TAZ Публикувано 19 август 2009 Сподели Публикувано 19 август 2009 Електромобили :mitsu-smiley: вече се използват и от едно от най - големите летища в света. http://auto.dir.bg/2009/08/19/news4947479.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malcho Публикувано 19 август 2009 Сподели Публикувано 19 август 2009 Това е страхотно, дано и при нас да навлязат скоро Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 19 август 2009 Сподели Публикувано 19 август 2009 Европейците са пълни дегенерирали олигофрени с някво извратено и детинско мислене. WTF е смисъла да ползваш електромобили на място, където един-единствен самолет изгаря за няколко минути повече гориво, отколкото едно Порше ГТ3 за цяла година? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 19 август 2009 Сподели Публикувано 19 август 2009 .....WTF е смисъла да ползваш електромобили на място, където един-единствен самолет изгаря за няколко минути повече гориво, отколкото едно Порше ГТ3 за цяла година? ......В момента летището във Франкфурт оперира с около 3000 коли..... Малко по-малко взимат мерки за модернизиране и екологична чистота Модернизирането на авто парка им ще стане за години а и ще има и голяма икономия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 19 август 2009 Сподели Публикувано 19 август 2009 За малко ме изпревари с бройката... Друг е въпросът колко вредни емисии се изхвърлят за производството на този ток, който колите ползват...... На запад е по-чисто произвосдтвото, но при нас - не е точно така...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 19 август 2009 Сподели Публикувано 19 август 2009 За малко ме изпревари с бройката... Друг е въпросът колко вредни емисии се изхвърлят за производството на този ток, който колите ползват...... На запад е по-чисто произвосдтвото, но при нас - не е точно така......Ми тогава да си останем с шестаците и бензина вовеки... Или поне докато не свърши петрола. Ето, аз понеже се грижа за природата скоро ще продам и двата галанта и ще си купя малолитражка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 19 август 2009 Сподели Публикувано 19 август 2009 Не казвам, че не бива да се търсят алтернативи. Ето, аз минах на колело Просто не трябва да се изпада в крайности - нито в едната, нито в другата посока! Да не говорим, че има достатъчно много ТЕЦ-ове на течни горива. Атомни Елелктроцентрали... Все пак този ток за колите не пада от небето! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 19 август 2009 Сподели Публикувано 19 август 2009 Европейците са пълни дегенерирали олигофрени с някво извратено и детинско мислене. WTF е смисъла да ползваш електромобили на място, където един-единствен самолет изгаря за няколко минути повече гориво, отколкото едно Порше ГТ3 за цяла година?Смисъла е по-ниски нива на шум и по-малки разходи. В общи линии, разходите по един електромобил са първоначалната инвестиция и сметките за ток в последствие. Отделно облекченията заради еко нормите са доста големи в цивилизованите държави .Колкото си по ЕКО толкова са по-малки данъците и т.н.Хората там стимулират икономиката и опазването на природата по накакъв начин, докато тук единствено стимулираме кризата... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 19 август 2009 Сподели Публикувано 19 август 2009 Смисъла е по-ниски нива на шум :icon_clap: Чувал ли си случайно как звучи излитащ реактивен самолет? и по-малки разходи. В общи линии, разходите по един електромобил са първоначалната инвестиция и сметките за ток в последствие. Де да беше толко просто. Супер яко се дразня, когато комунистическата олигофрения вземе връх над нормалната, рационална инженерна мисъл. Запомнете, че батерийките, дори най-мега-ултра-хипер технологичните, са идиотски неефективен склад за енергия. Плътността на енергийния заряд е може би най-ниска от всичко, което е рационално да се ползва. От тук, сам си сметни колко ел. колички, дето се зареждат 5 часа за да минат 150 км. трябва да се купят, за да вършат работата на една кола с ДВГ, дето се зарежда 2 минути и минава 500 км. Отделно облекченията заради еко нормите са доста големи в цивилизованите държави . Както неведнъж съм казвал - пикая им на гей-адвокато-комунистическата цивилизация. Аз съм инженер и желая в живота си да се ръководя самостоятелно, воден от рационални принципи. А не някво гей-адвокатче да решава вместо мен кое е добре за мен, щото, видите ли, било адски напредничаво и елитарно. Колкото си по ЕКО толкова са по-малки данъците и т.н.Хората там стимулират икономиката и опазването на природата по накакъв начин, докато тук единствено стимулираме кризата... Комунизъм и циганизация не са добра комбинация. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 19 август 2009 Сподели Публикувано 19 август 2009 (редакция) Комунизъм и циганизация не са добра комбинация.Мдааа, ние сме пример за това ! Редактирано 19 август 2009 от todor Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wataru Публикувано 19 август 2009 Сподели Публикувано 19 август 2009 Щом във Франкфуртското летище са решили 60% от автопарка им да е от електромобили в следващите 10 години, значи са си направили сметката. Друг е въпросът, дали изгодата им ще идва от данъчните облекчения, или са предвидили, че експлоатационните разходи към цената на електромобилите са съизмерими или по-добри от двг-то. Впрочем знаете ли колко струва едно зареждане на батерията (пък макар и за 160 километра)? И колко хиляди километра или години е ресурсът на самата батерия? А колко ще струва един серийно произведен i-MiEV. Нека в тази тема да обсъждаме развитието на електромобилите въобще, включително и други марки. Мисля, че наскоро и Нисан обявиха планове за серийно производство на електромобили, а от повече конкуренция не виждам нищо лошо Malcho, съмнявам се при нас да навлязат скоро. Нито има инфраструктура, нито засега някакви данъчни стимули. А на запад tax rebate-ът изглежда е солиден аргумент за купуване на хибрид или електромобил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malcho Публикувано 19 август 2009 Сподели Публикувано 19 август 2009 Да, няма да е никак скоро, нямаме и условия, но трябва ......... да сме оптимисти Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 20 август 2009 Сподели Публикувано 20 август 2009 Според wikipedia далаверата от електромобилите в 6-10 годишен план откъм цена, замърсяване и т.н. спрямо нормалните коли е нулева. Единственият смисъл е, че не си зависим от нефт, а от електрическата компания. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 20 август 2009 Сподели Публикувано 20 август 2009 Според wikipedia далаверата от електромобилите в 6-10 годишен план откъм цена, замърсяване и т.н. спрямо нормалните коли е нулева. Единственият смисъл е, че не си зависим от нефт, а от електрическата компания. Много ясно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 20 август 2009 Сподели Публикувано 20 август 2009 Според wikipedia далаверата от електромобилите в 6-10 годишен план откъм цена, замърсяване и т.н. спрямо нормалните коли е нулева. Единственият смисъл е, че не си зависим от нефт, а от електрическата компания.Спрямо достоверността на тези данни, не съм съвсем убеден , защото това са едни много относителни доводи. На всички е ясно, че нефта е краен продукт...т.е. един ден ще бъде изчерпан. Това ,че вие се мислите по-умни или по рационални от останалите и ще изтъкнете 1000 довода "ЗА" ДВГ няма да го коментирам, но по някакъв начин електромобилите трябва да почнат да навлизат в живота ни и съответно това да даде тласък на по-нататъшното им развитие и увеличаване на тяхното КПД. Технологиите могат да бъдат развивани, само ако има пазар на един такъв продукт. Има нужда от алтернатива на ДВГ и това е ясно и на най-малките деца. Това ,че разглеждате някакъв частен случай и че един самолет изгарял толкова гориво колкото Порше и т.н. са несериозни изказвания. Ако имаше алтернатива на този тип летателни средства, сигурен съм ,че и те щяха да бъдат използвани. Всъщност не мога да разбера, какво не ви харесва в случая и защо имате против използването на алтернативи на ДВГ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 20 август 2009 Сподели Публикувано 20 август 2009 Интересния факт, който научих като се зачетох по темата е, че към днешна дата всички електромобили в масово производство не са такива дето да си ги включваш в контакта, а просто събират енергията, която по принцип губим при спиране и спускане, за да свалят разхода по-късно. Трябват специални доработвания за да може да се включват в контакта на цена 3-4000 евро, като се твърди, че цената на тока е 1/4 от цената на бензина за километър път (цените са за 2007 и за сащ). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nekrolog Публикувано 23 август 2009 Сподели Публикувано 23 август 2009 (редакция) ДВГ и изобретен преди около 130 год. Оттогава човек стъпи на Луната,положиха се основите на квантовата физика,космически совалки, мобилни комуникации,холограмни телевизори и т.н.Само тоя мотор си е принципно същия,същите бутала ,сегменти и клапани и КПД около 30 процента/ако не се лъжа при комън-рейлите беше към 38-40/. Защо тоя тромав ,мърляв и допотопен мотор още се търкаля? Мисля си заради това ,че гори петрол /основата на съвременната ни "цивилизация"/.Само,че лапането свърши...дали па няма изобретени много по-чисти,по-пъргави и ергономични мотори? Има разбира се.Поровете и ще ги намерите в мрежата,ама няма да видят бял свят,докато не се изцеди и последната капчица нефт и последната стотинка от джобовете ни- е това е!Ама били скъпи...нямало ресурси...Електромобилът е само едно от стотиците решения,не знам дали е най-доброто, но знам,че има електромобили с едно зареждане минават 450 км.Много били скъпи батериите...то и първите ДВД-та бяха по 1500 лв.,сега са по 50... ДВГ се вознася,а воскресение май няма да има! Редактирано 23 август 2009 от tmintov Правопис! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 24 август 2009 Сподели Публикувано 24 август 2009 ДВГ и изобретен преди около 130 год. Оттогава човек стъпи на Луната,положиха се основите на квантовата физика,космически совалки, мобилни комуникации,холограмни телевизори и т.н.Само тоя мотор си е принципно същия,същите бутала ,сегменти и клапани и КПД около 30 процента/ако не се лъжа при комън-рейлите беше към 38-40/. Защо тоя тромав ,мърляв и допотопен мотор още се търкаля? Мисля си заради това ,че гори петрол /основата на съвременната ни "цивилизация"/.Само,че лапането свърши...дали па няма изобретени много по-чисти,по-пъргави и ергономични мотори? Има разбира се.Поровете и ще ги намерите в мрежата,ама няма да видят бял свят,докато не се изцеди и последната капчица нефт и последната стотинка от джобовете ни- е това е!Ама били скъпи...нямало ресурси...Електромобилът е само едно от стотиците решения,не знам дали е най-доброто, но знам,че има електромобили с едно зареждане минават 450 км.Много били скъпи батериите...то и първите ДВД-та бяха по 1500 лв.,сега са по 50... ДВГ се вознася,а воскресение май няма да има! Да поговорим за КПД-то. ДВГ има много видове, например ракетният двигател също е ДВГ. КПД-то им е обикновено над 95%, в някои случаи близо до 100, при схема със затворен цикъл. Газотурбинният двигател също спада към този клас. КПД-то му е около 60-70%. Буталният ДВГ, за който вероятно говориш, има КПД 40-50%. Ако не ти харесва бутален, би могъл да си избереш единия от двата варианта по-горе и да се пробваш да си продадеш изделието. Поради няква причина няма да успееш. Ако не те кефи да използваш нефтопродукти, можеш да ги замениш с произволен друг горим флуид, например водород или пръдня. Можеш да ползваш еднокомпонентно гориво, например H2O2, разложим в катализатор. Бонус на схемата - колата ти ще работи във вакум. Но поради няква много странна причина, отново те очаква бизнес провал. Защо ли? Определението "ергономичен мотор" оставям без коментар. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 24 август 2009 Сподели Публикувано 24 август 2009 Определението "ергономичен мотор" оставям без коментар. Toва къде го срещна като определение ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 24 август 2009 Сподели Публикувано 24 август 2009 (редакция) А ето и един реален електромобил в БГ! Екстра е и е без пари ... Вижте си само фактурите за гориво и ще ви се завие свят ... Ето с това се захранва Да, ама нещо снимката не се качва :( Редактирано 24 август 2009 от IVAN VR4x4 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nekrolog Публикувано 24 август 2009 Сподели Публикувано 24 август 2009 (редакция) Да поговорим за КПД-то. ДВГ има много видове, например ракетният двигател също е ДВГ. КПД-то им е обикновено над 95%, в някои случаи близо до 100, при схема със затворен цикъл. Газотурбинният двигател също спада към този клас. КПД-то му е около 60-70%. Буталният ДВГ, за който вероятно говориш, има КПД 40-50%. Ако не ти харесва бутален, би могъл да си избереш единия от двата варианта по-горе и да се пробваш да си продадеш изделието. Поради няква причина няма да успееш. Ако не те кефи да използваш нефтопродукти, можеш да ги замениш с произволен друг горим флуид, например водород или пръдня. Можеш да ползваш еднокомпонентно гориво, например H2O2, разложим в катализатор. Бонус на схемата - колата ти ще работи във вакум. Но поради няква много странна причина, отново те очаква бизнес провал. Защо ли? Определението "ергономичен мотор" оставям без коментар. Какъв бизнес,какъв провал бе пич? Нито проектирам,нито произвеждам двигатели и автомобили, нито пък си "продавам изделието". Само ги карам, даже се и возя чат-пат. Хубаво си е, че има Инженер да ти светне лампата, критиката е градивна и се обогатяваш един вид, ама не се пали толкова, да не се взривиш детонационно с "мноооооого големо предварение,като гориво-въздушна смес у цилиндър на LADA 1500s/ама купена с долари от CORECOM/." То нали сме във форума, веки пише... и ми хареса за пръднята, ама тогава май няма да го има има бонуса с вакуума /с две у/, освен ако вярно не си гей, както остроумно си се изказал в предните постове. Успех в Инженерството! Редактирано 25 август 2009 от jolly_roger правопис. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nekrolog Публикувано 25 август 2009 Сподели Публикувано 25 август 2009 (редакция) /Поправено от jolly_roger: Днес, 14:03 / Характерния правопис и пунктуация ,носят особено ценна информация за плитката душевност,лежерното и непринудено образование ,както и антропологичния и аграрно-фолклорен произход на лирическия герой.Това е форум,а не литературна сказка. Моля не осакатявайте коментарите ми и не ме лишавайте от характерния ми изказ! Съжалявам за спама. Редактирано 25 август 2009 от nekrolog Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 25 август 2009 Сподели Публикувано 25 август 2009 Kолега, не пречи характерния изказ, да е написан на правилен Български нали... :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 25 август 2009 Admin Сподели Публикувано 25 август 2009 Колеги, моля спазвайте добрия тон в темата.Това е основната идея на форума!Благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 25 август 2009 Сподели Публикувано 25 август 2009 Електро и екофеновете май няма кво да кажат повече.Гледайте по-малко CNN и четете повече техническа и научна литература, ще ви е от полза. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.