се хващат всички части, направо готова с отворите изрязани от ляво/ за рейката, чистачките, сервото и др./

Освен това което си изброил, има още 99 части, които се сменят... :D

А приятеля ти правилно ти е казал за ламарината.. Без да я смениш нея, нищо не става ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...