mi6obishi Публикувано 9 юни 2009 Сподели Публикувано 9 юни 2009 :mitsu-smiley: Приемам всякакви съвети и помагам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 9 юни 2009 Сподели Публикувано 9 юни 2009 Значи е като мояОсвен гумички на клапани, проблемът може и да е от качеството на маслото. Може да е и от изпилени сегменти - измери компресията, за да видиш, дали е в норма. Другия симптом е когато сутрин "припушва", а също и когато гори предимно на дълъг път. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мартин Дончев Публикувано 10 юни 2009 Сподели Публикувано 10 юни 2009 Гумички на клапани най-вероятно.Гарнитура на глава, някой друг клапан за смяна (все хубави неща).Пуши ли много, колко масло гори? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mk224 Публикувано 11 юни 2009 Сподели Публикувано 11 юни 2009 Аз го имах същия проблем като я купих (внос от Германия) и го реших със смяна на гумичките на клапаните.Вече 15000 км. нямам проблеми с маслото (15w40). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мартин Дончев Публикувано 11 юни 2009 Сподели Публикувано 11 юни 2009 mk224, колко ти взеха за смчна на гумички? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mk224 Публикувано 12 юни 2009 Сподели Публикувано 12 юни 2009 mk224, колко ти взеха за смчна на гумички?15 лв. за комплекта и 20 лв. за смяната. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lilzor Публикувано 26 септември 2009 Сподели Публикувано 26 септември 2009 (редакция) Като че ли и аз имам такъв проблем - гори малко масло. Въпроса ми е за Спейс Стар 1.3, къде мога да намеря гумички, има ли значение марката, каква е цената ориентировачно.Извинете, че не на място съм задал въпроса, но все пак ако имате идея, моля, помогнете! Редактирано 26 септември 2009 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz2aii Публикувано 27 септември 2009 Сподели Публикувано 27 септември 2009 Като че ли и аз имам такъв проблем - гори малко масло. Въпроса ми е за Спейс Стар 1.3, къде мога да намеря гумички, има ли значение марката, каква е цената ориентировачно.Извинете, че не на място съм задал въпроса, но все пак ако имате идея, моля, помогнете! На моя "Лансер 1991г" бяха около 2 лева на парче. Смяната е малко по-скъпа защото е голяма играчка. Аз като го купих преди около 2,5 години също ми гореше масло, но се оказа крива глава. Шлайфаха я за 20 лева и наред с това смених и гумички на клапаните /8бр./. Припасване на клапани и две нови гарнитури - на глава и на капак на клапаните - общо около 130 лева с труда. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lilzor Публикувано 27 септември 2009 Сподели Публикувано 27 септември 2009 На моя "Лансер 1991г" бяха около 2 лева на парче. Смяната е малко по-скъпа защото е голяма играчка. Аз като го купих преди около 2,5 години също ми гореше масло, но се оказа крива глава. Шлайфаха я за 20 лева и наред с това смених и гумички на клапаните /8бр./. Припасване на клапани и две нови гарнитури - на глава и на капак на клапаните - общо около 130 лева с труда. Благодаря за отговора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz2aii Публикувано 30 септември 2009 Сподели Публикувано 30 септември 2009 (редакция) Може и да са малко по-скъпи гумичките за "Спейс Стар", ама не вярвам пък да са кой знае колко повече. Редактирано 30 септември 2009 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lilzor Публикувано 30 септември 2009 Сподели Публикувано 30 септември 2009 може и да са малко по-скъпи гумичките за "Спейс Стар", ама не вярвам пък да са кой знае колко повече.Италианските по 3 лв. за брой, а немските по 5.50 лв. за бройка, за труд около 50 лв. или около 100-140 лв общо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
balki_navy Публикувано 11 октомври 2009 Сподели Публикувано 11 октомври 2009 И моето малко гори масло. Затова последния път му сложих по гъсто масалце 15W50. Ама не ми пречи толкова, какво като гори малко повече масло. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
YACCO-BG Публикувано 23 октомври 2009 Сподели Публикувано 23 октомври 2009 (редакция) Ако сипвате масло, което се препоръчва от производителя и колата гори масло, значи проблема е в двигателя. Може временно да го "решите" като сложите "по-гъсто" масло.Ако сипвате масло, което вие предпочитате, проблема може да е както в двигателя, така и в маслото, което сте сложили. Има каталози, там се пише с какво масло се кара. Ако имате проблеми с горенето има временни решения с подобен вид масло. Редактирано 24 октомври 2009 от valboss Колега, ползвай главни букви в началото на изреченията. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki_trrrial Публикувано 23 октомври 2009 Сподели Публикувано 23 октомври 2009 И моят Лансер гори масълце и си пуши отзад, и не знам и аз какво да правя. Сигурно ще опитам и аз със смяна на гумичките. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitar.dj Публикувано 7 декември 2009 Сподели Публикувано 7 декември 2009 (редакция) И при мен пропушва, но съвсем малко и само когато е достигнала 90 градуса. А сутрин изобщо и то пропушва черно и замирисва на суров бензин като загрее. Понякога прави номера и не ми изгаря бензина. Добре, но като наръчкам и се оправя. Редактирано 7 декември 2009 от jolly_roger използвайте препинателни знаци и главни букви! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 7 декември 2009 Сподели Публикувано 7 декември 2009 90 градуса?? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadAxeman Публикувано 1 април 2010 Сподели Публикувано 1 април 2010 Като ходих да ми сменят маслото след като взех моя Лансер май ми наляха малко повече. Имах 3-4 мм над максимума. Познати ми казаха, че не е чак толкова фатално и това масло ще изгори. Сега 7-8 дена по-късно и изминати около 450-500км /повечето са извънградско/ е спаднало с общо 7-8мм. Това нормално ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 1 април 2010 Сподели Публикувано 1 април 2010 Ами когато наближи време за смяна на маслото ще ти е спаднало с 16 см., сам прецени ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki_trrrial Публикувано 2 април 2010 Сподели Публикувано 2 април 2010 Внимавайте с гумичките на клапаните, калпавите държат около 15000км, след което започва да гори масло като двутактов автомобил (стават твърди като пластмаса), а смяната на гумички не е евтина процедура. Ако гумичките са прецакани, каквото и масло и добавки да слагате резултата ще е нулев, единствено смяната с нови помага.Аз уж се занимавам с части, ама лятото от немай къде си купих гарнитура за капака на главата от Симеон. Просто не ми се занимаваше да си поръчвам, пък и колко по- евтино може да ми излезе нещо толкова евтино. Е да, ама тя пък се оказа голямо дърво и се вкочани, точно както казваш ти. Та скоро я сменях пак с някаква хубава, забравих и фимрата и оттогава няма оцапано от масло около капака. Идеята ми беше, че си прав и с тези неща няма място за компромис, защото човек си отваря двойна работа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadAxeman Публикувано 21 Май 2010 Сподели Публикувано 21 Май 2010 (редакция) Ами когато наближи време за смяна на маслото ще ти е спаднало с 16 см., сам прецени ;)Абе аз малко съм глупак. Леко наклон назад имаше. Сега я меря само на 1 място. Нямше проблеми докато не излоязох малко извън града и нивото е малко по-ниско, малко, но се забелязва. Тия дни ще направя Русе-Варна и обратно и ще видя нивото тогава. Ако има спад ще я водя в бокса. Редактирано 21 Май 2010 от MadAxeman Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.