Премини към съдържание

По-тъмен фар


atila

Препоръчано мнение

Здравейте колеги.

Вече 10 месеца карам моя галант, и едва преди два дена забелязах, че единия фар ми е по-тъмен от другия.

Въпроса ми е: знаете ли дали се продават такива фарове (от по-тъмните), че сега само това гледам и ме дразни адски?

Ето как изглежда сега:

http://shamrok.snimka.bg/automobiles/atilata.393686.14973620

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно единия фар е сменян и за това ти седи по-светъл,защото е по-нов.Може да е имало някакъв удар по колата и да са сменили само единия фар.

Редактирано от somalietsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На снимката ясно се вижда, че единия седи тъмен, и то сякаш от рефлектора... http://media.snimka.bg/4359/014973620.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На снимката ясно се вижда, че единия седи тъмен, и то сякаш от рефлектора...

 

Аз пък виждам, че в единия фар се отразява някаква външна светлина, докато другия е в сянка. Разгледах и другите снимки на колегата и не намирам разлика във фаровете му.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е от светлината,колега, а направо си е по бял.

Може би оригиналния е бил по тъмния и после е слаган по белия.

Аз се чуда защо левия ми свети по силно,а то ето защо .

Ако му лепна по малък процент фолио дали ще се оправи.

И аз си мисля ,че е имало ударче от ляво, и сменен с по бял. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Просто огледай внимателно 2-та фара, ако е сменян то едва ли е оригинален щом има разлика м/у 2-та.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е от светлината,колега, а направо си е по бял.

Може би оригиналния е бил по тъмния и после е слаган по белия.

Аз се чуда защо левия ми свети по силно,а то ето защо .

Ако му лепна по малък процент фолио дали ще се оправи.

И аз си мисля ,че е имало ударче от ляво, и сменен с по бял. :icon_blush:

Не мога да се съглася, че някакъв фар(не оригинален) ще свети по силно от японския. По-скоро разликата идва от самите крушки.

Искам да отбележа, че стъклото на оригиналния фар е прозрачно на 100%. А това на което казвате "тъмен фар" най-вероятно се дължи на черната пластмаса, която се намира около и между рефлекторите за къси и дълги светлини.

 

Направи една проверка на крушките, с които си в момента и пиши после за марката и модела им.

 

 

ПП: Забелязах, че си с ксенон. Правил ли си реглаж на фаровете след слагането на ксенона?

Редактирано от bluffer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моите и двата фара, са с черни пластмаси между рефлекторите. По всяка вероятност ти е сменян фара. А колкото до светлината сигурно, при смяната не е регулиран както трябва и бие по високо от десния. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да ви съмнява ако неоригинален фар свети по-хубаво от оригиналния японски. Имах същия случай с една Тойота корола която след удар й сменихме левия фар с турски и светеше доста по-хубаво от оригиналния. И аз не вярвах на очите си, но си беше така. По-принцип не е ненормално да има разлика в осветеността с нов и стар фар, защото с времето (но дълго време) огледалната повърхност се нарушава и изисква външна намеса :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко ги гледах и двата фара от близо, и се вижда че от вътре са апсолютно еднакви. Разликата е в самото стъкло.

Възможно ли е да е почерняло от топлината на крушките?

Може ли да се свали само стъклото без да свалям целия фар?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко ги гледах и двата фара от близо, и се вижда че от вътре са апсолютно еднакви. Разликата е в самото стъкло.

Възможно ли е да е почерняло от топлината на крушките?

Може ли да се свали само стъклото без да свалям целия фар?

 

Не съм виждал как са на галант фаровете, и все пак съм 99% убеден, че се сваля :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Почти сигурен съм ,че се сваля.Трябва да е на щипки.Поне в моя е така... ;)

Редактирано от steam
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Почти сигурен съм ,че се сваля.Трябва да е на щипки.Поне в моя е така... ;)

 

Стъклото на фара е залепено за рефлектора със лепило, може да се разлепи, ако се нагрее достатъчно. Обаче е почти 100% сигурно, че ще загубиш херметизация на фара т.е. ще има откъде да влиза влага и да се получава замъгляване. Поне аз мисля така. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Фаровете на Галант не са херметически затворени, имат си един отдушник отзад, откъдето излиза конденза (ако има такъв). Стъклото е залепено с много здрав силикон и не мисля, че ще може да се разлепи без да пострада стъклото. Нагряване не се препоръчва, защото тялото на фара е пластмасово и ще се деформира. Моля, ако някой е правил тази процедура на Галант да сподели резултата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Фаровете на Галант не са херметически затворени, имат си един отдушник отзад, откъдето излиза конденза (ако има такъв). Стъклото е залепено с много здрав силикон и не мисля, че ще може да се разлепи без да пострада стъклото. Нагряване не се препоръчва, защото тялото на фара е пластмасово и ще се деформира. Моля, ако някой е правил тази процедура на Галант да сподели резултата.

 

Правена е процедурата но е голям филм !!! Точно така стъклото е със щипки и здраво залепено, пистолет със горещ въздух на 50-70 градуса и така после обратния ред със лепило :

 

Loctite 350

UV лепило със среден вискозитет и бързо втвърдяване. Прозрачно. Препоръчва се за стъкло в комбинация със стъкло и метал. operating temperature: +120 °C fixture time (cure time depends on type and intensity of UV lamp and on the application): 5-20 sec. viscosity mPa.s: 5.500

 

Процедурата е няколко часа който иска да си играе ,имам оригинални фарове счупени са само щипките (пластмасовите ) стъклото е здраво ... за 30лв. бр. ще се разберем :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да не се занимавам,че гаранция ще ги потроша. Нов му е майката.

 

 

А новия дали няма да е различен цвят :)

 

Сигурно е сменян фара, като се купува кола това е един критериите да разбереш дали е удряна отпред ,по-стария фар стои по-тъмен. При Галанта ако "стъклото" е пластмасово, си потъмнява с времето. А ако си решил да го отваряш самия фар , ето как

 

 

човека го вкарва във фурната върху дървена дъска го поставя за 3 мин ,преди това махаш скобите и като го извадиш лепилото се е размекнало доста , аз съм го правил това но сложих фара във вряща вода :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...