Премини към съдържание

Леко си огънах страничната престилка на новия Lancer


Препоръчано мнение

Вчера на излизане на паркинга вечерта, заварих предна лява гума спукана и трябваше да я сменя. Съответно с цялата си глупост, то беше и тъмно де, но все пак, въпреки че доста време гледах къде точно трябва да застане крика, явно не го сложих както трябва и огънах пластмасовата престилка отстрани. Тя разбира се, веднага се изправи, но остана мъничък луфт между нея и съответното уплътнение, до което е допряна отгоре. Та искам да ви питам дали имате представа как да я долепя пак плътно, защото адски ме е яд на мене си и то не че се вижда ама просто ми е кофти заради начина, по който го направих.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Снимка имаш ли? Прага ли е това?

 

Ами принципно е пластмасата отстрани, която е залепена за прага според мен. Самия праг както аз го разбирам е зад тази пластмаса. Това което огънах е най-издадената част отстрани и отдолу на колата. Иначе снимки нямам пък и то няма да се види от снимките проблема. Сега ше ти очертая мястото върху снимка на твойта кола :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

snimka

 

Значи жълтата елипса е откъде я огънах. А червената показва къде се получи малкия луфт.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ааа ти мойта кола си дал за пример, браво бре :D

 

Да аз нали предупредих по-нагоре че ше тия ползвам :). Нали разрешаваш. Нямам подходяща снимка на мойта и затова.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да аз нали предупредих по-нагоре че ше тия ползвам :). Нали разрешаваш. Нямам подходяща снимка на мойта и затова.

Да бе споко, иначе не знам с какво точно да я залепиш тая пластмаса.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прага по цялата си дължина отвън е захванат от двойнозалепваща се лепенка. Ако се е разлепила и зацапала, за да се залепи отново, трябва да се подмени.

Пробвай да го понатиснеш прага и виж какво ще стане. Ако не се залепи обратно, трябва да се смени.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прага по цялата си дължина отвън е захванат от двойнозалепваща се лепенка ако се е разлепила и зацапала да се залепи отново трябва тя да се подмени.

Пробвай да го понатиснеш прага и виж какво ще стане ако не се залепи обратно трябва да се смени.

 

 

Ти сериозно ли :mega_shok: :mega_shok: :mega_shok:

 

Това си е направо гавра с колата, да залепят прага с двойнозалепваща лепенка. поне на някви щипки или болтове да беше.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти сериозно ли :mega_shok: :mega_shok: :mega_shok:

 

Това си е направо гавра с колата, да залепят прага с двойнозалепваща лепенка. поне на някви щипки или болтове да беше.

Имаше щипки някъде, не е само на лепенки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно са и лепенки и щипки, тъй като в момента седи много стабилно но има лек луфт, тоест щипката си държи но лепенката не. Аз пробвах веднага да го натисна, но не се залепи отново. За да не се подменя цялата лепенка и да се минава през разни подобни перипети си мисля да я лепна с някаква хубава смола, но не съм сигурен каква би била най-неподходяща. Примерно има 'епоксидна двукомпонентна' и 'полиуретанова двукомпонентна смола', а сигурно и още 100 вида сигурно. Някой ако разбира от тези неща да си каже мнението кое е най-добре да се ползва. Баща ми твърди, че епоксидната смола е железна за тая цел, но да питам и вас все пак.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре да е с нещо двукомпонентно и когато засъхне да е меко, в смисъл да не е чупливо лепило, защото колата постоянно е под вибраций и ако е твърдно залепено без да има как да мърда, просто ще се отчупи лепилото и пак ще провисне, трябва ти нещо еластично.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре да е с нещо двукомпонентно и когато засъхне да е меко, в смисъл да не е чупливо лепило, защото колата постоянно е под вибраций и ако е твърдно залепено без да има как да мърда, просто ще се отчупи лепилото и пак ще провисне, трябва ти нещо еластично.

 

Да, прав си. Но кое е еластично не съм особено убеден, епоксидната еластична ли е? А и то двукомпонентно означава, че трябва да се смеси за да залепне или бъркам. Значи трябва да го смеся някъде и да го вкарам внимателно в отвора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Внимавай само със смолите и повечето двукомпонентни лепила, имай в предвид че им трябва поне 20 градуса околна температура за да стегнат. Ако смяташ на го правиш това навън сега недей.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Внимавай само със смолите и повечето двукомпонентни лепила, имай в предвид че им трябва поне 20 градуса околна температура за да стегнат. Ако смяташ на го правиш това навън сега недей.

 

Ще го имам предвид, мерси. Ама все пак кое лепило да ползвам?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се лъжа имаше един продукт на фирмата Bison включващ две разноцветни ленти, те трябва да се смесят заедно като пластелин докато придобият характерен цвят които е оказан на опаковката.

Този продукт беше много добър но също така има на същата фирма продукт Течна гума/Liquid rubber този продукт запълва всичко и става като гума и залепва материалите.

 

Разходи се по магазините и разгледай различните продукти незабравяй ,че ти е необходим както еластичен така и продукт издържащ на замърсяване и влага.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://images.gittigidiyor.com/1602/16026650_0.jpg

 

МЯСТО на ПРИЛОЖЕНИЕ: Това чудесно лепило можете да използвате при залепване на метали, дървени изделия, камък, мрамор, стъкло, керамика и множество други вещества и материали. Не е задължително залепващите се материали да бъдат еднородни. След засъхване лепилото не се влияе от киселинно, маслено или друго въздействие. Използва се при залепване на такива разнородни вещества, като стъкло с дърво, дърво с желязо,мрамор със стъкло и др., при подновяване на износени зъбчати предавки; като пълнеж при подравняване на неравни повърхности; при спиране на течове в цистерни за вода и горива; при запушване на дупки и отверстия; при ремонта на пукнатини в двигателния блок; при запушване на дупки в парните радиатори; при ремонта на морските съдове, в автомобилите, караваните, канализационните тръби; при ремонта на басейни, бани, аквариуми, при всякакви видове ремонт в индустрията и автомобилния сектор, при ремонт, в най-широк смисъл, в системите за отопление със слънчева енергия и още в множество други ремонти. ТЕХНИЧЕСКИ ОСОБЕНОСТИ: Топлоустойчивост: до 200° С. Устойчивост на натиск: 800 kp/cm2 . Устойчивост на опъване: 300 kp/cm2. Време на засъхване при стайна температура: 3 часа. Трайност в не-разбъркано състояние при стайна температура: 3 год. Трайност при съхранение в хладилник: до 5 год. Може да се боядисва, да се дупчи и да се шкури. Желателно е да се използва при стайна температура. Код на продукта: UNIR254

 

Това са две пластелинтчета, смесваш ги докато не се получи смес с еднакъв цвят и после действаш :), но пак седи въпроса с температурата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А защо не пробваш при застрахователя да ти го мине за щета и да го караш в сервиза да го правят и да не се занимаваш с направи си сам .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре да е с нещо двукомпонентно и когато засъхне да е меко, в смисъл да не е чупливо лепило, защото колата постоянно е под вибраций и ако е твърдно залепено без да има как да мърда, просто ще се отчупи лепилото и пак ще провисне, трябва ти нещо еластично.

 

Защо трябва да е двукомпонентно лепило.Става с обикновен санитарен еднокомпонентен силикон-еластичен,влагоустойчив,има и прозрачен.Ако искаш после да боядисаш фугата-трябва да вземеш акрилен силикон. Само дето не знам дали е добре да го лепиш с такива неща,щото декоративния праг е направен да се сваля лесно,а залепиш ли го със силикон,нема мърдане от там после.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А защо не пробваш при застрахователя да ти го мине за щета и да го караш в сервиза да го правят и да не се занимаваш с направи си сам .

 

Такова нещо едва ли ще мине за щета защото то е само някъв малък луфт иначе буквално нищо му няма. Ама ше видя може да пробвам. Така или иначе обаче ше изчакам да се стопли малко времето преди да правя каквото и да е. А иначе относно това че е направена да се сваля лесно, така е но аз не мисля да я свалям някога така че това че ще залепне "завинаги" е даже положително според мен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днеска вече на много светло и на току що измита кола видях и отвътре какво е захващането. Има една бяла щипчица която се вижда, мисля че изобщо не е лепено това ами е само на щипките. Проблема е че може би е излязла щипката и не мога да я щракна или в по-лошия случай се е счупила. Та мисля да не я лепя ами да отида до Балкан Стар да я видят и да кажат какво да се направи, проблема е че ще ми вземат 50 лева сигурно само за да я погледнат и трябва да ходя и в работен ден, въобще много кофти ама какво да се прави. А ако има някой който да има сервиз или представа от такива неща, примерно слагане на body kit-ове нали имаше някой от форума който щеше да слага, да каже ще му я закарам да я види.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...