stanimirko Публикувано 19 август 2009 Сподели Публикувано 19 август 2009 Според мен задължително условие е превключвателяда да е на ''ауто'',пък въртенето на контактния ключ трябва да експериментираме!Иначе ако не са на ''ауто'' ще светят и през деня! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 19 август 2009 Автор Сподели Публикувано 19 август 2009 Аз тези дни ще ходя да сменям масло и филтърчета в Дарс Ауто и пак ще ги тормозя по тоя въпрос. :confused1: :rtfm: :confused1: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
afterdarq Публикувано 19 август 2009 Сподели Публикувано 19 август 2009 Аз тези дни ще ходя да сменям масло и филтърчета в Дарс Ауто и пак ще ги тормозя по тоя въпрос. :confused1: :rtfm: :confused1: Еми то както аз тормозих Балкан Стар за това, че в един от каталозите бяха написали, че системата ETACS, която всички ние имаме, контролира и електрическото прибиране на огледалата на новия Лансер. Обаче дилърката ходи, въртя се, всички вдигаха рамене и казваха, еми то новия Лансер не може да прибира огледалата, няма моторчета, сбъркали били в списанийцето. Щях да ги обстрелям всичките маймуни там, супер зле са. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hostagebg Публикувано 21 август 2009 Сподели Публикувано 21 август 2009 ЕВРИКА!!!! :icon_clap: Разбрах как действа прослувутата система!!!! :good: Системата проработи, НО е адски тъпо направена!!!! :mad: Успешния миопит беше: Фаровете са включени на "къси" (аз бях пуснал и халогените), изваждате ключа и НЕотваряте шофьорска врата!!!т.е. аз излезнах от колата докато ключа беше на положение "ON" и след това през прозореца си взех ключа, заключих и изчаках... след ~3мин. те изгаснаха! :icon_thumbup: Предполагам, че нещо са осрали нещата като са я програмирали как да действа....Представяте ли си как всеки път като искаш да я ползваш тая опция да трябва да се правиш на маймуна?!?Според мен нетрябва да излизам през друга врата (не шофьорската) или да "влизам" през прозореца да си взема ключа от таблото!!!Само да се върна в София и ще ходя в БС да им досаждам!!!!! Колеги опитайте при вас дали така се получава, понеже ми е чудно дали само мойта кола е "сбъркана" или просто са го измислили "ЕНТЕЛИГЕТНО"?!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 22 август 2009 Сподели Публикувано 22 август 2009 Не са объркали колата японците,това се получава заради алармата,като се отвори шофьорската врата се губи паметта и затова не може да сработи системата,ако можете да я пробвате на Лансър без аларма ще видите,че действа.На моя Галант сложих релета за вдигане на стъклата,но работи само ако не се отвори шофьорската врата,като се отвори и край.Затова си мисля,че проблема е в алармата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hostagebg Публикувано 22 август 2009 Сподели Публикувано 22 август 2009 Не са объркали колата японците,това се получава заради алармата,като се отвори шофьорската врата се губи паметта и затова не може да сработи системата,ако можете да я пробвате на Лансър без аларма ще видите,че действа.На моя Галант сложих релета за вдигане на стъклата,но работи само ако не се отвори шофьорската врата,като се отвори и край.Затова си мисля,че проблема е в алармата. Аз съм без аларма, само с дистанционното в ключа.... (ако незаключа колата пак гаснат, НО трябва да не се отваря предна лява врата. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san Публикувано 29 септември 2009 Сподели Публикувано 29 септември 2009 ЕВРИКА!!!! :icon_clap: Разбрах как действа прослувутата система!!!! :good: Системата проработи, НО е адски тъпо направена!!!! :mad: Успешния миопит беше: Фаровете са включени на "къси" (аз бях пуснал и халогените), изваждате ключа и НЕотваряте шофьорска врата!!!т.е. аз излезнах от колата докато ключа беше на положение "ON" и след това през прозореца си взех ключа, заключих и изчаках... след ~3мин. те изгаснаха! :icon_thumbup: Предполагам, че нещо са осрали нещата като са я програмирали как да действа....Представяте ли си как всеки път като искаш да я ползваш тая опция да трябва да се правиш на маймуна?!?Според мен нетрябва да излизам през друга врата (не шофьорската) или да "влизам" през прозореца да си взема ключа от таблото!!!Само да се върна в София и ще ходя в БС да им досаждам!!!!! Колеги опитайте при вас дали така се получава, понеже ми е чудно дали само мойта кола е "сбъркана" или просто са го измислили "ЕНТЕЛИГЕТНО"?!? Казвам "здравейте на всички" за първи път, тъй като от 24 септември вече съм с новия Lancer 1.8 INSTYLE. Още му се радвам и го разучавам Пробвах как работи системата "изпрати до вкъщи". При мен е същото, както при колегата. Фаровете на къси, излизам от колата при запален двигател, през прозореца изгасям колата, заключвам и след около 3 минути фаровете изгаснаха.Тези дни ще протвам и други работи и се надявам, с общи усилия, да намерим по-интелигентен начин. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 29 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 29 септември 2009 Добре дошъм в клуб CVT. Голем кеф е. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 29 септември 2009 Сподели Публикувано 29 септември 2009 Много вярно! А кефа цена няма!В Неделя по АМ "Хемус" ми даде 9L/100km при 130 км/ч, а след Ботевград 6.5, но всяко едно спиране за кафе или просто почивка вдига разхода с 0.2! В София 8-10, но трябва да се вземе под внимание, че бе Неделя и трафика бе доста разтоварен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steam Публикувано 29 септември 2009 Сподели Публикувано 29 септември 2009 Не са объркали колата японците,това се получава заради алармата,като се отвори шофьорската врата се губи паметта и затова не може да сработи системата... А някой опитвал ли е да отвори вратата и след това да изгаси двигателя?Може пък да сработи системата :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 29 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 29 септември 2009 Нещо не мога да го угодя номера сключа и вратата. Не ще да бачка тая система нормални и тва сие. Някакви аномалии все стават при мене. един път като изгася мотора, късите гаснат и остават да светят само халогените, друг път гасне всичко и после като отключа светват фаровете. :icon_doh: Луда работа. На Пампорово ако дойдат колеги с такива коли, ще го пробваме на всяка кола. Да не би в модефикациите да има някакви разлики? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hostagebg Публикувано 29 септември 2009 Сподели Публикувано 29 септември 2009 Има някфа нередност с тази "екстра" на колата! При мен сработва "изпращането", ама при отключване на колата не се пускат нито фарове нито халогени :mad: А когато си остава фаровете + халогените включени и излезна от колата (те се гасят), но след като се кача отново и запаля се пускат само фаровете, а халогените - не! :icon_hmm: ( а дилъра ми обясни, че трябва сами да се пуснат и халогените - това преди да си взема колата от БС) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san Публикувано 1 октомври 2009 Сподели Публикувано 1 октомври 2009 (редакция) Има някфа нередност с тази "екстра" на колата! При мен сработва "изпращането", ама при отключване на колата не се пускат нито фарове нито халогени :mad: А когато си остава фаровете + халогените включени и излезна от колата (те се гасят), но след като се кача отново и запаля се пускат само фаровете, а халогените - не! :icon_hmm: ( а дилъра ми обясни, че трябва сами да се пуснат и халогените - това преди да си взема колата от БС)Колега, би ли описал как точно сработва "изпращането". Какво правиш, за да сработва. Редактирано 1 октомври 2009 от san Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Slow'n'easy Публикувано 9 октомври 2009 Сподели Публикувано 9 октомври 2009 Гаджето ми има ФИАТ 500 от новите бръмбазъци и там има такава система. При изгасен двигател натискаш лостчето на светкавицата по веднъж за всеки 30 сек светлина. Много просто и ефективно. А аз имам фенерче в жабката на Лансера :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san Публикувано 12 октомври 2009 Сподели Публикувано 12 октомври 2009 Гаджето ми има ФИАТ 500 от новите бръмбазъци и там има такава система. При изгасен двигател натискаш лостчето на светкавицата по веднъж за всеки 30 сек светлина. Много просто и ефективно. А аз имам фенерче в жабката на Лансера :icon_thumbup:Днес ще го пробвам, въпреки че съм скептично настроен , но да се надявам, че ще проработи.Аз пък имам фенерче на GSM-а и кибрит в жабката :D :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.