Премини към съдържание

Пръскалки на предните фарове за Галант


DANI MG

Препоръчано мнение

:icon_blush: , имам пръскалки като всеки Галант на предните фарове, има даже и отделно казанче за течност (което беше спукано, но го залепихме и сега не тече). Но не намерих начин да ги пусна да пръскат, имам известни подозрения как става, но предполагам че силовата им верига (захранването) е прекъсната (или е прекъснато или са умишлено разделени буксите) и не достига напрежение до помпичката.

 

На старата ми кола имах чистачки на фаровете и те работе винаги когато се пуснеха фаровете, поради което бях разединил буксите и им бях прекъснал захранването, може би и тук е нещо подобно... :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_blush: , имам пръскалки като всеки Галант на предните фарове, има даже и отделно казанче за течност (което беше спукано, но го залепихме и сега не тече). Но не намерих начин да ги пусна да пръскат, имам известни подозрения как става, но предполагам че силовата им верига (захранването) е прекъсната (или е прекъснато или са умишлено разделени буксите) и не достига напрежение до помпичката.

 

На старата ми кола имах чистачки на фаровете и те работе винаги когато се пуснеха фаровете, поради което бях разединил буксите и им бях прекъснал захранването, може би и тук е нещо подобно... :icon_angel:

 

Здравейте :)

Имах такива пръскалки /дюзи с високо налягане/ на фаровете на първия ми

Галант Е15. На него повечето бутони и превключватели бяха на кормилната

колона. Дюзите се пускаха като се включи на къси светлини и се натиснеше

отстрани един пружиниращ бутон. Докато държиш - рлъска. На Е33 предполагам, че след включване

на късите /задължително, може би трябваше и двигателя да работи, не си спомням

вече/ се натиска лоста за мигачите надолу към педалите,

в противоположна посока на превключване къси-дълги. Чува се лек шум от

помпата /за всеки фар отделна/.

Поздрави!

Краско

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моите също не работят :(

А проблема ми е ясен - изгоряло ми е моторчето. Предполагам че и при теб положението е същото, понеже чувам че това често се случвало. Но при мен е така че все изкача нещо по-важно за оправяне и за това все не остават средства :D :D

А пък кой знае...може да е нещо по-простичко :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, намерих бутона. :) Намира се точно на лоста за мигачите (на някои коли там е клаксона) и наистина при включени фарове икато го натискам трябва да пръска, но... се чува само едно цъкане на релето и нищо повече, но поне намерих каква е комбинацията за пускането им! :D

 

Това означава, че явно (не съм сигурен) е изгоряла помпичката, в такъв случай някой да знае каква и е цената и от къде мога да си я набавя? :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята също е изгоряла, някой ми беше казал /може би DJ/ че става от някой Голфове, имали такъв модел с пръскалки за фаровете, и да видя в някоя морга, но не ми е дотрябвало чак дотолкова че да почна да търся. Ако някой намери - да свирка :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моите също не работят :(

А проблема ми е ясен - изгоряло ми е моторчето. Предполагам че и при теб положението е същото, понеже чувам че това често се случвало. Но при мен е така че все изкача нещо по-важно за оправяне и за това все не остават средства :D :D

А пък кой знае...може да е нещо по-простичко :icon_bye:

 

хмммм

този бутон е за халогените

и аз много се чудех как се пускат и накрая се отказах да търся :)

ако разберете как става свиркайте :)

 

Росс

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен на срещата в Пловдив Малин също ми беше казал, че става моторче от Голф, който има пръскачки, но до сега не съм търсил. Иначе при натискане на копчето и при мен цъка релето.......ама до там. Но наистина ако някой има инфо за тази частица да сподели....... :D :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ей сега ще слезна да видя ж книжката какво точно пише за този бутон

но до колкото си спомням беше за халогените

 

брб

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

не можах да я намеря

но пък открих книжка с адресите на всички оторизирани дилъри и сервизи в европа (България не е между тях :( ) и и някаква специална "INTER-EURO SERVICE" карта на която е записан номера на шасо ми

юзер мануала трябва да сам го забравил у един фриенд

 

ще потърся в нета да видя

Росс

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А ти как си си пускал халогените до сега??? :D :D

ами аз нямам такива

но бях убеден че в книжката така пишеше :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дани за да се увериш че моторчето е изгоряло му подаи + и - директно от акумолатора да не би да са жиците между релето и моторчето нещо скапани :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Хм :icon_hmm: при мен се чуват моторчетата но не пръска ... да не би да имат отделен резервоар? За пръскалките на стъклото наливам до акумулатора - резервоара се намира някъде в калника явно... :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Същото казанче е, имаш друг проблем... общ проблем са тези пръскалки :icon_blush:

Възможно е моторчето да е блокирало (без да е изгоряло) ако не е пускано дълго време.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Mitsubishi: Ако е блокирало моторчето няма да се чува като се върти нали? А колата е стояла няколко месеца без да се кара преди да я взема...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Mitsubishi: Ако е блокирало моторчето няма да се чува като се върти нали? А колата е стояла няколко месеца без да се кара преди да я взема...

А това прочете ли го:

предполагам че силовата им верига (захранването) е прекъсната (или е прекъснато или са умишлено разделени буксите) и не достига напрежение до помпичката.

Опс...това е от по-старо мнение, извинявам се, но ако ти си беше пуснал нова тема, нямаше да стане тази грешка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имаше вече пусната - затова продължих в нея да пиша :rolleyes:

 

Колкото и да са подобни проблемите почти винаги се оказват различни в крайна сметка така че - нов проблем - нова тема. Така е по-прегледно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Здравейте,

 

Може ли да повдигна темата за пръскалките на фаровете? :icon_blush: Омръзна ми всеки ден да бърша калта от фаровете, защото ако не го правя, нищо не виждам нощем.

 

Проблема ми е стандартен. Като натискам копчето при пуснати фарове се чува едно тракане, което вече е споменато в темата, все едно моторчето се мъчи да работи, но вода не излиза при фаровете.

 

Въпроса ми е някой успял ли е (и намерил ли е време и средства) да се справи с този проблем? От къде мога да закупя въпросното моторче и да го сменя? (Цар Симеон?).... А сигурно ли е, че е изгоряло... да не би да са каналите ?

 

 

Благодаря предварително

 

:mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Mitsubishi: Ако е блокирало моторчето няма да се чува като се върти нали? А колата е стояла няколко месеца без да се кара преди да я взема...

 

Пак може да се чува, но да не успява да завърти. Най-добре ако си сигурен, че е от него да се свали и да се провери.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

Здравейте колеги, доста прочетох за пръскалките но не намерих отговор - Къде се намира въпросното моторче за фаровете,за пръскалките, имам GALANT 1995 1.8 16v. Мерси предварително, иначе се чува цъкане от едно реленце в ляво,но нищо повече, да намеря моторчето нататък е лесно. :):)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...