BallAtriX Публикувано 20 януари 2009 Сподели Публикувано 20 януари 2009 Реших да сменям маслото на скоростната кутия и днес си взех 4л Total BV 75W80 от един магазин , 20лв- литъра.Обаче като го отворих в къщи , нещо силно започна да ме гризе , че са ме "цакнали с топла бира " : :icon_blush: Друг път не съм вземал такова , и за това ако може да кажете какво на вид е това масло.Тубичките по 1 литър - бяха запечатани само с пластмасов пръстен ( този отвън на калачката),вътре на отвора нямаше станиоло-хартиена запечатка.Маслото ми се стори доста рядко, точно като олио, и цвета му е като олио с леко зеленикъв отенък.Има лек специфичен мирис - както казват на чесън!Дали е менте, или съм 80 лв назад вече :icon_box: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 20 януари 2009 Сподели Публикувано 20 януари 2009 4 литра? Голяма кутия бе Моята събира 1800 гр. (2 литра зорна). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Illian Публикувано 20 януари 2009 Сподели Публикувано 20 януари 2009 Колко литра събира скоростната на каризмата ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 20 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 20 януари 2009 Колко литра събира скоростната на каризмата ?Дават я 3,4 литра . 4 литра? Голяма кутия бе smile.gif Моята събира 1800 гр. (2 литра зорна).Доста е , ама какво да се прави, а пък не продават по 100 мл :nono: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 20 януари 2009 Сподели Публикувано 20 януари 2009 Май е 2.4-2.6 литра и ще се озориш доста, ако го сменяш сам.Ще разбереш, дали са те прецакали, чак като го налееш иначе е горе-долу толкова рядко; Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K Публикувано 20 януари 2009 Сподели Публикувано 20 януари 2009 И аз сложих същото, като теб. За съжаление не съм го отварял предварително, така че не мога да ти кажа какво е било на външен вид и вкус. Иначе цената беше 53.30 лв за 3 х 1 л. Като сложиш отстъпката (не знам колко %) излиза колкото твоето, така че на цена са долу горе еднакви. Да допълня само, че моята скоростната кутия събира 3.2 л. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 20 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 20 януари 2009 Благодаря НА ВСИЧКИ :icon_clap: Успокоих се :icon_thumbup: Май е 2.4-2.6 литра и ще се узориш доста, ако го сменяш сам.Ще разбереш, дали са те прецакали, чак като го налееш иначе е горе-долу толкова рядко; Хихи , Това ми звучи малко ала : "Ако хвърлиш скоростна кутия , значи е било менте " Е дано не узная скоро Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 20 януари 2009 Сподели Публикувано 20 януари 2009 4 литра? Голяма кутия бе Моята събира 1800 гр. (2 литра зорна). Май е 2.4-2.6 литра и ще се узориш доста, ако го сменяш сам.Ще разбереш, дали са те прецакали, чак като го налееш иначе е горе-долу толкова рядко;Айде за да не се карате, да ви кажа.....По каталог му събира 3.4 л..... ...................................................................П.П............Френска работа...... :lol: :lol: :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 20 януари 2009 Сподели Публикувано 20 януари 2009 А GDI-то събира точно 2.700 литра. :icon_bye:В скоростната кутия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 20 януари 2009 Сподели Публикувано 20 януари 2009 А GDI-то събира точно 2.700 литра. :icon_bye:А тука някой да е говорил за ГДИ ??? :P ...То кво ли да ги говорим тея дизели...... :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 20 януари 2009 Сподели Публикувано 20 януари 2009 А GDI-то събира точно 2.700 литра. :icon_bye: По каталог 2.600 и нещо, в реалност успяха да налеят малко над около 2.400, скоро може да се наложи да го точа, ще разберем. Японска му работа... :rolleyes: Т'ва както казаха японския дизел е голяма работа, не е като немския :icon_censored: .... :starwars: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 20 януари 2009 Сподели Публикувано 20 януари 2009 А тука някой да е говорил за ГДИ ??? :P ...То кво ли да ги говорим тея дизели...... :lol:Ами споменаваше се... ТУКПо каталог 2.600 и нещо, в реалност успяха да налеят малко над около 2.400, скоро може да се наложи да го точа, ще разберем. Японска му работа... :rolleyes: Т'ва както казаха японския дизел е голяма работа, не е като немския :icon_censored: .... :starwars:Е, ако не го изчакаш маслото да се източи хубаво - може и само 2.100 литра да събере... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 20 януари 2009 Сподели Публикувано 20 януари 2009 Малко лекичко извън темата и питането на колегата. Аз скоро сменях масло на скоростната кутия. Тъй като за различните модели вместимостта е различна и също се чудех колко да купувам. Бях в сервиз "Бош" тук в Бургас, тъй като там намерих маслото което търся и те го сменяха. После при плащането ми прихванаха точното количество, което е налято в кутията. Сипват го от тубички по 5 л., но не се налага да се купува излишно масло. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 20 януари 2009 Сподели Публикувано 20 януари 2009 Ами точеше се докато сменяха на двигателя, филтри и т.н, някъде към половин час. Що ли не са му сложили една френска кутия, лагера на първичния вал вероятно е взел да сдава багажа, сигурно ще хвърлям маслото... Моето беше някакво по 28 лв, наливно и ми казаха колко са налели. Ако е било възможно да налеят още съм сигурен, че са щели да го налеят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 20 януари 2009 Сподели Публикувано 20 януари 2009 Малко лекичко извън темата и питането на колегата. Аз скоро сменях масло на скоростната кутия. Тъй като за различните модели вместимостта е различна и също се чудех колко да купувам. Бях в сервиз "Бош" тук в Бургас, тъй като там намерих маслото което търся и те го сменяха. После при плащането ми прихванаха точното количество, което е налято в кутията. Сипват го от тубички по 5 л., но не се налага да се купува излишно масло.Ако са ти прихванали 5 литра, иди си искай 1.6 л. -ресто.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ne6toto Публикувано 22 януари 2009 Сподели Публикувано 22 януари 2009 Колеги моля да споделите какво масло да си сложа-10w40 или15w40 на 4g63.Предната кола бях с лики моли с добавката и бях много доволен ама не беше японец.Сега тази ми пипа маслото и затова се триумя какво да и шибна,да е с някаква пресадка,да изкара зимата пък на лято ще пусна сигмент и вложки.Полусинтетиката ли да избера?-незнам.Извинявам се че ползвам темата на колегата,но видях че сте на тема масла и затова си позволих.Поздрави,наздраве. :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ne6toto Публикувано 22 януари 2009 Сподели Публикувано 22 януари 2009 Сложих лики моли 10w40 с пресадката което е ,дано не съм сбъркал.Наздраве. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 22 януари 2009 Сподели Публикувано 22 януари 2009 ........... какво да и шибнаЗащо не и "шибнеш"20/50, и ще спре да пипа............ :spam: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 24 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 24 януари 2009 Продължение:Така, днес ми остана време и си го смених маслото, с надеждата че 1 и задна скорост ще влизат малко по-лесно.Но каква беше изненадата ми като тръгнах, 1 и задна скорост включваха дори по-зле от преди :( .Предложете някоя добавка за скоростни кутии.Добре че си запазих старото масло, ако не се оправи и с добавка , може да пробвам да го налея пак :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 24 януари 2009 Сподели Публикувано 24 януари 2009 При включването хъркат ли ? При тези френските, част от това, което превключвало скоростите било пластмасово и още разни части по превключващия механизъм и някакви втулки правили този проблем. Не е от маслото. Новото е малко по-гъсто и за това създава такова впечатление. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 24 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 24 януари 2009 При включването хъркат ли ? При тези френските, част от това, което превключвало скоростите било пластмасово и още разни части по превключващия механизъм и някакви втулки правили този проблем. Не е от маслото. Новото е малко по-гъсто и за това създава такова впечатление. "Хърка " само на задна скорост, за 1-ва просто много трудно влиза.Наистина и аз не вярвам да е проблема маслото, но както каза ти сега с новото масло си проличава истинския проблем.Знам за някакви селеново втулки, от които може да идва проблема.... или пък синхронизатор? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 24 януари 2009 Сподели Публикувано 24 януари 2009 По принцип задните скорости май нямат синхронизатори (включват при напълно спряла кола). Има два варианта - да не може да включи както трябва и да изхърква, или съединителя да не отделя добре. При теб явно не може да влезне докрай. Отиди в някой сервиз да я видят и не им се вързвай ако ти вкарат филма, че кутията е за ремонт; Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 24 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 24 януари 2009 Благодаря за напътсвието, мисля да посетя ратола в скоро време, тъй и тъй имам един шарнир за смяна ще кажа да я погледнат Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.