staninn Публикувано 12 август 2009 Сподели Публикувано 12 август 2009 Може ли да запитам някой собственик на Space Wagon горе долу на колко време долива вода в разширителния съд, че мене ми се струва малко начесто секи месец да доливам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CTAH Публикувано 12 август 2009 Сподели Публикувано 12 август 2009 Извинявайте ,но форума се превърна в образуване на теми от невежи,на които трябва да им се налива мозък в главата.Е,няма ли аджеба минимално и максимално ниво на водата да речем разграфено на тоз разширителен съд.Един друг колега пък какъв мотор на Спейс Стар да си избере,а вече безкрайно е писано за това. Хубаво ама има толкова теми ,които остават назад и изобщо не се преглеждат ,а всеки има самочувствието,че създава нова .Модератори обръщайте повече внимание на това,моля ви! Аз си мисля,че форума трябва да е полезен за проблемите на всеки един притежател на Mitsubishi,а не препълване с теми.Ако не съм прав поправете ме! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 13 август 2009 Сподели Публикувано 13 август 2009 Сигурно е първо Mitsubishi на колегата, да не му се сърдим. По въпроса - аз не доливам, нито вода, нито масло нито каквито и да е други течности с изключение на тази за чистачките и гориво чат-пат Погледни дали не ти капе от някой маркуч, радиатор... в краен случай дима отзаде как как е, имаш ли нещо на капачката за масло, на щеката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 13 август 2009 Сподели Публикувано 13 август 2009 (редакция) А аз да питам, защо се кара тази кола с вода, след като си пише ,че течността трябва да е АНТИФРИЗ ! И не трябва да се долива, ако се кара с антифриз, защото той не се изпарява като водата , не кара елементите да ръждясват и не образува котлен камък, за да запуши нещо ! Това не е жигула или ЖУК . Редактирано 13 август 2009 от todor Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 13 август 2009 Сподели Публикувано 13 август 2009 Може да е използвал думата "вода" метафорично. Ако не е има антифриз по 3лв литъра - да бяга и да налива.... P.S. Отдолу на маркучите скобите са метални и ръждясват. Може някоя да е истървала и от там да капе. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 13 август 2009 Сподели Публикувано 13 август 2009 От тоя антифриз по 3лв литъра по-добре да бяга и да събере за читав и смени изцяло преди зимата ама след като установи теча или пробитата гарнитура... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 13 август 2009 Сподели Публикувано 13 август 2009 Читав, готова смес за -36 градуса, не е MOTOX, беше някава свястна марка според опаковката. 3.88 май беше. Motox-а е малко по-скъп, концентрат за някаква по-измислена температура. Въпросния антифриз може и да взема да го изпробвам върху опела, че нещо стои на минимума... Предполагам във всички случаи ще е по-читав. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 август 2009 Сподели Публикувано 13 август 2009 Читав, готова смес за -36 градуса, не е MOTOX, беше някава свястна марка според опаковката. 3.88 май беше.Е те такъв антифриз няма ...Читавите са в опаковка по 1.5 л. и са 12-13 лв.Този от 3-4 лв. на третият месец е с друг цвят ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 13 август 2009 Сподели Публикувано 13 август 2009 Е те такъв антифриз няма ...Читавите са в опаковка по 1.5 л. и са 12-13 лв.Този от 3-4 лв. на третият месец е с друг цвят ... Тука във Варна, до циганската махала продават такъв за 3 лв. Може и наливно (отиваш с тубето). Има и сапуни и други работи :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 13 август 2009 Сподели Публикувано 13 август 2009 Е аз го гледах в сериозен магазин в хубави бутилки, може и продавача да е объркал цената. Всеки случай ще е по-добре, отколкото да долея половин кило вода или някой MOTOX вътре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 13 август 2009 Сподели Публикувано 13 август 2009 Приста е доста добър антифриз, особено Лонглайфа (розовия). Има го навсякъде. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 14 август 2009 Сподели Публикувано 14 август 2009 (редакция) А да захванем въпроса: Като се е киснало 10години със син антифриз, ако му налеем червен (розов) какво става? Иначе си намерих такъв Valvoline на 17лева, концентрат -80 http://drive.bg/product_info.php?cPath=15_...16&ModelId= (ама червен); Редактирано 14 август 2009 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 14 август 2009 Сподели Публикувано 14 август 2009 Ами нищо не става - аз бях със син, предполагам 10г. е било така, сложих червен на Приста и не съм имал проблеми. Предполагам не трябва да се смесват само... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 14 август 2009 Сподели Публикувано 14 август 2009 А да захванем въпроса: Като се е киснало 10години със син антифриз, ако му налеем червен (розов) какво става? Иначе си намерих такъв Valvoline на 17лева, концентрат -80 http://drive.bg/product_info.php?cPath=15_...16&ModelId= (ама червен); Промивка, слагаш новия и това е. А цената на този е от едната страна 16, а вътре при разфасовките 14 Много бързо мина от 3 до 17 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 14 август 2009 Сподели Публикувано 14 август 2009 Не този е за -80, предполагам ще пише че трябва да да се поразреди малко. Другия е за -36 и беше уж евтин поне според продавача, ще се използва да се долее 0.5л в старата кола. Този от 17 съм му хвърлил мерака да го взимам като почнат да падат температурите чак. Притеснява ме за уплътненията и маркучите че ще има отложено количество антифриз по тях, от стария който ще си остане, после може да вземе да потъмнее или да се пресече част от него и да изплува отгоре... - аз бях със син, предполагам 10г. е било така, сложих червен И остана ли горе-долу бистър или си промени цвета антифриза? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 14 август 2009 Сподели Публикувано 14 август 2009 И остана ли горе-долу бистър или си промени цвета антифриза?Както ти казах и по горе, цветът си променят "антифризите" от 3-4 лв...Хубавите нямат проблем с цветът и свойствата си... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 14 август 2009 Сподели Публикувано 14 август 2009 (редакция) А като се смеси с малкото останало от стария, дори и след промивката? Всичкото това са химии и няма гаранция какво ще стане, дори и да има малко количество. Редактирано 14 август 2009 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 14 август 2009 Сподели Публикувано 14 август 2009 Намерих на едно място, че не се препоръчва смесване на повече от 10% на различни типове антифриз иначе може, но не е препоръчително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 14 август 2009 Сподели Публикувано 14 август 2009 И остана ли горе-долу бистър или си промени цвета антифриза? Според мен - да. Не си е сменил цвета и бистротата, дори не се и старах да промивам много - много. С маркуча в радиатора, измих добре и разширителния съд. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CTAH Публикувано 14 август 2009 Сподели Публикувано 14 август 2009 За 3-4лева предлагат течност за чистачки в цвета на антифриз.Аз препоръчвам на OMVконцентрат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 14 август 2009 Сподели Публикувано 14 август 2009 Разширителния съд , най-добре се мие със морска сол, като се сваля преди това, пълни се със сол до някъде и малко вода и почваш да го тръскаш. Големите кристали ще изчистят всяко кътче и наслагване, но ако материала е пожълтял, това няма как да се оправи. Купувате си и една добавка за промиване на охладителната система и след това след неколкократна провмивка с вода наливате новия антифриз. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 14 август 2009 Сподели Публикувано 14 август 2009 Това упражнение за разширителния съд го направих с пясък :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 17 август 2009 Сподели Публикувано 17 август 2009 За 3-4лева предлагат течност за чистачки в цвета на антифриз.Аз препоръчвам на OMVконцентрат. Аз както я хабя само такава трябва да си взимам, по 4 лв килото * 7 литра на всеки две седмици... PS. Ползвам концентрат 9лв за 250л вода. Лятото няма смисъл да се купува готова течност. Оня антифриз ще го пробвам или ще долея вода... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 август 2009 Сподели Публикувано 17 август 2009 Този, за 3-4 лв. има съмнително ниско количество етилен-глюкол и много вода ,ама от ВиК- то ................Истинския антиофриз,има освен качествен етилен, има и антифрикционни и антикорозионни съставки,които предпазват мотора от вътре.........Антифриза Лонглайф ( червения ) няма в състава си антикорозионни съставки,поради което се ползва само за алуминиеви блокове...........Известно е че антикорозионните съставки влошават фрикционните качества на антифриза и поради това антифриза не може да бъде лонг лайф...........С други думи антифриза ,освен да не замръзва,има за цел и да смазва и предпазва мотора и водните му магистрали от натруппване на ръжда и котлен камък ,а последното пък се образува от това че той е разреждан с обикновенна вода а не с дестилирана такава............Това го казвам само да поясня някои неща за антифриза...........С Това и червения антифриз не е подходящ за чугунени блокове, защото чугуна "ръждавее"............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nekrolog Публикувано 2 септември 2009 Сподели Публикувано 2 септември 2009 (редакция) Имах същия проблем.Кола-почти нова.Гадното е ,че ако сълзи /от различни места/ при попадане на капката в/у топлия мотор или скорости просто няма как да го видиш.То не бяха силикони на гърловини,смяна на О-пръстени,гарнитури и пак...Малко, но се губеше антифриз.Има вариант да прокапва дори като изстине .Просто няма засичане... Накрая си реших проблема като смених всички скоби на водните съединения,които бяха самозатягящи се с такива на винт и...край. Дано съм бил полезен и проблема да е сходен,защото корифей-монтъори ми взимаха сума ти пари за смяна на уплътнения на "терсене место" и не ми беше много комфортно. Редактирано 2 септември 2009 от nekrolog Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.