Pepper Публикувано 30 Май 2009 Сподели Публикувано 30 Май 2009 С риск да се повторя, стига даваш излишни пари по сервизите, хвани се вдигни или при Милен в Пловдив, или при Пламен в София, за да разбереш какво и е на колата и да спреш да съжаляваш, че си взел каризма, а да почнеш да съжаляваш майсторите, които не разбират нищо. Не е важно кокло е реномирано името не сервиза и какви представители са, а какви хора работят вътре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baher Публикувано 30 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 30 Май 2009 Ходих в Евростар и ми казаха маховик - дмпферен - 3500 лв. да го поръчваме ли.Как мислите им отговорих????? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 30 Май 2009 Сподели Публикувано 30 Май 2009 Ходих в Евростар и ми казаха маховик - дмпферен - 3500 лв. да го поръчваме ли.Как мислите им отговорих????? :icon_doh: Лелеее ,ако е наистина маховика , и е на такава цена , май по-насметка ще е да си вземеш още една каризма .Абе дано не е , пожелавам ти да е нещо съвсем елементарно и евтино Когато се изяде вътрешното каре, почва да тресе при подаване на газ и спира при отпускане.Но когато е на крик, няма да го усетиш. Разбира се само в движение! Това е много ценна информация , Благодаря ти.Защото при повечето "майстори" , е направо убийствено за джоба да ги оставиш сами да търсят и оправят повреди от този род Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 30 Май 2009 Сподели Публикувано 30 Май 2009 (редакция) Ходих в Евростар и ми казаха маховик - дмпферен - 3500 лв. да го поръчваме ли.Как мислите им отговорих?????"Да ви подаря ли колата?" Най-вероятно... То ако е нещо такова по-добри вземи от някоя на части целия двигател, по-евтино ще излезе (или от някое огнило рено...); Редактирано 30 Май 2009 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 30 Май 2009 Сподели Публикувано 30 Май 2009 Колега,вземи послушай Pepper и не се хвърляй да правиш такива ремонти.Вземи напиши едно лично на Милен,та поне мнението да си каже.С едно ходене до Пловдив,няма да се охарчиш много а само можеш да спечелиш. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 Май 2009 Сподели Публикувано 30 Май 2009 От 3 места ми казват че маховика е демпферен. Милен казва че не е и не знам какво да правя. Ако е демпферен цената е голяма, чух няколко цени и ми настръхна косата. Някой има ли представа за колко става дума и дали няма да има аналог (заместител). Нали все пак двигателя е Рено 1.9 TDI 97г. Двигателя е:F8QTD4192TC003773Шасито е:XMCLNDA4AVF012671 Помагайте с информация, че почнах да съжалявам за Каризмата вече.Кой ти ги говори тези глупости за маховика ? Колата ти е ТДИ и е с класическият съединител....При 1.9 ДИД е с демпферен маховик, плътен съединител и лагер-помпа....Освен това, ако е от съединител тресенето, най много ще го усещаш при тръгване...Тези вибрации на средни обороти се получават от разбити тампони на двигателя, от крива полуоска или от разбито окачване (шарнир, кормилни накрайници, тампон на макферсъна и т.н....) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 30 Май 2009 Сподели Публикувано 30 Май 2009 (редакция) Говорили сме си, писали сме си.....Ама колегата като се е заял с този маховик......F8QT, аз лично такъв не съм разглобявал, но според КАПС-а излиза че си е с съвсем нормален маховик. Не с двумасов. Марине я като по виден маистор по дизелите, кажи си мнението. Пък от какво му тресе.......всяко продположение тук за мен е несериозно. Аз немога да изкажа мнение без да съм видял съответния автомобил. П.С. Опс Марине тамън ти поисках мнението.....пък ти си ме изпреварил. Редактирано 30 Май 2009 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baher Публикувано 31 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 31 Май 2009 Колеги, не ми се сърдете за предположенията за които пиша, те са на (майсторите). Искам да отида при Милен, не става дума за разходите, но не мога да се движа с повече от 2000 оборота на двигателя. Това означава, че на 5-та максималната ми скорост ще е 70-80 км/ч. Като започне да вибрира се чува и едно стържене откъм скоростната кутия, страх ме е, че няма да стигна до Пловдив и ще остана някъде по пътя. Намерих по нета скоростна кутия и маховик за 700 лв. комплекта на старо, не знам дали е добре като цена. Не знам дали е добра идея да купувам на старо и дали са наред, двигатела е същия като моя. Като ми свалят кутията ще видим какво е точно, тогава ще купувам, но ново едва ли ще бъде. Старата ми кола е Форд Мондео 1.8 бензин 94г. и сега я продавам, нищо и няма, добре си е колата, ама ми трябват финанси за Каризмата, че много съм отънял. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 31 Май 2009 Сподели Публикувано 31 Май 2009 Докато не локализирате проблема нищо недей да купуваш, че после ще те е яд много....Намери си първо свестен майстор в Русе.... Не може да няма такъв, при наличието на такива добри техникуми в Русе...После свалете кутията и вижте какъв е проблема...А той може да е дребен.... Разхлабени болтове на маховика например...Или пък може да се е откопчала осигурителната зегерка на планетите на диференциала (това е често срещано явление при тези кутии)...Като проверите всичко, тогава купувай каквото и да било...И пак ти казвам, твоята кола не е с демпферен маховик....Великата Френска инженерна мисъл, го вкарва в употреба този маховик след 2000 г... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kobalto Публикувано 31 Май 2009 Сподели Публикувано 31 Май 2009 (редакция) Здравей колега. Послушай колегата Марио64, защото и на мен едни пишман майстори щяха да ми свалят двигателя преди време, само за да ми сменят водната помпа на Опела. Тъй че по-добре вземи мнение от няколко места, преди да се набуташ излишно. Редактирано 31 Май 2009 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 Май 2009 Сподели Публикувано 31 Май 2009 (редакция) Колеги, не ми се сърдете за предположенията за които пиша, те са на (майсторите). Искам да отида при Милен, не става дума за разходите, но не мога да се движа с повече от 2000 оборота на двигателя. Това означава, че на 5-та максималната ми скорост ще е 70-80 км/ч. Като започне да вибрира се чува и едно стържене откъм скоростната кутия, страх ме е, че няма да стигна до Пловдив и ще остана някъде по пътя. Намерих по нета скоростна кутия и маховик за 700 лв. комплекта на старо, не знам дали е добре като цена. Не знам дали е добра идея да купувам на старо и дали са наред, двигатела е същия като моя. Като ми свалят кутията ще видим какво е точно, тогава ще купувам, но ново едва ли ще бъде. Старата ми кола е Форд Мондео 1.8 бензин 94г. и сега я продавам, нищо и няма, добре си е колата, ама ми трябват финанси за Каризмата, че много съм отънял.Колега, колата ти е ДА4А, а не ДА5А. Твоята кола е с нормален съединител и най-много да струва около 300-350 лв. комплекта ( виж за ДА5А съм писал от отдавна и там цифрите са космически, ма така е като караме френски космически кораби :D ) Твоя проблем вероятно се дължи на "чашката" на вътрешното каре, което е вътре в ск. кутия или по точно там, където е сателитния лагер. Това е често срещан проблем в този тип ск. кутии и господата Марио и Милен :D го знаят това, че ........нали е френска технологията :D Но не казвам, че е там проблема, а просто споделям кой е най-честия проблем на тия кутии като цяло и от личен опит......... Редактирано 31 Май 2009 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baher Публикувано 1 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 1 юни 2009 Благодаря ви за съветите, в момента ми свалят скоростната кутия и очаквам включване. Щв пиша когато имам резултат.А, още една питанка, след като двигатела и скостната кутия са Рено, мога ли да търся резервни части за Рено и за кой модел. Или по номера на шаси и двигател. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 1 юни 2009 Сподели Публикувано 1 юни 2009 Благодаря ви за съветите, в момента ми свалят скоростната кутия и очаквам включване. Щв пиша когато имам резултат.А, още една питанка, след като двигатела и скостната кутия са Рено, мога ли да търся резервни части за Рено и за кой модел. Или по номера на шаси и двигател.Вижте първо каква е повредата и пиши тук, за да ти помогнем...Ако е същата повреда, за която говорим с Пламен, имам решение на въпроса което е вечно... B) Ще ти пратя и снимков матРИХал... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baher Публикувано 8 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 8 юни 2009 (редакция) Вече си имам Каризма, която не тресе!!!!Оказа се, че е от някакви дистанционни шайби - 24 лв. В събота и неделя ще я разтрия до балкана. Благодаря на всички, които се отзоваха, надявам се и в бъдеще да разчитам на вас, както и аз с каквото мога ще помагам. :icon_thumbup: Редактирано 10 юни 2009 от Pepper Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dido Ruse Публикувано 10 юни 2009 Сподели Публикувано 10 юни 2009 (редакция) Вече си има Каризма която не тресе!!!!Оказа се че е от някакви дистанционни шайби - 24 лв. В събота и неделя ще я разтия до балкана. Благодаря на всички които се отзоваха, надявам се и в бъдеще да разчитам на вас, както и аз с каквото мога ще помагам. :icon_thumbup: Лелеее.....голяма одисея. Аз ако съм на теб ще отида до евростар и ще им кажа, че за нищо не стават... 3500 лв....Къде са 24 лв къде са 3500... Радвам се, че си минал толкова тънко и че колата ти е ок. :rulez: Редактирано 10 юни 2009 от Dido Ruse Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 10 юни 2009 Сподели Публикувано 10 юни 2009 :icon_doh: Лелеее ,ако е наистина маховика , и е на такава цена , май по-насметка ще е да си вземеш още една каризма .Абе дано не е , пожелавам ти да е нещо съвсем елементарно и евтино Mай пожеланието ми се сбъдна , честито! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kobalto Публикувано 10 юни 2009 Сподели Публикувано 10 юни 2009 (редакция) Честито колега. Радвам се за теб, а сега ти пожелавам много безавариини километри. Редактирано 10 юни 2009 от Pepper Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baher Публикувано 11 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 11 юни 2009 Благодаря ви, да ви се връщат двойно пожеланията ви. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vuchkatalbc Публикувано 19 август 2011 Сподели Публикувано 19 август 2011 Здравейте колеги, имам същия проблем на 5 скорост около 2000 оборота се получават вибрации. Вдигна ли скороста вибрациите изчезват, но се появява друг проблем. Когато се движа със 140-150 км/ч и натисна спирачка колата се тресе ужасно. На какво според вас се дължи това. Моля за мнение :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 20 август 2011 Сподели Публикувано 20 август 2011 Баланс на гуми, крива гума/джанта или криви дискове...Първо отиди на баланс да ти погледнат гумите, ако не е от тях виж предните дискове...Ако не са криви остава варианта с проблем по окачването, най-често накрайник ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.