Премини към съдържание

Панел на табло


Stef4o

Препоръчано мнение

Здравейте,

някой може ли да ми помогне с разглобяването на панела на таблото (по средата с CD-то, пепелника и т.н.). Преди малко се опитах, но не успях. Знам, че се започва от долу на горе, като първо се маха топката на скоростния лост и така нагоре, но като махнах панела на скоростния лост и до там... :icon_crying: Как се продължава нататък? Спомням си, че имаше тема вече по въпроса, но не успявам да я открия.

Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

bluffer написа:

 

"Риск има винаги, но при нас е минимален, защото са използвани качествени материали, дори и пластмасата е много добра (еластична). Всичко е предвидено за демонтажа и не е трудно, но само ако знаеш къде да пипаш. Мисля, че имаше тема за това как се сваля климатроник на Галант, но не съм сигурен.

На кратко:

1.Сваляш радиото (за по-лесно);

2.Повдигаш пластмасата около лоста за скорости и я издърпваш малко назад;

3.Цялата конзола заедно с климатроника, джобчето за очила и с пепелника се изважда комплект (дотук не се развиват никакви болтове);

4.Изваждат се буксите и маркуча на климатроника, следват буксите на запалката и остава да се развият няколко болта на климатроника и така стигаш до крушките;"

 

Това е в общи линии Стефчо :) Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Някой може ли да даде малко по-подробно инфо как точно се маха махагонова част в средата? :) :icon_n_hug: :good:

1.Сваляш радиото - до дук добре :)

2.Повдигаш пластмасата около лоста за скорости и я издърпваш малко назад; - как точно да се издърпа това? моето дори е леко надолу (около 1 сантиметър) под ограничителите на самата конзола около него. И не може да се дърпа назад, докато не се повдигне някак. От къде се хваща, че да се вади? С отверка ли се повдига от някъде (къде точно)?

3. На трета стъпка... как точно се изважда цялата конзола? Натиска се надолу (след като е махнато парчето отдолу от стъпка 2 или пак се насилва с отверка? Аз като го гледам какво е лъскаво цялото въобще не смея дори да го доближа с отверка, камо ли да го напъвам особено като не знам къде може да има щипки (ако въобще има щипки, а не е нещо друго?)

 

Доста елементарно е описано по-горе, ама като не знае човек от къде да подхване и някак си не изглежда лесно, когато го гледам пред мен :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1) Маха се панела около скоростния лост;

2) Изважда се пепелника и касетофона за по-лесно;

3) Започваш да издърпваш централният панел отдолу на горе. Той се държи на 6 щипки и излиза заедно с климатроника. Щипките са най-долу, на сгъвката й срещу климатроника. Помагаш си през дупките на пепелника и касетофона;

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пластмасата около лоста на скоростите се повдига леко в задния край, за да може да се издърпа назад. След това издърпваш внимателно с ръце панела. Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много на всички за инструкциите... Използвах слънчевия ден и се престраших да разглобя и сглобя таблото. Стана, и то безаварийно :)

Използвах разглобяването да направя няколко снимки, докато е разглобено, ако на някой му потрябват (не са много хубави - с GSM са) -> Линк :link:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

За автоматик пак ли процедурата е същата, че трябва и аз да разглабям за смяна на централните духалки? А нишата под радиото как се маха, че ще слагам новото радио а то е 2din?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За автоматик пак ли процедурата е същата, че трябва и аз да разглабям за смяна на централните духалки? А нишата под радиото как се маха, че ще слагам новото радио а то е 2din?

 

Същото е, иначе за двойния дин просто трябва да извадиш напред към теб черната пластмаса, която играе ролята на чекмедже.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега направих един оглед, трябва да подхвана чак от задната страна ли там където е задния пепелники да тръгна напред? Пластмасите от страни как да ги махна защото нишата под радиото е хваната с рапидки към металната част която държи шейната на радиото. Нужно ли е друго разблобяване за смяна да духалките над климатроника?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега направих един оглед, трябва да подхвана чак от задната страна ли там където е задния пепелники да тръгна напред? Пластмасите от страни как да ги махна защото нишата под радиото е хваната с рапидки към металната част която държи шейната на радиото. Нужно ли е друго разблобяване за смяна да духалките над климатроника?

Не, започваш от панела, който е около скоростния лост. Точно в средата на задната му част - с добре увита в парцал отвертка или нещо подобно, но пластмасово повдигаш панела от задната част на обкръжението на скоростите... то даже има там, ако се вгледаш местенце, за да подпъхнеш нещо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Готово, даже го и сглобих! То било елементарно ама ако си го правил/виждал преди това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като става дума за разглобяване, гледах тези дни и се чудя на типтроника дали светят индикациите за "+" и "-" ? Всички други "P,R,N,D" светят само + и - не светят. При вас как е? Да питам преди да се пускам в разглабяне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като става дума за разглобяване, гледах тези дни и се чудя на типтроника дали светят индикациите за "+" и "-" ? Всички други "P,R,N,D" светят само + и - не светят. При вас как е? Да питам преди да се пускам в разглабяне.

При мен светят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, как се сваля "чекмеджето" над пепелника и запалката? Имам паднали работи отзад и искам да си ги извадя. Одеве гледах ама нещо не видях как точно е захванато, страх ме е да не го счупя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, как се сваля "чекмеджето" над пепелника и запалката? Имам паднали работи отзад и искам да си ги извадя. Одеве гледах ама нещо не видях как точно е захванато, страх ме е да не го счупя.

За да извадиш този джоб, трябва да свалиш панела около скоростния лост (или поне да го надигнеш), след това сваляш панела, който държи радиото и управлението на климатроника и тогава ще видиш, че въпросния джоб се държи на болтове от двете си страни.

Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А някой знае ли лампичките за индикация на скоростите (при типтроника) как се водят, че не ми се разглобява пак да ги гледам?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да извадиш този джоб, трябва да свалиш панела около скоростния лост (или поне да го надигнеш), след това сваляш панела, който държи радиото и управлението на климатроника и тогава ще видиш, че въпросния джоб се държи на болтове от двете си страни.

Успех!

 

Тази информация се отнася за джоба непосредствено под радиото. Чекмеджето за очила се сваля само с отверка (след като му се отвори капачето, се подпъхва отверка между махагона (колегата е с махагонено табло) и самия джоб. Ръчка се с отверката малко отляво, малко отдясно и така поетапно излиза навън. Джоба се държи на две пластмасови зъбчета, едно вляво и едно вдясно. Става въпрос за джоба за очила.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията. Само че нещо не успях да напипам зъбчетата. Скърцаше, огъваше се, ама не помръдваше. Все пак с помоща на тел във формата на кукичка и повече търпение успях да извадя всичко паднало от зад. Колеги, не слагайте там стотинки :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... Колеги, не слагайте там стотинки :)

И аз си събирах стотинките там и се бяха наблъскали от зад, като махнах панела го разтръсках и паднаха... за стотинки има джопче под бутоните за огледалата :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
И аз си събирах стотинките там и се бяха наблъскали от зад, като махнах панела го разтръсках и паднаха... за стотинки има джопче под бутоните за огледалата :icon_dance:

Това джобче е идеално да си сложиш документите :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 години ...

Здравейте, Колеги,

 

Във връзка с темата бих искал да попитам някой сменял ли си е осветлението на скоростния лост на автомат и ако има възможност да сподели как става. Преди няколко дни изгаснаха последователно първо крушката в пепелника, след това подсветката на единия бутон за подгряване на седалките и накрая всичко що светеше на скоростния лост. Също така искам да ви питам от ляво, където е управлението за огледалата има ли някой бутон, които да е осветен, TLC, регулация на фарове, управление на огледалата?

 

Благодаря предварително! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От ляво светят бутоните за фаровете за мъгла, подсилените стопове, реглажа на височината на фаровете и реглажа на огледалата. Ако имаш TCL, свети и той.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...