TASSO Публикувано 9 ноември 2010 Сподели Публикувано 9 ноември 2010 Ако му измислят 2 модификации и ще е перфектната кола за градски условия: 1. Да може да се сгъва и да се побира в багажника на Галанта. 2. Да може да се зарежда от USB. Няма да го видим, но пък звучи яко :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 9 ноември 2010 Сподели Публикувано 9 ноември 2010 Като се вземе под внимание, че и Пежо-Ситроен са около казана ми е мъка за возилото.Вчера докато се прибирах от София по магистралата ни изпревари Пежо 206 от новите с багажник, демек седан. :D Образите объркали кабелите и вместо третия стоп да свети при натискане на спирачката свети като габарит :icon_hmm: постоянно, а левият габарит свети като натиснеш спирачката. :icon_doh: И това на нов автомобил! :vsurprise: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 9 ноември 2010 Сподели Публикувано 9 ноември 2010 Вчера докато се прибирах от София по магистралата ни изпревари Пежо 206 от новите с багажник, демек седан. Образите объркали кабелите и вместо третия стоп да свети при натискане на спирачката свети като габарит постоянно, а левият габарит свети като натиснеш спирачката...Просто масата на левия заден фар се губи. 206SD се прави в Иран и има толкова общо с фирмата Пежо, колкото ВАЗ с Фиат. :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_Atanas_ Публикувано 10 ноември 2010 Сподели Публикувано 10 ноември 2010 Според мен ще е добра градска количка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 10 ноември 2010 Admin Сподели Публикувано 10 ноември 2010 Мене лично ме притеснява окачването за нашите пътища, осеяни с неравности и дупки.:icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 10 ноември 2010 Сподели Публикувано 10 ноември 2010 Мене лично ме притеснява окачването за нашите пътища, осеяни с неравности и дупки.:icon_hmm:Ами то не върви заради нашите пътища да проектират гъсенична машина, подобна на танк, каквато всъщност е необходима за условията тук :) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 10 ноември 2010 Сподели Публикувано 10 ноември 2010 Е, ти пък.... като включим и руският, румънски, украински, грузински, арменски, азерски, таджикски и пр. -икски пазари - направо сме си пазарна ниша...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 10 ноември 2010 Сподели Публикувано 10 ноември 2010 Супер колица, пробегът в последния брой на Аутобилд беше засечен на 100,4 километра с едно зареждане, реален, комбиниран. В града и с настъпване е ОК. На икономичен режим може да изминеш около 150 км. което също е ок. Проблемът е във времето за заряд. По спецификация е около 6 часа, ускорено зареждане нещо не се споменава. Без съмнение цената на километър градско придвижване е страхотна :icon_thumbup: Колата обаче струва 32000 евро, което сметнато през среднодневен пробег от 100-ина километра и около 20 000 км. само градско каране годишно е нелоша сделка... Обаче за извън града е малко сложно. Отивам да видя брат ми в Пловдив, сядаме да се наядем, напием с безалкохолно, да се разходим хубаво, да напазаруваме, на лаф моабет, докато колата се зарежда и после наобратно... Има концепция в колицата и тя е не само икономическата изгода, но и вид социална отговорност. Хем си с кола в града, хем нула емисии и 3 стотинки на километър. Ако такситата са такива, например, си е зверска далавера, а? Може да се затвори центъра на София и в периферията да се дават под наем такива Миевци - хем чисто, хем удобно... Има бъдеще в тая идея, особено ако това е втора, трета кола в семейството или е на някоя високо отговорна мацка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dell Публикувано 10 ноември 2010 Сподели Публикувано 10 ноември 2010 (редакция) Много вярно...почти идеалната градска кола. Но за извън града - никой не вкарва в уравнението времето за зареждане. Наскоро в TopGear правиха тест на мицуто и изминаха разстояние от 400 км. за около ден и нещо. На 100-120 км. спираха за около 6 часово зареждане. Така, че колицата си е супер, точно както каза SLX - разкош за града. Но иначее...от батерията има още какво да се желае. Редактирано 10 ноември 2010 от Dell Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 10 ноември 2010 Сподели Публикувано 10 ноември 2010 Бъдеще има, разбира се, лошото е, че е само бъдеще... Бих ползвал такава кола в града с огромно удоволствие, само едно не се сещам - като как ще я зареждам..... Трябва гараж, а в гаража - ток..... Далеч ми се струва това бъдеще, някак си.... чисто инфраструктурно.... Адаш, някъде бях чел за бързо зареждане (ок. 20 минути)... Ако го има - това доближава бъдещето чувствително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 10 ноември 2010 Сподели Публикувано 10 ноември 2010 Ще трябва на всеки 100 км да имаш някой познат със зареден акумулатор. Само сменяш и продължаваш. Така няма да използваш бързия заряд и ще се удълже живота на акумулатора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 10 ноември 2010 Сподели Публикувано 10 ноември 2010 Верно бе, аз познавам поне 600 души с такива акумулатори Как седят неща с бързия заряд? Има ли го последно, или все още не? (не, че ще се засиля да си купувам скоро, де) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 10 ноември 2010 Сподели Публикувано 10 ноември 2010 Верно бе, аз познавам поне 600 души с такива акумулатори. Как седят неща с бързия заряд? Има ли го последно, или все още не?Чисто теоретично - не е нужно да познаваш толкова хора, просто по бензиностанциите трябва да има оборотни акумулатори - кихаш 20лв, сваляш разредения, слагаш зареден и продължаваш. :good: Казвам теоретично, защото i-MiEV няма такава възможност, батериите са 'вградени' в пода.А бързият заряд от 30мин е неосъществим в домашни условия заради високата плътност на енергията за зареждане - трябва ток от около 200А. Необходими са специални станции, които 'се разработват'. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 10 ноември 2010 Сподели Публикувано 10 ноември 2010 Ясно. Връщаме се в бъдещето.... Оборотните акумулатори не знам доколко са удачни, защото не се знае на колко използван ще попадне човек.... Чакаме станциите.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Ru Публикувано 22 ноември 2010 Сподели Публикувано 22 ноември 2010 Mitsubishi Motors Corporation подписа споразумение за сътрудничество с правителството на Сингапур за промотиране на електромобилитеПубликувана от auto-press.bg в Авто Дата: 2010-11-22 06:50:39 Mitsubishi Motors Corporation (MMC) и оторизирания дистрибутор за Сингапур - Cycle & Carriage Automotive PTE Limited (CCA) днес подписаха споразумение за сътрудничество с местното правителство с цел популяризиране на електромобилите. Съветът за икономическо развитие в Сингапур (EBD), Органа отговарящ за енергетиката (ЕМА), както и Органа отговарящ за сухопътния транспорт (LTA) ще си съдействат за изграждането на инфраструктура за зареждане на електромобили. В допълнение ще направят и съвместна оценка на финансовите предимстава при дългосрочното използване на електрическите автомобили. От 2011 г., чрез дистрибутора CCA, ММС ще предостави 25 броя Mitsubishi i-MiEV и ще сътрудничи на споменатите институции за тестове, свързани с експлоатация на автомобилите. Председателят на Съвета за Икономическо Развитие в Сингапур, Лео Ип, коментира: „С радост приветстваме Mitsubishi Motors на борда, като първия голям доставчик на електромобили за програмата ни свързана с тестването и популяризирането им. Тази инициатива е прекрасно доказателство за това, че Сингапур е готов да се превърне в жива лаборатория за автомобилните производители, доставчиците на зарядни устройства и други компании, свързани с експлоатия и поддружка за електромобили. Самите ние виждаме потенциал за развитието на сфери като поддръжка на зарядните системи, поддръжка на електрическите батерии и системите за електрическо задвижване. Компаниите могат да се възползват от струпването на толкова много талантливи инженери и специалисти на едно място и да потърсят нови възможности за бизнеса.” Президентът на Mitsubishi Motors, Осаму Масуко от своя страна допълни: “MMC е горда да съдейства в програмата на Сингапур за налагане на електромобилите. Ние вярваме в потенциала на местния пазар и ще се радваме, заедно с ССА, да участваме в една такава оценка на представянето на Mitsubishi i-MiEV и най-вече да дадем възможност на жителите на Сингапур да се запознаят отблизо с електромобила.” Към момента MMC продава електромобила от ново поколение, Mitsubishi i-MiEV в Япония, Хонг Конг и Австралия. През ноември бе даден старт и на производството за Европа. Освен това, компанията е ангажирана с множество инициативи за популяризирането на електромобилите, в партньорство различни правителства по целия свят, в това число и Княжество Монако, Исландия и Дания. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 28 ноември 2010 Сподели Публикувано 28 ноември 2010 Освен това, компанията е ангажирана с множество инициативи за популяризирането на електромобилите, в партньорство различни правителства по целия свят ... Мицубиши просто живеят в бъдещето! Наскоро обявиха, че намалят цената на i-MiEV с 5k евро поради голямото търсене.До колкото знам заводът има капацитет 10.000 електромобила годишно и е доста напред с поръчките. Предполагам малко хора са обърнали внимание на един "дребен" факт.Мицубиши доста време правиха тестове на i-MiEV и разработваха батерии в сътрудничество с външна фирма.След това купиха завода за батерии и обявиха, че ще произвеждат 10.000 електромобила годишно. Чак след това започнаха тук-там да се обявяват масово електромобили с доста сходни характеристики.Няма лошо де. Това е показателно - лидерът върви напред, а останалите следват. Остава да видим колко бързо ще навлезнат електромобилите в ежедневието.Аз лично съм сигурен - връщане назад няма. :santa: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицубеше Публикувано 11 ноември 2011 Сподели Публикувано 11 ноември 2011 Здравейте, В Русе от 10.11. до 13.11 2011 г. в новия изложбен център на Пежо на ул. Иван Ведър срещу печатница Дунав се провежда тест драйв на Пежо иОн. Това е Митсубиши иМиев, обаче с емблемите на Пежо. Колата е много сладка. Аз и жена ми я карахме и сме във възторг.Разходът на "гориво" на 100 км. е цели 2 (два) лева! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 22 ноември 2011 Сподели Публикувано 22 ноември 2011 Та по заглавието на темата - времето ще покаже, мисля, че това няма да е толкова далеч, щом дори в нашата скромна татковина се изграждат зарядни станции за електромобили http://www.capital.bg/biznes/2011/11/21/1209140_v_sofiia_skoro_shte_ima_zariadni_stancii_za/?p=0#addcomment П.П. Тишо, започвай да сбираш от закуски Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Светла Публикувано 4 януари 2012 Сподели Публикувано 4 януари 2012 Google намери разковничето :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 4 януари 2012 Сподели Публикувано 4 януари 2012 Това е показателно - лидерът върви напред, а останалите следват.Остава да видим колко бързо ще навлезнат електромобилите в ежедневието.Аз лично съм сигурен - връщане назад няма.:santa: Ще видим колко време ще е изявен лидер с тези цени, понеже първият изкарал на пазара елмобил с достъпна цена и доволно дълъг пробег, ще накара всички да забравят за първообраза. Технологичния отдел заслужава уважение, докато маркетинговия е пълна трагедия , както неведнъж са доказвали от :mitsu-smiley: . Доста от иновативните и качествени произведения на марката , за съжаление остават недооценени и трудно намират пазарен успех поне в Европа. През това време конкуренцията обаче не спи и в толкова нов сегмент е трудно да се говори за изявено лидерство. Желая им успех , но почти не виждам как ще стигнат до него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svilkata_ve Публикувано 5 януари 2012 Сподели Публикувано 5 януари 2012 Японците започват изпитателни тестове на своя електромобил в Европа. Малка флотилия от 12 екземпляра ще бъде предоставена на вносителите, за да бъдат изпробвани в реални условия. още от auto motor und sport http://ams.bg/images/galleries/25645/35864.jpg След 30-тина години ще можем и ние да ги ползваме свободно в нашата напреднала държава :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.