rado_85 Публикувано 11 януари 2009 Сподели Публикувано 11 януари 2009 :mitsu-smiley: Здравейте , преди около месец си взех Колт 2001г. 1.3 16V 82 кончета със спортно окачване, внос Германия много запазено. Колтчето всичко му е супер обаче има едно гадно скърцане от съединителя и незнам дали е нещо сериозно или не. Говорих с познати от сервиза където ми сменяха масла филтри ремъци и ми казаха , че няма никакъв проблем, било нормално. Та исках да ви помоля за мнение надявам се да пишете относно проблема и как да го реша... Благодаря Ви!!! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 11 януари 2009 Сподели Публикувано 11 януари 2009 Усили музиката Базикам се Наври се под волана, натискай педала с ръка и виж дали не е от самия педал (лостовия механизъм) и го смажи ако е той ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Tasev Публикувано 12 януари 2009 Сподели Публикувано 12 януари 2009 Бих искал да се присъединя към колегата със скърцащият съединител. Аз имам същият проблем, от сервизите ми казаха същото, че нямало проблем, но скърцането продължава. Легнах под волана, но имам чувството, че скърцането не е от лостовият механизъм, а някъде отпред. Ако някой има идея какъв би могъл да бъде проблема, моля да сподели своето мнение. Благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skaliente Публикувано 24 януари 2009 Сподели Публикувано 24 януари 2009 И аз съм така вече взе да ме изнервя.Помогнете Моля Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 24 януари 2009 Сподели Публикувано 24 януари 2009 Бих искал всеки от вас да сподели с какъв тип съединител е - хидравличен или с жило. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rado_85 Публикувано 24 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 24 януари 2009 Ами да ти кажа , че аз съм с жило и си мисля , че скърца от него или от педала и се питам как да го смажа? А и се извинявам за неточно създадената тема , защото доколкото знам съединител не може да скърца.. х ах Та дали е жилото или педала незнам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri1200 Публикувано 24 януари 2009 Сподели Публикувано 24 януари 2009 Ами да ти кажа , че аз съм с жило и си мисля , че скърца от него или от педала и се питам как да го смажа? А и се извинявам за неточно създадената тема , защото доколкото знам съединител не може да скърца.. х ах Та дали е жилото или педала незнам. Ако колата ти е Колт 2001год., няма как да си с жило........съединителят е хидравличен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rado_85 Публикувано 25 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 25 януари 2009 Ами ако е така какво мога да направя за да се оправи? И да спре да скърца.... Благодаря предварително. :please: А и понякога не се чува въобще спира за момент да издава тоя гаден звук и после отново започва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri1200 Публикувано 25 януари 2009 Сподели Публикувано 25 януари 2009 Ами ако е така какво мога да направя за да се оправи? И да спре да скърца.... Благодаря предварително. :please: А и понякога не се чува въобще спира за момент да издава тоя гаден звук и после отново започва. Ами няма какво да направиш. Като се позатопли и поизсъхне навън, предполагам, че ще спре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 януари 2009 Сподели Публикувано 25 януари 2009 Колта ти е с хидравличен съединител с 1 помпа и един изпълнителен механизъм долу от към скоростите...........Това че ти скърца означават две неща: 1. Вилката откъм педала на съединителя има една пластмасова втулка ,която е точно за това , да не се опират метал в метал ( вилката и педала са метални) и да не скърца, виж да не е от там скърцането - желателно е да го разглобиш като махнеш шплента и демонтираш шпилката която минава през вилката и педала ...........тогава ще изпаднат и още - гумен О-ринг и вълнеобразна шайбичка която придава натиск към всички части и осигурява стабилност там.............2. Скърцане може да има от към помпата горната ( ако си сигурен че от там чуваш шума) ..........в такъв случай трябва да се отвори помпата като преди това се демонтира от купето ............скърцането в самата помпа идва най вероятно поради това че си счупил пружината вътре .......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rado_85 Публикувано 27 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 27 януари 2009 Колта ти е с хидравличен съединител с 1 помпа и един изпълнителен механизъм долу от към скоростите...........Това че ти скърца означават две неща: 1. Вилката откъм педала на съединителя има една пластмасова втулка ,която е точно за това , да не се опират метал в метал ( вилката и педала са метални) и да не скърца, виж да не е от там скърцането - желателно е да го разглобиш като махнеш шплента и демонтираш шпилката която минава през вилката и педала ...........тогава ще изпаднат и още - гумен О-ринг и вълнеобразна шайбичка която придава натиск към всички части и осигурява стабилност там.............2. Скърцане може да има от към помпата горната ( ако си сигурен че от там чуваш шума) ..........в такъв случай трябва да се отвори помпата като преди това се демонтира от купето ............скърцането в самата помпа идва най вероятно поради това че си счупил пружината вътре .......... Благодаря ти , смятам да направя това при повечко свободно време. Та за момента не е проблем , че я карам така нали? И ако имаш някаква представа колко струва тая пружинка и откъде мога да си я купя? Благодаря предварително..... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 27 януари 2009 Сподели Публикувано 27 януари 2009 Първо установи проблема, после ще мислим от къде и колко струва ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cherry_86 Публикувано 30 януари 2009 Сподели Публикувано 30 януари 2009 От скоро и моят съединител издава подобен звук-като скърцане е сякаш има нужда да се смаже, но още не съм го карала на сервиз,казаха ми, че не било сериозно...Дано да не е!!! Иначе колицата е перфектна, пу пу да не й е уруки :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ra1N Публикувано 25 април 2009 Сподели Публикувано 25 април 2009 Някой реши ли го този проблем? и аз имам същия... появява се от време на време и изчезва когато си поиска :( отвратително изнервящо е.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 26 април 2009 Сподели Публикувано 26 април 2009 При мен скърцаше съединителя и доста време се чудих от какво е. Карах така, докато не започна доста рязко да отделя и го смених. Скърцането изчезна и вече 8000 км така И с нов съединител е едно такова леко, меко Друго си е, ама е скъпичко. Иначе взех съединител Exedy. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mk224 Публикувано 26 април 2009 Сподели Публикувано 26 април 2009 Ами да ти кажа , че аз съм с жило и си мисля , че скърца от него или от педала и се питам как да го смажа? Жилото се смазва с спирачна течност. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 26 април 2009 Сподели Публикувано 26 април 2009 Жилото се смазва с спирачна течност. :icon_thumbup: Само дето не е с жило ;) Тук да не караме френски кошници :D Майтапя се, да не се засегне някой, ей! :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ra1N Публикувано 26 април 2009 Сподели Публикувано 26 април 2009 Ако някой е решил този проблем със скърцането, без подмяна на съединител, моля да опише по конкретно и точно начина. Благодаря и поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 26 април 2009 Сподели Публикувано 26 април 2009 Само дето не е с жило ;) Тук да не караме френски кошници :D Майтапя се, да не се засегне някой, ей! :icon_dance: Моделите 92-95 са с жило. И 4Г13 и 4Г92. След 96-та (по новото купе) са с хидравлична помпа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djon Публикувано 27 април 2009 Сподели Публикувано 27 април 2009 При мене скърцаше преди 2 години - мисля че някаква втулка се беше износила :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kanelov_86 Публикувано 27 април 2009 Сподели Публикувано 27 април 2009 Здравейте колеги!И при мен скърца и аз не знам от каде е, аз съм със жило. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido varna Публикувано 31 Май 2009 Сподели Публикувано 31 Май 2009 Здравейте колеги!И при мен скърца и аз не знам от каде е, аз съм със жило. И аз имах същия проблем, но го оправих. Трябва да освободиш жилото от врътката за натягане и да го смажеш с малко грес там където жилото се свързва с педала.. Успех.. :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.