atila Публикувано 22 септември 2009 Сподели Публикувано 22 септември 2009 (редакция) Здравейте колеги.Вече 10 месеца карам моя галант, и едва преди два дена забелязах, че единия фар ми е по-тъмен от другия.Въпроса ми е: знаете ли дали се продават такива фарове (от по-тъмните), че сега само това гледам и ме дразни адски?Ето как изглежда сега:http://shamrok.snimka.bg/automobiles/atilata.393686.14973620 Редактирано 22 септември 2009 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 22 септември 2009 Сподели Публикувано 22 септември 2009 (редакция) Най-вероятно единия фар е сменян и за това ти седи по-светъл,защото е по-нов.Може да е имало някакъв удар по колата и да са сменили само единия фар. Редактирано 22 септември 2009 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 22 септември 2009 Сподели Публикувано 22 септември 2009 Възможно ли е само да ти се струва, че единия ти фар е по-тъмен? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 22 септември 2009 Сподели Публикувано 22 септември 2009 На снимката ясно се вижда, че единия седи тъмен, и то сякаш от рефлектора... http://media.snimka.bg/4359/014973620.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 22 септември 2009 Сподели Публикувано 22 септември 2009 На снимката ясно се вижда, че единия седи тъмен, и то сякаш от рефлектора... Аз пък виждам, че в единия фар се отразява някаква външна светлина, докато другия е в сянка. Разгледах и другите снимки на колегата и не намирам разлика във фаровете му. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atila Публикувано 22 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 22 септември 2009 Не е от светлината,колега, а направо си е по бял. Може би оригиналния е бил по тъмния и после е слаган по белия. Аз се чуда защо левия ми свети по силно,а то ето защо .Ако му лепна по малък процент фолио дали ще се оправи. И аз си мисля ,че е имало ударче от ляво, и сменен с по бял. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 22 септември 2009 Сподели Публикувано 22 септември 2009 Просто огледай внимателно 2-та фара, ако е сменян то едва ли е оригинален щом има разлика м/у 2-та. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 22 септември 2009 Сподели Публикувано 22 септември 2009 (редакция) Не е от светлината,колега, а направо си е по бял. Може би оригиналния е бил по тъмния и после е слаган по белия. Аз се чуда защо левия ми свети по силно,а то ето защо .Ако му лепна по малък процент фолио дали ще се оправи. И аз си мисля ,че е имало ударче от ляво, и сменен с по бял. :icon_blush: Не мога да се съглася, че някакъв фар(не оригинален) ще свети по силно от японския. По-скоро разликата идва от самите крушки. Искам да отбележа, че стъклото на оригиналния фар е прозрачно на 100%. А това на което казвате "тъмен фар" най-вероятно се дължи на черната пластмаса, която се намира около и между рефлекторите за къси и дълги светлини. Направи една проверка на крушките, с които си в момента и пиши после за марката и модела им. ПП: Забелязах, че си с ксенон. Правил ли си реглаж на фаровете след слагането на ксенона? Редактирано 22 септември 2009 от bluffer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 23 септември 2009 Сподели Публикувано 23 септември 2009 Моите и двата фара, са с черни пластмаси между рефлекторите. По всяка вероятност ти е сменян фара. А колкото до светлината сигурно, при смяната не е регулиран както трябва и бие по високо от десния. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalio088 Публикувано 23 септември 2009 Сподели Публикувано 23 септември 2009 Няма какво да ви съмнява ако неоригинален фар свети по-хубаво от оригиналния японски. Имах същия случай с една Тойота корола която след удар й сменихме левия фар с турски и светеше доста по-хубаво от оригиналния. И аз не вярвах на очите си, но си беше така. По-принцип не е ненормално да има разлика в осветеността с нов и стар фар, защото с времето (но дълго време) огледалната повърхност се нарушава и изисква външна намеса Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atila Публикувано 23 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 23 септември 2009 Преди малко ги гледах и двата фара от близо, и се вижда че от вътре са апсолютно еднакви. Разликата е в самото стъкло.Възможно ли е да е почерняло от топлината на крушките? Може ли да се свали само стъклото без да свалям целия фар? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 23 септември 2009 Сподели Публикувано 23 септември 2009 Преди малко ги гледах и двата фара от близо, и се вижда че от вътре са апсолютно еднакви. Разликата е в самото стъкло.Възможно ли е да е почерняло от топлината на крушките? Може ли да се свали само стъклото без да свалям целия фар? Не съм виждал как са на галант фаровете, и все пак съм 99% убеден, че се сваля Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steam Публикувано 23 септември 2009 Сподели Публикувано 23 септември 2009 (редакция) Почти сигурен съм ,че се сваля.Трябва да е на щипки.Поне в моя е така... ;) Редактирано 23 септември 2009 от steam Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 23 септември 2009 Сподели Публикувано 23 септември 2009 Почти сигурен съм ,че се сваля.Трябва да е на щипки.Поне в моя е така... ;) Стъклото на фара е залепено за рефлектора със лепило, може да се разлепи, ако се нагрее достатъчно. Обаче е почти 100% сигурно, че ще загубиш херметизация на фара т.е. ще има откъде да влиза влага и да се получава замъгляване. Поне аз мисля така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 23 септември 2009 Сподели Публикувано 23 септември 2009 Фаровете на Галант не са херметически затворени, имат си един отдушник отзад, откъдето излиза конденза (ако има такъв). Стъклото е залепено с много здрав силикон и не мисля, че ще може да се разлепи без да пострада стъклото. Нагряване не се препоръчва, защото тялото на фара е пластмасово и ще се деформира. Моля, ако някой е правил тази процедура на Галант да сподели резултата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 23 септември 2009 Сподели Публикувано 23 септември 2009 Фаровете на Галант не са херметически затворени, имат си един отдушник отзад, откъдето излиза конденза (ако има такъв). Стъклото е залепено с много здрав силикон и не мисля, че ще може да се разлепи без да пострада стъклото. Нагряване не се препоръчва, защото тялото на фара е пластмасово и ще се деформира. Моля, ако някой е правил тази процедура на Галант да сподели резултата. Правена е процедурата но е голям филм !!! Точно така стъклото е със щипки и здраво залепено, пистолет със горещ въздух на 50-70 градуса и така после обратния ред със лепило : Loctite 350UV лепило със среден вискозитет и бързо втвърдяване. Прозрачно. Препоръчва се за стъкло в комбинация със стъкло и метал. operating temperature: +120 °C fixture time (cure time depends on type and intensity of UV lamp and on the application): 5-20 sec. viscosity mPa.s: 5.500 Процедурата е няколко часа който иска да си играе ,имам оригинални фарове счупени са само щипките (пластмасовите ) стъклото е здраво ... за 30лв. бр. ще се разберем :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atila Публикувано 23 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 23 септември 2009 Мисля да не се занимавам,че гаранция ще ги потроша. Нов му е майката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Phantomaz Публикувано 26 септември 2009 Сподели Публикувано 26 септември 2009 Мисля да не се занимавам,че гаранция ще ги потроша. Нов му е майката. А новия дали няма да е различен цвят Сигурно е сменян фара, като се купува кола това е един критериите да разбереш дали е удряна отпред ,по-стария фар стои по-тъмен. При Галанта ако "стъклото" е пластмасово, си потъмнява с времето. А ако си решил да го отваряш самия фар , ето как човека го вкарва във фурната върху дървена дъска го поставя за 3 мин ,преди това махаш скобите и като го извадиш лепилото се е размекнало доста , аз съм го правил това но сложих фара във вряща вода Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.