Премини към съдържание

Електромобили


TAZ

Препоръчано мнение

Електромобили :mitsu-smiley: вече се използват и от едно от най - големите летища в света.

 

 

http://auto.dir.bg/2009/08/19/news4947479.html

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 86
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Европейците са пълни дегенерирали олигофрени с някво извратено и детинско мислене. WTF е смисъла да ползваш електромобили на място, където един-единствен самолет изгаря за няколко минути повече гориво, отколкото едно Порше ГТ3 за цяла година?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....WTF е смисъла да ползваш електромобили на място, където един-единствен самолет изгаря за няколко минути повече гориво, отколкото едно Порше ГТ3 за цяла година?

 

......В момента летището във Франкфурт оперира с около 3000 коли.....

 

Малко по-малко взимат мерки за модернизиране и екологична чистота :) Модернизирането на авто парка им ще стане за години а и ще има и голяма икономия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За малко ме изпревари с бройката...

 

Друг е въпросът колко вредни емисии се изхвърлят за производството на този ток, който колите ползват...... На запад е по-чисто произвосдтвото, но при нас - не е точно така......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За малко ме изпревари с бройката...

 

Друг е въпросът колко вредни емисии се изхвърлят за производството на този ток, който колите ползват...... На запад е по-чисто произвосдтвото, но при нас - не е точно така......

Ми тогава да си останем с шестаците и бензина вовеки... Или поне докато не свърши петрола. Ето, аз понеже се грижа за природата скоро ще продам и двата галанта и ще си купя малолитражка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не казвам, че не бива да се търсят алтернативи. Ето, аз минах на колело ;-) Просто не трябва да се изпада в крайности - нито в едната, нито в другата посока! Да не говорим, че има достатъчно много ТЕЦ-ове на течни горива. Атомни Елелктроцентрали... Все пак този ток за колите не пада от небето!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Европейците са пълни дегенерирали олигофрени с някво извратено и детинско мислене. WTF е смисъла да ползваш електромобили на място, където един-единствен самолет изгаря за няколко минути повече гориво, отколкото едно Порше ГТ3 за цяла година?

Смисъла е по-ниски нива на шум и по-малки разходи. В общи линии, разходите по един електромобил са първоначалната инвестиция и сметките за ток в последствие. Отделно облекченията заради еко нормите са доста големи в цивилизованите държави .Колкото си по ЕКО толкова са по-малки данъците и т.н.Хората там стимулират икономиката и опазването на природата по накакъв начин, докато тук единствено стимулираме кризата...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смисъла е по-ниски нива на шум

 

:icon_clap: Чувал ли си случайно как звучи излитащ реактивен самолет?

 

и по-малки разходи. В общи линии, разходите по един електромобил са първоначалната инвестиция и сметките за ток в последствие.

 

Де да беше толко просто. Супер яко се дразня, когато комунистическата олигофрения вземе връх над нормалната, рационална инженерна мисъл. Запомнете, че батерийките, дори най-мега-ултра-хипер технологичните, са идиотски неефективен склад за енергия. Плътността на енергийния заряд е може би най-ниска от всичко, което е рационално да се ползва. От тук, сам си сметни колко ел. колички, дето се зареждат 5 часа за да минат 150 км. трябва да се купят, за да вършат работата на една кола с ДВГ, дето се зарежда 2 минути и минава 500 км.

 

Отделно облекченията заради еко нормите са доста големи в цивилизованите държави .

 

Както неведнъж съм казвал - пикая им на гей-адвокато-комунистическата цивилизация. Аз съм инженер и желая в живота си да се ръководя самостоятелно, воден от рационални принципи. А не някво гей-адвокатче да решава вместо мен кое е добре за мен, щото, видите ли, било адски напредничаво и елитарно.

 

Колкото си по ЕКО толкова са по-малки данъците и т.н.Хората там стимулират икономиката и опазването на природата по накакъв начин, докато тук единствено стимулираме кризата...

 

Комунизъм и циганизация не са добра комбинация.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Комунизъм и циганизация не са добра комбинация.

Мдааа, ние сме пример за това !

Редактирано от todor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом във Франкфуртското летище са решили 60% от автопарка им да е от електромобили в следващите 10 години, значи са си направили сметката. Друг е въпросът, дали изгодата им ще идва от данъчните облекчения, или са предвидили, че експлоатационните разходи към цената на електромобилите са съизмерими или по-добри от двг-то. Впрочем знаете ли колко струва едно зареждане на батерията (пък макар и за 160 километра)? И колко хиляди километра или години е ресурсът на самата батерия? А колко ще струва един серийно произведен i-MiEV.

 

Нека в тази тема да обсъждаме развитието на електромобилите въобще, включително и други марки. Мисля, че наскоро и Нисан обявиха планове за серийно производство на електромобили, а от повече конкуренция не виждам нищо лошо :)

 

Malcho, съмнявам се при нас да навлязат скоро. Нито има инфраструктура, нито засега някакви данъчни стимули. А на запад tax rebate-ът изглежда е солиден аргумент за купуване на хибрид или електромобил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, няма да е никак скоро, нямаме и условия, но трябва ......... да сме оптимисти :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според wikipedia далаверата от електромобилите в 6-10 годишен план откъм цена, замърсяване и т.н. спрямо нормалните коли е нулева. Единственият смисъл е, че не си зависим от нефт, а от електрическата компания.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според wikipedia далаверата от електромобилите в 6-10 годишен план откъм цена, замърсяване и т.н. спрямо нормалните коли е нулева. Единственият смисъл е, че не си зависим от нефт, а от електрическата компания.

 

Много ясно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според wikipedia далаверата от електромобилите в 6-10 годишен план откъм цена, замърсяване и т.н. спрямо нормалните коли е нулева. Единственият смисъл е, че не си зависим от нефт, а от електрическата компания.

Спрямо достоверността на тези данни, не съм съвсем убеден , защото това са едни много относителни доводи. На всички е ясно, че нефта е краен продукт...т.е. един ден ще бъде изчерпан. Това ,че вие се мислите по-умни или по рационални от останалите и ще изтъкнете 1000 довода "ЗА" ДВГ няма да го коментирам, но по някакъв начин електромобилите трябва да почнат да навлизат в живота ни и съответно това да даде тласък на по-нататъшното им развитие и увеличаване на тяхното КПД. Технологиите могат да бъдат развивани, само ако има пазар на един такъв продукт. Има нужда от алтернатива на ДВГ и това е ясно и на най-малките деца. Това ,че разглеждате някакъв частен случай и че един самолет изгарял толкова гориво колкото Порше и т.н. са несериозни изказвания. Ако имаше алтернатива на този тип летателни средства, сигурен съм ,че и те щяха да бъдат използвани. Всъщност не мога да разбера, какво не ви харесва в случая и защо имате против използването на алтернативи на ДВГ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересния факт, който научих като се зачетох по темата е, че към днешна дата всички електромобили в масово производство не са такива дето да си ги включваш в контакта, а просто събират енергията, която по принцип губим при спиране и спускане, за да свалят разхода по-късно.

 

Трябват специални доработвания за да може да се включват в контакта на цена 3-4000 евро, като се твърди, че цената на тока е 1/4 от цената на бензина за километър път (цените са за 2007 и за сащ).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ДВГ и изобретен преди около 130 год. Оттогава човек стъпи на Луната,положиха се основите на квантовата физика,космически совалки, мобилни комуникации,холограмни телевизори и т.н.Само тоя мотор си е принципно същия,същите бутала ,сегменти и клапани и КПД около 30 процента/ако не се лъжа при комън-рейлите беше към 38-40/. Защо тоя тромав ,мърляв и допотопен мотор още се търкаля? Мисля си заради това ,че гори петрол /основата на съвременната ни "цивилизация"/.Само,че лапането свърши...дали па няма изобретени много по-чисти,по-пъргави и ергономични мотори? Има разбира се.Поровете и ще ги намерите в мрежата,ама няма да видят бял свят,докато не се изцеди и последната капчица нефт и последната стотинка от джобовете ни- е това е!Ама били скъпи...нямало ресурси...Електромобилът е само едно от стотиците решения,не знам дали е най-доброто, но знам,че има електромобили с едно зареждане минават 450 км.Много били скъпи батериите...то и първите ДВД-та бяха по 1500 лв.,сега са по 50... ДВГ се вознася,а воскресение май няма да има!

Редактирано от tmintov
Правопис!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ДВГ и изобретен преди около 130 год. Оттогава човек стъпи на Луната,положиха се основите на квантовата физика,космически совалки, мобилни комуникации,холограмни телевизори и т.н.Само тоя мотор си е принципно същия,същите бутала ,сегменти и клапани и КПД около 30 процента/ако не се лъжа при комън-рейлите беше към 38-40/. Защо тоя тромав ,мърляв и допотопен мотор още се търкаля? Мисля си заради това ,че гори петрол /основата на съвременната ни "цивилизация"/.Само,че лапането свърши...дали па няма изобретени много по-чисти,по-пъргави и ергономични мотори? Има разбира се.Поровете и ще ги намерите в мрежата,ама няма да видят бял свят,докато не се изцеди и последната капчица нефт и последната стотинка от джобовете ни- е това е!Ама били скъпи...нямало ресурси...Електромобилът е само едно от стотиците решения,не знам дали е най-доброто, но знам,че има електромобили с едно зареждане минават 450 км.Много били скъпи батериите...то и първите ДВД-та бяха по 1500 лв.,сега са по 50... ДВГ се вознася,а воскресение май няма да има!

 

Да поговорим за КПД-то. ДВГ има много видове, например ракетният двигател също е ДВГ. КПД-то им е обикновено над 95%, в някои случаи близо до 100, при схема със затворен цикъл. Газотурбинният двигател също спада към този клас. КПД-то му е около 60-70%. Буталният ДВГ, за който вероятно говориш, има КПД 40-50%. Ако не ти харесва бутален, би могъл да си избереш единия от двата варианта по-горе и да се пробваш да си продадеш изделието. Поради няква причина няма да успееш. Ако не те кефи да използваш нефтопродукти, можеш да ги замениш с произволен друг горим флуид, например водород или пръдня. Можеш да ползваш еднокомпонентно гориво, например H2O2, разложим в катализатор. Бонус на схемата - колата ти ще работи във вакум. Но поради няква много странна причина, отново те очаква бизнес провал. Защо ли?

 

Определението "ергономичен мотор" оставям без коментар. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А ето и един реален електромобил в БГ! Екстра е и е без пари ... Вижте си само фактурите за гориво и ще ви се завие свят ...

 

Ето с това се захранва :) Да, ама нещо снимката не се качва :(

Редактирано от IVAN VR4x4
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да поговорим за КПД-то. ДВГ има много видове, например ракетният двигател също е ДВГ. КПД-то им е обикновено над 95%, в някои случаи близо до 100, при схема със затворен цикъл. Газотурбинният двигател също спада към този клас. КПД-то му е около 60-70%. Буталният ДВГ, за който вероятно говориш, има КПД 40-50%. Ако не ти харесва бутален, би могъл да си избереш единия от двата варианта по-горе и да се пробваш да си продадеш изделието. Поради няква причина няма да успееш. Ако не те кефи да използваш нефтопродукти, можеш да ги замениш с произволен друг горим флуид, например водород или пръдня. Можеш да ползваш еднокомпонентно гориво, например H2O2, разложим в катализатор. Бонус на схемата - колата ти ще работи във вакум. Но поради няква много странна причина, отново те очаква бизнес провал. Защо ли?

 

Определението "ергономичен мотор" оставям без коментар. :)

Какъв бизнес,какъв провал бе пич? Нито проектирам,нито произвеждам двигатели и автомобили, нито пък си "продавам изделието". Само ги карам, даже се и возя чат-пат. Хубаво си е, че има Инженер да ти светне лампата, критиката е градивна и се обогатяваш един вид, ама не се пали толкова, да не се взривиш детонационно с "мноооооого големо предварение,като гориво-въздушна смес у цилиндър на LADA 1500s/ама купена с долари от CORECOM/." То нали сме във форума, веки пише... и ми хареса за пръднята, ама тогава май няма да го има има бонуса с вакуума /с две у/, освен ако вярно не си гей, както остроумно си се изказал в предните постове. Успех в Инженерството!

Редактирано от jolly_roger
правопис.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

/Поправено от jolly_roger: Днес, 14:03 / Характерния правопис и пунктуация ,носят особено ценна информация за плитката душевност,лежерното и непринудено образование ,както и антропологичния и аграрно-фолклорен произход на лирическия герой.Това е форум,а не литературна сказка. Моля не осакатявайте коментарите ми и не ме лишавайте от характерния ми изказ! Съжалявам за спама.

Редактирано от nekrolog
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Колеги, моля спазвайте добрия тон в темата.

Това е основната идея на форума!

Благодаря. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Електро и екофеновете май няма кво да кажат повече.

Гледайте по-малко CNN и четете повече техническа и научна литература, ще ви е от полза.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...