Премини към съдържание

lazy

Потребител
  • От него общо

    23
  • Регистрация

  • Беше тук

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Кара
    Carisma 1,6

lazy's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. колега имам амортсьори за петата врата ако те интересува и двата са здрави-50 лв

  2. За съжаление няма да мога да присъствам. Споменът от предните два рожденни дни е мн. добър, но от 1 месец съм купил билети за концерта на Jan Anderson в Пловдив :concert: , който за съжаление е на 1 септември.Но на следващата среща предполагам , че ще видя феновете :good: .
  3. :first: Браво Тишо! :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap: Напълни ми се душата:icon_n_claph: На това му казвам активна гражданска позиция :icon_thumbup: .
  4. Вярно е, че всеки сам определя действията си, защото после те рефлектират върху него :icon_thumbup: . Аз просто възприемам, че една от мисиите на форума е да се обменят мнения по различни въпроси. На основата на тези мнения (те са предимно от компетентни хора),колебаещите се как да постъпят, вземат решение за своите действия. Така, аз (след като прочетох във форума) преди време реших да отида при Малин и да сложа точно това масло. Аз не съм познавач на маслата и единствената разлика между Арал и предходното ми масло(на което съм забравил дори и името )според мен е, че преди, при много ниски температури при първото за деня запалване (обикновено рано сутрин)се чуваше за около 15-20 сек. това доста коментирано причукване на хидр. повдигачи, а сега като, че ли го няма или пък е сведено до минимум.Та това е моят опит с маслата и това споделям. Остават колебанията ми за маслото в скоростите :icon_hmm: :icon_bye:
  5. Aз също съм с полусинтетика Арал от Бай Малин. Мисля , че маслото е добро. Сега ми предстои смяна и сигурно пак ще съм при него със същото масло. За смяна на маслото в скоростната кутия има ли нещо специфично, защото искам да го сменя, а често съм срещал мнения, че след смяна се появяват проблеми при превключване. Засега аз нямам никакви ядове със скоростите, но не съм го сменял като купих колата и не зная в какво състояниеи е. :icon_hmm:
  6. :thx: за хубавата статия :good:
  7. Аз гласувах за номер 3. Искам 1 бр.
  8. lazy

    Голям имен ден

    Aз съм един от именниците. Малко късно го правя, но благодаря от все сърце за пожеланията. :icon_bye: Снощи нямах възможност да "вляза"във форума заради купона :wine:
  9. Хиляди поздравления и благодарности и от мен :icon_clap: :first:
  10. lazy

    Клуб 'Ударени Мицута'

    Много неприятно, но е добре , че само колата е пострадала , а ти си добре :good: . От опита , който имам със застрахователите при такава ситуация, мога да кажа, че те не предлагат мн. добри оферти. Сервизите, които предлагат са скъпи, обикновено се чака доста и резултата никога не е очаквания.Аз предпочитам да ми оценят щетата и да я изплатят , след което си намирам къде да я правят.До сега се е налагало два пъти да боядисвам, като и двата пъти съм ходил до Враца. Но там ми спечелиха доверието. Боядисват със "Сикенс" и правят нещата така, че да няма разлика между боядисания детайл и старата боя по останалите части. Цената е значително по-добра отколкото в сервизите , които ми предлагат застрахователите в София.Със сигурност ще намериш, подходящ сервиз и тук, само търпеливо проучи възможностите. Успех :icon_bye:
  11. Благодаря ти Биг :drinks: Аз днес направих някакъв опит да го сваля, но въпреки перфектните онагледителни материали , които сте осигурили във форума, нищо не се получи. Като гледам снимките и схемите е толкова елементарно, а като започна да го правя имам чувството , че ще изпочупя и надраскам всичко наоколо. И не мога да си обясня защо мисълта за този пусти часовник става все по- натрапчива. Вече карам колата почти 2 год., на CD-то имам часовник и пак искам да го оправя. Та по този повод днес звънях в Рубин , там ме препратиха към Иво (да се уговорим), но неговия GSM беше дълго време изключен. Мн. се надявам , че там тази процедура е позната и ще го оправят без да има страчни (отрицателни ефекти) :icon_hmm:
  12. Снимката е полезна :good: . От нея става много ясно как се изважда панела. Интересно ми е дали при снемането му се откачат някакви жила , които са свързани с вентилацията , дали след като се постави отново на място , панелът няма луфтове и дали не трака. Не мога да се начудя как е възможно часовниците на вс. Каризми да не светят и как това поражда неистово желание у всички собственици да ги оправят. Колко ли ще изкара сменената лампичка и дали това няма да е постоянна процедура :icon_hmm: ?
  13. lazy

    Привет

    :icon_clap: Big Boss отново е :first:
  14. Аз преди време имах гума, която е била срязана на протектора(около 2 см)и след това залепена. Въпреки , че беше мн. добре направена и почти не личеше, след около 3-4 месеца гумата около лепеното място започна да се рони и издува. Аз загубих доверие в гумата и я замених с нова.(влязох вътре с 50 лв.)Но считам , че сигурността на мен и семейството не се измерва с цената на една гума. В този смисъл бих те посъветвал да вземеш нова гума или поне такава, която да не е рязана или лепена :good:
  15. Мисля,че среща при Министерството на земеделието (МИЦУБИШИ) е добър вариант. Аз ще дойда. Благодарности на организаторите на изработването на тениските! :good:
×
×
  • Създаване...