Реконструктор Публикувано 15 септември 2009 Сподели Публикувано 15 септември 2009 леле, лелее... :haha: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 15 септември 2009 Сподели Публикувано 15 септември 2009 В бъдеще време съм съгласен с колегата Niko. Както и че трябва да се върви в тази посока - със сигурност. Към днешна дата, обаче, ток се прави в АЕЦ, ТЕЦ и малко ВЕЦ. И като махнем последното - другото си е замърсяване откъдето и да го погледнеш! Щото ТЕЦ-овете са на твърдо гориво, течно гориво, в някой от случаите на газ, последното да речем е ОК. Но въглищата сещате ли се колко замърсяват? И мазутите..... Докато не почнем да мислим за чиста енергия по-сериозно - все ще сме си на същия хал. Щото да речем ще се прочисти малко въздуха в града, за сметка на някъде другаде.... Същата работа! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 15 септември 2009 Сподели Публикувано 15 септември 2009 (редакция) За сегашното положение съм съгласен.Мисълта ми е, че електромобилът в гаража няма да натовари мрежата, дори напротив. Ако оптимизираме енергийните разходи на домовете ни ще намалим сметката за ток с доста повече от тези 20 лева,с които ще зареждаме електромобила всеки месец! Имам предвид цялостно - осветление, изолация, уреди, климатизация.Да не говорим колко въглища няма да влезнат в пещите. Редактирано 15 септември 2009 от Niko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 15 септември 2009 Сподели Публикувано 15 септември 2009 Купуваш си с електромобила и един ветрогенератор и си ти Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 15 септември 2009 Сподели Публикувано 15 септември 2009 (редакция) Очевидно в близко бъдеще електромобилът няма да е масов. Най-много като втори семеен автомобил. Да се ходи на работа в центъра или в събота на пазар. 250 км. ми се виждат малко за туристически разходки или командировки. Редактирано 15 септември 2009 от de4i Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 15 септември 2009 Сподели Публикувано 15 септември 2009 Добре, а някой има ли информация какви стана с този проект? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 16 септември 2009 Admin Сподели Публикувано 16 септември 2009 Предполагам е замразен, поради различни причини. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 16 септември 2009 Сподели Публикувано 16 септември 2009 (редакция) Тишо, цената на този етап е прекалено скъпа Ґ4,599,000 ($47,544). Освен това нямам идея тази малка кола с това окачване как ще се чувства по нашите пътища. Твърде вероятно е водача да се чувства некомфортно. Колко ли ще струват 150км преход? Нямам идея. :icon_hmm: А как ви звучи това, , срещу $47.000?!?Трябва да призная, че прогнозната цена страшно ме изненада. 150 км с едно зареждане, колкото и :mitsu-smiley:, но разликата в цената е в пъти.Вярно, че дизайнът и излъчването не може въобще да се сравнят с :mitsu-smiley:, но пък има слънчеви батерии на покрива. Колкото и да са съвестни хората по отношение на екологията, трябва да признаем, че цената е изключително важна за масовото навлизане на електромобилите.Единици са тези, които биха си закупили кола с ограничен радиус на действие с едно зареждане и почти на цената на EVO.Виж, ако цената е близка до тази на Трабито, много хора биха се примирили с дребните неудобства и това в крайна сметка би подобрило реално екологичната обстановка в градовете. Т.е. искам да кажа, че една птичка пролет не прави. И за да не бъда разбран погрешно, пак заявявам, че с удоволствие бих карал електромобил в града, но не на всяка цена Редактирано 16 септември 2009 от tmintov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 17 септември 2009 Сподели Публикувано 17 септември 2009 (редакция) А как ви звучи това, , срещу $47.000?!?Поредната приказка от хиляда и една нощ. От месеци се обявяват супер евтини електромобили с пробег 300+ километра на зареждане ...Само дето нямало да излязат на пазара в близките 10 години. Защо ли? Защото реалността е друга. Има три електромобила качени или почти на конвейра - Тесла, Шеви Волт и i-MiEV.Цената на батериите им е от порядъка на 10.000$. За момента няма как да са евтини, защото процесът на производство име доста сложен. Батериите, които се монтират в i-MiEV са разработвани от Мицубиши години наред в тясно сътрудничество с други фирми.По информация от пресата, миналата година са купили и завода за батерии за да обезпечатпроизводството на 10.000 електромобила през 2010-та година. Отделно цената, която споменаваш, не е реална. 66.000 лева за електромобил са адски много. "Тесла"-та не я броим, защото тя е спортна машина.Очаква се цената да е 20-24.000 евро, като най-вероятно ще има бонус в размер на 5-10.000 евро. Редактирано 17 септември 2009 от Niko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 17 септември 2009 Сподели Публикувано 17 септември 2009 (редакция) Колкото и да са съвестни хората по отношение на екологията, трябва да признаем, че цената е изключително важна за масовото навлизане на електромобилите. Аха, и който не иска да плаща, ще го принудим. Редактирано 17 септември 2009 от tmintov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 26 септември 2009 Сподели Публикувано 26 септември 2009 (редакция) още по темата http://xn--e1akm.com/eko-tehnologii-opazva...ектромобил.html Редактирано 12 октомври 2009 от tmintov Колега, четете, преди да пишете. Тази новина е публикувана вече в по-горни постове. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivaylo iliev Публикувано 12 октомври 2009 Сподели Публикувано 12 октомври 2009 http://auto.dir.bg/2009/10/12/news5197051.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 4 януари 2010 Сподели Публикувано 4 януари 2010 Fifth Geaр тестват I-Miev...Много забавно :D http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...st&p=161358 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 4 януари 2010 Сподели Публикувано 4 януари 2010 Тошко, какъв е тоя линк, бря?Лансера така ти е обзел ума, че само за него хортуваш... :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 4 януари 2010 Сподели Публикувано 4 януари 2010 (редакция) Тошко, какъв е тоя линк, бря? Тука чета из темите за някакъв палестински екстремист, атакувал форума, от него ще да е. Всяка тема си има номерче и според него се открива в базата данни. След като е възстановен бекъпа, тия номерца са се променили, а линка е от преди това най-вероятно. Има и вариант нафтовия лансър да му е изпил мозъка... Редактирано 4 януари 2010 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 4 януари 2010 Сподели Публикувано 4 януари 2010 Тука чета из темите за някакъв палестински екстремист, атакувал форума, от него ще да е. Всяка тема си има номерче и според него се открива в базата данни. След като е възстановен бекъпа, тия номерца са се променили, а линка е от преди това най-вероятно. Има и вариант нафтовия лансър да му е изпил мозъка...Владимиров,а ти защо не си промениш ника на"бай Шиле"? :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 4 януари 2010 Сподели Публикувано 4 януари 2010 Само това намерих http://www.vbox7.com/play:9fe2588a ама не е много смешно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 23 януари 2010 Сподели Публикувано 23 януари 2010 Нещо ново покрай електриките някой да е чел, чул? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 28 януари 2010 Сподели Публикувано 28 януари 2010 (редакция) Нещо ново покрай електриките някой да е чел, чул? Сега попаднах на тази статия :http://hicomm.bg/bg/articles/hiauto/9079/kvebek_shte_testva_50_elektricheski_avtomobila/ Редактирано 28 януари 2010 от ipj Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 8 февруари 2010 Сподели Публикувано 8 февруари 2010 Проблемът с електромобилите в България е решен с един замах Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 9 февруари 2010 Сподели Публикувано 9 февруари 2010 ...Британски фонд ще инвестира около 100 млн. лв. в производство на електромобили в България. Това съобщи премиерът Бойко Борисов, който днес се срещна с представители на фонда в Лондон.Премиерът обясни, че "електромобилите ще са за 4 души, ще изминават между 300 и 600 км в зависимост от акумулаторните си батерии и ще се движат със 70 мили в час, което е около 110 км в час максимална скорост" ... Уместно щеше да е г-н Борисов учтиво да попита дали ще имат технологията в идните двадесет години ... P.S.Някъде далеч от тук ... R&D отделът на Mitsubishi Motors Co. не можеха да повярват на ушите си ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 9 февруари 2010 Сподели Публикувано 9 февруари 2010 Напълно възможно е. Остава проблема с цената, защото само батериите ще струват колкото нов автомобил. Друг е въпроса дали ще се случи. Какво стана със завода за китайски джипове впорочем ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 28 февруари 2010 Сподели Публикувано 28 февруари 2010 Ето го решението на проблема... https://www.vbox7.com/play:ec7ffbcf Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 20 април 2010 Сподели Публикувано 20 април 2010 Ето го решението на проблема... https://www.vbox7.com/play:ec7ffbcfТази кола с ръчно задвижване много ми хареса! Нула емисии, а докато се придвижваме от т.А до т.В си правим фитнеса и се борим с обездвижването Освен това е на далавера да взимаш стопаджии Е ето един проект на Reanault, който ми се струва много добър: Проект Renault Колата не е "малолитражка", а си е съвсем нормална. 95 к.с. и 160 км. пробег е много добре за града, а 130 км/ч са предостатъчни за градски условия. Идеята за смяна на батериите по бензиностанции я прави подходяща и за по-дълги преходи, стига да има достатъчно станции, разбира се. Струва ми се, че трябва да се приеме единен световен стандарт за батериите, така че да са взаимозаменяеми между различните марки автомобили. Интересно каква ще бъде цената... аз лично с голямо удоволствие бих карал такава кола! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 27 октомври 2010 Сподели Публикувано 27 октомври 2010 Близнакът на Mitsubishi I-Miev: Цък Абе много ми се кара тролей, сериозно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.