boko84 Публикувано 4 август 2009 Сподели Публикувано 4 август 2009 Здр. колеги Днеска оставих колата в сервиз BOSH да ми сменят маслото, ангренажите, ролките и филтрите...По едно време ми се обади майстора и ми каза че единия ангренажен ремък(този по-тънкия) е бил скъсан и съм извадил супер късмет, че не е влязло парче под другия ремък...Тънкия ремък бил за някъкви (мисля стабилизиращи) валове :blink: ...Също ми каза, че бил прескочил един зъб....Други три ремъка били за смяна - на динамото, хидравликата и за още нещо...Видях ги бяха нацепени и му казах да ги сменя и тях....Дано да не излезе и нещо друго за смяна, че мн работи станаха Този тънкия ремък лошо ли е че се е скъсал...Да не се е прецакало нещо заради него? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 август 2009 Сподели Публикувано 4 август 2009 Здр. колеги Днеска оставих колата в сервиз BOSH да ми сменят маслото, ангренажите, ролките и филтрите...По едно време ми се обади майстора и ми каза че единия ангренажен ремък(този по-тънкия) е бил скъсан и съм извадил супер късмет, че не е влязло парче под другия ремък...Тънкия ремък бил за някъкви (мисля стабилизиращи) валове :blink: ...Също ми каза, че бил прескочил един зъб....Други три ремъка били за смяна - на динамото, хидравликата и за още нещо...Видях ги бяха нацепени и му казах да ги сменя и тях....Дано да не излезе и нещо друго за смяна, че мн работи станаха Този тънкия ремък лошо ли е че се е скъсал...Да не се е прецакало нещо заради него?При мен не много често съм вадил скъсани малки ремъци,и наистина си извадил късмет, но не съвсем ,тъй като при късането му, се изхвърля в единия ъгъл на капака и само ако го захапе големия ремък то тогава може да стане лошо............а може би все пак го е захапал и леко е прескочил зъб , но нищо фатално не е станло...............случват се такива неща.........малкия ремък върти единия ( задния ) балансиращ вал, а другия вал се върти от големия/основния ремък............балансиращите валове пък са за да обират вибрациите от втори и трети ред............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 4 август 2009 Сподели Публикувано 4 август 2009 Малкия ангренажен ремък е за балансиращия вал. Скъсването му не е страшно, лошо става когато част от скъсания ремък попадне между зъбите на ангренажа...., но ти явно си късметлия. П.П. Правиш ли си сметка колко пари си дал и имаш да даваш още, докато Галанта ти стане нормална кола за каране? Любопитен съм да споделиш цифрата, защото често се случва да си купим нещо евтинко, пък после като започнем да го оправяме да ни стане по-скъпо, отколкото сме очаквали. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 август 2009 Сподели Публикувано 4 август 2009 Малкия ангренажен ремък е за балансиращия вал. Скъсването му не е страшно, лошо става когато част от скъсания ремък попадне между зъбите на ангренажа...., но ти явно си късметлия. П.П. Правиш ли си сметка колко пари си дал и имаш да даваш още, докато Галанта ти стане нормална кола за каране? Любопитен съм да споделиш цифрата, защото често се случва да си купим нещо евтинко, пък после като започнем да го оправяме да ни стане по-скъпо, отколкото сме очаквали.По принцип е така, няма да забравя случая в който един клиент ми носи ремък Flennor,който бил с 40 лв. по евтин от моя СЪН ..................а сега му обяснявай защо по евтиното после може да стане много по скъпо............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 5 август 2009 Сподели Публикувано 5 август 2009 По принцип е така, няма да забравя случая в който един клиент ми носи ремък Flennor,който бил с 40 лв. по евтин от моя СЪН ..................а сега му обяснявай защо по евтиното после може да стане много по скъпо.............Ами такива, на триците скъпи, на брашното евтини съм се нагледал достатъчно. изобщо не смята ,че поне 20 000км по-рано ще трябва да го смени ,ако не се наложи и клапани да прави заедно с това ...както става най-често. Този тънкия ремък лошо ли е че се е скъсал...Да не се е прецакало нещо заради него?В крайна сметка какви ремъци си взе и ролки ? И лошо е ,че се е скъсал, това говори много за общото състояние на колата. Просто е карана до последно преди да замине при някой джамбазин...Очаквай още доста изненади. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 5 август 2009 Admin Сподели Публикувано 5 август 2009 Трябва да си обслужиш колата с хубави части, за да си спокоен и тя ще ти се отблагодари подобаващо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko84 Публикувано 6 август 2009 Сподели Публикувано 6 август 2009 Ремъците, ролките и филтрите ги поръчах от Пламен...Маслото и го смених...сложих някъкво американско Коноко 15 / 40...чува се лагера на съединителя когато натисна педала спира да се чува...Ще карам така засега...дано да не стане по зле...Останаха дисковете да сменя...В Бош ми казаха, същото което ми каза Пламен - за тея нипартс и джапан партс че са пълни ментета...засега ще си карам май с кривите и ще пробвам да изчистя главината от ръждата...мисля си даже да ги сваля и да ги дам на стругар да пробва да ги оправи... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 6 август 2009 Сподели Публикувано 6 август 2009 (редакция) чува се лагера на съединителя когато натисна педала спира да се чува...Шумът, който спира да се чува при натиснат съединител, идва от разбити лагери на скоростната кутия, а не от лагера на съединителя. Редактирано 6 август 2009 от bluffer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko84 Публикувано 6 август 2009 Сподели Публикувано 6 август 2009 Става ли да се сменят тези лагери или трябва нова кутия...И лошо ли е ако карам така?? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 6 август 2009 Сподели Публикувано 6 август 2009 Става ли да се сменят тези лагери или трябва нова кутия...И лошо ли е ако карам така?? Могат да се сменят, за целта се сваля и разглобява скоростната кутия. Най-често това е първия (основният) легер на първичния вал. Ако се кара така много, се разбиват и останалите лагери, ако се кара наистина мното, опорният лагер на първичния вал се чупи и кутията става на салата... Това при много дълга и немарлива употреба, разбира се. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
japanfen Публикувано 6 август 2009 Сподели Публикувано 6 август 2009 Става ли да се сменят тези лагери или трябва нова кутия...И лошо ли е ако карам така?? Казах ти в другата тема че ще береш ядове с Галант за 5к, но ти пак такъв взе. Можеше поне да потърсиш някой който има Галант и вече му знае болките, за да си спестиш куп неприятности. На този етап вече мога само да ти препоръчам читав сервиз в който да ти сменят лагерите, тъй като намирането на такъв е трудна задача във Варна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thel Публикувано 6 август 2009 Сподели Публикувано 6 август 2009 Могат да се сменят, за целта се сваля и разглобява скоростната кутия. Най-често това е първия (основният) легер на първичния вал. Ако се кара така много, се разбиват и останалите лагери, ако се кара наистина мното, опорният лагер на първичния вал се чупи и кутията става на салата... Това при много дълга и немарлива употреба, разбира се. И аз имам питане относно въпросният лагер. Понеже при мен също има шум, който с натискане на съединителя изчезва, преди време се заех да отстраня проблема. При свалена скоросната кутия, майстора, който бях натоварил с ремонта констатира, че лагера е в добро състояние и до смяна така и не се стигна. Използвах ситуацията, та реших да сменя съединителя, след смяната на който шума напълно изчезна. След едно известно време обаче, "къркоренето" отново се появи. Въпросът ми е как се обяснява това, т.е. ако е лагера на първичния вал, той не би ли трябвало да си трака винаги независимо дали съединителя е нов или не? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 6 август 2009 Сподели Публикувано 6 август 2009 И аз имам питане относно въпросният лагер. Понеже при мен също има шум, който с натискане на съединителя изчезва, преди време се заех да отстраня проблема. При свалена скоросната кутия, майстора, който бях натоварил с ремонта констатира, че лагера е в добро състояние и до смяна така и не се стигна. Използвах ситуацията, та реших да сменя съединителя, след смяната на който шума напълно изчезна. След едно известно време обаче, "къркоренето" отново се появи. Въпросът ми е как се обяснява това, т.е. ако е лагера на първичния вал, той не би ли трябвало да си трака винаги независимо дали съединителя е нов или не?Сътворили сте голяма глупост.Как може да ти тропа лагер,да свалите скоростите,да ги отворите и да не го смените?Сега този "майстор"ще повтори ли цялата операция,но за негова сметка? :mad: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 август 2009 Сподели Публикувано 7 август 2009 Става ли да се сменят тези лагери или трябва нова кутия...И лошо ли е ако карам така??Трябва да смениш лагерите, тъй като ак опродължиш така да караш , ще стане следното , за сега само ще тракат, но след време ( а то бързо идва) ще почне да стърже като потегяш, защото се получава голям луфт в лагерите и валовете в ск. кутия се изместват , а това значи че променяш и фронта на ъгъла на атака на предавките, съответно почва да се ронят и износват зъбите на предавки, синхронизатори и т.н...............Но по принцип дизеловита ск. кутии по рядко правят този проблем с лагерите, по често се скапват самите синхронизатори и муфите.............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 7 август 2009 Сподели Публикувано 7 август 2009 И аз имам питане относно въпросният лагер. Понеже при мен също има шум, който с натискане на съединителя изчезва, преди време се заех да отстраня проблема. При свалена скоросната кутия, майстора, който бях натоварил с ремонта констатира, че лагера е в добро състояние и до смяна така и не се стигна. Използвах ситуацията, та реших да сменя съединителя, след смяната на който шума напълно изчезна. След едно известно време обаче, "къркоренето" отново се появи. Въпросът ми е как се обяснява това, т.е. ако е лагера на първичния вал, той не би ли трябвало да си трака винаги независимо дали съединителя е нов или не? Щом при смяна на съединителя е изчезнал шума - това вероятно е било от демпферните пружини на самия диск на съединителя. Явно след време омекват и се получава някакъв резонанс.Между другото при мен на Каризмата ми също понякога се появява един специфичен шум /нещо като пристъргване и каркорене/ и това само на обороти на празен ход. Като повдигна за момент оборотите и отпусна газта и всичко се успокоява и няма шум. Когато се натисне педала на съединителя, също изчезва шума. Понеже питах тук в Бургас в сервиза на "Нипартс" за проблема и точно те ми ги казаха тия опасения - за тия пружини. Но за сега си карам така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thel Публикувано 7 август 2009 Сподели Публикувано 7 август 2009 Щом при смяна на съединителя е изчезнал шума - това вероятно е било от демпферните пружини на самия диск на съединителя. Явно след време омекват и се получава някакъв резонанс.Между другото при мен на Каризмата ми също понякога се появява един специфичен шум /нещо като пристъргване и каркорене/ и това само на обороти на празен ход. Като повдигна за момент оборотите и отпусна газта и всичко се успокоява и няма шум. Когато се натисне педала на съединителя, също изчезва шума. Понеже питах тук в Бургас в сервиза на "Нипартс" за проблема и точно те ми ги казаха тия опасения - за тия пружини. Но за сега си карам така. Благодаря колега. И на мен ми изглежда нелогично ако е лагер, шумът от него да изчезне със смяната на съединителя, но все пак съм длъжен да попитам по-знаещите за мнение. Остава да е съединител, а уж за корейско Валео го взех. Между впрочем скоро ще свалям съединителя за инспекция, че нещо не ми харесва работата на системата - колкото повече се кара автомобила, толкова педала започва да се втвърдява и да отделя по-нагоре. Дали е от съединителя обаче не знам. Ако някой има и други предположения ще се радвам да ги чуя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko84 Публикувано 10 август 2009 Сподели Публикувано 10 август 2009 Здр. колеги Утре ми предстои ходене до софия.Ще карам със кривите дискове...което е доста гадно но няма как лека полека...Та исках да питам ако отида до онзи сервиз където се шлайфат дисковете, трябва ли задължително да си взема накладки за да ги сменя, или пак да ми сложат старите Знам че е хубаво да си сменя накладките, ама ако не се оправят дисковете ще ги прееба новите накладки докато се прибера.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 10 август 2009 Сподели Публикувано 10 август 2009 Здр. колеги Утре ми предстои ходене до софия.Ще карам със кривите дискове...което е доста гадно но няма как лека полека...Та исках да питам ако отида до онзи сервиз където се шлайфат дисковете, трябва ли задължително да си взема накладки за да ги сменя, или пак да ми сложат старите Знам че е хубаво да си сменя накладките, ама ако не се оправят дисковете ще ги прееба новите накладки докато се прибера....Със сигурност трябва да ги смениш, и гледай по-скоро да ги шлайфаш и да ги оправиш, защото така ще разбиеш кормилните накрайници. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanoff Публикувано 13 август 2009 Сподели Публикувано 13 август 2009 Здравейте, трябва ми съвет... Попаднах на един галант 2.0 дизелак внос от Австрия. Момчето, което го продава ми показа няколко проблема по колата... 1. Аксиален лагер - каза ми че само лагера бил заминал и след като натисна съединителя 1 път лагера млъкна...2. Ръзжди - по лайсните между прозорците на вратите, ако ме разбирате за каде става дума и по капака (над десния фар) Доло горе за какви пари става дума смяната на тоя лагер и премахването на ръждите и ще могат ли да ги заличaт напълно? Цената му беше прилична, за около 5000 и нещо ще го даде + 2 комплекта зимни гуми... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 13 август 2009 Сподели Публикувано 13 август 2009 Здравейте, трябва ми съвет... Попаднах на един галант 2.0 дизелак внос от Австрия. Момчето, което го продава ми показа няколко проблема по колата... 1. Аксиален лагер - каза ми че само лагера бил заминал и след като натисна съединителя 1 път лагера млъкна...2. Ръзжди - по лайсните между прозорците на вратите, ако ме разбирате за каде става дума и по капака (над десния фар) Доло горе за какви пари става дума смяната на тоя лагер и премахването на ръждите и ще могат ли да ги заличaт напълно? Цената му беше прилична, за около 5000 и нещо ще го даде + 2 комплекта зимни гуми... Вероятно не е аксиалния лагер, а лагера на първичния вал- за около 500 лв. с работата ще се оправят лагерите. Австрийски галант със сигурност има доста корозия и отдолу, не само по вратите и капака, която би трябвало да е по-сериозния проблем. Иначе в София боядисват от 100 до 200 лв. на детайл с техни материали.Виж първо двигателя и окачването, тогава смятай... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 13 август 2009 Сподели Публикувано 13 август 2009 Здравейте, трябва ми съвет... Попаднах на един галант 2.0 дизелак внос от Австрия. Момчето, което го продава ми показа няколко проблема по колата... 1. Аксиален лагер - каза ми че само лагера бил заминал и след като натисна съединителя 1 път лагера млъкна...2. Ръзжди - по лайсните между прозорците на вратите, ако ме разбирате за каде става дума и по капака (над десния фар) Доло горе за какви пари става дума смяната на тоя лагер и премахването на ръждите и ще могат ли да ги заличaт напълно? Цената му беше прилична, за около 5000 и нещо ще го даде + 2 комплекта зимни гуми... За аксиалния лагер може и да е така, при мен си беше от аксиалния и по същия начин като натиснеш педала на съеденителя изчезваше шума(смяната е като труд за смяна на съеденител), но трябва някой майстор да я види за по сигурно.Но виж ръждите са страшно нещо , защото последните месеци ...видях страшни неща при коли (Галанти) имено от Австрия, Швейцария и Германия.... , за целта трябва много внимателно да я огледаш , защото може и да е маскирана . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanoff Публикувано 13 август 2009 Сподели Публикувано 13 август 2009 (редакция) Вероятно не е аксиалния лагер, а лагера на първичния вал- за около 500 лв. с работата ще се оправят лагерите. Австрийски галант със сигурност има доста корозия и отдолу, не само по вратите и капака, която би трябвало да е по-сериозния проблем. Иначе в София боядисват от 100 до 200 лв. на детайл с техни материали.Виж първо двигателя и окачването, тогава смятай...За двигателя и окачването каза, че били наред (това разбирасе ще се провери в сервиз)Неможах да го видя отдолу понеже беше вечерта и нямаше смисал го оглеждам, но утре ще обърна внимание как е отдолу и ако се окажи, че си прав и има и други ръжди... няма да го взема Редактирано 13 август 2009 от Ivanoff Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 13 август 2009 Сподели Публикувано 13 август 2009 За аксиалния лагер може и да е така, при мен си беше от аксиалния и по същия начин като натиснеш педала на съеденителя изчезваше шума(смяната е като труд за смяна на съеденител), но трябва някой майстор да я види за по сигурно.Но виж ръждите са страшно нещо , защото последните месеци ...видях страшни неща при коли (Галанти) имено от Австрия, Швейцария и Германия.... , за целта трябва много внимателно да я огледаш , защото може и да е маскирана .Аксиалния лагер шуми когато се натисне съединителя,иначе не шуми.А когато има шум и при натискане на съединителя изчезва,това е лагер на първичен вал. ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 13 август 2009 Сподели Публикувано 13 август 2009 Аксиалния лагер шуми когато се натисне съединителя,иначе не шуми.А когато има шум и при натискане на съединителя изчезва,това е лагер на първичен вал. ;)Ами явно моята кола е извънземна, та беше точно обратното :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko84 Публикувано 13 август 2009 Сподели Публикувано 13 август 2009 И при мен значи е за смяна този лагер на първичния вал, защото когато натисна съединителя и шума изчезва..Това е само когато е студена колата.Когато си е загряла вече и съм я покарал този шум почти изчезва..Като ходих до София ми направи впечатление че като карам на 5-та скорост с под 80 км в час има лека вибрация се едно иска четвърта...Но според мен би трябвало да няма такива вибрации.От там съдя че сигурно лагерите на скоростите са разбити(не съм мн наясно с тея лагери).Вибрацията се усеща ако подам газ и искам да ускоря на 5-та с под 80..Иначе ако я пусна по баир надолу на 5-та с под 80 няма вибрации..Иначе съм много доволен от разхода ( 5 - 5.5) със скорост 100 - 130...Почти не съм използвал спирачките, че с тея кривите дискове тресе здраво, и както ми каза колегата по горе ще разбия кормилните накрайници(дано вече не съм ги разбил).Яд ме е че неможах да отида до сервиза, където шлайфат дисковете...Във Варна сме много наредени мамка му! Нямаме сервиз за шлайфане на дискове, нямаме майстор който да разбира от тези коли....Щях да питам дали е нормално..Значи карам си на 2-ра на 1500 оборота и подавам газ...когато стигне към 2000 и надуе турбината в първия момент се чува яко завихряне и после вече почва да си свисти както си свисти турбината...Та си мислех дали това е нормално или си е поиздухана турбината... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.