Stef4o Публикувано 25 януари 2009 Сподели Публикувано 25 януари 2009 Здравейте,някой може ли да ми помогне с разглобяването на панела на таблото (по средата с CD-то, пепелника и т.н.). Преди малко се опитах, но не успях. Знам, че се започва от долу на горе, като първо се маха топката на скоростния лост и така нагоре, но като махнах панела на скоростния лост и до там... :icon_crying: Как се продължава нататък? Спомням си, че имаше тема вече по въпроса, но не успявам да я открия.Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 25 януари 2009 Сподели Публикувано 25 януари 2009 bluffer написа: "Риск има винаги, но при нас е минимален, защото са използвани качествени материали, дори и пластмасата е много добра (еластична). Всичко е предвидено за демонтажа и не е трудно, но само ако знаеш къде да пипаш. Мисля, че имаше тема за това как се сваля климатроник на Галант, но не съм сигурен.На кратко:1.Сваляш радиото (за по-лесно);2.Повдигаш пластмасата около лоста за скорости и я издърпваш малко назад;3.Цялата конзола заедно с климатроника, джобчето за очила и с пепелника се изважда комплект (дотук не се развиват никакви болтове);4.Изваждат се буксите и маркуча на климатроника, следват буксите на запалката и остава да се развият няколко болта на климатроника и така стигаш до крушките;" Това е в общи линии Стефчо Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 10 април 2009 Сподели Публикувано 10 април 2009 Някой може ли да даде малко по-подробно инфо как точно се маха махагонова част в средата? :icon_n_hug: :good: 1.Сваляш радиото - до дук добре 2.Повдигаш пластмасата около лоста за скорости и я издърпваш малко назад; - как точно да се издърпа това? моето дори е леко надолу (около 1 сантиметър) под ограничителите на самата конзола около него. И не може да се дърпа назад, докато не се повдигне някак. От къде се хваща, че да се вади? С отверка ли се повдига от някъде (къде точно)?3. На трета стъпка... как точно се изважда цялата конзола? Натиска се надолу (след като е махнато парчето отдолу от стъпка 2 или пак се насилва с отверка? Аз като го гледам какво е лъскаво цялото въобще не смея дори да го доближа с отверка, камо ли да го напъвам особено като не знам къде може да има щипки (ако въобще има щипки, а не е нещо друго?) Доста елементарно е описано по-горе, ама като не знае човек от къде да подхване и някак си не изглежда лесно, когато го гледам пред мен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака79 Публикувано 10 април 2009 Сподели Публикувано 10 април 2009 1) Маха се панела около скоростния лост;2) Изважда се пепелника и касетофона за по-лесно;3) Започваш да издърпваш централният панел отдолу на горе. Той се държи на 6 щипки и излиза заедно с климатроника. Щипките са най-долу, на сгъвката й срещу климатроника. Помагаш си през дупките на пепелника и касетофона; Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 10 април 2009 Сподели Публикувано 10 април 2009 Пластмасата около лоста на скоростите се повдига леко в задния край, за да може да се издърпа назад. След това издърпваш внимателно с ръце панела. Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 12 април 2009 Сподели Публикувано 12 април 2009 Благодаря много на всички за инструкциите... Използвах слънчевия ден и се престраших да разглобя и сглобя таблото. Стана, и то безаварийно Използвах разглобяването да направя няколко снимки, докато е разглобено, ако на някой му потрябват (не са много хубави - с GSM са) -> Линк Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 5 септември 2009 Сподели Публикувано 5 септември 2009 За автоматик пак ли процедурата е същата, че трябва и аз да разглабям за смяна на централните духалки? А нишата под радиото как се маха, че ще слагам новото радио а то е 2din? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 6 септември 2009 Сподели Публикувано 6 септември 2009 За автоматик пак ли процедурата е същата, че трябва и аз да разглабям за смяна на централните духалки? А нишата под радиото как се маха, че ще слагам новото радио а то е 2din? Същото е, иначе за двойния дин просто трябва да извадиш напред към теб черната пластмаса, която играе ролята на чекмедже. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 6 септември 2009 Сподели Публикувано 6 септември 2009 Сега направих един оглед, трябва да подхвана чак от задната страна ли там където е задния пепелники да тръгна напред? Пластмасите от страни как да ги махна защото нишата под радиото е хваната с рапидки към металната част която държи шейната на радиото. Нужно ли е друго разблобяване за смяна да духалките над климатроника? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 6 септември 2009 Сподели Публикувано 6 септември 2009 Сега направих един оглед, трябва да подхвана чак от задната страна ли там където е задния пепелники да тръгна напред? Пластмасите от страни как да ги махна защото нишата под радиото е хваната с рапидки към металната част която държи шейната на радиото. Нужно ли е друго разблобяване за смяна да духалките над климатроника?Не, започваш от панела, който е около скоростния лост. Точно в средата на задната му част - с добре увита в парцал отвертка или нещо подобно, но пластмасово повдигаш панела от задната част на обкръжението на скоростите... то даже има там, ако се вгледаш местенце, за да подпъхнеш нещо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 6 септември 2009 Сподели Публикувано 6 септември 2009 Готово, даже го и сглобих! То било елементарно ама ако си го правил/виждал преди това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido1003 Публикувано 6 септември 2009 Сподели Публикувано 6 септември 2009 Като става дума за разглобяване, гледах тези дни и се чудя на типтроника дали светят индикациите за "+" и "-" ? Всички други "P,R,N,D" светят само + и - не светят. При вас как е? Да питам преди да се пускам в разглабяне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 6 септември 2009 Сподели Публикувано 6 септември 2009 И при мен не светят и не се сетих да погледна одеве :o Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro253 Публикувано 7 септември 2009 Сподели Публикувано 7 септември 2009 Като става дума за разглобяване, гледах тези дни и се чудя на типтроника дали светят индикациите за "+" и "-" ? Всички други "P,R,N,D" светят само + и - не светят. При вас как е? Да питам преди да се пускам в разглабяне.При мен светят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido1003 Публикувано 9 септември 2009 Сподели Публикувано 9 септември 2009 Значи трябва да се впускам в действие откакто я взех не свеятят и сега ми хрумна да питам и вас. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JDFU Публикувано 17 септември 2009 Сподели Публикувано 17 септември 2009 Колеги, как се сваля "чекмеджето" над пепелника и запалката? Имам паднали работи отзад и искам да си ги извадя. Одеве гледах ама нещо не видях как точно е захванато, страх ме е да не го счупя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 17 септември 2009 Сподели Публикувано 17 септември 2009 Колеги, как се сваля "чекмеджето" над пепелника и запалката? Имам паднали работи отзад и искам да си ги извадя. Одеве гледах ама нещо не видях как точно е захванато, страх ме е да не го счупя. За да извадиш този джоб, трябва да свалиш панела около скоростния лост (или поне да го надигнеш), след това сваляш панела, който държи радиото и управлението на климатроника и тогава ще видиш, че въпросния джоб се държи на болтове от двете си страни. Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 17 септември 2009 Сподели Публикувано 17 септември 2009 А някой знае ли лампичките за индикация на скоростите (при типтроника) как се водят, че не ми се разглобява пак да ги гледам? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 19 септември 2009 Сподели Публикувано 19 септември 2009 За да извадиш този джоб, трябва да свалиш панела около скоростния лост (или поне да го надигнеш), след това сваляш панела, който държи радиото и управлението на климатроника и тогава ще видиш, че въпросния джоб се държи на болтове от двете си страни. Успех! Тази информация се отнася за джоба непосредствено под радиото. Чекмеджето за очила се сваля само с отверка (след като му се отвори капачето, се подпъхва отверка между махагона (колегата е с махагонено табло) и самия джоб. Ръчка се с отверката малко отляво, малко отдясно и така поетапно излиза навън. Джоба се държи на две пластмасови зъбчета, едно вляво и едно вдясно. Става въпрос за джоба за очила. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JDFU Публикувано 20 септември 2009 Сподели Публикувано 20 септември 2009 Благодаря за информацията. Само че нещо не успях да напипам зъбчетата. Скърцаше, огъваше се, ама не помръдваше. Все пак с помоща на тел във формата на кукичка и повече търпение успях да извадя всичко паднало от зад. Колеги, не слагайте там стотинки 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 20 септември 2009 Сподели Публикувано 20 септември 2009 ... Колеги, не слагайте там стотинки И аз си събирах стотинките там и се бяха наблъскали от зад, като махнах панела го разтръсках и паднаха... за стотинки има джопче под бутоните за огледалата :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishifen Публикувано 30 септември 2009 Сподели Публикувано 30 септември 2009 И аз си събирах стотинките там и се бяха наблъскали от зад, като махнах панела го разтръсках и паднаха... за стотинки има джопче под бутоните за огледалата :icon_dance:Това джобче е идеално да си сложиш документите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 30 септември 2009 Сподели Публикувано 30 септември 2009 Това джобче е идеално да си сложиш документите Аз карам без документи :tooth: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lambro Публикувано 30 септември 2015 Сподели Публикувано 30 септември 2015 Здравейте, Колеги, Във връзка с темата бих искал да попитам някой сменял ли си е осветлението на скоростния лост на автомат и ако има възможност да сподели как става. Преди няколко дни изгаснаха последователно първо крушката в пепелника, след това подсветката на единия бутон за подгряване на седалките и накрая всичко що светеше на скоростния лост. Също така искам да ви питам от ляво, където е управлението за огледалата има ли някой бутон, които да е осветен, TLC, регулация на фарове, управление на огледалата? Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 30 септември 2015 Сподели Публикувано 30 септември 2015 От ляво светят бутоните за фаровете за мъгла, подсилените стопове, реглажа на височината на фаровете и реглажа на огледалата. Ако имаш TCL, свети и той. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.