Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

stanislav_naumov

Потребители
  • От него общо

    10
  • Регистрация

  • Беше тук

За stanislav_naumov

  • Рожден ден 11/20/1980

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    231634254

Информация за профила

  • Кара
    Mitsubishi Carisma 1.8 GLSI 1996g

stanislav_naumov's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте на всички. За много години и безаварийно каране! Не съм влизал отдавна във форума, но понеже вече проблема с първа скорост взе да ме дразни нищо че си карам втора година така (което явно е не само при мен а при повечето от Вас) и се сетих че тук имаше инфо за втулките надявам се да помогнете като кажете къде точно (за София) може да се погледне. Виждам че колегата долу са му препоръчали Ратола и Немекс - втория сервиз не знам къде точно се намира, но ще попитам Гугъла. Все пак видях че DJ Tumbi се ползва с добра репутация в сайта и ако може да даде някакви координати. Мерси и Чао засега!
  2. stanislav_naumov

    Нов фен на Каризма

    Здравейте и от мен Аз имам същият проблем и се обръщам към Мирослав ако може да ми каже колко струва смяната на тези пластмасови втулки - труд и самите втулки?
  3. Здравейте и от мен Вярно че доста се е изписало по темата газ или бензин и всеки си има негово мнение и е прав за себе си. Едва ли има и еднозначен отговор. Все пак хората едва ли избират газта защото е по ефективно гориво а защото е по евтино. Така че избора е до някъде въпрос на компромис. Карам :mitsu-smiley: сега, което си е на бензин и сега съм пред същата дилема. Имал съм обаче преди това един Fiat Tempra, който беше на газ - също пълен инжекцион. Разбира се обаче като имаш газ, а бензина ти е на двойно по висока цена малко ти се отщява да я караш на бензин и решаваш да си спестиш някой лев. Та поне ако се слага газова да си се покарва чат пат на бензин заради инжекторите и т.н. всеки го знае, но на хората им се свижда да сипват бензин при положение че карат на газ. Поради същата причина после може да има проблеми и с горивната помпа... А относно безопасността не знам - моята Темпра се запали и изгоря :icon_crying: интересното е че причината беше в утечка на бензин а не толко на газ, иначе колата горя поне 15 минути а газовата бутилка не се взриви....вярно клапаните на бутилката не затваряха и това допринесе за това толко дълго време да гори, защото беше пълна догоре с газ (през цялото време я гаси една пожарна, но успяха едва на 10-тата минута да се справят) Други проблемчета с газта са връщането на газ - вярно има клапа която да изпуска върната газ, но всеки чува как гърмят на студено или не коли на газ. Това пък беше причина кутията на въздушният филтър да се спука и то нееднократно. Разбира се трябва да се сменят чат пат и мембраните на изпарителя въздушни филтри и такива нещица за да не почне да вдига разхода на газ. Лично аз ако имах пари нямаше да правя компромиси с това. Като гледам обаче цените на горивата решението ми е предначертано от други хора :icon_bye:
  4. Здравейте колеги. По нагоре писах какъв проблем имах. Миналият ден отново свалях машинките на другите врати и накрая се оказа че над платката на машинка има гумички които са между платката и пластмасовото палче. Гумичките се бяха зацапали със зелено като окислена мед от самата платка и не дават добър контакт, иначе пластмасовите палчета при мен са си здрави (не знам дали при различните модели са еднакви и дали говорим за едно и също) Поизчистих ги и сега вече си работи целият пакет и могат да си се свалят и вдигат стъклата
  5. Здравейте :good: . Нямам отговор на въпроса къде може да се намери въпросният палец (контролер), но за да не отварям нова тема реших да се възползвам от тази и да постна тук един сходен въпрос. С Каризма 1.8 1996г. съм и ел.пакета ми се контролира само от шофьорската врата - не съм ходил още на електричар, но ако някой знае нещо мога да си го спестя. Свалих палчетата и на другите три врати и видях че са си вързани (поне стигат жичките дотях). Бутона за заключване който е на шофьорската врата мисля че си работи също - мислех да не би да е вързан така че да е винаги в положение заключено, но като го погледнах си е наред. Откачвах и акумулатора (и аз не знам защо) ама и това не помага. :icon_bye:
  6. stanislav_naumov

    Carisma 1.6 не пали ?

    http://www.mitsubishibg.com/forum/style_im...ages/strike.gif Strikethrough Здравейте колеги Не мога да кажа че съм много компетентен, но съдейки по това което казва tdelchev ми звучи баш като имобилайзер който човека не си го изключва. Особенно при положение че лампата на таблото не му угасва - при изклюването на имобилайзера тя ще си му угасне а щом не го прави значи не го е изключил. Предполагам че от момента в който си е постнал мнението вече си е разрешил проблема
  7. Виждам че доста хора преглеждат темата - явно са заинтересувани самите те и малко некоректно от моя страна не съм включил в заглавието че търся да купя джанти :D и може би трябваше да го постна в раздела купува/продава :icon_doh: Колеги поне може ли да ме упътите дали освен от Каризма със горните характеристики има джанти които биха и паснали - има ли такива от вас които карат с такива от Голф-ове напр. - при тях мисля че централният отвор е с един мм по голям и до колко различните характеристики (ЦО,офсет и т.н.) биха се отразили на износване на гумите, по голяма чуствителност на колата към действието на волана и т.н. знам че става и с втулки и т.н. но до колко това може да се отрази и какви са вашите впечатления, с какви джанти карате самите вие? Мерси и Чао от мен :icon_bye:
  8. Здравейте приятели! Идва топло време а още съм със зимни гуми :icon_blush: Мисля обаче да видя какви алуминиеви джанти ще намеря. Та ако някой от вас се е решил да се раздели с джантите си може да напише нещо. Аз съм с Carisma 1.8 1996 г. 14 или 15 цолови -размерите са съответно 14 Цола: 4 х 100мм Центр.Отвор 56.0 офсет (желателно) 44 14X5.5JJ с гуми 195/60R14 86V 185/65R14 86H 15 Цола: 4 x 100мм ЦО 56.0 15X6J с гуми 205/50R15 86V или поне дайте предложения за това къде може да се намери нещо такова на прилична цена разбира се :icon_thumbup: :icon_bye:
  9. Здравейте и от мен Имам Каризма 1.8 1996г - идентична със снимките които Биг Бос е качил по горе и миналият ден и свалих таблото (причината е че чат пат ми гасне осветлението на таблото - не дава контакт добре и като друсне в някоя дупка и се оправя :icon_hmm: ) Не че го оправих де.. Само да отметна че може да се мине и без да се свалят корите над и под волана. Аз успях да го сваля и без да отвивам винтовете на тези кори и си излиза...та ако някой тръгне да ги сваля може да си спести няколкото винта. Всъщност прескачаме първите четири снимки - или поне на моята е така. След като го извадих опитах какво ще е ако сваля и корите под и над волана, но мисля че няма нужда от тази операция. Дано не подведа някои защото знам че Биг Бос е доста компетентен :icon_blush:
  10. Здравейте на всички :good: На мен също ми предстои смяна на масло за пръв път, но като гледам дотук коментирате дизеловите двигатели, даже в линка към по стара тема също се коментира предимно дизела и LIQUE MOLI масло. Само че на мен ми трябва за бензин 1.8 ( старият не GDI) 1996г., а не искам да е с молибденова добавка..Та ако има някой който да е доволен от някакво масло и може да го препоръча.. :icon_bye:
×
×
  • Създаване...