Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Колеги, можете ли да помогнете с информация откъде могат да се намерят/поръчат ковани бутала за 6а13. Търсих, търсих и не мога да намеря никъде. За турбо проект е въпросът.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

това е малко далече :( Австралия :(

 

Нямаше ли турбиниран Галант дето му бяха правили буталата в Германия? Някъде тука даже имаше филмче с него... Вмомента ми се губи името на собственика му. Май цялата операция беше направена в едно "сервизче" дето е на края на Надежда - преди моста на Бакърена фабрика (забравих му името)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Попитай в ХЕЕД'91 - като ходих за окачването там точно казаха, че са направили един Галант 6A13 със сменени валове и бутала.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Попитай в ХЕЕД'91 - като ходих за окачването там точно казаха, че са направили един Галант 6A13 със сменени валове и бутала.

 

баш за същото място говоря ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

баш за същото място говоря ;)

Ахам, спомних си. Там обаче само за информация е полезно, че цените са една идея повече от разумното. И валове щом са намерили, нещата са супер. Обаче сигурно няма да кандисат да ми кажа кои са им доставчиците, ако колата няма да се прави при тях. Благодаря за информацията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ахам, спомних си. Там обаче само за информация е полезно, че цените са една идея повече от разумното. И валове щом са намерили, нещата са супер. Обаче сигурно няма да кандисат да ми кажа кои са им доставчиците, ако колата няма да се прави при тях. Благодаря за информацията.

 

 

Емо Николков, на който е Галантът с чарджъра, неможе да незнае от къде и какви са му буталата и другите джунджурий. И - Да - в ХЕЕД'91 му е правен Галанта, за скромната сума от малко над 50к лева доколкото знам. Но му е зор така и имаше тема за присаждане на 4х4 задвижване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ще трябва да си поръчаш "кастъм мейд", не мисля че ще намериш готови за този мотор.

Аз съм голям фен на ROSS PISTONS, макар че не съм с такива. Много позитивни мнения, много нещо бях изчел за тях. Те правят по поръчка, и не са много скъпи според мен. Въобще във Европа недей да търсиш, цените ще са двойни.

Разгледай им сайта, мисля че ще намериш това което търсиш!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ще трябва да си поръчаш "кастъм мейд", не мисля че ще намериш готови за този мотор.

Аз съм голям фен на ROSS PISTONS, макар че не съм с такива. Много позитивни мнения, много нещо бях изчел за тях. Те правят по поръчка, и не са много скъпи според мен. Въобще във Европа недей да търсиш, цените ще са двойни.

Разгледай им сайта, мисля че ще намериш това което търсиш!

Наистина ти благодаря, това е полезна информация. Може в сърцето на галанта на Росен да туптят буталца Рос.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Марката на германските бутала споменати по-горе трябва да е Woosner. Доколкото знам цифрите са адски!!!

Америка е твоето място, на мен ми излезнаха около 400$ за сравнение, марката е Wiseco.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_n_clover: Като за начало може да си вземеш VR-4 без да го регистрираш и да го ползваш за донор :)

дори и едно 4х4 ще ти остане за по-нататъка.

Редактирано от sunnyboy115
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Буталата на горе споменатия Галант са Wossner-комплект(4бр.) от тази марка струват от порядъка на 650евро.

 

Моят съвет.

Изчакай да мине тази година и си купи един цял Галант ВР4 и си насади двигателя.

Защото не е само да купиш буталата.

Редактирано от Poli
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Буталата на горе споменатия Галант са Wossner-комплект(4бр.) от тази марка струват от порядъка на 650евро.

 

Моят съвет.

Изчакай да мине тази година и си купи един цял Галант ВР4 и си насади двигателя.

Защото не е само да купиш буталата.

Благодаря за съветите, Поли, но аз отлично знам какво приключение е турбинирането на една атмосферна кола. В случая не става дума за моята, а за друга и то на човек, който проявява принципен интерес на тоя етап. Буталата би трябвало да са 6, ако говорим за 6а13. Иначе в Разград има изключително модерен завод за производство на бутала и правят къстъм буталца, но цифрите са съпоставими с тези на Запад. Ако някой проявява интерес, ще дам координати на хората от "Дружба" Разград. Изненадах се като видях правени от тях бутала за ламборгини.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

хммм - еми при положение, че правят доволно добри неща... бих казал "изберете Българското"... :icon_confused:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А-а-а не бе хора! Те че в Разград правят бутала, правят. Преди години и аз съм правил там бутало, за мотоциклет обаче.

Силно се съмнявам те да изработват ковани бутала. Тук говорим за бутала, които не са толкова уязвими на детонации и високи температури, характерни за турбо колите.

ДА- може да са правили бутало за Ламборгини, но те все пак са атмосферни коли!

 

Ами макар и в условията на криза, мога да кажа в този случай - НЕ избирайте българското! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А-а-а не бе хора! Те че в Разград правят бутала, правят. Преди години и аз съм правил там бутало, за мотоциклет обаче.

Силно се съмнявам те да изработват ковани бутала. Тук говорим за бутала, които не са толкова уязвими на детонации и високи температури, характерни за турбо колите.

ДА- може да са правили бутало за Ламборгини, но те все пак са атмосферни коли!

 

Ами макар и в условията на криза, мога да кажа в този случай - НЕ избирайте българското! :)

Правят, правят... не че бих купил от там, но правят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Силно се съмнявам те да изработват ковани бутала. Тук говорим за бутала, които не са толкова уязвими на детонации и високи температури, характерни за турбо колите.
А от къде мислиш са буталата, на повечето състезателни Лади в България ?... :P

Правят всичко хората- по поръчка, и трябва да ти кажа, че доста добре се справят...

А за другото не се притеснявай.. И да си вземеш Разградски бутала, пак не си избрал Българското, защото и машините и технологията им е Немска... :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...