TITAN RACING Публикувано 5 октомври 2009 Сподели Публикувано 5 октомври 2009 Здравейте колеги,искам да си взема Галант 2.0 99 г. и се спрях на дясна дирекция. Въпросът ми е дали ще си създам много проблеми при обръщането и дали ще се получи българска работа, или имам шанс да стане качествено почти колкото заводската зглобка, тъй като най много това ценя в ,,Митсубиши,, Пишете веднага, че бързам за колата да не я изпусна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 5 октомври 2009 Сподели Публикувано 5 октомври 2009 Обърни се към SLX (Росен) от форума! Той е правил тази манипулация и то доста успешно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
наката Публикувано 5 октомври 2009 Сподели Публикувано 5 октомври 2009 Колегата miki също ще ти бъде от голяма полза по всякакви въпроси за обръщането на геврека. Можеш да го питаш на лични или ако искаш - мога да ти дам негов телефон/GSM за контакт. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 5 октомври 2009 Сподели Публикувано 5 октомври 2009 Обърни се към SLX (Росен) от форума! Той е правил тази манипулация и то доста успешно.Верно ли бе ?... Ти виждал ли си го Галанта му ???.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskobsl Публикувано 5 октомври 2009 Сподели Публикувано 5 октомври 2009 Верно ли бе ?... Ти виждал ли си го Галанта му ???....Как да го види , като майстора дето го прави се мотае нещо :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 5 октомври 2009 Сподели Публикувано 5 октомври 2009 Верно ли бе ?... Ти виждал ли си го Галанта му ???.... Не, ама викам да направя реклама на майстора му :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 5 октомври 2009 Сподели Публикувано 5 октомври 2009 Уф аз като видях на Роската галанта при Марин и уплаших, много работа, време, пари и части си е това за което питаш... ако колата и много добра и цената също (което са почти несъвместими неща) би могъл да я вземеш.Но си мисля, че ако инвестираш една идея повечко пари може да намериш с ляв волан и да си спестиш обръщането. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 6 октомври 2009 Сподели Публикувано 6 октомври 2009 Уф аз като видях на Роската галанта при Марин и уплаших, много работа, време, пари и части си е това за което питаш... ако колата и много добра и цената също (което са почти несъвместими неща) би могъл да я вземеш.Но си мисля, че ако инвестираш една идея повечко пари може да намериш с ляв волан и да си спестиш обръщането. И аз искам да му кажа същото, но не исках да съм първия, който му го казва. Филма, в който ще се вкара не е обикновен, а многосериен. Според мен крайната цена на колата в никакъв случай няма да му излезе по-тънка, отколкото ако си купи направо с ляв волан. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 6 октомври 2009 Сподели Публикувано 6 октомври 2009 Виж да е VR4 - да си заслужава обръщането и ядовете! :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 6 октомври 2009 Сподели Публикувано 6 октомври 2009 Виж да е VR4 - да си заслужава обръщането и ядовете! :icon_dance: Пичът твърди, че кара ЕВО 3, вероятно галантът му е за ежедневка. Такива в Англия ги има под път и над път. Работата е много и трудна само първия път, докато се систематизира ноу-хауто :rolleyes: . Принципно всичко става, стига да имаш време и много, много резервни части от кола-донор, за предпочитане цяла кола донор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 октомври 2009 Сподели Публикувано 6 октомври 2009 Пичът твърди, че кара ЕВО 3, вероятно галантът му е за ежедневка. Такива в Англия ги има под път и над път. Работата е много и трудна само първия път, докато се систематизира ноу-хауто :rolleyes: . Принципно всичко става, стига да имаш време и много, много резервни части от кола-донор, за предпочитане цяла кола донор.Аз още тогава ти казах когато беше при мен да се готвиш поне 6 месеца без кола,.............то май и толкова минаха ,това не е Акорд, там нещата са доста по лесни и се прави без много сериозни усилия ,но при :mitsu-smiley: не е така............така че филма е наистина сериозен и мисля поне за мен че не си заслужават усилията..........но защо пък не, тъкмо ще имаме и ние един ,който го е правил това на Галант ЕА сериите.......... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 6 октомври 2009 Сподели Публикувано 6 октомври 2009 така че филма е наистина сериозен и мисля поне за мен че не си заслужават усилията......Абе не е чак толкова сериозен филма, стига да имаш под ръка донор (както каза Роската) а не да събираш частите от тук, от там ...На него колата му е вече готова, остана само да се качи таблото, но заради една планка, чакахме 2-3 седмици...И пак ще чакаме, защото днес пристигна грешната планка.... :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 октомври 2009 Сподели Публикувано 6 октомври 2009 Абе не е чак толкова сериозен филма, стига да имаш под ръка донор (както каза Роската) а не да събираш частите от тук, от там ...На него колата му е вече готова, остана само да се качи таблото, но заради една планка, чакахме 2-3 седмици...И пак ще чакаме, защото днес пристигна грешната планка.... :lol:Абе и с донор си е играчка яка, и филма е сериозен.......аз казах че при Галанта е най трудно обръщането на волана.........в сравнение с нея ,Акорда пасти дда яде и там е като детска играчка.........Каква планка бре шефе? Не можахте ли с телоподаващото да изработите една таква планка бре? :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TITAN RACING Публикувано 6 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 6 октомври 2009 Благодаря за мненията,утре ще пътувам да видя , а може би и да купя колата. В следващите дни ще ви информирам какво съм направил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TITAN RACING Публикувано 6 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 6 октомври 2009 Забравих да кажа че близо, на около 30 км до мен има един пич с 8 галанта Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 6 октомври 2009 Сподели Публикувано 6 октомври 2009 Абе и с донор си е играчка яка, и филма е сериозен.......аз казах че при Галанта е най трудно обръщането на волана.........в сравнение с нея ,Акорда пасти дда яде и там е като детска играчка.........Каква планка бре шефе? Не можахте ли с телоподаващото да изработите една таква планка бре? :D Двама души мотивирани обръщат волана на галант за една седмица. Никакъв филм не е. Но требе донор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 6 октомври 2009 Сподели Публикувано 6 октомври 2009 Забравих да кажа че близо, на около 30 км до мен има един пич с 8 галанта Ха, кой този пич? :D Да не бе да съм аз? :icon_n_king: Само да допълня, че до края на седмицата ще ми идва още един. :icon_n_whistling: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TITAN RACING Публикувано 7 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 7 октомври 2009 Време е да се похваля!Галантът тази вечер ще спи в моя гараж. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 7 октомври 2009 Сподели Публикувано 7 октомври 2009 Честито! Пусни снимчици да го видим ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
наката Публикувано 8 октомври 2009 Сподели Публикувано 8 октомври 2009 Време е да се похваля!Галантът тази вечер ще спи в моя гараж. :mitsu-smiley:Честито и много хубави моменти с него да имате. И пак повтарям: обърни се към miki за повече инфо за обръщането. Този филм, както казват колегите, той не само че го е гледал от първия ред, но го е играл в главната роля (имам предвид на обръщача :icon_angel: ). И резултатът сега е много добър английски екземпляр, но с нормален за нашите пътни условия волан. Поздрави и много безаварийни километри. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 8 октомври 2009 Сподели Публикувано 8 октомври 2009 Честито и много хубави моменти с него да имате. И пак повтарям: обърни се към miki за повече инфо за обръщането. Този филм, както казват колегите, той не само че го е гледал от първия ред, но го е играл в главната роля (имам предвид на обръщача :icon_angel: ). И резултатът сега е много добър английски екземпляр, но с нормален за нашите пътни условия волан. Поздрави и много безаварийни километри. Здравей, кой Галант на miki e със обръщан волан ? И има ли снимки да се видят .. :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 9 октомври 2009 Сподели Публикувано 9 октомври 2009 Здравей, кой Галант на miki e със обръщан волан ? И има ли снимки да се видят .. :rulez: Уфф, много съм зле някой път. :icon_doh: Сетих се за кой Галант става въпрос. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 9 октомври 2009 Сподели Публикувано 9 октомври 2009 Уфф, много съм зле някой път. :icon_doh: Сетих се за кой Галант става въпрос. :D И аз се сетих. :icon_thumbup: Вече има ноу-хау за обръщането, но те галантите вече станаха морално остарели... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TITAN RACING Публикувано 9 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 9 октомври 2009 (редакция) Благодаря за поздравите. Снимки ще кача, обаче май не успявам.Хайде кажете с две - три изречения кое се сменя. За начало видях: табло, рейка, лостове на мигачи, чистачки и май друго няма...Един приятел ми каза, че е по-лесно да се присади цялата тази ламарина на предния кош /на която е номера на рамата/ на която се хващат всички части, направо готова с отворите изрязани от ляво /за рейката, чистачките, сервото и др./ Иначе колата наистина ми харесва освен като фасон, и като возия и пъргавина. На извънградско ми даде някакъв разход около 6.4/100 бензин, не знам градското колко ще е. Тези са ми първите впечатления.Поздрави.Дайте предложения с какви джанти да го оборудвам, мисля 16 G. Редактирано 10 октомври 2009 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 9 октомври 2009 Сподели Публикувано 9 октомври 2009 За начало видях : табло, рейка, лостови на мигачи, чистачки и май друго няма...Един приятел ми каза , че е по лесно да се присади цялата тази ламарина на предния кош /на която е номера на рамата/ на която се хващат всички части, направо готова с отворите изрязани от ляво/ за рейката, чистачките, сервото и др./Освен това което си изброил, има още 99 части, които се сменят... :D А приятеля ти правилно ти е казал за ламарината.. Без да я смениш нея, нищо не става ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.