Николай Николов Публикувано 28 януари 2009 Сподели Публикувано 28 януари 2009 Знаците, маркировката и светофарите се поддържаха от една общинска фирма "Хоризонтална и вертикална маркировка". Незнам дали още е така, но не мисля, че са се променили нещата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malcho Публикувано 28 януари 2009 Сподели Публикувано 28 януари 2009 Добре дошъл в България! :icon_thumbup: София, като цяло не е мислена едно време за толкова много коли.........а да не говорим че можеше да има повечко паркинги и по-ефтини, имайки в предвид това че няма каде да спреш в центъра, всичко е синя зона :( Заради това колите се врат в малките улички, задръстват улиците и минаването става наистина невъзможно, паркират по тротоарите,и ако си пешеходец или недай си боже инвалид с количка няма как да се движиш нормално по тротоарите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 28 януари 2009 Сподели Публикувано 28 януари 2009 Добре дошъл в България! :icon_thumbup: София, като цяло не е мислена едно време за толкова много коли.........а да не говорим че можеше да има повечко паркинги и по-ефтини, имайки в предвид това че няма каде да спреш в центъра, всичко е синя зона :( Заради това колите се врат в малките улички, задръстват улиците и минаването става наистина невъзможно, паркират по тротоарите,и ако си пешеходец или недай си боже инвалид с количка няма как да се движиш нормално по тротоарите. Колко хубаво беше в София преди 20 години... Преди селянина Желю да премахне софийското жителство :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spp Публикувано 28 януари 2009 Сподели Публикувано 28 януари 2009 Има една "Наредба 16" за временна организация на движението приета от министър Евгени Чачев. В тази наредба е описано кога може да се постави допълнителна светофарна секция за ляв завой. И какво мислите е измислил "законодателя"?! Че допълнителна светофармна секция се поставя когато интензивността на движението е по-голяма от N на брой коли за час ( в момента ми се губи точната цифра). Сега си представете следната ситуация:бул Г.М. Димитров е с 3 ленти на кръстовището със Студентски град и Дианабад е истинско приключение да вземеш левия завой на първи светофар, дори и да си първа кола. Тези които се движат направо, кога според вас ще спрат и ще пропуснат тези, които завиват наляво? Отговора е "Точно никога", така че там и 20 коли да минат на час, си е постижение. Получава се нещо като параграф 22 - няма секция за ляв завой, защото няма достатъчен брой коли, които да завиват наляво за един час, а бройката не стига, защото другите не ги допускат да минат, защото просто няма секция. Омагьосана работа, а тези охлюви, които са приемали наредбите по всяка вероятност са си мислили, че движението в София е като движението в Каспичан или Пирдоп. Съжалявам за случката колега. :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 28 януари 2009 Сподели Публикувано 28 януари 2009 Дори и на парче не е..... Защо никой не се сети да помисли за парчето "Зелена вълна"? Нямаме математици, които да изчислят растоянието м/у два светофара и скорост 40 км/ч и да си се движим нормално? Или пък нямаме програмисти, дето да ги програмират тези светофари? Аз, който не разбирам много - ми се вижда елементарно това, но няма воля. Тук не става дори дума за пари, а за някакви прости настройки..... Хайде, за дупките пари да речем няма, ама това.......... Да вземем Т. Александров - от тунела до ЦУМ са има-няма 3 км. А има 10 светофара точно. Всичките светят червено, от тези 10 поне 6-7 те хващат. Защо е така? А съм сигурен, че ако знаеш с каква скорост да се движиш да не те хване следващия - ще се движиш с нея. 40-40! И ще има движение......Стига с това жителство! И едно време се вземаше..... Или в Кремиковци работят кореняк софиянци и високо ерудирани личности! Това са глупости! Просто всичко е концентрирано в Сф. И щом тези хора идват тук и си намират работа, практически няма безработица - значи някой я предлага тази работа, а в природата празно няма...... Търсене-предлагане.... Чиста икономика..... Ако мога да изкарам 75% от това, което изкарвам тук в Сливен - няма да ме видите.... Ама не мога.... Намерил съм си реализация и това е. И ще се гъчкаме, докато има такава централизация в държавата! И не се обиждам, не ме разбирайте погрешно! Щом съм тук - значи съм добър и има нужда от мен.... Може да е неприятно, но е факт Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 28 януари 2009 Сподели Публикувано 28 януари 2009 Нали миналата или по-минала година ги бяха разделили и си имаше отделна секция за левия завой, но от нея файда нямаше и я махнаха. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spp Публикувано 28 януари 2009 Сподели Публикувано 28 януари 2009 Нали миналата или по минала година ги бяха разделили и си имаше отделна секция за левия завой, но от нея файда нямаше и я махнаха.Според мен винаги си има файда, а ако говориш за конкретното кръстовище, да. Наистина го бяха пуснали за не повече от две седмици, но светофара постоянно се разваляше и правеше повече поразии, отколкото да има полза от него.Аналогична беше и ситуацията на Ситняково пред Румънското посолство. Там на един съсед постоянно му влизаха в дясната част на Варбурга, когато се опитваше да си вземе левия завой. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 28 януари 2009 Сподели Публикувано 28 януари 2009 Стига с това жителство! И едно време се вземаше..... Или в Кремиковци работят кореняк софианци и високо ерудирани личности! Това са глупости! Просто всичко е концентрирано в Сф. И щом тези хора идват тук и си намират работа и практически няма безработица - значи някой я предлага тази работа, а в природата празно няма...... Търсене-предлагане.... Чиста икономика..... Ако мога да изкарам 75% от това, което изкарвам тук в Сливен - няма да ме видите.... Ама не мога.... Намерил съм си реализация и това е. И ще се гъчкаме, докато има такава централизация в държавата! И не се обиждам, не ме разбирайте погрешно! Щом съм тук - значи съм добър и има нужда от мен.... Може да е неприятно, но е факт Е то и аз съм еди къде си щото нямат достатъчно толкова добри като мен. Обаче ако станем много маймуни на клона, ела виж как набързо ще пуснат ограничителни квоти. Това е административна мярка. По същия начин могат да сложат квоти в София, а работодателите нека си пищят колкото искат. Ще наемат софиянци и ако не им стигат като брой и качество, ще отварят офиси в провинцията да наемат местни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cell Публикувано 9 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 9 февруари 2009 Тъй като колата е в Пловдив и нямам много възможност да я видя нямам идея какво се случваше до днес, когато баща ми е решил да провери как стоят нещата. Оказа се, че са минали на втори оглед сутринта и положението никак не е добро. Четири листа е описа по 20-ина реда... но най-важното - спукан двигател и скоростна кутия (набързо обяснено). Възможно е да я пишат тотална щета... Някой има ли идея какво следва в тази ситуация? Miroslav се изказа малко по-напред в темата, но не разбрах това политика на всички застрахователи ли е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Tolev Публикувано 9 февруари 2009 Сподели Публикувано 9 февруари 2009 но най-важното - спукан двигател и скоростна кутия (набързо обяснено). Тая кола разбрахме, че цялата е пластмасова. Ама незнаех, че и мотора и е от пластмаса... :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivaylo iliev Публикувано 9 февруари 2009 Сподели Публикувано 9 февруари 2009 Тая кола разбрахме, че цялата е пластмасова. Ама незнаех, че и мотора и е от пластмаса... :icon_crying:Колата е ударена от автобус, колега! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cell Публикувано 9 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 9 февруари 2009 На всички застрахователи е, но тъй като все пак си сключил каско с конкретен застраховател е добре да прочетеш договора и общите условия, там би трябвало да е описана процедурата при тотална щета, но в общи линии изплащат 70-80% от застрахователната стойност и ти предоставят останките от автомобила. А ако тече лизинг още предполагам я връщат на собствениците й - Райфайзен, както и сумата на тях. Интересно моето участие досега къде отива. И има ли възможност да се даде нов автомобил? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Tolev Публикувано 9 февруари 2009 Сподели Публикувано 9 февруари 2009 Колата е ударена от автобус, колега! Нека не преиграваме, закачена.. не блъсната или поне така обясни колегата. Представете си сега тази кола да се блъсне с 60 км/ч в друга... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 9 февруари 2009 Сподели Публикувано 9 февруари 2009 Абе Импрезата е по-хубава нали? На никой, с каквото и да е кола да не му се случва да разбира колко пастмаса има по нея. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Tolev Публикувано 9 февруари 2009 Сподели Публикувано 9 февруари 2009 Не съм казал, че е по хубава... и че ако и се случи на нея няма нищо да и стане. Просто е факт, че колкото по-нова е една кола толкова по крехко и калпаво е направена. За пример Volvo XC90 новото... 80км/ч челен удар в Toyota Hilux 2005. Попринцип Volvo се славят като едни от най-защитените и безопастни коли. Е да ама не... искаш ли да ти кажа, че предните седалки се бяха залепили за задните така се беше сгънал пода. Отпред едвам се сядаше зад волана и човека от Volvo-то беше толкова пострадал, че неможеше да излезне от колата докато не дойдоха да го извадят. А на хората в Hilux-a нищо им нямаше. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 10 февруари 2009 Сподели Публикувано 10 февруари 2009 Е ти ако искаш волвото го засили в ЗИЛ да видим какво ще остане, то хелиукса на тойота си е като рейс бре колега. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 10 февруари 2009 Сподели Публикувано 10 февруари 2009 Значи при 80км/ч челен /двете коли моцуна в моцуна/ ако се праснат, пък особено джипове /по-тежки са/ рядко ще остане нещо читаво. Но това дето го казваш за новите коли не е точно така, много по-безопастни са, може да се сгъват много, обаче се сгъват както и където трябва, все пак човека е бил жив нали? Я 80 с жигула, да го видя колко ще мърда. Не си прав, тоест прав си че се гънат, но са по-безопастни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Tolev Публикувано 10 февруари 2009 Сподели Публикувано 10 февруари 2009 Грешно ме разбрахте или аз не се изразих правилно, Да по сигурни са, но и е по-сигурно изхвърлянето на целия нов автомобил след удар, от колкото на по-стар. Точно защото се деформират повече. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 10 февруари 2009 Сподели Публикувано 10 февруари 2009 Е то, идеята е да се изхвърли автомобила - а не човека, които по време на катастрофа е бил вътре..Или не сте съгласни? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 10 февруари 2009 Сподели Публикувано 10 февруари 2009 По принцип диформацията трябва да е до педалите. Предните гуми, окачването и двигателя трябва да влязат под купето.Вратите би трябвало да се отворят почти без усилие. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 10 февруари 2009 Сподели Публикувано 10 февруари 2009 Е то, идеята е да се изхвърли автомобила - а не човека, които по време на катастрофа е бил вътре..Или не сте съгласни? Не. Нека колата я запазим, за децата... /черен хумор, да не дава Господ!/. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.