Galant2002 Публикувано 21 Май 2009 Сподели Публикувано 21 Май 2009 Днес по магистралата като тръгнах да намалявам от около 170 км/ч при натисната спирачка се появи една доста силна вибрация и много гаден бучащ звук от дясно предно колело. При повтаряне на упражнението обаче нямаше и помен от такива работи. Вибрацията я имаше само при натиснат педал на спирачката. Ако някой има мнение от какво може да е причинена вибрацията, нека сподели. Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 21 Май 2009 Сподели Публикувано 21 Май 2009 Днес по магистралата като тръгнах да намалявам от около 170 км/ч при натисната спирачка се появи една доста силна вибрация и много гаден бучащ звук от дясно предно колело. При повтаряне на упражнението обаче нямаше и помен от такива работи. Вибрацията я имаше само при натиснат педал на спирачката. Ако някой има мнение от какво може да е причинена вибрацията, нека сподели. Благодаря предварително.И при мен се е случвало това и то с кажи-речи нови накладки. При мен пак е при рязко намаляване от висока скорост като са ти студени дисковете. При повторно вече си ги загрял... поне аз така си го обяснявам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galant2002 Публикувано 21 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 21 Май 2009 Може и от накладките да е, но забелязах и нещо друго - при навит напълно наляво волан при преминаване през някаква неравност или чукване на спирачките нещо изтропва. Но и това се случва примерно веднъж-два пъти на ден и не е постоянно. А звукът и вибрацията направо бъркат в здравето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 22 Май 2009 Сподели Публикувано 22 Май 2009 Може и от накладките да е, но забелязах и нещо друго - при навит напълно наляво волан при преминаване през някаква неравност или чукване на спирачките нещо изтропва. Но и това се случва примерно веднъж-два пъти на ден и не е постоянно. А звукът и вибрацията направо бъркат в здравето.Виенето може да е от по-грапав асфалт, щом после не се е появило...А за чукането при навит волан си прегледай окачването за разбит накрайник, шарнир или биелетка... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 22 Май 2009 Admin Сподели Публикувано 22 Май 2009 Изтропването само при докосване на спирачките ли се чува? Ако е така, то това е спирачен апарат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 22 Май 2009 Сподели Публикувано 22 Май 2009 И аз го имах този проблем, но се оправи със смяната на горен шарнир и носач! Но самото бучене не би трябвало да е от шарнира, по-скоро от износен лагер на главината или дискове! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galant2002 Публикувано 22 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 22 Май 2009 И аз го имах този проблем, но се оправи със смяната на горен шарнир и носач! Но самото бучене не би трябвало да е от шарнира, по-скоро от износен лагер на главината или дискове!Ако беше от лагер щеше да го има постоянно виенето, а не само при натисната спирачка. По-вероятно е да е диск, защото днес като го загледах диска ми се стори доста износен - има ръб около милиметър, та даже и повече. Благодаря за отговорите! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galant2002 Публикувано 22 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 22 Май 2009 Изтропването само при докосване на спирачките ли се чува? Ако е така, то това е спирачен апарат.Има го и при преминаване през по-груба неравност, но най-вече при докосване на спирачките. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 22 Май 2009 Сподели Публикувано 22 Май 2009 Има го и при преминаване през по-груба неравност, но най-вече при докосване на спирачките. Шарнир или тампон на амортисьора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 Май 2009 Сподели Публикувано 22 Май 2009 Има го и при преминаване през по-груба неравност, но най-вече при докосване на спирачките.Докарай да го видиме ако искаш............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galant2002 Публикувано 22 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 22 Май 2009 Проблема със вибрацията при спиране го реших - смених дисковете и накладките. Сега остана само гадното тропане което се чува най-силно при навит наляво волан. DJ, само кажи кога ще си свободен, за да я докарам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 Май 2009 Сподели Публикувано 23 Май 2009 Проблема със вибрацията при спиране го реших- смених дисковете и накладките. Сега остана само гадното тропане което се чува най- силно при навит наляво волан. DJ само кажи кога ще си свободен, за да я докарам.Днес съм цял ден пред гаража, ако искаш - мини......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ibakov Публикувано 25 Май 2009 Сподели Публикувано 25 Май 2009 Проблема със вибрацията при спиране го реших - смених дисковете и накладките. Сега остана само гадното тропане което се чува най-силно при навит наляво волан. DJ, само кажи кога ще си свободен, за да я докарам. Дали не е каре? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galant2002 Публикувано 25 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 25 Май 2009 Дали не е каре?Днес установихме, че тропането е най- вероятно от кривия носач на дясното колело. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 26 Май 2009 Сподели Публикувано 26 Май 2009 Днес установихме, че тропането е най- вероятно от кривия носач на дясното колело. Който струва 370 лв. оригинален. Наскоро ме светнаха, че долният крив носач от хюндай соната е същият и струва нещо от порядъка на 130 лв., което определено е сделка. Имай го предвид. Аз лично не знам къде се продават части за хюндай, но ако проучиш, не е зле да напишеш тук, за да знаят и останалите... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lazo milev Публикувано 26 Май 2009 Сподели Публикувано 26 Май 2009 Днес установихме, че тропането е най- вероятно от кривия носач на дясното колело.Поредното слабо място на Галанта... Интересно защо винаги първо дясния носач се разбива, има ли някаква разлика? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 26 Май 2009 Сподели Публикувано 26 Май 2009 Поредното слабо място на Галанта... Интересно защо винаги първо дясния носач се разбива, има ли някаква разлика? И при мен беше десният първи. Вероятно защото дясната полуоска е по-дълга, не би трябвало теглото в коша да е разпределено по начин, който да товари повече дясната част. Когато става дума за окачване, не бих говорил за слаби места - това все пак са си консумативи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galant2002 Публикувано 26 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 26 Май 2009 Който струва 370 лв. оригинален. Наскоро ме светнаха, че долният крив носач от хюндай соната е същият е струва нещо от порядъка на 130 лв., което определено е сделка. Имай го предвид. Аз лично не знам къде се продават части за хюндай, но ако проучиш, не е зле да напишеш тук, за да знаят и останалите...Ако е 130 лв направо го взимам без да се замислям. Само трябва да разбера от кой точно модел соната е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mycynata Публикувано 26 Май 2009 Сподели Публикувано 26 Май 2009 Който струва 370 лв. оригинален. Наскоро ме светнаха, че долният крив носач от хюндай соната е същият е струва нещо от порядъка на 130 лв., което определено е сделка. Имай го предвид. Аз лично не знам къде се продават части за хюндай, но ако проучиш, не е зле да напишеш тук, за да знаят и останалите... Оригинални части за Хюндай има в новият център на Околовръстното срещу Арена Младост, Камор. Намира се до отбивката за Камбаните, но се влиза от светофара на Околовръстното. DJ-я трябва да го знае, тъй като съм го засичал да пазарува части от Хюндай, но още бяха в Дървеница. Ако е 130 лв направо го взимам без да се замислям. Само трябва да разбера от кой точно модел соната е. В повечето случай ги има налични на склад и може да свалиш стария и да се сравни. Ако го няма пристига с поръчка до 10 дни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 26 Май 2009 Сподели Публикувано 26 Май 2009 Който струва 370 лв. оригинален. Наскоро ме светнаха, че долният крив носач от хюндай соната е същият е струва нещо от порядъка на 130 лв., което определено е сделка. Имай го предвид. Аз лично не знам къде се продават части за хюндай, но ако проучиш, не е зле да напишеш тук, за да знаят и останалите...Ако не се лъжа в Ратола внасят части и за Хюндай, така че питай пак Цено?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 26 Май 2009 Сподели Публикувано 26 Май 2009 Ако е 130 лв направо го взимам без да се замислям. Само трябва да разбера от кой точно модел соната е. Направо може да идеш във Виликар да ти решат проблема на място (имат си и склад на Хюндай, Кия и Деу). А и работят евтино момчетата... За модела не мога да ти кажа, като свалят частта и ще стане ясно ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 26 Май 2009 Сподели Публикувано 26 Май 2009 Направо може да идеш във Виликар да ти решат проблема на място (имат си и склад на Хюндай, Кия и Деу).А и работят евтино момчетата... За модела не мога да ти кажа, като свалят частта и ще стане ясно ;)Къде е това Виликар? И наистина ли стават долните криви носачи от соната, тоест лично проверил ли си го??? Не че нещо, ама аз съм от тия дето ги плащаха носачите оригинални по едни луди цифри... Чувствам се прецакан здраво... Дадох на Рубин доста кинтарес. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 26 Май 2009 Сподели Публикувано 26 Май 2009 Къде е това Виликар? И наистина ли стават долните криви носачи от соната, тоест лично проверил ли си го??? Не че нещо, ама аз съм от тия дето ги плащаха носачите оригинални по едни луди цифри... Чувствам се прецакан здраво... Дадох на Рубин доста кинтарес.Аз смених там горен ляв носач със шарнир и ми излезна 160-170 лева със смяната! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 26 Май 2009 Сподели Публикувано 26 Май 2009 Аз смених там горен ляв носач със шарнир и ми излезна 160-170 лева със смяната! А биалетки? Май ги забрави... ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 26 Май 2009 Сподели Публикувано 26 Май 2009 А биалетки? Май ги забрави... ;)Не стана на въпрос, по 22-23 лева парчето са и 8 лева е труда на бройка! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.