Премини към съдържание

YACCO-BG

Потребители
  • От него общо

    10
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    пловдив

YACCO-BG's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. YACCO-BG

    Съвет при смяна на масло

    За ГДИ двигателя най-вобрия вариант е 5/40. Но пък няма как да разбереш какво е старото масло ... може и минерално да е било , а то няма много добро качества ... Един съвет - не си търси масло по вискозитетен клас а по стандарти и спецификации
  2. YACCO-BG

    Съвет при смяна на масло

    Разберете, че вискозитета сам по себе си не казва нищо важно за маслото. Това дали е 10/40, 5/30 или нещо друго ... по-важно е на какви стандарти отговаря маслото, както се препоръчва за колата, как се кара колата, в какви климатични условия и т.н. Примерно в германия спокойно могат да си карат с 10/40 (полусинтетика) защото температурите там не падат много под нулата. Само че няма проблем да се кара и с 5/40 - синтетика, което е по-добро от полусинтетиката ... 5/30 е принципно висозитет на Синтетични масла с икономия на гориво и одължен пробег, не че няма и 5/40 такива... или 0/30 ... така че избирайте маслото според това какво изисква производителя (ако пише 10/40 - то това е минимума, но може да го карате и с 5/40 защото това е по-висок клас и е по-добро масло) ако по книжка се изисква определен стандарт, то търсете масло което отговаря на този стандарт (или по-нов, защото ако колата е на 10-15 години, и стандарта ще е на толкова)
  3. www.yacoo-bulgaria.com

  4. YACCO-BG

    Съвет при смяна на масло

    При мен по каталог дават 5/30
  5. YACCO-BG

    Съвет при смяна на масло

    Тези дни ще правим експеримент. Ще слагаме синтетика на една кола на 250000 км карана последно време с 10W40. Като цяло очакванията са, че може да стане по-шумен двигателя. Но аз си мисля, че освен да му стане по-хубаво на двигателя, няма да има негативни последици Това за майсторите и километрите е вярно. ако двигателя е поддържан и маслото се сменя често, и на 200 000 км може да си го карате спокойно на синтетика
  6. YACCO-BG

    Съвет при смяна на масло

    Ако км са реални, двигателя си е направо нов .... няма смисъл да му слагаш минерално. Възможно е маслото да е някакво менте .... А иначе, ако ти тропа с хубаво малсо, км ще да са доста повечко. По каталог от YACCO дават 10W40 VX500/VX300. Двигателя не е стар, тъй че не би трябвало да имаш проблеми. както ти казах по каталог дават VX1500 5W30 / VX600 5W40. Кое ще се подобри ? Ами на двигателя ще му стане по-хубаво
  7. YACCO-BG

    Съвет при смяна на масло

    По каталог е VX1500 0W30 / VX600 5W40. Като второто е за по-износен двигател. Ами предишния собственик малко е подранил с полусинтетиката (предполагам защото е по-евтина). То с полусинтетика ще работи отлично. Въпроса е, ако сложиш синтетика как ще работи. Ако двигателя е пазен може би няма да имаш проблеми да преминеш на синтетика. Не знам дали си струва, защото има вероятност да е по-шумен, ако има износване.
  8. YACCO-BG

    Съвет при смяна на масло

    нормално да утихне. минералното масло по добре скрива тропането и чукането. но трябва да го сменяш по-често защото си губи качествата по-бързо от синтетиката и полусинтетиката не е препоръчително да се минава от полу-синтетика на синтетика. точно поради тази причина. синтетиката е за по-запазени двигатели. полу-синтетиката по-добре ще уплътнява луфтовете. модел , година , кубатура ... и мога да ти кажа по каталог какво му дават.
  9. Двигателя не се загрява на празен ход, защото мазането не е оптимално. Препоръчително е да загрява в движение, като оборотите не надвишават 2500-3000, защото тогава двигателя се чувства ... как да кажа, все едно да ви измръзне ръката и да почнете да е търкате с шкурка :icon_hmm: ... повишава се износването и е възможно дори получаването на стружки. след като се вдигне температурата на водата, изчакайте още няколко минути (маслото загрява по-бавно) и след това се "режете" колкото искате Също така е желателно и маслото да е добро, защото някой продукти губят качествата си при по-голяма температура и натоварване.
  10. Ако сипвате масло, което се препоръчва от производителя и колата гори масло, значи проблема е в двигателя. Може временно да го "решите" като сложите "по-гъсто" масло. Ако сипвате масло, което вие предпочитате, проблема може да е както в двигателя, така и в маслото, което сте сложили. Има каталози, там се пише с какво масло се кара. Ако имате проблеми с горенето има временни решения с подобен вид масло.
  11. Става, разбира се По каталог за скоростната кутия дават - VX600 75W90, събира 3.4 литра.
×
×
  • Създаване...