Премини към съдържание

Галант 98 2.0 Дизел


Sashy

Препоръчано мнение

Ако може и за бензиновият 2.0 136к.с. да кажите какви пари са нужни за подкарването му + какъв данък се плаща и на едната и на другата (бензинов 136к.с. и дизеловия) ?

Редактирано от Ivanoff
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 92
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

За данъците и аз мога да ти кажа.За дизела ще е под 100лв , а за бензина ще е около 150лв.

 

Данъкът на дизеловия галант е около 50-ина лева, а колко е за бензиновия, нека сподели някой колега с такъв автомобил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, намерих калкулатор... http://www.epi.bg/calc_danak_auto.php

 

Добрич е едно от най-скъпите места за данък МПС в страната. В различните общини данъкът е различен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добрич е едно от най-скъпите места за данък МПС в страната. В различните общини данъкът е различен.

 

А можеш ли да ми кажeш, разликата много фрапираща ли ще е, в сравнение с останалите области? (става дума, че по тоя калкулатор на 136кс е 165 лв. ... в Добрич ще е с + 10, 20 лв. или мн. нагоре)

Редактирано от mario64
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А можеш ли да ми кажeш, разликата много фрапираща ли ще е, в сравнение с останалите области? (става дума, че по тоя калкулатор на 136кс е 165 лв. ... в Добрич ще е с + 10, 20 лв. или мн. нагоре)
Ето тук, можеш да видиш, за всеки район на страната...

:link:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днекса си взех въпросния галант...Интересува ме къде да напиша вин-а на галанта че да ми покаже нещо повече за него.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето тук, можеш да видиш, за всеки район на страната...

:link:

 

330 лв. данък на 136 к.с. за Добрич ...... :icon_doh:

 

 

boko84 Честито за Галанта, дълга и безаварийна експлоатация ти желая :) ...и да кажиш какви пари даде за консумативи :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

330 лв. данък на 136 к.с. за Добрич ...... :icon_doh:

 

 

boko84 Честито за Галанта, дълга и безаварийна експлоатация ти желая :) ...и да кажиш какви пари даде за консумативи :)

 

За сравнение ще ти кажа, че на моите галанти, дето са по 163, респективно 161 коня данъкът е 277 лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги дайте съвет какво масло да купя за дизела.И няма ли някой от Варна да ме насочи към майстор или сервиз за смяна на консумативите и поддръжка по принцип?Иначе днес я регистрирах в КАТ варна, платих 200 лв екотакса и 70 лв номера..Сега трябва да сменя консумативи и да си сложа някви гуми че я взех с едни зимни дето са за мъгла :) Дисковете са криви педала на спирачките си бие стабилно като намалям по-рязко...някой ако има хубави дискове за продаване да направим сделка или поне да ме насочите какви и откъде да взема..Мерси предварително ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако имат още допуск , пробвай един шлайф на първо време. Понякога след шлайф повече не се изкривяват. Може да пробваш също да свалиш диска и да го изчистиш от ръждата , както и главината, за да легне плътно по нея, понеже понякога ръждата издува и се получава биене. И като взимаш нови, не си купувай оригинални дискове, понеже точно те се кривят. Масло Aral Bluetronic-10W/40 върши идеална работа и не го гори. Смени задължително горивния филтър. Преди Kanex вкарваха добри филтри Delphi, абсолютно като оригиналния с много добра(висока) пропускливост и струваха около 20лв.http://kanex.bg/bg/more_3 Хубаво е да го сменяш със всяка смяна на маслото. Това е основен компонент при дизеловите мотори и е важен колкото въздушния филтър при тях. След смяната му , може да сложиш и една добавка за почистване на горивната система, но задължително след смяната . Въздушен е добре да си вземеш от Ратола, но гледай да не ти дадат бензинов, понеже често го правят този номер. Дизеловия е с по-малък вътрешен диаметър...и с по-голяма филтрираща повърхност.

A как са ти скоростите, понеже всички Галанти страдат от това, особено дизеловите заради по-голямия въртящ момент...

Редактирано от todor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въздушния филтър за Дизелов и бензинов Галант са различни като форма, най-добре купувайте с оргиналния номер за да не стават грешки - за дизеловия Галант ЕА6, въздушния филтър е с номер MD620610.

Mиро , аз от вас съм си го купувал винаги точно по тази причина, понеже получавам истински. Мисълта ми беше, че на другите места ти дават такъв като от Хюндай, който е по малък като вътрешен диаметър , но много прилича на истинския и също става.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги :) Такааа.. Почвам с дисковете, които имат супер лек ръб и сигурно може да станат да се шлайфат, но незнам дали има смисъл...Иначе това за ръждата между главината и диска може да пробвам да я изчистя, понеже съм сигурно че има и то доста...Съдя по това че железните джанти са дрооооп целите в ръжда :) Аз поне по ръждясала джанта не бях виждал...А днеска ходих до един магазин за японски части, от който си пазарува мой приятел с каризма..Този магазин бил с най-приемливи цени...Там питах за дискове и ми каза че му излизат два видя...Едните били 14 инча ,а другите 15...Аз мисля че за моя галант ще са 14...Въпросните 14 инчови дискове ми ги предлага на 52 лева бройката, което ми се видя сравнително добре (не се сещам марката). За ролки ми каза по 50 лева двете и 30 лв една паразитна - общо 130лв.За двата ремъка ми каза единия 50 другия 30 - общо 80лв.За филтри и масло не съм го питал, но и за тях ще дам 100 и нещо сигурно..абе към 350 лв някъде ще ми излезе да сменя ролки ремъци филтри и масло...дисковете с накладки и те към 150лв..Другото нещо което трябва да намеря е моторчето което пръска вода на съклото..Може да е гръмнал бушон, но това са само надежди..Сигурно е изгоряла машинката май бях чел някъде из форума че горели...Чува се някъкво потропване отзаде...Вчера като я гледах отдолу казаха че има биалетка 1 или 2 за смяна....Възможно ли е от тях да тропа или си тропа амортесиора...Още нещо :) (те станаха доста работи) не ми се отваря капачката на резервоара...Отваря се, само когато някой я натисне в долния десен ъгъл, докато дърпам лостчето.. Иначе скоростите си влизат добре...Наистина първа в движение винаги трябва с междинна газ иначе хърка леко...Ааа и като карам с 80-90 се чува някъкво бучене отпред наподобяващо лагер...Та си мислех че сигурно са се прецакали и лагерите от каране с тези криви дискове, понеже тресе здраво.И така колеги :) засега с това мога да се похваля...Ще се радвам ако ме посъветвате за каквото можете и според вас тези цени на частите приемливи ли са...

Чао засега отивам да покарам че си е зарибяващо галантчето :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От такива неизвестни магазини изобщо недей да купуваш ремъци и ролки, още повече "не знам си каква марка". Обади се на Пламен и си поръчай от него ремъци и ролки, но поне ще знаеш ,че ще караш спокойно . Прекалено много примери има напоследък с дизелови Галанти, които пострадаха точно заради некачествени ремъци и ролки. А бученето най-вероятно е лагер-главина...също често срещано явление. Почти всеки е минал от там...и най-добре комплект. Филтъра на климатроника ти се намира зад жабката на 3 болта е и струва 30-40 лв само той. Масления също е толкова, въздушния 50 в Ратола и горивния 20 ако го вземеш от там където те посъветвах. Има и евтини варианти, но не са за препоръчване, ако искаш дълго да се радваш на автомобила и да ти служи вярно. Просто при дизеловите мотори , консумативите са много важен компонент за нормалната работа. Маслото се замърсява по-бързо ,нафтата в нашите условия често съдържа боклуци , мръсотията и праха все едно извират по улиците...и от там мотора следва да е оптимално защитен от тези фактори.

За главините, най-добре с дрелка с телена четка ...а каква марка са тези дискове ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Магазина е АВТО ПИОНЕР ДЖАПАН ПАРТС :) Дисковете са марка МИЦУБА май :) Ако консумативите които ми предложи Пламен не са много по-скъпи, бих прежалил и разходите от софия до варна...Но искам да ги сменя още утре защото, немога да спра да я карам тази кола.А и немисля че ще са толкова кофти тея ролки и ремъци които продават в този магазин.Съдя по това, че са японски частите...А за това тропане отзад дали ще е от тези биалетки или отговора се крие някъде другаде?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съдя по това, че са японски частите...А за това тропане отзад дали ще е от тези биалетки или отговора се крие някъде другаде?
На тези цени, малко ме съмнява да са Японски частите ..

Не бързай да сменяш, докато не си се убедил каква марка са ремъците и ролките, и какво производство, защото кобилиците са по 56 лв. бройката, а клапаните по 16-20 лв..

А относно тропането, да от биелетките е възможно да тропа, ако са разбити...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Магазина е АВТО ПИОНЕР ДЖАПАН ПАРТС :) Дисковете са марка МИЦУБА май :) Ако консумативите които ми предложи Пламен не са много по-скъпи, бих прежалил и разходите от софия до варна...Но искам да ги сменя още утре защото, немога да спра да я карам тази кола.А и немисля че ще са толкова кофти тея ролки и ремъци които продават в този магазин.Съдя по това, че са японски частите...А за това тропане отзад дали ще е от тези биалетки или отговора се крие някъде другаде?

Далеч от тоя магазин.... Видиш ли Japan parts...по-далеч. И да, кофти са им ремъците и ролките, дори някой беше пострадал точно от техните . Наименованието нарочно е такова, за да заблуждава ,че частите са Японски, но на практика нямат нищо общо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Далеч от тоя магазин.... Видиш ли Japan parts...по-далеч. И да, кофти са им ремъците и ролките, дори някой беше пострадал точно от техните . Наименованието нарочно е такова, за да заблуждава ,че частите са Японски, но на практика нямат нищо общо.

При мен вече са идвали поне 5-6 случая ,а да не казвам и повече,в които след смяна на някакви части,уж пишещи Джапан партс, после неминуемо става беля и проблем.............няма да коментирам повече..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днеска си купих от подобен магазин само за японски части две предни и две задни биалетки.Предните са по 28 а задните по 25 лв и труд 40 лв.И четирите биалетки ги рязаха с ъглошлайфа. Бяха ръдясали много здраво и нямаше развиване.Вече не тропа изобщо верно е било от тях.Открих още че фаровете светят много долу в земята, дори когато ги вдигна най-горе от копчето.Може да е блъскана отпред, но дори и да е блъскана са я направили добре-не си личи.Някой имал ли е този проблем и знае ли как мога да ги вдигна малко.

За ремъци и ролки ще се обърна към DJ Tymbi, за да съм спокоен поне за двигателя...Щах да питам също някой дали знае колко струва моторчето за водата за пръскалките ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днеска си купих от подобен магазин само за японски части две предни и две задни биалетки.Предните са по 28 а задните по 25 лв и труд 40 лв.И четирите биалетки ги рязаха с ъглошлайфа. Бяха ръдясали много здраво и нямаше развиване.Вече не тропа изобщо верно е било от тях.Открих още че фаровете светят много долу в земята, дори когато ги вдигна най-горе от копчето.Може да е блъскана отпред, но дори и да е блъскана са я направили добре-не си личи.Някой имал ли е този проблем и знае ли как мога да ги вдигна малко.

За ремъци и ролки ще се обърна към DJ Tymbi, за да съм спокоен поне за двигателя...Щах да питам също някой дали знае колко струва моторчето за водата за пръскалките ?

За фаровете - пробвай се първо да ги регулираш ръчно от към фаровете отзад си има врътки, за вдигането им се ползва ключе номер 6 или 5 ( не съм сигурен вече) и гледаш бялото шестограмче което стърчи от моторчето на фара...........него го въртиш по посока на часовниковата стрелка за да се вдигне..............

Обаче ако колата е удряна или пък повече не може да се вдигне фара по някаква причина , то аз го правя по следния начин, свалям фара и подлагам по една шайбичка на долните винчета на фара , по този начин вдигаш светлинния лъч нагоре ,после си го регулираш надолу посредством или врътката за позициониране на фара от вътре в купето, или пък ако е мнго овисоко, тогава посредством пластмасовото винче зад фара ги пускам малко надолу............. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

330 лв. данък на 136 к.с. за Добрич ...... :icon_doh:

 

 

boko84 Честито за Галанта, дълга и безаварийна експлоатация ти желая :) ...и да кажиш какви пари даде за консумативи :)

 

400 лв. за v6 леле майко мила излиза за моита област. :icon_doh: :icon_doh: :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...