Премини към съдържание

netizen

Потребител
  • От него общо

    77
  • Регистрация

  • Беше тук

За netizen

  • Рожден ден 12/15/1974

Интернет контакт

  • AIM
    yoree.org
  • Уебсайт адрес
    http://www.yoree.org
  • ICQ
    12132224

Информация за профила

  • Кара
    Mitsubishi Galant GLStd E57

netizen's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. netizen

    турбо за 4д68

    съчма е по-добре :rolleyes:
  2. netizen

    турбо за 4д68

    RealTurbo UniTechTurbo В Русе също ремонтират турбини , Касаджиков се казваше човека. Преди няколко години изпратихме на една Toyota турбината, само корпус и още една с пукнат корпус и ос - та от двете и около 400лв. направиха една и дадоха гаранция 100 000км. Колата ги направи в интерес на истината тези километри без да е имала проблеми с турбото.
  3. Има ли значение с каква течност ще долея? А и от къде би могло да влезе въздух?
  4. Още малко информация: като натисна още един път съединителя и сокростите влизат.
  5. Сега се сетих, че ми се е случвало и преди така, 2 или 3 пъти когато колата е била наклонена на дясно (левите колела на тротоар примерно) по същия начин трудно превключване.
  6. Отделя - да. Проблема е с превключването. По късно ще погледна дали се мести вилката.
  7. Сменян е от предния собственик. А и не "буксува". Благодаря за линка, сега ще прочета.
  8. Та значи днес си изкарвам колата от гаража и трудно изключих от задна. Съответно първа и втора трудно влизат/излизат при 3,4,5 не мисля че има проблем. Течност има и е бистра. Педала на съединителя има празен ход около 5см преди да се усети усилие. Дали съм за ремонт на амбриажна помпа или е нещо друго?
  9. netizen

    Момчета помагайте

    Що за изказвания от рода дизела трудно палел зимата :icon_hmm: тва да не ви е хлопел ?!? :rulez: Една зима съм карал до момента Галант-а но не е палил по различно от както пали в момента, т.е. от четвърт оборот. Относно по скъпата поддръжка май също се говори наизуст. Не мисля, че ремъци и ролки са по-скъпи от на 2.0 бензин (две ролки по 50лв. всяка , ангренажен ремък 100лв.) Относно вървене - с лекота върви със 140-150км/ч , макс съм вдигал малко над 180км/ч. Има леко замисляне докато стигне 2000rpm Но след това доста прилично се изтегля :mitsu-smiley: Разход: 7/100 смесено
  10. netizen

    Какви консумативи

    А с кой мотор ти е Галанта? За 10W40 не са ли много 15к км ? дори и с немско масло
  11. netizen

    Galant

    В последно време смесено ми дава 6.6
  12. netizen

    Вибрации

    до момента от към части не съм срещал проблеми ;) друг е въпроса, че всеки гаражен "майстор" може да ремонтира голф и кадет :icon_rock: всъщност има ли някакви лагери, тампони или знам ли и аз какво по кормилния прът? вибрациите са само във волана :icon_blush:
  13. netizen

    Вибрации

    къде да го търся доколкото видях има два тампона на двигателя и два на ск. кутия
  14. netizen

    Вибрации

    Винаги го е имало, поне от как аз я имам тази кола. Тресе се волана като на опел кадет :icon_doh: Когато е студена са по силни, като позагрее намаляват
  15. netizen

    Вибрации

    и аз клоня към тампони на мотора.. как бих могъл да ги проверя?
×
×
  • Създаване...