GeorgieV Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Цеци, твоята кола е с малките дискове 256 мм. За това съм 100% сигурен. Ако искаш да си играеш, мога да ти предложа дискове с апарати на 280 мм. от Нисан 300 ЗХ - това са спирачки за луди тикви... междуболтовото и главината пасват на галанта. Ето, Роска. Иначе аз до колкото виждам са с по два цилиндъра за спирачна течност и 15 цолова джанта едва влиза... :icon_blush: Не им знам диаметъра, но така описани не са ли "по-големите"? Тези ли са 280 милиметровите? :icon_hmm: Пламене, какви са ти по-големите като марка? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Ето, Роска. Иначе аз до колкото виждам са с по два цилидъра за сп. течност и 15 цолова джанта едвам влиза... :icon_blush: Не им знам диаметъра, но така описани не са ли "по - големите"? Тези ли са 280 милиметровите? :icon_hmm: Пламене, какви са ти по-големите като марка?Цецко, с малките дискове си бе човек :icon_clap: 256 мм. По-големите са 276, и се слагат след 99-та. Твоята кола е отпреди фейслифта, независимо от това, че километражът ти е до 260...ПП. За броните - мисля, че имам още една готова броня, която е последната. Повече няма да се произвеждат... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naTpuoT Публикувано 19 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Цецко, с малките дискове си, бе човек :icon_clap: 256 мм. По-големите са 276, и се слагат след 99 -та. Твоята кола е отпреди фейслифта, независимо от това, че километражът ти е до 260...ПП. За броните - мисля, че имам още една готова броня, която е последната. Повече няма да се произвеждат... Значи искам да я взема, но няма да мога по рано от 10-то число другия месец, понеже в момента колата е в сервиза - сменям дискове, накладки, носачи и т.н. Ако можеш да ми я запазиш, ако трябва и някакво капаро да ти оставя? В смисъл брат ми живее в София и може да го инструктирам да се видите... Бронята да кажем, че я имаш, а маската? Ти беше описал в една тема какво точно (смисъл болтове и така нататък) и колко парички излиза всичко с напасване и т.н. Мисълта ми е трябва ли да докарам колата до София и примерно при някой твой човек да я напасва предницата? За предната броня да речем че стане... За прагове и задна броня - и те ли са спрени от производство? Toва съм го копирал от твоята тема: 1. Предна броня - цена на бронята китвана и подготвена за боядисване- 250 лв. За собственицити на галант ЕА0 не се налага купуването на металната рамка, защото тя е идентична от старите ви брони;2. Пластмасова решетка за бронята - с отстъпката оригинална в Ратола струва около 150 лв. За 70 лв. аз монтирам метална решетка, боядисана прахово в цвят графит.3. Прагове - цена за чифт 200 лв. китвани и подготвени за боядисване. Щипките се плащат отделно, купувам ги от Ратола и струват около 25 лв. Важно е да са нови, не е важно дали са оригинални;4. Боядисването не го правя аз. Поне не го правя за детайли, които не са за мен си, защото не искам да има някой недоволен. Струва ми по 200 лв. на детайл. Бронята е един детайл, но праговете двата са един детайл. Така че боядисване на бронята и праговете на мен ми струва 400 лв., които плащам на бояджия. Които иска, може да си ги боядиса другаде... Въпрос на вкус.5. Заден спойлер - цената е 120 лв. подготвен за боядисване и китван. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Цецко, с малките дискове си, бе човек :icon_clap: 256 мм. По-големите са 276, и се слагат след 99 -та. Твоята кола е отпреди фейслифта, независимо от това, че километражът ти е до 260...quote] По-големите дискове се слагат на коли от '98 или VIN, който завършва на WZ00... Говоря за Галант с 2.5 мотор. Всички Галанти с километраж до 260км/ч са с по-големите дискове. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Моята що не е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Моята що не е? Може и аз да съм в грешка, но съм стигнал до това заключение след направените ми наблюдения на над 50 Галанта (бензинови). Но определено има Галанти с големите дискове, преди фейслифта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Може и аз да съм в грешка, но съм стигнал до това заключение, след направените ми наблюдения на над 50 Галанта (бензинови). Но определено има Галанти с големите дискове, преди фейслифта.Възможно е да си прав... нямам намерение да водим безсмислени спорове, а и 2.5 Галантите от '98 с километражи до 260, които съм виждал са само 2 - моят и на Цецо. Довечера ще взема един шублер и ще премеря и Цецовите :icon_dance:, щото моите са от малките, а отговарям на всичките условия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Възможно е да си прав... нямам намерение да водим безсмислени спорове, а и 2,5 галантите, от 98 с километражи до 260, които съм виждал са само 2 -моят и на Цецо. Довечера ще взема един шублер и ще премеря и Цецовите :icon_dance: , щото моите са от малките...., а отговарям на всичките условия... Ами хайде! Тъкмо да видя с кои да се оборудвам... че сега съм в неведение и доста объркан. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 28 февруари 2009 Сподели Публикувано 28 февруари 2009 Възможно е да си прав... нямам намерение да водим безсмислени спорове, а и 2.5 Галантите от '98 с километражи до 260, които съм виждал са само 2 - моят и на Цецо. Довечера ще взема един шублер и ще премеря и Цецовите :icon_dance:, щото моите са от малките, а отговарям на всичките условия.Роска, с какви дискове е колата на Цецо? От малките или от големите? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 март 2009 Сподели Публикувано 1 март 2009 Ами хайде! Тъкмо да видя с кои да се оборудвам... че сега съм в неведение и доста объркан. :DМи ти що си мълчиш бре, като 3 дни бяхме заедно, що не каза кво те мъчи, с един поглед и въпроса щеше да е решен......... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 1 март 2009 Сподели Публикувано 1 март 2009 Ми ти що си мълчиш бре, като 3 дни бяхме заедно що не каза кво те мъчи, с един поглед и въпроса щеше да е решен......... :DАми той ме чака, чака да му ги видя, пък аз още не съм ... и той таи огорчение и объркването му става все по-голямо... :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 2 март 2009 Сподели Публикувано 2 март 2009 Ми ти що си мълчиш бре, като 3 дни бяхме заедно що не каза кво те мъчи, с един поглед и въпроса щеше да е решен......... :D Ами ти не ги ли усети, че прескачат като се возихме до селото?!? :D .......пък и ти знаеш за дисковете ми! Нали ти даже ми каза, че имат мегдан да се шлайфат, но аз още се чудя да шлайфам ли..... нови ли да взема?!? :icon_hmm: Но така или иначе съм си решил тези неща да се правят като се стопли времето..... сега не ми е до дискове. Имам други приоритети на първо четене. Гледам си се прибрал ОК......... или този път си пропуснал прохода...... или си я вкарал направо на задна, че да ти е по-лесно да се върнеш!? :giggle: Роска, чакам...... аз не бързам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 март 2009 Сподели Публикувано 2 март 2009 Ами ти не ги ли усети, че прескачат като се возихме до селото?!? :D .......пък и ти знаеш за дисковете ми! Нали ти даже ми каза, че имат мегдан да се шлайфат, но аз още се чудя да шлайфам ли.....нови ли да взема?!? :icon_hmm: Но така или иначе съм си решил тези неща да се правят като се столи времето.....сега не ми е до дискове. Имам други приоритети на първо четене. Гледам си се прибрал ОК.........или този път си проспуснал прохода......или си я вкарал направо на задна, че да ти е по лесно да се върнеш!? :giggle: Роска, чакам......аз не бързам. Ами не ги усетих да бият, но все пак не съм карал колата аз......... трябваше да ми напомниш и щях да ти кажа веднага.......... ако искаш, мини през мен и така......На задна карах на отиване, така че на връщане да съм си напред............. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 3 март 2009 Сподели Публикувано 3 март 2009 Възможно е да си прав... нямам намерение да водим безсмислени спорове, а и 2.5 Галантите от '98 с километражи до 260, които съм виждал са само 2 - моят и на Цецо. Довечера ще взема един шублер и ще премеря и Цецовите :icon_dance:, щото моите са от малките, а отговарям на всичките условия. Вземи по-добре един номер на рама и ще е по-сигурно ;)От 12.1997 има големи дискове. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 3 март 2009 Сподели Публикувано 3 март 2009 Вземи по-добре един номер на рама и ще е по-сигурно ;)От 12.1997 има големи дисковеОт големите са, вчера ги гледахме... Иначе дисковете му са MR389725. Отдавна се чудя дали това, което излиза в КАПС като пояснение 15 инча означава, че с тези дискове може (или трябва) да се кара с 15 цолови джанти??? Щото, нали, не е логично дисковете да са 15 инчови??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 3 март 2009 Сподели Публикувано 3 март 2009 Вземи по-добре един номер на рама и ще е по-сигурно ;)От 12.1997 има големи дискове Вече ги видя - от по-големите са. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 3 март 2009 Сподели Публикувано 3 март 2009 Така се водят принципно /моите сега също/, че са за минимум 15" джанти Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 3 март 2009 Сподели Публикувано 3 март 2009 От големите са, вчера ги гледахме... Иначе дисковете му са MR389725. Отдавна се чудя дали това, което излиза в КАПС като пояснение 15 инча означава, че с тези дискове може (или трябва) да се кара с 15 цолови джанти??? Щото, нали, не е логично дисковете да са 15 инчови???Може и с 16, 17, 18 и т.н. да се кара, но с 14 не може ..... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 3 март 2009 Сподели Публикувано 3 март 2009 Може и с 16, 17, 18 и т.н. да се кара, но с 14 не може ..... :icon_blush:Така, де това имах предвид :icon_clap: То с тези спирачни апарати и без друго не можеш да вкараш 14 инчова джанта... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 3 март 2009 Сподели Публикувано 3 март 2009 Така, де това имах предвид :icon_clap: То с тези спирачни апарати и без друго не можеш да вкараш 14 инчова джанта... Това потвърждава моето мнение, че колите с километраж до 260км/ч и буква ¨W¨ в ВИН-а са с големите дискове. Роска твоята е уникат поне засега. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naTpuoT Публикувано 8 април 2009 Автор Сподели Публикувано 8 април 2009 Здравейте, след известно време ето, че отново имам проблем със скъпия ми галант. Всичко по-горе в темата е оправено. От 2-3 седмици имам сериозен проблем с хидравликата. Изведнъж стана тежко въртенето на волана. Интересното е, че до скоро отварях капака и махах за малко едни маркучи, после пак ги слагах и временно се оправяше, но сега и по този начин не мога да я излъжа. Смених ремъци ролки вчера, както и обтегач (хидравличен), смених хидравличното масло, смених включително и маркучите вчера, уви проблема си остава същия. Единствения начин волана да олекне е колата да е на високи обороти, над 2000 оборота, волана се върти с една ръка на място. За по-малко от 1000 оборота е голям зор, дори и с двете ръце. Ама все си мисля, че работата отива към хидравлична помпа. Вие как мислите, защото досега при 3 майстора съм я карал и всеки вдига ръцете? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 8 април 2009 Сподели Публикувано 8 април 2009 ...Ама все си мисля, че работата отива към хидравлична помпа. Вие как мислите, защото досега при 3 майстора съм я карал и всеки вдига ръцете? За съжаление и аз си мисля, че проблема е в помпата, на ниски обороти не може да направи достатъчно налягане. Едновременно с това си мисля, че не е чак такъв голям проблем. Хидравлични помпи се намират лесно втора употреба, защото те не са слабо място на Галанта. По-скоро ти си карък, или колата ти е на много километри, друго обяснение нямам... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 8 април 2009 Сподели Публикувано 8 април 2009 Aко е помпата, на някой коли ги рециклират, но в твоя случай ще е по-добре да си вземеш отнякъде една втора употреба. Не вярвам да ти искат повече от 100лв. Вероятно е имало теч някъде по системата и са я карали без достатъчно хидравлично масло и затова се е прецакала. Това е най-бързия и лесен начин да се скапе една помпа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 април 2009 Сподели Публикувано 9 април 2009 Здравейте, след известно време ето, че отново имам проблем със скъпия ми галант. Всичко по-горе в темата е оправено. От 2-3 седмици имам сериозен проблем с хидравликата. Изведнъж стана тежко въртенето на волана. Интересното е, че до скоро отварях капака и махах за малко едни маркучи, после пак ги слагах и временно се оправяше, но сега и по този начин не мога да я излъжа. Смених ремъци ролки вчера, както и обтегач (хидравличен), смених хидравличното масло, смених включително и маркучите вчера, уви проблема си остава същия. Единствения начин волана да олекне е колата да е на високи обороти, над 2000 оборота, волана се върти с една ръка на място. За по-малко от 1000 оборота е голям зор, дори и с двете ръце. Ама все си мисля, че работата отива към хидравлична помпа. Вие как мислите, защото досега при 3 майстора съм я карал и всеки вдига ръцете?Помпа на хидравликата или байпасен клапан-регулатор............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galant 2.0 140 Hp Публикувано 13 април 2009 Сподели Публикувано 13 април 2009 Аз моята кола съм я купил на 000007 км. от магазина. Сега е на 77007 км. По едно време мислех да я продавам, но се отказах. Сменяни са само накладки и един път чистих дисковете, защото все пак карам в тежки условия по пустините. Колата няма нужда от нищо, в отлично състояние е и мога да кажа, че е една от най-здравите в класа си, заедно с още два модела на други два производителя, които от уважение към дамата, няма да споменавам.Така че съветът ми е - купувай си Галант. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.