Премини към съдържание

Странна работа


Препоръчано мнение

Днес по магистралата като тръгнах да намалявам от около 170 км/ч при натисната спирачка се появи една доста силна вибрация и много гаден бучащ звук от дясно предно колело. При повтаряне на упражнението обаче нямаше и помен от такива работи. Вибрацията я имаше само при натиснат педал на спирачката. Ако някой има мнение от какво може да е причинена вибрацията, нека сподели. Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 52
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Днес по магистралата като тръгнах да намалявам от около 170 км/ч при натисната спирачка се появи една доста силна вибрация и много гаден бучащ звук от дясно предно колело. При повтаряне на упражнението обаче нямаше и помен от такива работи. Вибрацията я имаше само при натиснат педал на спирачката. Ако някой има мнение от какво може да е причинена вибрацията, нека сподели. Благодаря предварително.

И при мен се е случвало това и то с кажи-речи нови накладки. При мен пак е при рязко намаляване от висока скорост като са ти студени дисковете. При повторно вече си ги загрял... поне аз така си го обяснявам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може и от накладките да е, но забелязах и нещо друго - при навит напълно наляво волан при преминаване през някаква неравност или чукване на спирачките нещо изтропва. Но и това се случва примерно веднъж-два пъти на ден и не е постоянно. А звукът и вибрацията направо бъркат в здравето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може и от накладките да е, но забелязах и нещо друго - при навит напълно наляво волан при преминаване през някаква неравност или чукване на спирачките нещо изтропва. Но и това се случва примерно веднъж-два пъти на ден и не е постоянно. А звукът и вибрацията направо бъркат в здравето.
Виенето може да е от по-грапав асфалт, щом после не се е появило...

А за чукането при навит волан си прегледай окачването за разбит накрайник, шарнир или биелетка...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Изтропването само при докосване на спирачките ли се чува? Ако е така, то това е спирачен апарат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз го имах този проблем, но се оправи със смяната на горен шарнир и носач! Но самото бучене не би трябвало да е от шарнира, по-скоро от износен лагер на главината или дискове!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз го имах този проблем, но се оправи със смяната на горен шарнир и носач! Но самото бучене не би трябвало да е от шарнира, по-скоро от износен лагер на главината или дискове!

Ако беше от лагер щеше да го има постоянно виенето, а не само при натисната спирачка. По-вероятно е да е диск, защото днес като го загледах диска ми се стори доста износен - има ръб около милиметър, та даже и повече. Благодаря за отговорите!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изтропването само при докосване на спирачките ли се чува? Ако е така, то това е спирачен апарат.

Има го и при преминаване през по-груба неравност, но най-вече при докосване на спирачките.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има го и при преминаване през по-груба неравност, но най-вече при докосване на спирачките.

 

Шарнир или тампон на амортисьора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има го и при преминаване през по-груба неравност, но най-вече при докосване на спирачките.

Докарай да го видиме ако искаш.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема със вибрацията при спиране го реших - смених дисковете и накладките. Сега остана само гадното тропане което се чува най-силно при навит наляво волан. DJ, само кажи кога ще си свободен, за да я докарам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема със вибрацията при спиране го реших- смених дисковете и накладките. Сега остана само гадното тропане което се чува най- силно при навит наляво волан. DJ само кажи кога ще си свободен, за да я докарам.

Днес съм цял ден пред гаража, ако искаш - мини.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема със вибрацията при спиране го реших - смених дисковете и накладките. Сега остана само гадното тропане което се чува най-силно при навит наляво волан. DJ, само кажи кога ще си свободен, за да я докарам.

 

Дали не е каре?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес установихме, че тропането е най- вероятно от кривия носач на дясното колело.

 

Който струва 370 лв. оригинален. Наскоро ме светнаха, че долният крив носач от хюндай соната е същият и струва нещо от порядъка на 130 лв., което определено е сделка. Имай го предвид. Аз лично не знам къде се продават части за хюндай, но ако проучиш, не е зле да напишеш тук, за да знаят и останалите...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес установихме, че тропането е най- вероятно от кривия носач на дясното колело.

Поредното слабо място на Галанта... Интересно защо винаги първо дясния носач се разбива, има ли някаква разлика?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поредното слабо място на Галанта... Интересно защо винаги първо дясния носач се разбива, има ли някаква разлика?

 

И при мен беше десният първи. Вероятно защото дясната полуоска е по-дълга, не би трябвало теглото в коша да е разпределено по начин, който да товари повече дясната част. Когато става дума за окачване, не бих говорил за слаби места - това все пак са си консумативи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Който струва 370 лв. оригинален. Наскоро ме светнаха, че долният крив носач от хюндай соната е същият е струва нещо от порядъка на 130 лв., което определено е сделка. Имай го предвид. Аз лично не знам къде се продават части за хюндай, но ако проучиш, не е зле да напишеш тук, за да знаят и останалите...

Ако е 130 лв направо го взимам без да се замислям. Само трябва да разбера от кой точно модел соната е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Който струва 370 лв. оригинален. Наскоро ме светнаха, че долният крив носач от хюндай соната е същият е струва нещо от порядъка на 130 лв., което определено е сделка. Имай го предвид. Аз лично не знам къде се продават части за хюндай, но ако проучиш, не е зле да напишеш тук, за да знаят и останалите...

 

Оригинални части за Хюндай има в новият център на Околовръстното срещу Арена Младост, Камор. Намира се до отбивката за Камбаните, но се влиза от светофара на Околовръстното. DJ-я трябва да го знае, тъй като съм го засичал да пазарува части от Хюндай, но още бяха в Дървеница.

 

Ако е 130 лв направо го взимам без да се замислям. Само трябва да разбера от кой точно модел соната е.

 

В повечето случай ги има налични на склад и може да свалиш стария и да се сравни. Ако го няма пристига с поръчка до 10 дни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Който струва 370 лв. оригинален. Наскоро ме светнаха, че долният крив носач от хюндай соната е същият е струва нещо от порядъка на 130 лв., което определено е сделка. Имай го предвид. Аз лично не знам къде се продават части за хюндай, но ако проучиш, не е зле да напишеш тук, за да знаят и останалите...

Ако не се лъжа в Ратола внасят части и за Хюндай, така че питай пак Цено?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е 130 лв направо го взимам без да се замислям. Само трябва да разбера от кой точно модел соната е.

 

Направо може да идеш във Виликар да ти решат проблема на място (имат си и склад на Хюндай, Кия и Деу).

А и работят евтино момчетата... За модела не мога да ти кажа, като свалят частта и ще стане ясно ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Направо може да идеш във Виликар да ти решат проблема на място (имат си и склад на Хюндай, Кия и Деу).

А и работят евтино момчетата... За модела не мога да ти кажа, като свалят частта и ще стане ясно ;)

Къде е това Виликар? И наистина ли стават долните криви носачи от соната, тоест лично проверил ли си го??? Не че нещо, ама аз съм от тия дето ги плащаха носачите оригинални по едни луди цифри... Чувствам се прецакан здраво... Дадох на Рубин доста кинтарес.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Къде е това Виликар? И наистина ли стават долните криви носачи от соната, тоест лично проверил ли си го??? Не че нещо, ама аз съм от тия дето ги плащаха носачите оригинални по едни луди цифри... Чувствам се прецакан здраво... Дадох на Рубин доста кинтарес.

Аз смених там горен ляв носач със шарнир и ми излезна 160-170 лева със смяната!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз смених там горен ляв носач със шарнир и ми излезна 160-170 лева със смяната!

 

А биалетки?

Май ги забрави... ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...