Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

nekrolog

Потребители
  • От него общо

    15
  • Регистрация

  • Беше тук

За nekrolog

  • Рожден ден 03/17/1968

Местоживеене

  • Град
    София

Интернет контакт

  • AIM
    ibtechnology
  • Уебсайт адрес
    http://ibtechnology.hit.bg
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Outlander 2.4 MIVEC-2006

nekrolog's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. nekrolog

    За Aвтоматиците

    От близо 15 год. карам само автоматици. Няма да описвам марките-немски са, като става въпрос за класическата автоматична скоростна кутия с фрикционни дискове. Въпреки, че уж съм бил монтъор и съм наясно с основните принципи на работа,често си позволявах да спускам или карам по инерция на N. Преди 5-6 год., в гръцките планини при скорост около 120км./ч., след като бях "изключил" в положение N се опитах да вкл. D...просто не се получи и полека -лека спрях...Панирах се, защото бях в чукара, много на юг, сам на междуселски път . Загасих, запалих вкл.D и тръгнах без проблем.Оттогава престанах с експериментите. Става въпрос за петстепенен автоматик на Мерцедес E290. Съвета ми е - никога не изключвайте от D!!! Скоростите остават без налягане на маслото и при опит за вкл.D при висока скорост мозъкът се "шашка". В моя случай е късмет, че не включи, иначе обикновено заминават спирачките на автоматика. Никога не съм имал проблеми с автоматиците . Ремонта е скъп, но на практика при правилна експлоатация , обслужване и никакъв компромис с масла и консумативи, няма как да се счупи. С две думи-ако сам не го прецакаш ще те "надживее". А за старите американски автоматици съм напълно съгласен с earendil - имах ретро Кадилак Севил-Гучи,какво ли не сме правили с автоматика , вкючително "спиране" на позиция P, след отказ на хидравликата. Така и не успяхме да го счупим...
  2. Сигурен съм,че си гледал калкулатора,но точно там се явява една разлика от 4 сантиметра м/у 60 и 70...което си е много. Аз съм си харесал NOKIA 215/60/16 -имам един авер там ,мисля,че за 160-170 кинта ще ги отнеса.
  3. Калкулатор за преоразмеряване: http://www.avtogumi.com/
  4. nekrolog

    Доливане на вода

    Имах същия проблем.Кола-почти нова.Гадното е ,че ако сълзи /от различни места/ при попадане на капката в/у топлия мотор или скорости просто няма как да го видиш.То не бяха силикони на гърловини,смяна на О-пръстени,гарнитури и пак...Малко, но се губеше антифриз.Има вариант да прокапва дори като изстине .Просто няма засичане... Накрая си реших проблема като смених всички скоби на водните съединения,които бяха самозатягящи се с такива на винт и...край. Дано съм бил полезен и проблема да е сходен,защото корифей-монтъори ми взимаха сума ти пари за смяна на уплътнения на "терсене место" и не ми беше много комфортно.
  5. nekrolog

    Електромобили

    Така сме възпитавани от люлката - храната се изкарва с пот на челото,всичко се плаща и т.н. За да не разводнявам интересната и много обширна тема мисля, че не е нужно да се връщаме към пещерите, защото има толкова много разработки за забележете напълно безплатна енергия,които касаят естествено и автомобилите,но просто няма да видят бял свят.Това не е мечта или утопия, а реалност. Ето линк,към един много интересен материал/препечатан и преведен/,точно по темата : http://ivobg.blog.bg/drugi/2007/04/24/alte...-energiia.63759
  6. nekrolog

    Електромобили

    Не става въпрос за екология,става въпрос за пари. Още със ставането си и с паленето на лампата в "кенефа", започваш да плащаш не електрическата компания,пускаш казанчето-плащаш на ВиК, палиш колата-спонсорираш петролните гиганти.Бачкаш по 8 часа, за да плащаш пристанищните такси на яхтата на шефа на банката,отпуснала ти кредит.Кредита ти е нужен, за да си покриваш горепосочените сметките и така...Автомобилите са само брънка в енергитично-консуматорската верига на финансово кръводаряване. Не ме кефи и да съм в плен на НЕК да речем и вместо бензиноколонки да има "електроколонки". Така е устроен светът за добро или за зло.Това в техническата литература го няма и няма да бъде написано никога. До истината се достига/ако въобще е възможно/ с дълго ровичкане и четене м/у редовете. Не става въобще въпрос за фанатизъм или световни конспираций. Ясно е ,че сме от страната на "робите". Въпроса е поне да се продадем по-скъпо!
  7. nekrolog

    Електромобили

    /Поправено от jolly_roger: Днес, 14:03 / Характерния правопис и пунктуация ,носят особено ценна информация за плитката душевност,лежерното и непринудено образование ,както и антропологичния и аграрно-фолклорен произход на лирическия герой.Това е форум,а не литературна сказка. Моля не осакатявайте коментарите ми и не ме лишавайте от характерния ми изказ! Съжалявам за спама.
  8. nekrolog

    Електромобили

    Какъв бизнес,какъв провал бе пич? Нито проектирам,нито произвеждам двигатели и автомобили, нито пък си "продавам изделието". Само ги карам, даже се и возя чат-пат. Хубаво си е, че има Инженер да ти светне лампата, критиката е градивна и се обогатяваш един вид, ама не се пали толкова, да не се взривиш детонационно с "мноооооого големо предварение,като гориво-въздушна смес у цилиндър на LADA 1500s/ама купена с долари от CORECOM/." То нали сме във форума, веки пише... и ми хареса за пръднята, ама тогава май няма да го има има бонуса с вакуума /с две у/, освен ако вярно не си гей, както остроумно си се изказал в предните постове. Успех в Инженерството!
  9. nekrolog

    Електромобили

    ДВГ и изобретен преди около 130 год. Оттогава човек стъпи на Луната,положиха се основите на квантовата физика,космически совалки, мобилни комуникации,холограмни телевизори и т.н.Само тоя мотор си е принципно същия,същите бутала ,сегменти и клапани и КПД около 30 процента/ако не се лъжа при комън-рейлите беше към 38-40/. Защо тоя тромав ,мърляв и допотопен мотор още се търкаля? Мисля си заради това ,че гори петрол /основата на съвременната ни "цивилизация"/.Само,че лапането свърши...дали па няма изобретени много по-чисти,по-пъргави и ергономични мотори? Има разбира се.Поровете и ще ги намерите в мрежата,ама няма да видят бял свят,докато не се изцеди и последната капчица нефт и последната стотинка от джобовете ни- е това е!Ама били скъпи...нямало ресурси...Електромобилът е само едно от стотиците решения,не знам дали е най-доброто, но знам,че има електромобили с едно зареждане минават 450 км.Много били скъпи батериите...то и първите ДВД-та бяха по 1500 лв.,сега са по 50... ДВГ се вознася,а воскресение май няма да има!
  10. Няма проблем.Пуснал съм ти ЛС да се разбереме.
  11. Аз имам 2.4MIVEC-160к.с. , автомат-типтроник и върви като щур /сигурно защото не е 4X4/.Мотора е направен в гр. Шига,а асемблирането на автомобила в Курашики-100 % JAPAN. Досега съм имал ядове с течове на антифриз и масло, ама ги "зачепих".До известна степен е логично,защото колата е на 15 000 км. и на 2.5 год.-отвисяла се е някъде...ама па да се разсъхне като бъчва!Това е - за скоростите чувам няма ядове- на 90 000 км. се сменя масло и филтър и това е. Малка е според мен,но си има и предимствата на "шосейния кросоувър", особено за екстремна София.Доволен съм.Имам усещането за "сигурна" кола. Всичко е ново и бачка. Няма луфтове и неприятните поскърцвания от таблото/като се има предвид,че е доста спартанско и пластмасово/,ама така ще е вече-законите на световната икономика и Новия Ред. Харчи ми 13 /с климатик/ в града и не повече от 9 на дълго.
  12. Имам Аутлендър 2.4 MIVEC-160 коня,автомат-типтроник 2006 . Звънни ми - 0878888512.
×
×
  • Създаване...