SLX Публикувано 11 август 2009 Сподели Публикувано 11 август 2009 Продължете дискусията, но моля без обидни квалификации. Аз лично съм ползвал услугите на Рубин веднъж. Диагностика на окачването и подмяна на една част по окачването с оригинална. Хората бяха учтиви, колата стана в обещания срок, старата част беше увита и прибрана в багажника. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 11 август 2009 Сподели Публикувано 11 август 2009 Да,искам да вляза.И искам да прочета кое ще отречете: -оферта около 740-750 лв.- 2 обаждания.Едното за 2 комплекта за предни спирачни апарати-2 по 50/не ги отказахте/ Другото за буталце на спирачен апарат-98 лв/не го отказахте/ Платихте 971 лв. Или ако имате смелост,г-н Филаретов, 0888544628-Явор Димов 971 лв за какво? :huh: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 август 2009 Сподели Публикувано 11 август 2009 Аз не работя в Рубин, а в конкурентна на тях фирма.И аз не работя в Рубин, нито в конкурентна фирма, ама Миро- четете хубаво бре...Майстора само му е показал разликата м/у новата и старата верига, а човека сам си определи, че може да кара още 100к. с нея...И друго нещо, те пък без да му отворят капака и без да го питат на какви километри е, как аджаба ще определят че е за смяна ?... :icon_hmm: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
y.dimov Публикувано 11 август 2009 Сподели Публикувано 11 август 2009 971 лв за какво? :huh: Клиентът знае за какво. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
y.dimov Публикувано 11 август 2009 Сподели Публикувано 11 август 2009 И аз не работя в Рубин, нито в конкурентна фирма, ама Миро- четете хубаво бре...Майстора само му е показал разликата м/у новата и старата верига, а човека сам си определи, че може да кара още 100к. с нея...И друго нещо, те пък без да му отворят капака и без да го питат на какви километри е, как аджаба ще определят че е за смяна ?... :icon_hmm: Ако за нас се отнася,капакът е отварян и е преценено.18 години правим САМО Мицубиши.Автомобилът е на 101 х.мили.Г-н Филаретов е предупреден,не е насилен да сменя верига. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Modrus Публикувано 11 август 2009 Сподели Публикувано 11 август 2009 Клиентът знае за какво. Малко по-нагоре написахте че ще постнете офертата и входната карта. След като знаете за кой става дума и желаете темата да бъде продължена, дайте повече детайли. До сега чувам и чета само пасиви за вашата фирма. Къде са позитивните неща? Вярвам, че след като 18 години правите САМО Мицубишита - искате да имате още клиенти, вероятно новите ви клиенти четат тази тема и започват да търсят други възможности. Не ми се вярва да не се нуждаете от положителна реклама в форума на марката автомобили, която ремонтирате САМО от 18 години. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
y.dimov Публикувано 11 август 2009 Сподели Публикувано 11 август 2009 Надявам се с това да се приключи. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
y.dimov Публикувано 11 август 2009 Сподели Публикувано 11 август 2009 (редакция) Надявам се с това да се приключи.Но нещо не си виждам прикачения файл. http://img90.imageshack.us/content.php?pag.../9458/scanx.jpg Редактирано 11 август 2009 от yashoo Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 11 август 2009 Сподели Публикувано 11 август 2009 (редакция) Но нещо не си виждам прикачения файл. http://img90.imageshack.us/content.php?pag.../9458/scanx.jpgА как ще коментирате , тези 2 теми ? Интересно ми е какво ви е мнението по тях, понеже и аз съм ползвал вашите услуги и съм склонен да им вярвам.http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...=18&t=13080http://forum.offroad-bulgaria.com/showthre...%F0%E2%E8%E7%E8 Редактирано 11 август 2009 от todor Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
INTERVISTA Публикувано 11 август 2009 Автор Сподели Публикувано 11 август 2009 Така.....понеже аз захванах темата, не ми е в стила да "се покривам"!!!Но не и да участвам в тази безсмислена "битка"!Нямам намерение да ви отговарям. Имате право и основание да браните името на сервиза си!!Но не по този начин, а като сте коректни с бъдещите си клиенти!!Това, което в момента се опитвате да докажете тук, във форума, стократно по-добре ще направите работейки и отнасяйки сес клиентите си както трябва!!Пак повтарям, не сте ме карали на сила нищо!!!Единствено бях воден от желание и други колеги да не се "опарят"....Оставям на всеки един от колегите прочел мненията, становищата и аргументите сам да направи своя избор ЗА и ПРОТИВвашия сервиз!!!Успех! Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
INTERVISTA Публикувано 11 август 2009 Автор Сподели Публикувано 11 август 2009 (редакция) И аз не работя в Рубин, нито в конкурентна фирма, ама Миро- четете хубаво бре...Майстора само му е показал разликата м/у новата и старата верига, а човека сам си определи, че може да кара още 100к. с нея...И друго нещо, те пък без да му отворят капака и без да го питат на какви километри е, как аджаба ще определят че е за смяна ?... :icon_hmm: Моля....прочита и интерпретацията са неточни!!!Майстора при който смених ангренажната верига-комплект....установи, че веригата се сменя преждевременно!!! Не аз!!!От Рубин по телефона ми заявиха, че обтегача е опънат до край и веригата ЗАДЪЛЖИТЕЛНО Е ЗА СМЯНА!!Човекът установи 1мм. разлика в положението на старата и новата вериги!!И още нещо....след като ми казаха че им трябват два работни дни за смяна на верига, и е факт, че за да се свали капака се раглобява сума ти нещо....те как са установили визуален контрол!!!Да обяснят!! Редактирано 11 август 2009 от INTERVISTA Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
INTERVISTA Публикувано 11 август 2009 Автор Сподели Публикувано 11 август 2009 Без да взимам отношение, но този "майстор" явно има някакви гадателски способности. Елементите по ангренажа се сменят на определен пробег, а при ангренажен ремък отношение има и фактора време. При покупка на автомобил втора употреба и неясно състояние (кога какво е сменяно и реалните километри на автомобила) е препоръчителна смяната. Радвай се че си сменил веригата, защото ремонта при скъсване е много сериозен особенно при 2.8TDi, а следващия път някой "майстор" като ти гарантира, че имаш да минеш още 100 000км, му поискай гаранция да ти поеме ремонта, ако случайно се скъса, тогава мисля, че няма да е много склонен да ти гарантира пробега. П.П Аз не работя в Рубин, а в конкурентна на тях фирма. Съгласен с теб 100% !Но в конкретния случай...., не! Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
INTERVISTA Публикувано 11 август 2009 Автор Сподели Публикувано 11 август 2009 Извинявам се на всички колеги, които са неволни участници и свидетели в тази полемика!За мен темата е приключена завинаги!Оставям на всеки проследил хронологията да направи извод за себе си!!Колегата описващ своите неволи (приложил линк) поздравявам и уверявам съмняващите се, че не сме един и същи човек!!!Нещо смехотворно и лесно можещо да бъде доказано!На екипа на сервиз Рубин....успехи и да разберат, че рано или късно на българина ще му "уври" главата!!И такива като тях сами ще изпаднат зад борда, ако не променат начин и стереотипа си на мислене и работа!!Има един готин лаф - ....МНОГО ВИДЕЛИ, МАЛКО РАЗБРАЛИ!Успех и безаварийни километри на всички колеги!Л. Филаретов Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
y.dimov Публикувано 14 август 2009 Сподели Публикувано 14 август 2009 Извинявам се на всички колеги, които са неволни участници и свидетели в тази полемика!За мен темата е приключена завинаги!Оставям на всеки проследил хронологията да направи извод за себе си!!Колегата описващ своите неволи (приложил линк) поздравявам и уверявам съмняващите се, че не сме един и същи човек!!!Нещо смехотворно и лесно можещо да бъде доказано!На екипа на сервиз Рубин....успехи и да разберат, че рано или късно на българина ще му "уври" главата!!И такива като тях сами ще изпаднат зад борда, ако не променат начин и стереотипа си на мислене и работа!!Има един готин лаф - ....МНОГО ВИДЕЛИ, МАЛКО РАЗБРАЛИ!Успех и безаварийни километри на всички колеги!Л. Филаретов Така,поприключихме с Оффроуд форума,смятам да приключа и тук. Отново липсва конкретика,както и там.Отново само нашата страна поства факти,както и там.И тук мисля,че ще се стигне до иск за клевета от наша страна. Моля модераторите да вземат отношение по случая. А до въпросния господин-темичка и за Супер Дизел е отворил-ми пак същото... ПоздравиЯвор ДимовРубин Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
INTERVISTA Публикувано 14 август 2009 Автор Сподели Публикувано 14 август 2009 Няма лошо!!!Искренно се надявам, че и съдилищата най-сетне ще заработят както трябва!!! Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
min4o Публикувано 14 август 2009 Сподели Публикувано 14 август 2009 (редакция) Така,поприключихме с Оффроуд форума,смятам да приключа и тук. Отново липсва конкретика,както и там.Отново само нашата страна поства факти,както и там.И тук мисля,че ще се стигне до иск за клевета от наша страна. Моля модераторите да вземат отношение по случая. А до въпросния господин-темичка и за Супер Дизел е отворил-ми пак същото... ПоздравиЯвор ДимовРубинКолега дай малко по спокойно че така както си подкарал и тук и в оффроуд форума освен отлив на още клиенти друго няма да постигнеш.Вземи пример от колегите от Ратола и за тях се изписаха много негативни неща но никой от тях не е говорил за съдебни искове за клевета и тем подобни истории,просто и Мирослав и Цено запретнаха ръкавии създадоха доста по добро име на фирмата.Нещо от което печелим не само ние като клиенти а и те като сервиз занимаващ се с подръжка и обслужване на Мицубиши.Така че опитайте първо с малко повече старание от ваша страна. Редактирано 14 август 2009 от min4o Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
y.dimov Публикувано 14 август 2009 Сподели Публикувано 14 август 2009 Колега дай малко по спокойно че така както си подкарал и тук и в оффроуд форума освен отлив на още клиенти друго няма да постигнеш.Вземи пример от колегите от Ратола и за тях се изписаха много негативни неща но никой от тях не е говорил за съдебни искове за клевета и тем подобни истории,просто и Мирослав и Цено запретнаха ръкавии създадоха доста по добро име на фирмата. Ми мисля,че е време да се разбере,че както в "белите" страни,така и тук ПРОСТО писане,без фактология,е немислимо. А отлив на клиенти-поради каква причина,точно с тези 2 теми? Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
min4o Публикувано 14 август 2009 Сподели Публикувано 14 август 2009 (редакция) Ми мисля,че е време да се разбере,че както в "белите" страни,така и тук ПРОСТО писане,без фактология,е немислимо. А отлив на клиенти-поради каква причина,точно с тези 2 теми?Дано да бъркам ама ми се струва че съм засичал повече от две оплаквания.А ти не се опитвай да се правиш на велики да обясняваш как се разбират в "белите страни",а наблегнете малко повече на качеството в работата и Нормалната комуникация с клиента така че наистина да не се стигне до отлив на клиенти ами точно обратното.Желая ви успех и дано не се стига до подобни теми за напред. Темата се изчерпа, заключвам я. Редактирано 14 август 2009 от Mitsubishi Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение