Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравейте, колеги :mitsu-smiley:

 

 

Тази година два пъти ми се наложи да вкарам колата в сервиз за боядисване на различни детайли. Искам да споделя, че съм страшно разочарован от майсторите в София :icon_crying: . Пиша тази тема, за да може никой да не попада на тези места!!!

Единят сервиз беше в кв. Орландовци. Името така и не го разбрах но собственика се казва Слав (прави всичко от тенекия и боя до двиатели и разни сложни ижекциони). Изглежда "печен", но е адски несериозен и въобще не работи добре. Връщах колата два пъти да ми я прави, тъй като застрахователие не признаваха, че са отремонтирани щетите и така за три детаила нямах кола около 2 месеца.

Другия сервиз се казва Иноксис (INOXIS) и се намира в София точно под моста Чавдар. Първо ремонтираха колата 8 пъти по-бавно от колкото беше уговорката, второ 3 пъти ходих и всеки път намирах дефекти. Първия път колата буквано се разпадна преди да си я взема (съответно остана там). Накрая си взех колата въпреки, че не ми хареса как беше направена. Боята се различава и лаковото покритие е много зле (стои като матова и ако някои има идея как мога да докарам някакъв блясък може да ми пише). Освен това при смяната на калника са изгубили емблемата GDI (колата ми е Каризма GDI). Така и не го намериха и ми казаха че са го поръчали от Балканстар и сега чакам (около 1 месец).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лака може да се оправи, като се изтърка с водна шкурка №2000 и после се пастира, но най добре я закарай на някой който се занимава с това...

А емблемката мога да ти подаря една от Спейс стар, мисля че са същите като вашите, стига да имаш път към Пловдив...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само ти да си, навъдиха се много майстори и на половината от тях физиката и химията са чужди науки. Ако имаш проблем с боята пиши на ЛС ще измислим как да лъсне.:icon_thumbup:

 

Колега, използвай и главните букви.

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами проблема до някъде не е само в майсторите, пролема е в суровините .............

От началото на 2008 година влезе в забрана в ЕС боите ,които се изготвят на нитроцелулозна основа, сега те се правят на водна основа, доколкото разбрах от майстори бояджии, това е много кофти защото 1.трябва наново да си изградиш маниерите на боядисване,2. при частично боядисване( само калник или само врата и т.н.) разлика ще има голяма, защото никога не може да се изравнят боите да станат еднакви............Не знам дали е така но май е, защото вече съм виждал доста коли, на които са им боядисвани само определени детайли и си има доста разлика.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами проблема до някъде не е само в майсторите, пролема е в суровините .............

От началото на 2008 година влезе в забрана в ЕС боите ,които се изготвят на нитроцелулозна основа, сега те се правят на водна основа, доколкото разбрах от майстори бояджии, това е много кофти защото 1.трябва наново да си изградиш маниерите на боядисване,2. при частично боядисване( само калник или само врата и т.н.) разлика ще има голяма, защото никога не може да се изравнят боите да станат еднакви............Не знам дали е така но май е, защото вече съм виждал доста коли, на които са им боядисвани само определени детайли и си има доста разлика.............

 

Точно така е, вече се боядисва основно на водна основа и нагаждането на цвета става все по-трудна задача. Но самото покритие на боята на водна основа не е по-нетрайно или некачествено.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...а моя майстор е доста на ти с "водните боички" !!!

Мога да твърдя че така нагажда боята от нормална към нова водна, че мноооого набито око и мноооого трябва да се заглеждаш за да откриеш разликата!

Полираяне и всички екстри към боята прави след боядисване...

 

Аз съм супер доволен!

 

И понеже стана дума за боя... ами вчера на кръстовището на бул. Витоша и бул. П. Евтимий, както си стоях първа кола (добре че бях пътва кола) на световара посока 5-те кюшета, - един бус за хляб така се наби в мен че ми Е*А М****А на колицата !

 

Направо ми е мболно на сърцето има толкоз работа по нея сега че поне месец ще съм без кола. :icon_crying:

 

Да не ви идва на главата да се разправяте със застрахователите! А някой да има поглед над Alianz Bulgaria - как се представят с изплащането на щети!?!?

 

И каква е тази "формула" за изчисляване на детайли и овехтяване дето ми я разправяха там? - пишат смяна на детаил с нов а всъщност ми казват че имало некви си проценти овехтяване и незнам си какво?

Редактирано от s01o
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами има една наредба и въз основа на нея и Euro tax shwake се определят цените който плащат. Не може за 5-6 годишна кола да плащат като за нова. Това са застрахователи все пак :icon_n_oops:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, вчера се обадих на сервиза и да не повярваш ,беше пристигнала "току що" и за това нокой не ме е потърсил, чисто нова емблема GDI. Така че вече съм малко по-щастлив.

А за боята не знам какво ще правя. Има си разлика и това е. Освен това ги накарах да я пастират. Минаха я на водна шкурка, след това с едра паста, след това с полираща, но ефекта с матовата боя си остана и всъщност това ме дразни повече отколкото разликата в боята. Всички знаете как, като се огледаш в оригиналния лак е като огледало, а на другата врата образът е само някакъв силует. УЖАСНО !!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И понеже стана дума за боя... ами вчера на кръстовището на бул. Витоша и бул. П. Евтимий, както си стоях първа кола (добре че бях пътва кола) на световара посока 5-те кюшета, - един бус за хляб така се наби в мен че ми Е*А М****А на колицата !

 

Направо ми е мболно на сърцето има толкоз работа по нея сега че поне месец ще съм без кола. :icon_crying:

 

Да не ви идва на главата да се разправяте със застрахователите! А някой да има поглед над Alianz Bulgaria - как се представят с изплащането на щети!?!?

 

И каква е тази "формула" за изчисляване на детайли и овехтяване дето ми я разправяха там? - пишат смяна на детаил с нов а всъщност ми казват че имало некви си проценти овехтяване и незнам си какво?

 

 

На мен тази година ми се наложи да се разправям със застрахователите 4 пъти. Просто тези хора с там, за да ти усложняват и да ти бавят нещата колкото се може повече. Аз съм застрахован в ДЗИ, но доколото знам от приятели на всякъде са така, а и сега с тази криза са затегнали нещата още повече. За Alianz съм чувал, че изплащат добре за щети. Не знам на теб как ще ти изплащат, но вариантите са: по преценка, по проформа фактура или в доверен сервиз. Аз ги пробвах всички. Най-малко се разправяш ако е в доверен сервиз, но пък резултатите не се знае какви ще са и въпреки, че връщах колата да си я оправят, като са некадърни майсторите положението е едно. ЗЛЕ!!!

А овехтяването става на база нов детайл и това на колко години е колата и с някакви проценти, но какви са точно не знам. И това се прави като изплащат по тяхна преценка.

Ако имаш нужда от друго инфо пиши ЛС, че си е зор със застрахователите.

Редактирано от KILL-JOY
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен тази година ми се наложи да се разправям със застрахователите 4 пъти. Просто тези хора с там, за да ти усложняват и да ти бавят нещата колкото се може повече. Аз съм застрахован в ДЗИ, но доколото знам от приятели на всякъде са така, а и сега с тази криза са затегнали нещата още повече. За Alianz съм чувал, че изплащат добре за щети. Не знам на теб как ще ти изплащат, но вариантите са: по преценка, по проформа фактура или в доверен сервиз. Аз ги пробвах всички. Най-малко се разправяш ако е в доверен сервиз, но пък резултатите не се знае какви ще са и въпреки, че връщах колата да си я оправят, като са некадърни майсторите положението е едно. ЗЛЕ!!!

А овехтяването става на база нов детайл и това на колко години е колата и с някакви проценти, но какви са точно не знам. И това се прави като изплащат по тяхна преценка.

Ако имаш нужда от друго инфо пиши ЛС, че си е зор със застрахователите.

 

 

Късно си разбрал,че ДЗИ за нищо не стават.Само заради по-евтиното застраховане,виж колко проблеми си си докарал.Не казвам,че другите са стока,но има някои които се дърпат по-малко при изплащане на щета.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 8 месеца ...

Здравейте на всички!

Първо искам да ви кажа че поста е доста дълъг въпреки че се опитах да е в кратък вид,но мисля че е по-добре да загубите 15мин да го прочетете от колкото да изгубите един куп ПАРИ!!!Вие избирате!

Тоя пост го пускам за да споделя и предпазя колкото се може повече хора от така прехваления майстор-БОГ на митсубишитата (както той се нарича) във Варна.Казва се Красимир а сервиза му „Само за маняци” на кръстовището на бул.Цар Освободител и Христо Смирненски където има една изоставена бензиностанция.

И така всичко започна след като прочетох положителни отзиви от раздела „сервизи” във форума ни.Отидох при него да погледне колата тъй като разхода и беше доста,каза ми остави я тук като и направя диагностика ще ти се обадя да ти кажа от какво е.Обаждане не последва-ходих до сервиза в края на другия ден и резултата-„Трябва да отваряме двигателя,счупени водачи съм сигурен че има,прегорели клапани поне 2бр”.Обясни ми че затова пуши и гори много.Питах го първо дали наистина ще може да я оправи и дали е ремонтирал тоя двигател(щото ми е дошло до гуша от майстори тука) друг път 2000куб 16клапан,147к.с.,както и какви пари ще струва цялата интервенция с труда и частите.Пресметна и ми казаха към 500-550лв и дава гаранция 30 000км.След 2 седмици му оставих колата и му казах:”човек не я бързам просто искам да стане както трябва”!

Лицето Красимир в началото беше много отзивчив и сладкодумен,до момента в който си оставих колата.През цялото време ми обесняваше колко е коректен и как всички са му приятели които са идвали при него.Бях се разбрал с него като започнат да свалят главата да ми се обади и да се обедя с очите си какъв е проблема.Минаха няколко дена-нищо!

Реших на 4-тия ден да отида и да видя какво става с колицата.Влязох и ги попитах дали са я почнали,колата беше разглобена и главата я нямаше.Попитах защо не ми е звъннал да видя главата както се бяхме разбрали-отговора мисля се досещате какъв беше(!!!изгубихме ти номера!!!) :icon_doh: .После започнаха обесненията,колко зле е била цялата глава,била пукната,клапаните като ги хванел отдолу и мърдали в леглата и т.н.,но щели да я оправят.!!.Попитах за колко пари още става дума,да знам дали има смисъл да я правя изобщо колата.Отговори ми че там дето ги правили издават фактура и ще ми я покажел(!!!ще кажеш че не може да им каже да напишат и 1000лв!!!!).

Струваше 348лв ремонта на главата.

Общо взето ме постави пред свършен факт без да ме попита мога ли да си позволя такъв ремонт или не!!! Казах му че искам всички стари части да ми ги събере в една торбичка след ремонта-каза че няма проблем.10 дена колата стоя в сервиза.Когата ми звъннаха че била готова(УЖ),отидох и попитах колко е цялата сметка Изкараха ми фактура от почти 1300лв,след което бях потресен и попитах какво толкова са и правили че цената да няма нищо общо с договореното предварително.

Обясниха ми че са сменяли по двигателя сигменти, лагери,масло,свещи,почиствали са дюзи,както и че са и сипали 50лв бензин(незнам защо след като имаше достатъчно в нея) :все неща за които сме нямали никаква уговорка.Нито една от сменените части не ми върнаха............. :icon_censored:

Въпреки всичко си казах добре-стига повече да не се отваря тоя двигател и с надеждата че ще реже асфалта.

Когато се качихме в колата да я пробваме видях че е карана 120км(тъй като си бях записал на колко я оставям в сервиза)както и да е;еуфорията от това дали е станала както трябва ме накара да пренебрегна и това;колата вървеше но имаше ужасни вибрации в купето след 3000 оборота,все едно има скъсани тампони или нещо стърже в купето.Държа да отбележа че въпреки че е доста стара колата от както я карам вътре вубрации е нямала и такива звуции като на каруца.Направи ми впечатление че на празен ход си мени оборотите и изгасва от време на време( и това и беше чуждо до тоя момент),двигателя на празен ход работеше неравномерно и се тресеше.Попитах го защо така работи тая кола след ремонт най-вече.Бога ми обясни че е МАП сензора,трябва да се смени и ми показа един клапан(после разбрах че моята няма МАП сензор,ама вече бях гризнал дръвцето).Казах си тоя сигурно на това вика МАП,отидох до една морга намерих същия сложих го на колата но никаква промяна,а през следващите 2 седмици в които търсех тоя клапан бензина все едно изтичаше през резервоара.!!Тогава се светнах че може да не са зецепили валовете както трябва!!Връщам се при него и му показвам за 130 км че резервоара ми е една трета надолу след като го бях напълнил до горе и че съм сменил това което ми показа и колата още не става за експлоатация.БОГ КРАСИ ми отговори че нищо не можел да направи повече по тая кола.Питах го ремъците сигурен ли е че зацепил както трябва,а той почна да ми се тръшка като жена как 100 пъти е зацепвал на тоя двигател и не може да е объркал,ако съм искал да съм му платил да ми покажел че всичко е наред там.Вече ми беше минала еуфорията от ремонта и че всичко ще е наред,и ми стана ясно тоя какъв ДОЛЕН ИЗМЕКЯР е,и си представих как ми е сменил сигментите и лагерите и т.н.!Другото което го попитах тогава е как така са ми сменили маслото и като го измерих беше под минимума-последва тъп поглед и мълчание. Попитах го още веднъж ще ми оправиш ли колата както ни е уговорката или не???БОГа категорично отказа и ми обърна гръб!Ей това е коректност,нали взе парите вече!

ИМа ОЩЕ като си взех колата-двигателя висеше(долния тампон не беше закачен),върнах се в сервиза ама него го нямаше тогава поисках да ми дадат оригиналния болт аз ще си го сложа(само и само да не ми докосват повече колата)обясниха ми че са го изгубили :icon_doh: :icon_doh: :icon_doh: .Тогава почнах да се моля дано да не са изгубили половината части от двигателя или да са забравили да ги сложат :help: .Липсваха и други болчета ама да не изпадам в такива детайли да не си помилите че издребнявам.

Всичко приключи с гасненето на двигателя и прекъсването когато ми презацепиха ремъците,имаше разминаване с един зъб на валовете горе,долу не успях да видя каква е хавата;както с много загубено време и 1500лв назад!!

Едно момче от форума ме предупреди да не ходя при тоя,аз не го послушах и ме нае....във въздуха ,тъй като четох само положителни мнения за тоя.

Така че някой прехвален майстор като ви изпляска като мен,моля да споделяйте във форума и отрицателни мнения за да ни гърбят възможно най-малко!!!Не казвам че всички са измекяри и некадърници но във Варна аз явно само на такива попадам!!Добре ми казвахте да тръгвам към Пловдив или София-да я бях дърпал до там по-евтино щеше да ми излезе и по малко време и нерви щях да загубя.

КОРЕКТНО ЛИ Е СПОРЕД ВАС ОТНОШЕНИЕТО НА БОГ КРАСИМИР В СЛУЧАЯ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да добавя и аз дебел минус за сервиза на Симеон в с. Поликраище! Наскоро ми се наложи да ползвам тенекиджийски услуги по Каско и мога да кажа само - НЕ ХОДЕТЕ при Симеон (автотенекиджия и бояджия) в с. Поликраище (на 15км от Търново), абсолютен лъжец и мошеник, в едно с некадърност!!! Изписа фалшива фактура за пред застрахователя, а ми сложи старите повредени части обратно като си мислеше, че няма да се усетя! Държи се грубо, освен това има и проблеми с алкохола, става агресивен ако му направиш забележки, и аз се чудя как се натресох при него, ама нали доверен сервиз на застрахователя...

 

Надявам се, някой колега от региона да прочете това преди да направи грешката да отиде при него!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...Тоя пост го пускам за да споделя и предпазя колкото се може повече хора от така прехваления майстор-БОГ на митсубишитата (както той се нарича) във Варна.Казва се Красимир а сервиза му „Само за маняци” на кръстовището на бул.Цар Освободител и Христо Смирненски където има една изоставена бензиностанция...

 

50м по нагоре след моргата има друг сервиз в който положението е същото. Много подобни бели направи с колите които имах преди Галанта, всичко се прави по няколко пъти и виновен няма.

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...