Премини към съдържание

Mitsubishi I-miev: Времето ще покаже


Ferdo

Препоръчано мнение

Ако му измислят 2 модификации и ще е перфектната кола за градски условия:

1. Да може да се сгъва и да се побира в багажника на Галанта.

2. Да може да се зарежда от USB.

 

Няма да го видим, но пък звучи яко :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като се вземе под внимание, че и Пежо-Ситроен са около казана ми е мъка за возилото.

Вчера докато се прибирах от София по магистралата ни изпревари Пежо 206 от новите с багажник, демек седан. :D

Образите объркали кабелите и вместо третия стоп да свети при натискане на спирачката свети като габарит :icon_hmm: постоянно, а левият габарит свети като натиснеш спирачката. :icon_doh: И това на нов автомобил! :vsurprise:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вчера докато се прибирах от София по магистралата ни изпревари Пежо 206 от новите с багажник, демек седан. Образите объркали кабелите и вместо третия стоп да свети при натискане на спирачката свети като габарит постоянно, а левият габарит свети като натиснеш спирачката...
Просто масата на левия заден фар се губи. 206SD се прави в Иран и има толкова общо с фирмата Пежо, колкото ВАЗ с Фиат. :icon_dance:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Мене лично ме притеснява окачването за нашите пътища, осеяни с неравности и дупки.:icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мене лично ме притеснява окачването за нашите пътища, осеяни с неравности и дупки.:icon_hmm:

Ами то не върви заради нашите пътища да проектират гъсенична машина, подобна на танк, каквато всъщност е необходима за условията тук :):):)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, ти пък.... като включим и руският, румънски, украински, грузински, арменски, азерски, таджикски и пр. -икски пазари - направо сме си пазарна ниша......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Супер колица, пробегът в последния брой на Аутобилд беше засечен на 100,4 километра с едно зареждане, реален, комбиниран. В града и с настъпване е ОК. На икономичен режим може да изминеш около 150 км. което също е ок. Проблемът е във времето за заряд. По спецификация е около 6 часа, ускорено зареждане нещо не се споменава. Без съмнение цената на километър градско придвижване е страхотна :icon_thumbup: Колата обаче струва 32000 евро, което сметнато през среднодневен пробег от 100-ина километра и около 20 000 км. само градско каране годишно е нелоша сделка... Обаче за извън града е малко сложно. Отивам да видя брат ми в Пловдив, сядаме да се наядем, напием с безалкохолно, да се разходим хубаво, да напазаруваме, на лаф моабет, докато колата се зарежда и после наобратно... Има концепция в колицата и тя е не само икономическата изгода, но и вид социална отговорност. Хем си с кола в града, хем нула емисии и 3 стотинки на километър. Ако такситата са такива, например, си е зверска далавера, а? Може да се затвори центъра на София и в периферията да се дават под наем такива Миевци - хем чисто, хем удобно... Има бъдеще в тая идея, особено ако това е втора, трета кола в семейството или е на някоя високо отговорна мацка.

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много вярно...почти идеалната градска кола. Но за извън града - никой не вкарва в уравнението времето за зареждане. Наскоро в TopGear правиха тест на мицуто и изминаха разстояние от 400 км. за около ден и нещо. На 100-120 км. спираха за около 6 часово зареждане. Така, че колицата си е супер, точно както каза SLX - разкош за града. Но иначее...от батерията има още какво да се желае.

Редактирано от Dell
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бъдеще има, разбира се, лошото е, че е само бъдеще... Бих ползвал такава кола в града с огромно удоволствие, само едно не се сещам - като как ще я зареждам..... Трябва гараж, а в гаража - ток.....

Далеч ми се струва това бъдеще, някак си.... чисто инфраструктурно....

Адаш, някъде бях чел за бързо зареждане (ок. 20 минути)... Ако го има - това доближава бъдещето чувствително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще трябва на всеки 100 км да имаш някой познат със зареден акумулатор. Само сменяш и продължаваш. Така няма да използваш бързия заряд и ще се удълже живота на акумулатора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Верно бе, аз познавам поне 600 души с такива акумулатори :-)

Как седят неща с бързия заряд? Има ли го последно, или все още не? (не, че ще се засиля да си купувам скоро, де)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Верно бе, аз познавам поне 600 души с такива акумулатори. Как седят неща с бързия заряд? Има ли го последно, или все още не?
Чисто теоретично - не е нужно да познаваш толкова хора, просто по бензиностанциите трябва да има оборотни акумулатори - кихаш 20лв, сваляш разредения, слагаш зареден и продължаваш. :good: Казвам теоретично, защото i-MiEV няма такава възможност, батериите са 'вградени' в пода.

А бързият заряд от 30мин е неосъществим в домашни условия заради високата плътност на енергията за зареждане - трябва ток от около 200А. Необходими са специални станции, които 'се разработват'. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ясно. Връщаме се в бъдещето....

Оборотните акумулатори не знам доколко са удачни, защото не се знае на колко използван ще попадне човек....

Чакаме станциите....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Mitsubishi Motors Corporation подписа споразумение за сътрудничество с правителството на Сингапур за промотиране на електромобилите

Публикувана от auto-press.bg в Авто

Дата: 2010-11-22 06:50:39

 

 

Mitsubishi Motors Corporation (MMC) и оторизирания дистрибутор за Сингапур - Cycle & Carriage Automotive PTE Limited (CCA) днес подписаха споразумение за сътрудничество с местното правителство с цел популяризиране на електромобилите.

 

Съветът за икономическо развитие в Сингапур (EBD), Органа отговарящ за енергетиката (ЕМА), както и Органа отговарящ за сухопътния транспорт (LTA) ще си съдействат за изграждането на инфраструктура за зареждане на електромобили. В допълнение ще направят и съвместна оценка на финансовите предимстава при дългосрочното използване на електрическите автомобили. От 2011 г., чрез дистрибутора CCA, ММС ще предостави 25 броя Mitsubishi i-MiEV и ще сътрудничи на споменатите институции за тестове, свързани с експлоатация на автомобилите.

 

Председателят на Съвета за Икономическо Развитие в Сингапур, Лео Ип, коментира: „С радост приветстваме Mitsubishi Motors на борда, като първия голям доставчик на електромобили за програмата ни свързана с тестването и популяризирането им. Тази инициатива е прекрасно доказателство за това, че Сингапур е готов да се превърне в жива лаборатория за автомобилните производители, доставчиците на зарядни устройства и други компании, свързани с експлоатия и поддружка за електромобили. Самите ние виждаме потенциал за развитието на сфери като поддръжка на зарядните системи, поддръжка на електрическите батерии и системите за електрическо задвижване. Компаниите могат да се възползват от струпването на толкова много талантливи инженери и специалисти на едно място и да потърсят нови възможности за бизнеса.”

 

Президентът на Mitsubishi Motors, Осаму Масуко от своя страна допълни: “MMC е горда да съдейства в програмата на Сингапур за налагане на електромобилите. Ние вярваме в потенциала на местния пазар и ще се радваме, заедно с ССА, да участваме в една такава оценка на представянето на Mitsubishi i-MiEV и най-вече да дадем възможност на жителите на Сингапур да се запознаят отблизо с електромобила.”

 

Към момента MMC продава електромобила от ново поколение, Mitsubishi i-MiEV в Япония, Хонг Конг и Австралия. През ноември бе даден старт и на производството за Европа. Освен това, компанията е ангажирана с множество инициативи за популяризирането на електромобилите, в партньорство различни правителства по целия свят, в това число и Княжество Монако, Исландия и Дания.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Освен това, компанията е ангажирана с множество инициативи за популяризирането на електромобилите, в партньорство различни правителства по целия свят ...

 

Мицубиши просто живеят в бъдещето!

 

Наскоро обявиха, че намалят цената на i-MiEV с 5k евро поради голямото търсене.

До колкото знам заводът има капацитет 10.000 електромобила годишно и е доста напред с поръчките.

 

Предполагам малко хора са обърнали внимание на един "дребен" факт.

Мицубиши доста време правиха тестове на i-MiEV и разработваха батерии в сътрудничество с външна фирма.

След това купиха завода за батерии и обявиха, че ще произвеждат 10.000 електромобила годишно.

 

Чак след това започнаха тук-там да се обявяват масово електромобили с доста сходни характеристики.

Няма лошо де. Това е показателно - лидерът върви напред, а останалите следват.

 

Остава да видим колко бързо ще навлезнат електромобилите в ежедневието.

Аз лично съм сигурен - връщане назад няма.

 

:santa:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 11 месеца ...

Здравейте,

 

В Русе от 10.11. до 13.11 2011 г. в новия изложбен център на Пежо на ул. Иван Ведър срещу печатница Дунав се провежда тест драйв на Пежо иОн. Това е Митсубиши иМиев, обаче с емблемите на Пежо.

Колата е много сладка. Аз и жена ми я карахме и сме във възторг.

Разходът на "гориво" на 100 км. е цели 2 (два) лева!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Та по заглавието на темата - времето ще покаже, мисля, че това няма да е толкова далеч, щом дори в нашата скромна татковина се изграждат зарядни станции за електромобили http://www.capital.bg/biznes/2011/11/21/1209140_v_sofiia_skoro_shte_ima_zariadni_stancii_za/?p=0#addcomment

 

П.П. Тишо, започвай да сбираш от закуски :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Това е показателно - лидерът върви напред, а останалите следват.

Остава да видим колко бързо ще навлезнат електромобилите в ежедневието.Аз лично съм сигурен - връщане назад няма.:santa:

Ще видим колко време ще е изявен лидер с тези цени, понеже първият изкарал на пазара елмобил с достъпна цена и доволно дълъг пробег, ще накара всички да забравят за първообраза. Технологичния отдел заслужава уважение, докато маркетинговия е пълна трагедия , както неведнъж са доказвали от :mitsu-smiley: . Доста от иновативните и качествени произведения на марката , за съжаление остават недооценени и трудно намират пазарен успех поне в Европа. През това време конкуренцията обаче не спи и в толкова нов сегмент е трудно да се говори за изявено лидерство. Желая им успех , но почти не виждам как ще стигнат до него.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Японците започват изпитателни тестове на своя електромобил в Европа. Малка флотилия от 12 екземпляра ще бъде предоставена на вносителите, за да бъдат изпробвани в реални условия.

 

още от auto motor und sport

 

http://ams.bg/images/galleries/25645/35864.jpg

 

След 30-тина години ще можем и ние да ги ползваме свободно в нашата напреднала държава :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...