Премини към съдържание

Каризма 1.9 Tdi тресе м/у 2000 и 2500 оборота


Препоръчано мнение

С риск да се повторя, стига даваш излишни пари по сервизите, хвани се вдигни или при Милен в Пловдив, или при Пламен в София, за да разбереш какво и е на колата и да спреш да съжаляваш, че си взел каризма, а да почнеш да съжаляваш майсторите, които не разбират нищо. Не е важно кокло е реномирано името не сервиза и какви представители са, а какви хора работят вътре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ходих в Евростар и ми казаха маховик - дмпферен - 3500 лв. да го поръчваме ли.

Как мислите им отговорих?????

:icon_doh:

Лелеее ,ако е наистина маховика , и е на такава цена , май по-насметка ще е да си вземеш още една каризма .

Абе дано не е , пожелавам ти да е нещо съвсем елементарно и евтино :)

 

 

 

Когато се изяде вътрешното каре, почва да тресе при подаване на газ и спира при отпускане.Но когато е на крик, няма да го усетиш. Разбира се само в движение!

 

Това е много ценна информация , Благодаря ти.

Защото при повечето "майстори" , е направо убийствено за джоба да ги оставиш сами да търсят и оправят повреди от този род :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ходих в Евростар и ми казаха маховик - дмпферен - 3500 лв. да го поръчваме ли.

Как мислите им отговорих?????

"Да ви подаря ли колата?"

 

Най-вероятно...

 

 

 

 

То ако е нещо такова по-добри вземи от някоя на части целия двигател, по-евтино ще излезе (или от някое огнило рено...);

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,вземи послушай Pepper и не се хвърляй да правиш такива ремонти.Вземи напиши едно лично на Милен,та поне мнението да си каже.С едно ходене до Пловдив,няма да се охарчиш много а само можеш да спечелиш. :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От 3 места ми казват че маховика е демпферен. Милен казва че не е и не знам какво да правя. Ако е демпферен цената е голяма, чух няколко цени и ми настръхна косата. Някой има ли представа за колко става дума и дали няма да има аналог (заместител). Нали все пак двигателя е Рено 1.9 TDI 97г.

 

Двигателя е:

F8QTD4192TC003773

Шасито е:

XMCLNDA4AVF012671

 

Помагайте с информация, че почнах да съжалявам за Каризмата вече.

Кой ти ги говори тези глупости за маховика ? Колата ти е ТДИ и е с класическият съединител....

При 1.9 ДИД е с демпферен маховик, плътен съединител и лагер-помпа....

Освен това, ако е от съединител тресенето, най много ще го усещаш при тръгване...

Тези вибрации на средни обороти се получават от разбити тампони на двигателя, от крива полуоска или от разбито окачване (шарнир, кормилни накрайници, тампон на макферсъна и т.н....)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Говорили сме си, писали сме си.....Ама колегата като се е заял с този маховик......F8QT, аз лично такъв не съм разглобявал, но според КАПС-а излиза че си е с съвсем нормален маховик. Не с двумасов. Марине я като по виден маистор по дизелите, кажи си мнението.

Пък от какво му тресе.......всяко продположение тук за мен е несериозно. Аз немога да изкажа мнение без да съм видял съответния автомобил.

 

П.С. Опс Марине тамън ти поисках мнението.....пък ти си ме изпреварил.

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не ми се сърдете за предположенията за които пиша, те са на (майсторите). Искам да отида при Милен, не става дума за разходите, но не мога да се движа с повече от 2000 оборота на двигателя. Това означава, че на 5-та максималната ми скорост ще е 70-80 км/ч. Като започне да вибрира се чува и едно стържене откъм скоростната кутия, страх ме е, че няма да стигна до Пловдив и ще остана някъде по пътя. Намерих по нета скоростна кутия и маховик за 700 лв. комплекта на старо, не знам дали е добре като цена. Не знам дали е добра идея да купувам на старо и дали са наред, двигатела е същия като моя. Като ми свалят кутията ще видим какво е точно, тогава ще купувам, но ново едва ли ще бъде. Старата ми кола е Форд Мондео 1.8 бензин 94г. и сега я продавам, нищо и няма, добре си е колата, ама ми трябват финанси за Каризмата, че много съм отънял.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Докато не локализирате проблема нищо недей да купуваш, че после ще те е яд много....

Намери си първо свестен майстор в Русе.... Не може да няма такъв, при наличието на такива добри техникуми в Русе...

После свалете кутията и вижте какъв е проблема...А той може да е дребен.... Разхлабени болтове на маховика например...

Или пък може да се е откопчала осигурителната зегерка на планетите на диференциала (това е често срещано явление при тези кутии)...

Като проверите всичко, тогава купувай каквото и да било...И пак ти казвам, твоята кола не е с демпферен маховик....

Великата Френска инженерна мисъл, го вкарва в употреба този маховик след 2000 г...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега.

Послушай колегата Марио64, защото и на мен едни пишман майстори щяха да ми свалят двигателя преди време, само за да ми сменят водната помпа на Опела. Тъй че по-добре вземи мнение от няколко места, преди да се набуташ излишно.

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не ми се сърдете за предположенията за които пиша, те са на (майсторите). Искам да отида при Милен, не става дума за разходите, но не мога да се движа с повече от 2000 оборота на двигателя. Това означава, че на 5-та максималната ми скорост ще е 70-80 км/ч. Като започне да вибрира се чува и едно стържене откъм скоростната кутия, страх ме е, че няма да стигна до Пловдив и ще остана някъде по пътя. Намерих по нета скоростна кутия и маховик за 700 лв. комплекта на старо, не знам дали е добре като цена. Не знам дали е добра идея да купувам на старо и дали са наред, двигатела е същия като моя. Като ми свалят кутията ще видим какво е точно, тогава ще купувам, но ново едва ли ще бъде. Старата ми кола е Форд Мондео 1.8 бензин 94г. и сега я продавам, нищо и няма, добре си е колата, ама ми трябват финанси за Каризмата, че много съм отънял.

Колега, колата ти е ДА4А, а не ДА5А. Твоята кола е с нормален съединител и най-много да струва около 300-350 лв. комплекта ( виж за ДА5А съм писал от отдавна и там цифрите са космически, ма така е като караме френски космически кораби :D ) Твоя проблем вероятно се дължи на "чашката" на вътрешното каре, което е вътре в ск. кутия или по точно там, където е сателитния лагер. Това е често срещан проблем в този тип ск. кутии и господата Марио и Милен :D го знаят това, че ........нали е френска технологията :D

Но не казвам, че е там проблема, а просто споделям кой е най-честия проблем на тия кутии като цяло и от личен опит.........

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за съветите, в момента ми свалят скоростната кутия и очаквам включване. Щв пиша когато имам резултат.

А, още една питанка, след като двигатела и скостната кутия са Рено, мога ли да търся резервни части за Рено и за кой модел. Или по номера на шаси и двигател.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за съветите, в момента ми свалят скоростната кутия и очаквам включване. Щв пиша когато имам резултат.

А, още една питанка, след като двигатела и скостната кутия са Рено, мога ли да търся резервни части за Рено и за кой модел. Или по номера на шаси и двигател.

Вижте първо каква е повредата и пиши тук, за да ти помогнем...

Ако е същата повреда, за която говорим с Пламен, имам решение на въпроса което е вечно... B)

Ще ти пратя и снимков матРИХал...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вече си имам Каризма, която не тресе!!!!

Оказа се, че е от някакви дистанционни шайби - 24 лв. В събота и неделя ще я разтрия до балкана. Благодаря на всички, които се отзоваха, надявам се и в бъдеще да разчитам на вас, както и аз с каквото мога ще помагам.

:icon_thumbup: :drive:

Редактирано от Pepper
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вече си има Каризма която не тресе!!!!

Оказа се че е от някакви дистанционни шайби - 24 лв. В събота и неделя ще я разтия до балкана. Благодаря на всички които се отзоваха, надявам се и в бъдеще да разчитам на вас, както и аз с каквото мога ще помагам.

:icon_thumbup: :drive:

Лелеее.....голяма одисея. Аз ако съм на теб ще отида до евростар и ще им кажа, че за нищо не стават... 3500 лв....Къде са 24 лв къде са 3500... Радвам се, че си минал толкова тънко и че колата ти е ок.

:rulez:

Редактирано от Dido Ruse
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_doh:

Лелеее ,ако е наистина маховика , и е на такава цена , май по-насметка ще е да си вземеш още една каризма .

Абе дано не е , пожелавам ти да е нещо съвсем елементарно и евтино :)

 

Mай пожеланието ми се сбъдна :) , честито!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега. Радвам се за теб, а сега ти пожелавам много безавариини километри.

Редактирано от Pepper
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

Здравейте колеги,

 

имам същия проблем на 5 скорост около 2000 оборота се получават вибрации. Вдигна ли скороста вибрациите изчезват, но се появява друг проблем. Когато се движа със 140-150 км/ч и натисна спирачка колата се тресе ужасно. На какво според вас се дължи това. Моля за мнение :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Баланс на гуми, крива гума/джанта или криви дискове...Първо отиди на баланс да ти погледнат гумите, ако не е от тях виж предните дискове...Ако не са криви остава варианта с проблем по окачването, най-често накрайник ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...