baher Публикувано 27 Май 2009 Сподели Публикувано 27 Май 2009 Здравейте, съвсем нов притежател на Каризма съм - от 4 дена. Когато купувах колата, онзи чвор ми каза, че това е от гърнето, опирало в купето и се получавал резонанс при тези обороти. Да ама не, всичко по ауспуховата система е ок. От какво може да е това, гледах отдолу тампоните и мисля, че е някой от тях - на двигателя или на скоростната кутия. Моля за помощ. Ако е от тампоните може ли някой да ме светне какви пари са, че доста се оръсих наскоро. От Русе съм. Благодаря на всички които ще се отзоват предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
станислав иванов Публикувано 27 Май 2009 Сподели Публикувано 27 Май 2009 Здравейте, съвсем нов притежател на Каризма съм - от 4 дена. Когато копувах колата, онзи чвор ми каза че това е от гърнето, опирало в купето и се получавал резонанс при тези обороти. Да ама не, всичко по ауспуховата система е ок. От какво може да е това, гледах отдолу тампоните и мисля че е някой от тях - на двигателя или на скоростната кутия. Моля за помощ. Ако е от тампоните може ли някой да ме светне какви пари са, че доста се оръсих наскоро. От Русе съм. Благодаря на всички които ще се отзоват предварително.....съединител...?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sodar Публикувано 27 Май 2009 Сподели Публикувано 27 Май 2009 Провери обтягащата ролка на пистовия ремък (ролка с амортисьор на пистовия ремък, намира се зад динамото) Гледая я и я слушай, като в същото време променяш оборотите и виж дали вибрира доста, ако е от нея и ще видиш и ще чуеш.Нещо малко е но предизвиква много гадни вибрации и шум. И моята е разбита и трябва да я сменям ама знам че струва към 200лв.Ако някой има по добрая имформация да каже, че трябва да я сменям тези дни! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
станислав иванов Публикувано 27 Май 2009 Сподели Публикувано 27 Май 2009 На свободна скорост ли го прави ( на място ) или в движение ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baher Публикувано 27 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 27 Май 2009 Не на свободна, само когато подавам газ и е в движение. Дали е възможно когато двигателя е под напрежение да се осуква или нещо подобно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baher Публикувано 27 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 27 Май 2009 Не на свободна, само когато подавам газ и е в движение. Дали е възможно когато двигателя е под напрежение да се осуква или нещо подобно.Вибрациите са много силни, таблото се тресе цялото Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
станислав иванов Публикувано 27 Май 2009 Сподели Публикувано 27 Май 2009 Ами според мен са или тампони по окачването на двигателя или съединител....но нека се произнесат специалистите... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baher Публикувано 27 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 27 Май 2009 Къде ще мо посъветваш да отида, гледам и ти си от Русе. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baher Публикувано 27 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 27 Май 2009 Значи пак да обясня, защото май не се изразява правилно, за което ме извинетеВключвам на 1-ва предавка и на 2000 об. - тресе, 2500 мина ли - оправя се, и така с всяка следваща предавка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 27 Май 2009 Сподели Публикувано 27 Май 2009 Значи пак да обясня, защото май не се изразява правилно, за което ме извинетеВключвам на 1-ва предавка и на 2000 об. - тресе, 2500 мина ли - оправя се, и така с всяка следваща предавка. Ами казваш, че само на скорост като си - ги има тези вибрации. При това положение логично е - да е нещо от трансмисията или всичко което е след двигателя. А те са доста неща. Но може да се направи една такава проба за локализиране. Да вдигнете само предницата и тогава на отворен капак и на скорост при запален мотор се форсирва и да се проследи от къде идва точно тази вибрация. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 27 Май 2009 Сподели Публикувано 27 Май 2009 И аз имам подобен проблем , но се усеща на 4 и 5 скорост и над 50-60 км/ч .Като подавам газ започват вибрации в предницата , отпусна ли педала спират.Не са гумите, не са тампоните, най-вероятно вътрешно каре , но е трудно да се установи ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
станислав иванов Публикувано 27 Май 2009 Сподели Публикувано 27 Май 2009 Имах този проблем с тресенето на бившата ми кола - голф 2 (знам че е кофти сравнение) ....и проблема беше в единия тампон на който стои двигателя - беше хидравличен . Но както знаем каризмата е доста по-модерна машина и може да са други незнайни за мен причини...а относно сервиз в гр. Русе.....препоръчват - технотранс - бившия фирмен магазин на винпром - срещу математическата гимназия . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genikar Публикувано 28 Май 2009 Сподели Публикувано 28 Май 2009 (редакция) И аз имам подобен проблем , но се усеща на 4 и 5 скорост и над 50-60 км/ч .Като подавам газ започват вибрации в предницата , отпусна ли педала спират.Не са гумите, не са тампоните, най-вероятно вътрешно каре , но е трудно да се установи !Това е дясна полуоска, тресенето е от нея. Може да се рециклира! Редактирано 29 Май 2009 от valboss Текст. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baher Публикувано 28 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 28 Май 2009 (редакция) Благодаря на всички, които се отзоваха до момента. Днес ще ходя при специалист, за да видим от какво е цялата тази работа. Пожелайте ми успех. :icon_thumbup: Редактирано 28 Май 2009 от Pepper Пунктоация Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baher Публикувано 28 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 28 Май 2009 Лошо, нищо не разбраха тия майстори. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baher Публикувано 29 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 29 Май 2009 Послената диагноза е маховик - 2000 лв.?????? :icon_box: Бил двумасов. Мисля да си правя харакири. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 29 Май 2009 Сподели Публикувано 29 Май 2009 Братле, махни ги тия диагнози, не си вкарвай филми. Аз като си купих моята менеше обороти, диагнозите бяха на всеки майстор свободни съчинения. От дебитомер, който е към 1000 лв. през незнам какви си измишльотини. Накрая отидох слава богу, без да се вържа на никой от тях направо при Милен в Пловдив и всичко се реши за около 150 лв. барабар с пътните. Така че гледам от Русе си намирай време свържи се с него, пали и бягай при него, че ще то съкратят живота тия пишмани. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 29 Май 2009 Сподели Публикувано 29 Май 2009 (редакция) Това е дясна полуоска тресенето е от нея,тя може да се рециклира! :good: Имаш пред вид самата полуоска или каретата ?Защото колата съм я вдигал на трупчета ( предницата ) и съм ускорявал на място до 80-90 км/ч за да видя няма ли някакво биене отдолу , ама нищо не си личеше. Е разбира се ако е съвсем леко крива полуоската няма и да забележа Редактирано 29 Май 2009 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baher Публикувано 30 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 30 Май 2009 (редакция) Ще свалям скоростна кутия, няма как. Без да я сваля - нищо не може да се види. Редактирано 30 Май 2009 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genikar Публикувано 30 Май 2009 Сподели Публикувано 30 Май 2009 (редакция) :good: Имаш пред вид самата полуоска или каретата ?Защото колата съм я вдигал на трупчета ( предницата ) и съм ускорявал на място до 80-90 км/ч за да видя няма ли някакво биене отдолу , ама нищо не си личеше. Е разбира се ако е съвсем леко крива полуоската няма и да забележа Когато се изяде вътрешното каре, почва да тресе при подаване на газ и спира при отпускане.Но когато е на крик, няма да го усетиш. Разбира се само в движение! Редактирано 30 Май 2009 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genikar Публикувано 30 Май 2009 Сподели Публикувано 30 Май 2009 (редакция) Послената диагноза е маховик - 2000 лв.?????? :icon_box: Бил двумасов. Мисля да си правя харакири.Когато е маховик - чука при палене и гаснене. Не може да тресе от него! Редактирано 30 Май 2009 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baher Публикувано 30 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 30 Май 2009 (редакция) От 3 места ми казват че маховика е демпферен. Милен казва че не е и не знам какво да правя. Ако е демпферен цената е голяма, чух няколко цени и ми настръхна косата. Някой има ли представа за колко става дума и дали няма да има аналог (заместител). Нали все пак двигателя е Рено 1.9 TDI 97г. Двигателя е:F8QTD4192TC003773Шасито е:XMCLNDA4AVF012671 Помагайте с информация, че почнах да съжалявам за Каризмата вече. Редактирано 30 Май 2009 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 30 Май 2009 Сподели Публикувано 30 Май 2009 Няма ли някой свестен сервиз за френски коли, да провериш какво ще им е мнението? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baher Публикувано 30 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 30 Май 2009 Вярно че тези двигатели ги слагат и на Рено 19 и Волво някакво още.Ще пробвам и там. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
станислав иванов Публикувано 30 Май 2009 Сподели Публикувано 30 Май 2009 Защо не пробваш в официалния сервиз на Митсубиши - Евростар , вярно че там е страшно скъпо , но може да ги ползваш само за диагностика на проблема...не е нужно да го оправиш (проблема) при тях....просто идея... :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.