Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

rado_85

Потребител
  • От него общо

    69
  • Регистрация

  • Беше тук

За rado_85

  • Рожден ден 02/23/1985

Местоживеене

  • Град
    Добрич

Интернет контакт

  • AIM
    radomir_bakyrdjiev
  • MSN
    Няма го вечееее....
  • ICQ
    0
  • Yahoo
    Откраднаха го....

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Colt 1.3 16V 2001г.

rado_85's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. rado_85

    Проблем с Колт 5 2001г.

    Мерси за отговора, говорих с Емо и той ми даде такъв съвет... И все пак реших да пусна една тема пък да се допитам до форума.
  2. rado_85

    Проблем с Колт 5 2001г.

    Много благодаря за отговора ... Нищо не потропва като мина през дупки стегната си е отвсякъде ... Ще проверя накладки , дискове и спирачни апарати. Дано да е нещо оттам.:icon_blush:
  3. Скъпи съфорумци, Дойде време и аз да се оплача и да попитам за съвет.... Притежавам Колт 5-та генерация. При натискане на педала за спирачката се получава тресене както в педала така и във волана (при скорост над 70 км.) и най вече по баир надолу. Лятото се получи същия проблем и : 1.Смених накрайници 2.Шлайфахме дисковете 3.Джанти проверени - перфектни 4.Гуми проверени перфектни Забравих да добавя,че не съм сменил накладките , понеже бяха сменени месец преди шлайфането на дисковете.... И от скоро време се появи някакъв скърцащ(стържещ) звук в педала за спирачката и това е само когато се натисне плавно (не е постоянно) Спирачна течност не съм сменял, мисля сега да я сменя , но едва ли проблема е от нея.:icon_crying: Моля за вашите съвети . Благодаря Ви предварително.:help:
  4. rado_85

    Отново check engine

    Колега , имах подобен проблем с лампата check engine , ламбда сондата ми стоеше в ниските граници.... Отидох на един канал и викам да поогледам отдолу и се оказа от дупка в меката връзка от мотора към тръбите назад , която дупчица дърпа въздух и бърка сондата и оттам светва и лампата. Като цяло едва ли проблема ти е оттам , но все пак споделям за моя проблем и решението му. Надявам се да съм помогнал на някого. Поздрави.
  5. Благодаря ти много за отзивчивостта. Дано да не се налага за момента, но ако се наложи ще пиша..
  6. Благодаря много на всички колеги от форума за отговорите сега в събота ще се погрижа да я свалят момчетата от сервиза и да огледат как е положението. После ще пиша в темата от какво е бил проблема.... ) Благодаря Ви отново и с нетърпение чакам да се оправи времето пък и с варненци не сме се виждали.... ) Забравихме се
  7. Благодаря ти за отговора все пак мисля да пробвам тази добавка поне дали ще угасне лампата ...... нищо не губя..
  8. Колеги здравейте, имам някакъв проблем , който за сега не е голям , но ме дразни и трябва да се реши.Та направо на въпроса една сутрин при температури от порядъка на - 25 градуса миналата седмица сутринта паля Колта трудно в смисъл акумолатора явно е бил леко замръзнал и оставям колата да загрее и всичко си работи перфектно.Проблема е ,че ми светна лампата за мотора "Check Engine" и не гасне...Отивам на диагностика вечерта след работа като през това време двигателя работи отново перфектно... След закачането на 4 компютъра към Колта ми проверката показа:1.Инжектори - перфектни2.Динамо - перфектно3.Акумолатор - перфектен4.Ламбда сонда - колебания (стои на 170 , 190) ,а доколкото разбрах трябва да бяга между 100 и 900 за минута около 4 пъти.След изрязване на колата , ламбда сондата се възбуди и започнаха да играят стойностите но за малко.След установеното компютрите показаха ,че няма грешка , а иначе изтрива такава... и след това лампата "Check Engine" изгасва. Само ,че след паленето отново пак си светва и остава така.Извода на човека от сервиза , е че проблема с лампата не е от измръзване или от някой датчик а точно от тази ламбда сонда , която към момента си работи но трябвало да взема една добавка и да я смеся с бензина след това здраво каране и щяло да се оправи.... и лампата да изгасне.Като да уточня колта ми е 1.3 16V - 82 конски сили и да ви кажа сега ми гори 6.5 - 7 и то в зимата в Добрич, а майстора очакваше да гори повече заради проблема с ламбда сондата. Няма никакви пушаци отзад нито черни нито бели.Моля за вашето мнение по въпроса..Благодаря Ви предварително за отзивчивостта от ваша страна.
  9. rado_85

    Честит 8 Декември

    Мерси колеги . Хайде и на вас честит 8 Декември . Да се напразнувате яката само гледайте да забравите книжките в къщи ,че навсякъде дебнат онези сините ))
  10. За мястото хубаво , ама като дата също няма да е зле да се пусне една анкета ,защото хората да си направят от сега план във времето ,че сега едни празници едни лудории и става малко сложно ........ : :D
  11. http://yfrog.com/jd02052009003j http://yfrog.com/6h23776727j http://yfrog.com/j680615860j http://yfrog.com/j625319728j http://yfrog.com/iy72677182j http://yfrog.com/b992859261j Айде и от мен малко...
  12. Здравейте колеги срещата наистина беше много приятна радвам се ,че се събраха толкова хора..... Следващият път повече.... :D
  13. Здравейте колеги , проблема при мен е че в неделя съм на защита на Дипломна работа в Свищов и малко сложно ще бъде да дойда. Но ако искате да го направим 10 или 11 Октомври , т.е. другата седмица мисля ,че ще се съберем повече хора.
  14. Хайде всички само 5лв. е прогулката за 30 минутки + 2 водчици днеска има утре няма. Давайте лятото свърши стига се моткахте. :hysterical: :hysterical: :hysterical:
  15. Колеги мисля ,че няма смисъл да се сърдим или да се вайкаме имаме нет нямаме нет . Какво ще кажете да си спретнем една бърза срещичка в най - скоро време и всички да са доволни... :icon_thumbup: Там може да се изгладят отношения и проблеми......
×
×
  • Създаване...