Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Продължете дискусията, но моля без обидни квалификации. Аз лично съм ползвал услугите на Рубин веднъж. Диагностика на окачването и подмяна на една част по окачването с оригинална. Хората бяха учтиви, колата стана в обещания срок, старата част беше увита и прибрана в багажника.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да,искам да вляза.И искам да прочета кое ще отречете:

 

-оферта около 740-750 лв.

- 2 обаждания.Едното за 2 комплекта за предни спирачни апарати-2 по 50/не ги отказахте/

Другото за буталце на спирачен апарат-98 лв/не го отказахте/

 

Платихте 971 лв.

 

Или ако имате смелост,г-н Филаретов, 0888544628-Явор Димов

 

 

971 лв за какво? :huh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не работя в Рубин, а в конкурентна на тях фирма.
И аз не работя в Рубин, нито в конкурентна фирма, ама Миро- четете хубаво бре...

Майстора само му е показал разликата м/у новата и старата верига, а човека сам си определи, че може да кара още 100к. с нея...

И друго нещо, те пък без да му отворят капака и без да го питат на какви километри е, как аджаба ще определят че е за смяна ?... :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз не работя в Рубин, нито в конкурентна фирма, ама Миро- четете хубаво бре...

Майстора само му е показал разликата м/у новата и старата верига, а човека сам си определи, че може да кара още 100к. с нея...

И друго нещо, те пък без да му отворят капака и без да го питат на какви километри е, как аджаба ще определят че е за смяна ?... :icon_hmm:

 

Ако за нас се отнася,капакът е отварян и е преценено.18 години правим САМО Мицубиши.

Автомобилът е на 101 х.мили.

Г-н Филаретов е предупреден,не е насилен да сменя верига.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Клиентът знае за какво.

 

Малко по-нагоре написахте че ще постнете офертата и входната карта. След като знаете за кой става дума и желаете темата да бъде продължена, дайте повече детайли. До сега чувам и чета само пасиви за вашата фирма. Къде са позитивните неща? Вярвам, че след като 18 години правите САМО Мицубишита - искате да имате още клиенти, вероятно новите ви клиенти четат тази тема и започват да търсят други възможности. Не ми се вярва да не се нуждаете от положителна реклама в форума на марката автомобили, която ремонтирате САМО от 18 години.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се с това да се приключи.

Но нещо не си виждам прикачения файл.

 

http://img90.imageshack.us/content.php?pag.../9458/scanx.jpg

Редактирано от yashoo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Но нещо не си виждам прикачения файл.

 

http://img90.imageshack.us/content.php?pag.../9458/scanx.jpg

А как ще коментирате , тези 2 теми ? Интересно ми е какво ви е мнението по тях, понеже и аз съм ползвал вашите услуги и съм склонен да им вярвам.

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...=18&t=13080

http://forum.offroad-bulgaria.com/showthre...%F0%E2%E8%E7%E8

Редактирано от todor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така.....понеже аз захванах темата, не ми е в стила да "се покривам"!!!

Но не и да участвам в тази безсмислена "битка"!

Нямам намерение да ви отговарям. Имате право и основание да браните името на сервиза си!!

Но не по този начин, а като сте коректни с бъдещите си клиенти!!

Това, което в момента се опитвате да докажете тук, във форума, стократно по-добре ще направите работейки и отнасяйки се

с клиентите си както трябва!!

Пак повтарям, не сте ме карали на сила нищо!!!

Единствено бях воден от желание и други колеги да не се "опарят"....

Оставям на всеки един от колегите прочел мненията, становищата и аргументите сам да направи своя избор ЗА и ПРОТИВ

вашия сервиз!!!

Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз не работя в Рубин, нито в конкурентна фирма, ама Миро- четете хубаво бре...

Майстора само му е показал разликата м/у новата и старата верига, а човека сам си определи, че може да кара още 100к. с нея...

И друго нещо, те пък без да му отворят капака и без да го питат на какви километри е, как аджаба ще определят че е за смяна ?... :icon_hmm:

 

Моля....прочита и интерпретацията са неточни!!!

Майстора при който смених ангренажната верига-комплект....установи, че веригата се сменя преждевременно!!! Не аз!!!

От Рубин по телефона ми заявиха, че обтегача е опънат до край и веригата ЗАДЪЛЖИТЕЛНО Е ЗА СМЯНА!!

Човекът установи 1мм. разлика в положението на старата и новата вериги!!

И още нещо....след като ми казаха че им трябват два работни дни за смяна на верига, и е факт, че за да се свали капака се раглобява сума ти нещо....

те как са установили визуален контрол!!!

Да обяснят!!

Редактирано от INTERVISTA
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Без да взимам отношение, но този "майстор" явно има някакви гадателски способности. Елементите по ангренажа се сменят на определен пробег, а при ангренажен ремък отношение има и фактора време. При покупка на автомобил втора употреба и неясно състояние (кога какво е сменяно и реалните километри на автомобила) е препоръчителна смяната. Радвай се че си сменил веригата, защото ремонта при скъсване е много сериозен особенно при 2.8TDi, а следващия път някой "майстор" като ти гарантира, че имаш да минеш още 100 000км, му поискай гаранция да ти поеме ремонта, ако случайно се скъса, тогава мисля, че няма да е много склонен да ти гарантира пробега.

 

П.П

 

Аз не работя в Рубин, а в конкурентна на тях фирма.

 

Съгласен с теб 100% !

Но в конкретния случай...., не!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се на всички колеги, които са неволни участници и свидетели в тази полемика!

За мен темата е приключена завинаги!

Оставям на всеки проследил хронологията да направи извод за себе си!!

Колегата описващ своите неволи (приложил линк) поздравявам и уверявам съмняващите се, че не сме един и същи човек!!!

Нещо смехотворно и лесно можещо да бъде доказано!

На екипа на сервиз Рубин....успехи и да разберат, че рано или късно на българина ще му "уври" главата!!

И такива като тях сами ще изпаднат зад борда, ако не променат начин и стереотипа си на мислене и работа!!

Има един готин лаф - ....МНОГО ВИДЕЛИ, МАЛКО РАЗБРАЛИ!

Успех и безаварийни километри на всички колеги!

Л. Филаретов

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се на всички колеги, които са неволни участници и свидетели в тази полемика!

За мен темата е приключена завинаги!

Оставям на всеки проследил хронологията да направи извод за себе си!!

Колегата описващ своите неволи (приложил линк) поздравявам и уверявам съмняващите се, че не сме един и същи човек!!!

Нещо смехотворно и лесно можещо да бъде доказано!

На екипа на сервиз Рубин....успехи и да разберат, че рано или късно на българина ще му "уври" главата!!

И такива като тях сами ще изпаднат зад борда, ако не променат начин и стереотипа си на мислене и работа!!

Има един готин лаф - ....МНОГО ВИДЕЛИ, МАЛКО РАЗБРАЛИ!

Успех и безаварийни километри на всички колеги!

Л. Филаретов

 

Така,поприключихме с Оффроуд форума,смятам да приключа и тук.

 

Отново липсва конкретика,както и там.

Отново само нашата страна поства факти,както и там.

И тук мисля,че ще се стигне до иск за клевета от наша страна.

 

Моля модераторите да вземат отношение по случая.

 

А до въпросния господин-темичка и за Супер Дизел е отворил-ми пак същото...

 

Поздрави

Явор Димов

Рубин

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така,поприключихме с Оффроуд форума,смятам да приключа и тук.

 

Отново липсва конкретика,както и там.

Отново само нашата страна поства факти,както и там.

И тук мисля,че ще се стигне до иск за клевета от наша страна.

 

Моля модераторите да вземат отношение по случая.

 

А до въпросния господин-темичка и за Супер Дизел е отворил-ми пак същото...

 

Поздрави

Явор Димов

Рубин

Колега дай малко по спокойно че така както си подкарал и тук и в оффроуд форума освен отлив на още клиенти друго няма да постигнеш.Вземи пример от колегите от Ратола и за тях се изписаха много негативни неща но никой от тях не е говорил за съдебни искове за клевета и тем подобни истории,просто и Мирослав и Цено запретнаха ръкави

и създадоха доста по добро име на фирмата.Нещо от което печелим не само ние като клиенти а и те като сервиз занимаващ се с подръжка и обслужване на Мицубиши.Така че опитайте първо с малко повече старание от ваша страна.

Редактирано от min4o
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега дай малко по спокойно че така както си подкарал и тук и в оффроуд форума освен отлив на още клиенти друго няма да постигнеш.Вземи пример от колегите от Ратола и за тях се изписаха много негативни неща но никой от тях не е говорил за съдебни искове за клевета и тем подобни истории,просто и Мирослав и Цено запретнаха ръкави

и създадоха доста по добро име на фирмата.

 

Ми мисля,че е време да се разбере,че както в "белите" страни,така и тук ПРОСТО писане,без фактология,е немислимо.

 

А отлив на клиенти-поради каква причина,точно с тези 2 теми?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми мисля,че е време да се разбере,че както в "белите" страни,така и тук ПРОСТО писане,без фактология,е немислимо.

 

А отлив на клиенти-поради каква причина,точно с тези 2 теми?

Дано да бъркам ама ми се струва че съм засичал повече от две оплаквания.А ти не се опитвай да се правиш на велик

и да обясняваш как се разбират в "белите страни",а наблегнете малко повече на качеството в работата и Нормалната комуникация с клиента така че наистина да не се стигне до отлив на клиенти ами точно обратното.

Желая ви успех и дано не се стига до подобни теми за напред.

 

 

Темата се изчерпа, заключвам я.

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.
×
×
  • Създаване...