SLX Публикувано 2 юли 2009 Сподели Публикувано 2 юли 2009 Колеги, можете ли да помогнете с информация откъде могат да се намерят/поръчат ковани бутала за 6а13. Търсих, търсих и не мога да намеря никъде. За турбо проект е въпросът. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 2 юли 2009 Сподели Публикувано 2 юли 2009 има едни интересни, но за увеличаване на компресиятаhttp://www.rpw.com.au/shop/index.php?optio...4&Itemid=40 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Modrus Публикувано 2 юли 2009 Сподели Публикувано 2 юли 2009 това е малко далече :( Австралия :( Нямаше ли турбиниран Галант дето му бяха правили буталата в Германия? Някъде тука даже имаше филмче с него... Вмомента ми се губи името на собственика му. Май цялата операция беше направена в едно "сервизче" дето е на края на Надежда - преди моста на Бакърена фабрика (забравих му името) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 2 юли 2009 Сподели Публикувано 2 юли 2009 Попитай в ХЕЕД'91 - като ходих за окачването там точно казаха, че са направили един Галант 6A13 със сменени валове и бутала. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Modrus Публикувано 2 юли 2009 Сподели Публикувано 2 юли 2009 Попитай в ХЕЕД'91 - като ходих за окачването там точно казаха, че са направили един Галант 6A13 със сменени валове и бутала. баш за същото място говоря ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 2 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 2 юли 2009 баш за същото място говоря ;)Ахам, спомних си. Там обаче само за информация е полезно, че цените са една идея повече от разумното. И валове щом са намерили, нещата са супер. Обаче сигурно няма да кандисат да ми кажа кои са им доставчиците, ако колата няма да се прави при тях. Благодаря за информацията. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 2 юли 2009 Сподели Публикувано 2 юли 2009 Ахам, спомних си. Там обаче само за информация е полезно, че цените са една идея повече от разумното. И валове щом са намерили, нещата са супер. Обаче сигурно няма да кандисат да ми кажа кои са им доставчиците, ако колата няма да се прави при тях. Благодаря за информацията. Емо Николков, на който е Галантът с чарджъра, неможе да незнае от къде и какви са му буталата и другите джунджурий. И - Да - в ХЕЕД'91 му е правен Галанта, за скромната сума от малко над 50к лева доколкото знам. Но му е зор така и имаше тема за присаждане на 4х4 задвижване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 2 юли 2009 Сподели Публикувано 2 юли 2009 Според мен ще трябва да си поръчаш "кастъм мейд", не мисля че ще намериш готови за този мотор.Аз съм голям фен на ROSS PISTONS, макар че не съм с такива. Много позитивни мнения, много нещо бях изчел за тях. Те правят по поръчка, и не са много скъпи според мен. Въобще във Европа недей да търсиш, цените ще са двойни.Разгледай им сайта, мисля че ще намериш това което търсиш! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 2 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 2 юли 2009 Според мен ще трябва да си поръчаш "кастъм мейд", не мисля че ще намериш готови за този мотор.Аз съм голям фен на ROSS PISTONS, макар че не съм с такива. Много позитивни мнения, много нещо бях изчел за тях. Те правят по поръчка, и не са много скъпи според мен. Въобще във Европа недей да търсиш, цените ще са двойни.Разгледай им сайта, мисля че ще намериш това което търсиш!Наистина ти благодаря, това е полезна информация. Може в сърцето на галанта на Росен да туптят буталца Рос. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 2 юли 2009 Сподели Публикувано 2 юли 2009 Марката на германските бутала споменати по-горе трябва да е Woosner. Доколкото знам цифрите са адски!!!Америка е твоето място, на мен ми излезнаха около 400$ за сравнение, марката е Wiseco. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 2 юли 2009 Сподели Публикувано 2 юли 2009 (редакция) :icon_n_clover: Като за начало може да си вземеш VR-4 без да го регистрираш и да го ползваш за донор дори и едно 4х4 ще ти остане за по-нататъка. Редактирано 2 юли 2009 от sunnyboy115 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 3 юли 2009 Сподели Публикувано 3 юли 2009 (редакция) Буталата на горе споменатия Галант са Wossner-комплект(4бр.) от тази марка струват от порядъка на 650евро. Моят съвет.Изчакай да мине тази година и си купи един цял Галант ВР4 и си насади двигателя.Защото не е само да купиш буталата. Редактирано 3 юли 2009 от Poli Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 3 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 3 юли 2009 Буталата на горе споменатия Галант са Wossner-комплект(4бр.) от тази марка струват от порядъка на 650евро. Моят съвет.Изчакай да мине тази година и си купи един цял Галант ВР4 и си насади двигателя.Защото не е само да купиш буталата.Благодаря за съветите, Поли, но аз отлично знам какво приключение е турбинирането на една атмосферна кола. В случая не става дума за моята, а за друга и то на човек, който проявява принципен интерес на тоя етап. Буталата би трябвало да са 6, ако говорим за 6а13. Иначе в Разград има изключително модерен завод за производство на бутала и правят къстъм буталца, но цифрите са съпоставими с тези на Запад. Ако някой проявява интерес, ще дам координати на хората от "Дружба" Разград. Изненадах се като видях правени от тях бутала за ламборгини. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Modrus Публикувано 3 юли 2009 Сподели Публикувано 3 юли 2009 хммм - еми при положение, че правят доволно добри неща... бих казал "изберете Българското"... :icon_confused: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 3 юли 2009 Сподели Публикувано 3 юли 2009 А-а-а не бе хора! Те че в Разград правят бутала, правят. Преди години и аз съм правил там бутало, за мотоциклет обаче.Силно се съмнявам те да изработват ковани бутала. Тук говорим за бутала, които не са толкова уязвими на детонации и високи температури, характерни за турбо колите.ДА- може да са правили бутало за Ламборгини, но те все пак са атмосферни коли! Ами макар и в условията на криза, мога да кажа в този случай - НЕ избирайте българското! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 3 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 3 юли 2009 А-а-а не бе хора! Те че в Разград правят бутала, правят. Преди години и аз съм правил там бутало, за мотоциклет обаче.Силно се съмнявам те да изработват ковани бутала. Тук говорим за бутала, които не са толкова уязвими на детонации и високи температури, характерни за турбо колите.ДА- може да са правили бутало за Ламборгини, но те все пак са атмосферни коли! Ами макар и в условията на криза, мога да кажа в този случай - НЕ избирайте българското! Правят, правят... не че бих купил от там, но правят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 4 юли 2009 Сподели Публикувано 4 юли 2009 Силно се съмнявам те да изработват ковани бутала. Тук говорим за бутала, които не са толкова уязвими на детонации и високи температури, характерни за турбо колите.А от къде мислиш са буталата, на повечето състезателни Лади в България ?... :P Правят всичко хората- по поръчка, и трябва да ти кажа, че доста добре се справят...А за другото не се притеснявай.. И да си вземеш Разградски бутала, пак не си избрал Българското, защото и машините и технологията им е Немска... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 4 юли 2009 Сподели Публикувано 4 юли 2009 И аз съм чувал, че буталата им не отстъпват на чуждите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.