Колеги здравейте, имам някакъв проблем , който за сега не е голям , но ме дразни и трябва да се реши.Та направо на въпроса една сутрин при температури от порядъка на - 25 градуса миналата седмица сутринта паля Колта трудно в смисъл акумолатора явно е бил леко замръзнал и оставям колата да загрее и всичко си работи перфектно.Проблема е ,че ми светна лампата за мотора "Check Engine" и не гасне...Отивам на диагностика вечерта след работа като през това време двигателя работи отново перфектно... След закачането на 4 компютъра към Колта ми проверката показа:1.Инжектори - перфектни2.Динамо - перфектно3.Акумолатор - перфектен4.Ламбда сонда - колебания (стои на 170 , 190) ,а доколкото разбрах трябва да бяга между 100 и 900 за минута около 4 пъти.След изрязване на колата , ламбда сондата се възбуди и започнаха да играят стойностите но за малко.След установеното компютрите показаха ,че няма грешка , а иначе изтрива такава... и след това лампата "Check Engine" изгасва. Само ,че след паленето отново пак си светва и остава така.Извода на човека от сервиза , е че проблема с лампата не е от измръзване или от някой датчик а точно от тази ламбда сонда , която към момента си работи но трябвало да взема една добавка и да я смеся с бензина след това здраво каране и щяло да се оправи.... и лампата да изгасне.Като да уточня колта ми е 1.3 16V - 82 конски сили и да ви кажа сега ми гори 6.5 - 7 и то в зимата в Добрич, а майстора очакваше да гори повече заради проблема с ламбда сондата. Няма никакви пушаци отзад нито черни нито бели.Моля за вашето мнение по въпроса..Благодаря Ви предварително за отзивчивостта от ваша страна.