Премини към съдържание

Каризма 1.9 Tdi тресе м/у 2000 и 2500 оборота


Препоръчано мнение

Здравейте, съвсем нов притежател на Каризма съм - от 4 дена. Когато купувах колата, онзи чвор ми каза, че това е от гърнето, опирало в купето и се получавал резонанс при тези обороти. Да ама не, всичко по ауспуховата система е ок. От какво може да е това, гледах отдолу тампоните и мисля, че е някой от тях - на двигателя или на скоростната кутия. Моля за помощ. Ако е от тампоните може ли някой да ме светне какви пари са, че доста се оръсих наскоро. От Русе съм. Благодаря на всички които ще се отзоват предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, съвсем нов притежател на Каризма съм - от 4 дена. Когато копувах колата, онзи чвор ми каза че това е от гърнето, опирало в купето и се получавал резонанс при тези обороти. Да ама не, всичко по ауспуховата система е ок. От какво може да е това, гледах отдолу тампоните и мисля че е някой от тях - на двигателя или на скоростната кутия. Моля за помощ. Ако е от тампоните може ли някой да ме светне какви пари са, че доста се оръсих наскоро. От Русе съм. Благодаря на всички които ще се отзоват предварително.

....съединител...?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Провери обтягащата ролка на пистовия ремък (ролка с амортисьор на пистовия ремък, намира се зад динамото)

Гледая я и я слушай, като в същото време променяш оборотите и виж дали вибрира доста, ако е от нея и ще видиш и ще чуеш.

Нещо малко е но предизвиква много гадни вибрации и шум. И моята е разбита и трябва да я сменям ама знам че струва към 200лв.

Ако някой има по добрая имформация да каже, че трябва да я сменям тези дни!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не на свободна, само когато подавам газ и е в движение. Дали е възможно когато двигателя е под напрежение да се осуква или нещо подобно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не на свободна, само когато подавам газ и е в движение. Дали е възможно когато двигателя е под напрежение да се осуква или нещо подобно.

Вибрациите са много силни, таблото се тресе цялото

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами според мен са или тампони по окачването на двигателя или съединител....но нека се произнесат специалистите...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи пак да обясня, защото май не се изразява правилно, за което ме извинете

Включвам на 1-ва предавка и на 2000 об. - тресе, 2500 мина ли - оправя се, и така с всяка следваща предавка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи пак да обясня, защото май не се изразява правилно, за което ме извинете

Включвам на 1-ва предавка и на 2000 об. - тресе, 2500 мина ли - оправя се, и така с всяка следваща предавка.

 

Ами казваш, че само на скорост като си - ги има тези вибрации. При това положение логично е - да е нещо от трансмисията или всичко което е след двигателя. А те са доста неща. Но може да се направи една такава проба за локализиране. Да вдигнете само предницата и тогава на отворен капак и на скорост при запален мотор се форсирва и да се проследи от къде идва точно тази вибрация.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам подобен проблем , но се усеща на 4 и 5 скорост и над 50-60 км/ч .Като подавам газ започват вибрации в предницата , отпусна ли педала спират.

Не са гумите, не са тампоните, най-вероятно вътрешно каре , но е трудно да се установи !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имах този проблем с тресенето на бившата ми кола - голф 2 (знам че е кофти сравнение) ....и проблема беше в единия тампон на който стои двигателя - беше хидравличен . Но както знаем каризмата е доста по-модерна машина и може да са други незнайни за мен причини...а относно сервиз в гр. Русе.....препоръчват - технотранс - бившия фирмен магазин на винпром - срещу математическата гимназия .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам подобен проблем , но се усеща на 4 и 5 скорост и над 50-60 км/ч .Като подавам газ започват вибрации в предницата , отпусна ли педала спират.

Не са гумите, не са тампоните, най-вероятно вътрешно каре , но е трудно да се установи !

Това е дясна полуоска, тресенето е от нея. Може да се рециклира!

Редактирано от valboss
Текст.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички, които се отзоваха до момента. Днес ще ходя при специалист, за да видим от какво е цялата тази работа. Пожелайте ми успех. :icon_thumbup:

Редактирано от Pepper
Пунктоация
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Братле, махни ги тия диагнози, не си вкарвай филми. Аз като си купих моята менеше обороти, диагнозите бяха на всеки майстор свободни съчинения. От дебитомер, който е към 1000 лв. през незнам какви си измишльотини. Накрая отидох слава богу, без да се вържа на никой от тях направо при Милен в Пловдив и всичко се реши за около 150 лв. барабар с пътните. Така че гледам от Русе си намирай време свържи се с него, пали и бягай при него, че ще то съкратят живота тия пишмани.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е дясна полуоска тресенето е от нея,тя може да се рециклира!

 

:good:

Имаш пред вид самата полуоска или каретата ?

Защото колата съм я вдигал на трупчета ( предницата ) и съм ускорявал на място до 80-90 км/ч за да видя няма ли някакво биене отдолу , ама нищо не си личеше. Е разбира се ако е съвсем леко крива полуоската няма и да забележа :)

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:good:

Имаш пред вид самата полуоска или каретата ?

Защото колата съм я вдигал на трупчета ( предницата ) и съм ускорявал на място до 80-90 км/ч за да видя няма ли някакво биене отдолу , ама нищо не си личеше. Е разбира се ако е съвсем леко крива полуоската няма и да забележа :)

Когато се изяде вътрешното каре, почва да тресе при подаване на газ и спира при отпускане.Но когато е на крик, няма да го усетиш. Разбира се само в движение!

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Послената диагноза е маховик - 2000 лв.?????? :icon_box:

Бил двумасов. Мисля да си правя харакири.

Когато е маховик - чука при палене и гаснене. Не може да тресе от него!

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От 3 места ми казват че маховика е демпферен. Милен казва че не е и не знам какво да правя. Ако е демпферен цената е голяма, чух няколко цени и ми настръхна косата. Някой има ли представа за колко става дума и дали няма да има аналог (заместител). Нали все пак двигателя е Рено 1.9 TDI 97г.

 

Двигателя е:

F8QTD4192TC003773

Шасито е:

XMCLNDA4AVF012671

 

Помагайте с информация, че почнах да съжалявам за Каризмата вече.

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли някой свестен сервиз за френски коли, да провериш какво ще им е мнението?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо не пробваш в официалния сервиз на Митсубиши - Евростар , вярно че там е страшно скъпо , но може да ги ползваш само за диагностика на проблема...не е нужно да го оправиш (проблема) при тях....просто идея... :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...